ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 23.08.2015
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Urziceni [IL]
ÎNSCRIS: 23.08.15
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
AUG-2015
DURATA: 3 nopți
familie cu copii
2 AD. + 2 COPII -- v: 7 si 8

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
12.50%
Extrem de nemulțumit
CAZARE [camere etc]:
60.00%
Către satisfăcător
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
12.50%
Extrem de nemulțumit
CADRUL NATURAL:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
DISTRACŢ. / RELAXARE:
12.50%
Extrem de nemulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
35.50%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
la PMM* = 27 EUR
*PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

TIMP CITIRE: 2 MIN

Dezastru

TIPĂREȘTE

Buna seara. Observ cu mare mirare comentariile pozitive ale celor care au fost in anii trecuti la Damiro.

In 2015 lucrurile stau cu totul altfel. Am platit prin banca trei camere doua nopti pentru trei familii. Ulterior am sunat si am rezervat inca o noapte.

Am fost intampinati de chelnerite cu unghii MURDARE, imbracaminte MURDARA, nici urma de uniforma.

Dupa ce am luat camera in primire am observat ca in camera noastra nu functiona aerul conditionat care dupa 15 minute si-a revenit. Era atata mizerie in aparatul de AC incat nu l-am mai folosit.

Pe terasa restaurantului este o mocheta verde foarte MURDARA. Am unit trei mese MURDARE pe care le-am curatat noi pentru ca nimeni nu venea la comanda. Am comandat unei doamne chelnerite foarte nervoase din cauza faptului ca era obosita, iar cand un copil din grup a inceput sa-i dicteze comanda la pus la punct foarte violenta ("vorbesti tu sau mama ta? "). Dupa 45 minute ne-au adus bauturile si ciorbele simultan iar dupa alte 30 felul doi cu toate ca atunci cand am vazut timpul de asteptare (cand au adus ciorbele) le-am spus ca nu mai dorim felul doi. La sfarsit i-am spus chelneritei ca normal este sa aduca bauturile cat mai repede apoi ciorbele si ne-a spus pe un ton rastit ("de sapte ani de cand sunt chelner nu am intalnit asemenea pretentii"). De joi abia duminica dimineata au aspirat mocheta de pe terasa, cuvantul de ordine in bar, terasa si bucatarie este IMBACSIT.

Nu mai spun ca ne-au mutat de doua ori camera pentru ca incurcasera programarile, ca la apa tonica nu au vrut sa-mi dea lamaie nici cu bani pentru ca "lamaia este doar pentru limonada".

Au fost 4 zile urate, iar la 30 km, la Sarbi in localitatea Kladova totul SUPER. De asta ma mir cum de altii pot face comentarii pozitive. Poate ca sunt alti patroni in 2015???


[fb]
---
Trimis de horatiuL in 23.08.15 20:12:33
Validat / Publicat: 23.08.15 21:48:36
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în ORȘOVA. A mai fost în/la: toata tara
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 1634 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
NOTĂ: Operatorul acestei destinații (proprietarul, administratorul etc) a scris un răspuns / drept la replică referitor la aceste impresii
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

4 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (horatiuL); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 3150 PMA (din 5 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 27.00 EUR pe cameră

  • ECOURI la acest review

    4 ecouri scrise, până acum

    webmaster
    [23.08.15 21:47:09]
    »

    @horatiuL: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.

    Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.

    dani2011
    [29.08.15 12:15:11]
    »

    buna ziua. tin sa multumesc in primul rand siteului pt posibilitatea de a avea un drept la replica.

    acum sa ii raspundem acestui domn [cred ca e prea mult spus]

    cu o zi inainte de incepererea sejurului care era la pensiunea noastra am primit un telefon cu rugamintea daca ii putem primi cu o zi mai devreme invocand faptul ca unde sunt cazati nu ar fi apa. Am acceptam cu o sigura conditie ca una din cele trei familii sa se mute a doua zi in camera care ii era rezervata in prealabil deoarece exista o alta rezervare pt camera respectiva, acest lucrul fiind acceptat la unison dar nu s-a mai intamplat a doua zi. ce au facut dansii: au inceput sa urle si sa tipe in toata pensiunea invocand faptul ca ei nu se muta ca ei acum dorm, s-au incuiat in camere, nu mai raspundeau la telefoane, iar turistul care trebuia sa beneficieze de camera respectiva astepta de patru ore dupa camera. am apelat la intelegerea turistului respectiv pt a accepta o alta camera, lucru care s-a si intimplat iar grupul de galagiosi sarbatorea [victoria] in spatele usilor inchise spunind am reusiit, nu ne mutam. acum sa va spun si cine sunt acesti turisti: sunt genul de oameni care ametiti de aburii alcoolului mai putin si se luau la bataie intre ei, mesele mizerabile erau mesele la care ei au mancat, mancarea fiind si pe masa si pe sub masa, de acolo mocheta mizerabila, frapiera de vin era tinuta sub masa pentru a-si pune gheata pe picioare. aceeasi mizerie de nedescris a fost gasita si in camerele in care au fost cazati. prin comportamentul lor, au jignit persoalul unitatii si au reusit sa deranjeze toata pensiunea. am intervenit pt a va da seama ce fel de oameni posteaza pe diferite siteuri. acum inteleg de ce au invocat lipsa apei la locatia anterioara, sunt convins ca au avut acelasi comportament si au fost dati afara, lucru pe care regret ca nu l-am facut si noi.(...)

    Doamne ajuta.

    PS:MENTIONEZ CA PE ACEST DOMN AM INCERCAT SA IL ABORDEZ TELEFONIC CRED CA DE ZECE ORI PT A-I ADUCE LA CUNOSTINTA COMPORTAMENTUL GRUPULUI SAU DAR NU A BINEVOIT SA RASPUNDA. OARE DE CE?


    NB dani2011 este (sau a fost) reprezentant al unității
    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Adnotat ca DREPT REPLICA la review CRT
    Monamia
    [30.08.15 21:50:31]
    »

    @horatiuL: personalul care a servit pe terasa acestei pensiuni Damiro din Orsșova este nepoliticos și pur și simplu te ignoră, am așteptat 15 minute, alți clienți sosiți după noi (păreau localnici) au fost serviți, am renunțat și am plecat la Meridian-servire ireproșabilă.

    Recomandarea mea pt. Doamnele de la bar și terasă este aceea de a Răspunde la salut și a revizui atitudinea față de clienți.

    Horațiu, ai dreptate vizavi de chelneriță, care evident nu are cei 7 ani de meserie, cât și cei șapte ani de acasă.

    30 August 2015

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    horatiuLAUTOR REVIEW
    [27.03.16 10:54:41]
    »

    @Monamia - Buna ziua din nou. Asa cum a postat si un alt turist parul din toaleta, cada sparta, prosoapele uzate, aerul conditionat care nu face fata, lipsa personalului de servire calificat, timpul mare de asteptare la restaurant cat si JEGUL de pe mese si covorul verde nu pot fi trecute cu vederea chiar daca pensiunea este pe malul apei.

    Atat timp cat patronul nu este capabil sa-si recunoasca incapacitatea de a conduce afacerea si vede probleme la turisti nu la el, totul va merge din prost in mai prost. Eu ii doresc SA SE TREZEASCA. Multumesc

    P. S. Este ultima postare pe acest subiect pentru ca nu merita tot efortul

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    3 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    dani2011, horatiuL, Monamia
    Alte impresii din această RUBRICĂPensiunea Damiro:


      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.034584999084473 sec
    ecranul dvs: 1 x 1