ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 05.10.2015
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Bucuresti
ÎNSCRIS: 03.02.11
STATUS: GOLD
DATE SEJUR
OCT-2015
DURATA: 1 nopți
familie cu copii
2 AD. + 1 COPII -- v: 10 ani

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
100.00%
Încântat, fără reproș
CAZARE [camere etc]:
60.00%
Către satisfăcător
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
CADRUL NATURAL:
70.00%
Satisfăcător
DISTRACŢ. / RELAXARE:
80.00%
Mai degrabă mulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
80.00%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 3 MIN

Bran, eterna mea ocolire

TIPĂREȘTE

Pensiune în dezvoltare la nivel de hotel unde am staționat doar o noapte.

Înainte de a ajunge aici am citit și vizionat tot ce este postat pe www.amfostacolo.ro și mi s-a părut cam ciudat, de-asta am și acceptat sa merg, bineînțeles fără mari așteptări.

Atașez fotografii cu camera dubla 106 și apartamentul 104.

Personal am înnoptat în dubla 106, care era curată dar cu un puternic miros de hazna, ce a dispărut în aproximativ 2 ore în urma inspecției efectuate, dându-mi seama ca acel miros emana de la scurgerea de la duș, probabil nu are sifon, am lăsat apa sa curgă și s-a rezolvat. Am aflat de la recepție că nu mai fusese folosită camera de peste o săptămână.

La pensiune completă mâncarea impusă și necomunicată la achiziționare mi se pare un minus al hotelului. Micul dejun este bufet cu crenvurști, brânză, roșii, omletă, salam, margarină pe pat de castraveți, pâine, gem, margarină și ceai + pâine, atunci când am fost prânzul a constat într-o ciorbă de găină (probabil tăiată cu grenada), o palmă de piept de pui la grătar cu o lingură de orez sârbesc și rondele de castraveți murați cu urme de gogoșari murați și aromă de aspargilius, ca băuturi doar apă la carafă + pâine.

Cina a constat într-o pulpă de pui la tavă cu 5 cartofi prăjiți (bucăți mai mari), iar desert 2 clătite cu gem + pâine și iar apă la carafă.

Cu privire la mâncare în afara de salata de castraveți murați și dimensiunile porțiilor nu prea am ce să comentez, adică nu am murit de foame.

Se mai pot comanda contra cost și alte feluri de mâncare, un prieten a comandat o ciorbă de burtă și a zis că a fost doar lapte, fără carne, aici sunt puțin răutăcios, chiar nu am vrut să gust din ea atunci când comenta, bine au mai comandat păstrăv la grătar și altele care se pare că au fost ok.

Berea 500 ml este 7 lei, vin alb/roșu la pungă de 10 litri, 18 lei 500 ml, cafea 7 lei, trei cupe minuscule de înghețată 10 lei, apă minerală/plată 500 ml 6 lei, ciocolată caldă de la plic 10 lei, prețuri ca la Sinaia, peisajul ce se vede din camera 106 îl puteți vedea în imagini.

Personalul mi s-a părut exagerat de amabil, dar foarte obosit și stresat, cred că și insuficient, deoarece am văzut aceleași persoane care au stat la lucru până la 02 noaptea cât am stat în restaurant, iar a doua zi la prima oră erau tot acolo.

Cu privire la recomandare, nu știu ce să zic, priviți imaginile și prețul apoi analizați și decideți.

Nu am apucat sa ajung la piscină și centrul SPA, dar...

Cred că dacă prindeți reduceri considerabile merită pierdut timpul aici, este departe de Castelul Bran, aproape de Mega Image de la Wolf. Hotelul deține multe locuri de parcare…


[fb]
---
Trimis de Suffisant in 05.10.15 18:57:00
Validat / Publicat: 05.10.15 20:38:26
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 2246 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
NOTĂ: Operatorul acestei destinații (proprietarul, administratorul etc) a scris un răspuns / drept la replică referitor la aceste impresii
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

12 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Suffisant); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P01 vedere din stradă
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 8100 PMA (din 10 voturi)

ECOURI la acest review

12 ecouri scrise, până acum

Magduta
[06.10.15 22:33:46]
»

@Suffisant -

La pensiune completă mâncarea impusă și necomunicată la achiziționare mi se pare un minus al hotelului.

Buna seara. Aceeasi problema am avut-o si eu cind am achizitionat oferta, veti gasi al 3 lea rewiew postat mai jos decit al dvs (O mare teapa). Raspunsul unei doamne a fost de-a dreptul stupefiant ,,Nu stiu ce inseamna pensiune completa". Va doresc numai bine.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
Trimbitas
[09.10.15 00:12:02]
»

@Suffisant:... precizare... ce a postat dl pe geam este imaginea din curtea vecinei, nu din curtea noastra, bine ca a postat si foto cu vand casa, poate o va cumpara cineva care va desfinta "gospodaria" vecinei.

Dl oaspete nu mi se pare normal sa postati ceva ce nu tine de noi, credeti ca noua ne place ce are vecina in curte?!?! , toate acestea le postati pentru ca nu am putut sa va schimbam camera. Daca aveam unde cu mare drag faceam acest lucru, aveam capacitate maxima.

Spuneti ca v-am dat apa la carafa?!... dvs aveati pachetul achizitionat fara bauturi, pentru ca nu s-a dorit sa se mai plateasca nimik in plus, desi i s-a propus acest lucru...

personalul lucreaza 24 cu 48 e vreo problema, vad ca si daca esti amabil e o problema , ... de ce nu va deschideti si dvs un hotel sau pensiune cum doriti dvs sa ii spuneti?! vedeti ca preturile afisate de dvs nu sunt corecte: cafea 6 ron, apa 5 ron, berea 6 ron, vinul este Budureasca 9 ron, nu este chiar orice vin etc, daca erati dl cu grupul de copiii imi permit sa scriu ca meniul la cina consta in snitel de pui, nu pulpa de pui...

in fine, asa se intampla cu turistii romani carora nu le faci pe plac... apropo... meniul a fost ales de un reprezentant al grupului, noi am trimis mai multe variante...


NB Trimbitas este (sau a fost) reprezentant al unității
RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][2 voturi]
Adnotat ca DREPT REPLICA la review CRT
Trimbitas
[09.10.15 00:32:42]
»

... apropo... am renovat restaurantul, va asteptam impresia... era mai frumos cand ati venit dvs sau acum?!... sau nu va placut nici acesta o seara frumoasa si va asteptam si pe viitor cu mare drag, poate aveti noroc sa rezervati o camera mai frumoasa sa ne laudati si dvs...


NB Trimbitas este (sau a fost) reprezentant al unității
SuffisantAUTOR REVIEW
[09.10.15 19:49:54]
»

@Trimbitas -

He he he he (...) (aici am fost cezurat, eu vroiam să fiu puțin sarcastic...) țin să revin și să fac mici precizări cu privire la cele scrise mai sus... Nu vin și cu alte (atenție) impresii. cu privire la proprietate:

-

”ce a postat dl pe geam este imaginea din curtea vecinei, nu din curtea noastra„

nu am spus niciodată că acesta ar fi curtea proprietății, ci doar ce se poate vedea pe fereastră, este ceva denaturat sau incorect?

-

”bine ca a postat si foto cu vand casa, poate o va cumpara cineva care va desfinta "gospodaria" vecinei. „

în acea fotografie apare scris ”Vând caș afumat„ în anunțul de pe gardul vecinei..... nicidecum că și-ar vinde casa, dacă nu este așa postați o fotografie cu ceea ce spuneți și eu mai vin încă o dată la Flo;

-

”Spuneti ca v-am dat apa la carafa?!... dvs aveati pachetul achizitionat fara bauturi, pentru ca nu s-a dorit sa se mai plateasca nimik in plus, desi i s-a propus acest lucru... „

știam că asta va fi la masă și nu am comentat;

-

”personalul lucreaza 24 cu 48 e vreo problema, vad ca si daca esti amabil e o problema, ... de ce nu va deschideti si dvs un hotel sau pensiune cum doriti dvs sa ii spuneti?! „

asta nu este problema mea ca și consumator și consider că nu își are nici locul și nici rostul în aceste impresii... SUBLINIEZ FAPTUL CĂ nu am vrut să ironizez personalul angajat, dimpotrivă îi felicit pentru toată amabilitatea și efortul depus, în ciuda oboselii și a programului foarte încărcat. Afirm că atitudinea acestora este un mare plus pentru Flo Mary. FELICITĂRI ANGAJAȚILOR!

-

”vedeti ca preturile afisate de dvs nu sunt corecte: cafea 6 ron, apa 5 ron, berea 6 ron, vinul este Budureasca 9 ron, nu este chiar orice vin etc„

dacă prețurile afișate de mine nu sunt corecte, pfff mă abțin, nu vreau să fiu deloc răutăcios, dar din tot ce am postat cu privire la prețuri nu este fantezie, am făcut-o din cauza unei ciocolate calde (pliculeț) ”La Festa„ care a costat 10 lei. Nu am obiecții cu privire la calitatea acestora, mai ales a vinului... ;

-

”imi permit sa scriu ca meniul la cina consta in snitel de pui, nu pulpa de pui... „

aici trebuie să recunosc că a apărut o eroare din partea mea, a fost șnițel de pui nu pulpă de pui.

În ciuda reply-ului (ecoului) reprezentantului hotelului, eu țin să precizez că am acceptat să vin în ciuda postărilor negative făcute de alții pe acest site și a discuțiilor ulterioare.

-

”in fine, asa se intampla cu turistii romani carora nu le faci pe plac... „

sunt un turist român care-mi respect toți compatrioții și în special pe cei care dețin hoteluri/pensiuni. Nu am cerut nimic să-mi fie făcut pe plac, nici măcar să-mi fie schimbată camera!!!

Mult succes în continuare și aveți grijă de angajați, că angajații au grijă de clienți!

Trimbitas
[09.10.15 20:33:50]
»

... au grija ca ii motivam noi si ne chinuim din rasputeri sa ii invatam sa fie ospitalieri, pentru ca asa ni se pare normal... totusi nu inteleg de ce nu v-ati exprimat nemultumirile si cat ati stat la noi, angajatilor si mie personal ne-ati spus un lucru, stiti dvs ce, iar pe acest site scrieti ca nu ne recomandati..., suntem total dezamagiti de atitudines dvs, in special doamna blonda de la receptie, care a fost o draguta cu dvs... in fine, nu asteptam laude. O seara frumoasa!

Apropo... vecina vinde si cas, dar isi vinde si casa...,


NB Trimbitas este (sau a fost) reprezentant al unității
SuffisantAUTOR REVIEW
[09.10.15 22:27:29]
»

@Trimbitas - (...)

-

”Apropo... vecina vinde si cas, dar isi vinde si casa... „

Probabil vecina își vinde și casa pe lângă caș, dar din fotografiile mele nu reiese decât că vinde caș afumat.

-

”... au grija ca ii motivam noi si ne chinuim din rasputeri sa ii invatam sa fie ospitalieri, pentru ca asa ni se pare normal... totusi nu inteleg de ce nu v-ati exprimat nemultumirile si cat ati stat la noi, angajatilor si mie personal ne-ati spus un lucru, stiti dvs ce, iar pe acest site scrieti ca nu ne recomandati... „

Angajaților nu le-am spus nimic, iar doamnei blondă de la recepție i-am aratat un fapt pe care nu avea cum să-l rezolve, în ideea de a-l remedia pe viitor administrația proprietății.

REVIN: am acceptat sa vin în acestă locație în ciuda review-rilor postate pentru acestă proprietate. (...)

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
Trimbitas
[10.10.15 03:20:29]
»

... ma rog... din moment ce nu recomandati, si ati postat niste imagini penibile, din punctul meu de vedere... apropo... de ce nu ati postat si imaginea de pe fereasta din 104?! , pentru ca era frumoasa de aceea?!? ... ma rog prin rew-ul dvs nu faceti decat sa ne "infundati" inca odata in "privelistea" de pe geamul din 106 si nu e frumos, in condiitiile in care peste 50 % v-ati simtit bine-ma refer la fanii postarilor negative, ca bineinteles pe cele pozitive nu au timp sa le citeasca Bucuresti, eterna mea nemultumire.....


NB Trimbitas este (sau a fost) reprezentant al unității
Magduta
[10.10.15 23:39:49]
»

@Trimbitas -

Bucuresti, eterna mea nemultumire

Ce sa-i faci asta e. Bucurestiul este obisnuit cu alte standarde de calitate si servicii. Pacat ca aceasta minunata zona este facuta de ras de (...) proprietari detinatori de cladiri care reprezinta turismul romanesc. Atentie, cine nu e cu noi si posteaza impresii negative e impotriva noastra, sunt dusmani daca doresc sa informeze corect. Orice asemanare cu persoanele patroni sau administratori de hoteluri cu drept de replica la acest rewiew este pur intamplatoare

Trimbitas
[11.10.15 00:16:56]
»

@Magduta:... da, normal alte standarde din pct de vedere calitativ, ca in rest majoritatea ati dori daca se poate sa stati gratuit ... va reamintesc si spun tuturor care citesc aceste "informari"...

Dl a venit cu 85 ron care a cuprins: cina - snitel de pui cu cartofi aurii si salata muraturi, desert clatite, mic dejun bufet si ceai din partea casei, pranz ciorba de pui si piept de pui cu orez si salata muraturi (meniu ales de un rep al grupului). se vede ce standarde aveti (in conditiile in care noua ni s-a comunicat ca este grup de copii ), in fine dl nu mai dorim sa intram in polemici cu dvs.

Sanatate multa si pe viitor orientati-va spre standardele dvs, nu mai mergeti sa balacariti oamenii care muncesc, si isi dau toata silinta sa va simtiti bine!

... pentru dvs D-na Magduta e mai "crunt" - ati venit la tariful de 77 ron, cu aceeasi oferta cu pensiune completa... mi-ar fi rusine in locul dvs sa mai comentez ceva (cazare +3 mese), si daca mergeti la impinge tava cred ca platiti mai mult... va rugam scutiti-ne de standardele dvs...,

Apropo patronul nu are timp sa va raspunda la toate prostiile acestea (are oameni care fac asta)...

Toata stima si respectul pentru oamenii care apreciaza truda noastra..... ii asteptam cu mare drag. (...)


NB Trimbitas este (sau a fost) reprezentant al unității
Trimbitas
[11.10.15 14:35:20]
»

..... pt dvs web-... (...)

vedeti ca mai sunt fosti oaspeti ai hotelului, si cu siguranta si viitori, a carei parere de bine nu ati postat-o... nu cred ca este corect ce faceti...


NB Trimbitas este (sau a fost) reprezentant al unității
Magduta
[11.10.15 17:39:41]
»

@Trimbitas -

Orice asemanare cu persoanele patroni sau administratori de hoteluri cu drept de replica la acest rewiew este pur intamplatoare.

V-ati regasit cumva in postarea de mai sus? Se pare ca da din moment ce ati raspuns. Cit despre faptul ca maninc la impinge tava atasez in contul meu de utilizator poze din Grecia, Egipt (o poza luata din avion), Turcia, Romania, unde se ofera servicii turistice de calitate, cu mult profesionalism si respect fata de turist. Din pacate cum se spune ca nu exista padure fara uscaturi la noi in tara in anumite zone turismul romanesc este facut in obscure ziduri de piatra de doi lei. Nici gratis nu as mai calca vreodata in aceste locatii. Nu stiu cite persoane va apreciaza deoarece recomandarile oaspetilor sunt in general negative. Inchei aici spunandu-va ca (...) m-au distrat mult comentariile dvs carora nu mai am chef sa-mi pierd timpul sa va raspund. Nu stiu de ce [ați intervenit]... deoarece eu am scris in contul dl Suffisant. Daca domnul administrator de site ar fi considerat ca am gresit cu ceva probabil ca mi-ar fi blocat accesul si pe aceasta cale trebuie sa-i multumesc pentru faptul ca a avut ideea sa ceeze aceasta pagina web pentru ca aici gasim cele mai complete pareri despre o locatie indiferent ca sunt cu + sau -.

webmaster0
[11.10.15 18:24:14]
»

@Trimbitas -

... pt dvs web-... (...)

vedeti ca mai sunt fosti oaspeti ai hotelului, si cu siguranta si viitori, a carei (sic!) parere de bine nu ati postat-o... nu cred ca este corect ce faceti...

1. Toate „deraierile” de limbaj au fost editate, nu doar ale Dv.

2. Toate impresiile scrise pentru această unitate de cazare au fost publicate, cu excepția celor (atât pozitive cât și negative!) care nu au trecut de verificările de autenticitate. Nu e vina noastră dacă printre acestea mai sunt și unele reale, dacă autorii lor refuză să colaboreze spre a ne înlătura orice urmă de îndoială asupra faptului că au fost cu adevărat cazați acolo în calitate de turiști.

3. nici Dv. nu aveți o atitudine lipsită de o anumită doză de malițiozitate - ceea ce nu vă aduce niciun beneficiu. V-am fi recunoscători dacă pe viitor v-ați rezuma la a scrie drepturi la replică la obiect, fără a intra în polemici sterile și inutile cu cei nemulțumiți.

Vă mulțumim,

@Magduta - cum ai fost deja înștiințată, ai primit pentru ecourile de mai sus un cartonaș galben (două zile de pauză) pentru limbajul ireverențios și pentru „poluarea” unui articol care nu îți aparține. Pe viitor te rugăm să ai mai multă grijă!

PS te tot lauzi cu alte locuri pe care le-ai vizitat, dar te încăpățânezi să scrii doar despre această pensiune, deși ai fost rugată de colegi să ne împărtășești din impresiile tale și din celelalte vacanțe. De ce oare?!?

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
3 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
Magduta, Suffisant, Trimbitas
Alte impresii din această RUBRICĂFlo' Mary Hotel:


    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.050151109695435 sec
    ecranul dvs: 1 x 1