ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 26.08.2015
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Cluj-Napoca
ÎNSCRIS: 28.08.13
STATUS: SILVER
DATE SEJUR
AUG-2015
DURATA: 7 nopți
familie cu copii
2 AD. + 1 COPII -- v: 5 ani

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
CAZARE [camere etc]:
25.00%
Foarte nemulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
0.00%
Sub orice critică
PLAJA şi MAREA:
60.00%
Către satisfăcător
DISTRACŢ. / RELAXARE:
80.00%
Mai degrabă mulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
40.50%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 8 MIN

Penibil pentru un hotel de 4*

TIPĂREȘTE

Dupa doi ani consecutivi petrecuti la minunatul Sol Luna Bay din Obzor (30 km mai sus de Elenite) am decis ca anul acesta e timpul pentru o schimbare si am avut "inspiratia" de a alege hotelul Royal Park din Elenite (la un pret apropiat de sejururile din anii anteriori), asta desi citisem inainte parerile negative ale clientilor acestui hotel pe care am ales sa le ignor pe motiv ceea ce se scrie nu poate fi adevarat or ele sunt scrise de persoane prea pretentioase pentru nivelul litoralului bulgaresc... iar asta m-a costat scump. Asadar sa trecem la prezentarea experintei traite:

Odata ajunsi la capatul statinii Elenite, in timp ce admiram arhitectura impunatorului hotel Royal Park, am fost acostati de o persoana dubioasa care ne-a poftit sa parcam masinile intr-o curte inconjurata de daramaturi, mentionand ca aceasta e parcarea care apartine hotului la care urmeaza sa ne cazam. De indata am fost usurati de 44 euro per autoturism pe sejurul de 7 nopti. Un lucru pe care l-am apreciat a fost ca nu trecura 2 minute de cand ne parcaram masinile, ca o masina asemanatoare cu cele de pe terenurile de golf, ne-a si preluat si ne-a dus pana la intrarea hotelului.

Odata ajunsi am admirat spatiile verzi foarte ingrijite, ceea ce am considerat noi ca e un semn bun, dar cam atat ne-a fost, deoarece de cum am intrat in hotel au inceput problemele.

Era putin inainte de ora 13, si obisnuiti din anii anteriori, ne-am repezit la receptie sa ne puna bratarile pentru a putea sa ne bucuram de beneficiile AI, insa surpriza... ni s-a comunicat ca abia la check in (ora 14:30 in cel mai fericit caz) ne vom primi bratarile... in zadar am incercat sa le convingem pe pipitele de la receptie ca, copiilor le e sete or foame.

Si uite asa, dupa un drum de 11 ore cu masina, ne-am petrecut o ora jumatate ingramaditi pe o canapea cu ochii atintiti pe usa incaperii in care ni se depozitasera bagajele ca nu cumva sa ne dispara ceva din ele, pentru ca pe tot minutul intra sau iesea cineva cu cate un bagaj in mana. In fine, in cele din urma am reusit sa intram in posesia cheilor de la camere si a bratarior. Foarte amabil, baiatul care ne preluase din parcare, s-a oferit sa ne duca bagajele pana in camera.

Aici surpriza, camera desi destul de incapatoare, dupa aspect iti dadea impresia ca esti intrun hotel de 2 stele de la noi: desi aveam vedere spre intrarea hotelului geamurile camerei erau mizerabile de parca nu fusesera spalate niciodata, cel putin la exterior nu cred ca a fost cazul, perdele in geam lipsa, pe post de parasolar in geam erau puse niste cuverturi de pat, plasa tantari la usa de la balcon sau uscator de rufe - nici vorba, panzele de paienjen erau simetric asezate in coltrile tavanului, peretii crapati si plini de pete de grasime, mucegai in jurul grilei de la AC, TV de 54 cm cu tub cinescopic, o singura priza, care statea sa cada din perete, in care urma se ne incarcam 6-7 gadgeturi, priza internet pentru internet contracost - nici un se pune problema, mocheta patata pe suprafete foarte mari, insa de departe "piesa de rezistenta" a fost baia: cu cada din fonta toata ciobita, obiectele sanitare pline de rugina si calcar, semn ca nici nu se deranjara sa le spele macar la inceputul sejurului, oglinda plina de pete, vasul de la toaleta sau chiveta igenizate, cu sigiliul aferent? - nici nu au auzit de asa ceva, de fapt vasul de la toaleta se misca din toate incheieturile, tavanul dintr-un material PVC in care erau fel de fel de gauri de-ti intra pumnul, prosoapele de baie? putin mai groase ca hartia de ziar si de un gri impecabil, cu multe pete, chiar si de rugina, lumina asigurata de cele doua leduri atat de slaba incat nu aveai nici o sansa sa te barbieresti in baie, apa calda inainte de cina - nici vorba, ne-am spalat cu apa rece ca pe vremea lui Ceasca.

Totusi am gasit si puncte pozitive: AC functional si patul de dimensiuri mari si saltea de buna calitate, insa bineinteles cu haine de pat de toata jena. Vazand toate astea am vrut sa cobor la receptie, crezand ca e o gluma proasta, insa m-am linistit cand am observat camerele celorlalte familii din grup, ba am inceput sa facem haz de necaz, spunand ca daca camera e sigurul minus al hotelului, putem trai cu asta.

Servirea mesei la restaurantul principal era o adevarata aventura, daca aveai ghinion sa fi nimerit in tura a doua (de, se mananca in doua ture, ai o ora la dispozitie) felurile de mancare mai gustoate ti se terminau in fata, de asemenea la mancarea gatita se astepta la rand cate 15 -20 min., tot atat asteptai sa primesti tacamuri cu care sa mananci sau un pahar din care sa bei un suc/apa/bere, sa prinzi o masa era iarasi ca la roata norocului, iar sa faci figuri ca sunt resturi de mancare pe masa de la cei de dinainte, nu iti permiteai. Un miros greu te lovea de cum intrai in restaurant, semn ca sistemul de hote nu isi facea treaba, noroc ca mai prindeai cateodata loc pe teresa.

Angajatii, saracii, erau imbracati cu niste camasi de culoare mov si erau tot timpul uzi leoarca din cauza caldurii execesive de la bucatarie, de te lovea greata nu alta. Insa, de departe cel mai dezgustator lucru a fost acela ca in tot sejurul nu am observat odata ca vesela/paharele/tacamurile sa fie spalate ca lumea, toate prezentau urme si pete, trebuia sa le sortezi pentru a gasi una mai putin murdara, iar nu de putine ori am observat persoane care veneau la masa si dupa ce incercau 3-4 farfurii vazand ca nu sunt curate, pur si simplu plecau fara sa mai manance, ceea ce este penibil pe orice hotel indiferent de numarul de stele, nu imi pot imagina cum acest hotel si-a luat autorizatiile si avizele de functionare. Certurile intre clientii hotelului si angajatii restaurantului erau la ordinea zilei.

Mancarea foarte slaba calitativ, noroc ca nu am fost pretentiosi, la micul dejun clatitele erau reincalzite din acest motiv erau foarte unsuroase, cicolata cu o gramada de gogoloase prin ea s-a oferit doar trei zile in tot sejurul, un sigur fel de cascaval si ala vai de el, un sigur fel de iarut, fara fructe, acru de nu il putea manca nici un adult daramite sa il dai copilului, cereale un singur fel, sunca lipsa, insa per ansamblu daca nu esti pretentios gasesti ce sa mananci la fiecare masa, unele dintre feluri fiind chiar gustoase.

Cele doua restaurante A-la-carte sunt in regula, in special cel mediteranean.

Lobby barul - mereu avea cate o problema: daca nu era stricat aparatul de bere, se termina berera, daca nu, li se terminau paharele mari si iti serveau berea in pahare de 100ml de iti pierea tot cheful de baut bere si toate astea in orele de varf. Dimineata la cafea daca la 09 se deschidea la si zece bar-tender-ul era deja in pauza de tigara si cafea si stateai cate un sfert de ceas sa il astepti sa iti serveasca cafeaua, penibil, oricum parerea multora dintre turistii cu care am vorbit a fost accea ca angajatii hotelului sunt rau intentionati, parca erau antrenati sa se comporte necivilizat.

Piscina - era in regula, insa la ora 17, cand multi dintre turisti ar mai fi facut o baie sau baut o racoritoare la piscina, se trageau obloanele pentru ca venea un nene sa faca ciubuc cu trei baloane dinalea transparente pe apa in care intra copii, penibil nu alta. Daca vroiai sa manaci un fursec sau o inghetata, aveai de mers de iti pierea cheful la un alt bar in mijlocul resortului, pentru ca le-a fost greu sa le serveasca la pool bar, cum va ziceam mai sus, parca toate le faceau in ciuda turistilor, toate erau pe dos la ei. Daca sezlongurile de la piscina erau in regula cele de pe plaja erau toate mucegaite si vai de ele.

Plaja/marea - nisipul plajei cu multe pietre, la fel si intrarea in mare se face pe niste pietre care pe unii ii deranjau, noi nu am avut o problema cu asta. Apa calda si foarte curata. Un singur dus cu apa rece ca gheata deservea tot hotelul la iesirea din mare la care erau cozi ca la carne, deaia s-au ales cu a gramada de nisip in piscina.

Aqua-park-ul - foarte apreciat de copii, dar si de adulti. De la ora 18 la 21 era un fel de mini park de distractii cu trenulet, caluti, etc - gratuit.

Animatie - pentru copii era zilnic de la 20, dar de multe ori contra cost, pentru adulti de doua ori pe sejur, in exteriorul resortului, contra cost, iarasi un lucru de neacceptat pentru un hotel de 4 stele din Bulgaria. Dimineata si dupa amiaza la piscina tot felul de activitati/dansuri apreciate de asistenta.

Un alt aspect care mi-a lasat un gust amar, la returnarea prosoapelor de plaja pentru care facusem un depozit de 20 euro, am avut surpriza sa imi spuna de la recetie ca unul dintre prosoape nu apartine hotelului si ca nu imi returneaza decat 10 euro... dupa indelungi parlamentari am reusit sa imi recuperez banii, dar iarasi atitudinea pipitelor de la receptie total nepotrivita.

De asemenea, internetul din lobby bar este o gluma proasta, nici macar un e-mail nu poti verifica, ca si termen de comparatie la hotelul de anii trecuti aveam internet wireless in camera la viteze care imi permiteau sa vad meciuri de fotbal on-line.

Night-club-ul la care se face referire in descrierea hotelului, nu e nici pe departe ce pare, e de fapt o discotecta vesnic goala, in pare persista un miros greu de mucegai, care nu face altceva decat sa perturbe linistea vilelor din imprejurimi.

Punctul forte al resortului il reprezeinta exterioarul: spatii verzi bine ingrijite, curatenie, palmieri, alei iluminate numai bune pentru o plimbare de seara, pontonul.

De asemenea de apreciat si magazinele de suvenituri din imprejurimi, terase, parc de distractii pentru copii, supermarket de unde te poti aproviziona la nevoie.

Per ansamblu, avand in vedere ca am fost un grup destul de numeros ne-am simtit bine, insa avand in vedere problemele majore ale acestui hotel nu m-as mai intoarce aici nici gratis. Pentru aproximativ aceesi bani, la hotelul mentionat la incepetul descrierii am fost tratati regeste, daca e se comparam cu acest hotel, care probabil la noi in tara cu greu ar fi obtinut trei stele.


[fb]
---
Trimis de alessyo49 in 26.08.15 22:48:10
Validat / Publicat: 27.08.15 06:53:41
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în BULGARIA. A mai fost în/la: Obzor
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 3144 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

2 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (alessyo49); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P08 Intrarea in hotel.
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 3599 PMA (din 6 voturi)

ECOURI la acest review

2 ecouri scrise, până acum

andreieu
[27.08.15 16:56:15]
»

@alessyo49 -

am decis ca anul acesta e timpul pentru o schimbare si am avut "inspiratia" de a alege hotelul Royal Park din Elenite (la un pret apropiat de sejururile din anii anteriori), asta desi citisem inainte parerile negative ale clientilor acestui hotel pe care am ales sa le ignor pe motiv ceea ce se scrie nu poate fi adevarat or ele sunt scrise de persoane prea pretentioase pentru nivelul litoralului bulgaresc... iar asta m-a costat scump

Este foarte clar că ai făcut o alegere proastă dar stau să mă gândesc... oare gradul de recomandare de pe AFA, de 35,71% și scorul obținut din comentariile de pe booking, 6,8, chiar nu te-au făcut deloc să te mai gândești încă o dată? Că totuși, era prea strigător la cer să fie atâți de mulți ”fițoși”, nu?

Spun asta pentru că e păcat să dai 700 euro și să ai concediul ratat. Sunt mulți care își permit doar un concediu pe an și dacă e ratat atunci îți lasă un gust mai mult decât amar. Alegeri înțelepte altădată!

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
alessyo49AUTOR REVIEW
[28.08.15 10:08:43]
»

@andreieu - La data la care achitasem concediul, notele lor nu erau asa jos... incepand cu luna iunie 2015 au inceput sa o ia rau la vale si pe afa si pe tripadvisor, dar era prea tarziu.

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
2 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
alessyo49, andreieu
Alte impresii din această RUBRICĂRoyal Park Hotel [complex Royal Club Victoria]:

INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.047110080718994 sec
    ecranul dvs: 1 x 1