ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 12.12.2015
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: Bacău
ÎNSCRIS: 25.07.15
STATUS: PREMIUM
DATE SEJUR
DEC-2015
DURATA: 2 nopți
team-building
1 ADULȚI

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
CAZARE [camere etc]:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
70.00%
Satisfăcător
CADRUL NATURAL:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
DISTRACŢ. / RELAXARE:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
85.00%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
la PMM* = 66 EUR
*PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

TIMP CITIRE: 4 MIN

Recomand, dar cu rezerve

TIPĂREȘTE

Tocmai m-am intors dintr-un mic sejur (team-building) petrecut la Hotel Orizont din Predeal. Fiind o iesire organizata de firma la care lucrez nu voi putea emite pareri despre preturile serviciilor oferite de acest hotel.

Primele impresii la sosire nu au fost tocmai bune datorita drumului de acces (aici hotelul nu are nici o vina, ci primaria care in prag de sezon turistic de iarna a ales sa repare drumurile haotic, din punctul meu de vedere).

Accesul la hotel se face pe drumul spre Trei Brazi unde te intampina 2 santuri destul de adanci care iti aduc aminte brusc de ce cunostinte ai pe service-uri auto. Dupa ce treci de ele se face un slalom printre gropi si ajungi in parcarea hotelului. Aceasta este relativ mare si spun acest lucru pentru ca s-a imtamplat in aceasta perioada sa nu gasim loc de parcare. Mentionez ca in aceasta perioada in hotel au fost doua grupuri de la doua firme diferite care au organizat team-building.

Cazarea s-a facut fara probleme (dat fiind ca erau multe persoane la cazare) cu o buna organizare, cu amabilitate si profesionalism. Dupa cazare am urcat cu liftul tocmai la etajul unu. Liftul modern, elegant te urca rapid fara sa simti zduncinaturile specifice lifturilor (am urcat si la alte etaje in perioada sejurului).

Intrarea in camera se face cu acces cu card (asa si cum este normal pentru un hotel de 4*). Au fost colegi care au avut probleme cu cardul de acces (demagnetizare) inclusiv colegul meu de camera care a folosit mai mult cardul meu de acces (care nu a avut nici o problema).

Camera este spatioasa, mobilata cu gust dar iluminata insuficient dupa gustul meu. Exista veioze si aplice care dau o lumina mai mult difuza care mai mult te imbie la somn. In dulap ai la dispozitie papuci si halate. In schimb nu exista un cuier, iar dulapul este mic si o parte este ocupat de seif si minibar. Dar avand in vedere ca halatele urmeaza sa fie folosite, atunci poti intra hainele de iarna (dar nu pre multe).

Baia este moderna, luminata corespunzator dotata cu tot ce iti trebuie (uscator, sapun, gel de dus, sampon, casca de dus). Cabina de dus este foarte incapatoare si bine amplasata si dotata.

In camera, si in tot hotelul, Wi-Fi a fost prezent peste tot fara probleme de logare sau lipsa semnal. O problema intampinata a fost seara cand a trebuit sa punem la incarcat tot felul de dispozitive (doua laptop-uri, doua telefoane si o camera foto). Prize exista, dar sunt ocupate de veioze, televizor, minibar. Asa ca a trebuit sa scoatem veiozele din priza si televizorul pentru satisfacerea nevoilor de curent. Camera nu are balcon si un singur geam care se deschide si normal si oscilobatant (spre deosebire de alte camere unde se deschideau doar oscilo). Geamul a stat mai mult deschis deoarece in camera era mult prea cald pentru noi. Curatenia in camera s-a facut zilnic (s-au schimbat si prosoapele).

Restaurantul Orizont este un restaurant elegant specific unui hotel de 4*. Noi am beneficiat de mese in regim bufet suedez. O prima problema: nu exista nici o eticheta cu ceea ce era in meniu (adica nu stiai ce mananci). Existau si produse care le stie toata lumea, dar si mancaruri care nu stiai ce este.

Meniul, din punctul meu de vedere, saracacios (ex. la un pranz exista o ciorba de rosii sau legume si o supa crema de rosii cu crutoane - dar ca sa sti ce vrei trebuia sa intrebi). Felul doi era mai diverificat dar nu cu mult. Per general masa de pranz si cea de seara mi-a lasat impresia de mancare buna cu specific de spital: adica fara gust. O nota discordanta facea masa de dimineata: multe feluri, gustoase, pentru toate gusturile (exceptie zacusca). Trebuie sa mentionez sucul de portocale care este exceptional. Cafea la expresor buna spre deosebire de cea pe care o primeam la sala de conferinta care era o spalatura de zat de cafea. Un punct forte: nu se fumeaza in restaurant (eu sunt fumator dar sunt de acord cu aceasta masura). Exista suficiente locuri unde sa poti fuma: Lobby Bar si Cigar Club si bineinteles afara.

Nu pot impartasi impresii despre piscina, SPA, jacuzzi, sala de fitnes si sauna deoarece nu le-am calcat pragul (am preferat plimbarile in aer liber). Din cele spuse de colegi, piscina si sauna au fost OK.

Restaurantul Miorita este o cladire separata de hotel unde se servesc mancaruri cu specific romanesc. Aici am avut o cina festiva si aici lucrurile au stat diferit fata de restaurantul Orizont. Mancarea a fost diversificata si gustoasa (tot fara etichete de identificare dar aici era mai greu sa nu le identifici). Ne-au asteptat la intrare cu muzica populara intrepretata de o formatie, cu purcel la protap, varza murata si visinata, afinata sau tuica fiarta (la alegere si la discretie).

Pentru incheiere as spune ca locatia este OK, dar mai au unele lucruri de corectat. Deoarece nu stiu ce preturi au (nu am gasit in camera un pliant referitor la asa ceva - banuiesc ca sunt piparate) imi spun parerea doar strict la serviciile oferite. Este o locatie amplasata bine nu departe de centrul Predealului, dar suficient de departe de galagia si forfota specifice unei statiuni montane, cu conditii de 4* reale, cu unele probleme la oferta pentru masa. La un pret decent, recomand aceasta locatie.


[fb]
---
Trimis de sdragos24 in 12.12.15 13:02:46
Validat / Publicat: 12.12.15 14:41:56
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 1880 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (sdragos24); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P01 Parcarea plina
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 9900 PMA (din 12 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 66.00 EUR pe cameră

  • ECOURI la acest review

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
  • Niciun abonat la acest review, încă...
  • Alte impresii din această RUBRICĂOrizont Hotel:


      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.041275024414062 sec
    ecranul dvs: 1 x 1