ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 12.08.2015
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Timisoara
ÎNSCRIS: 19.02.12
STATUS: GOLD
DATE SEJUR
AUG-2015
DURATA: 9 nopți
cuplu fara copii
2 ADULȚI

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
70.00%
Satisfăcător
CAZARE [camere etc]:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
60.00%
Către satisfăcător
PLAJA şi MAREA:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
DISTRACŢ. / RELAXARE:
37.50%
Mai degraba nemulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
59.00%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

TIMP CITIRE: 8 MIN

Hotel Delfinul - un 'All Inclusive' romanesc

TIPĂREȘTE

Vacanta... un moment atat de asteptat de fiecare dintre noi... o planuim cu mult timp inainte sau ne decidem in ultimul moment... oricum ar fi, ne dorim cu totii sa avem parte de tot ce e mai bun. Timp frumos, servicii de calitate, distractie sau odihna... Eu m-am decis aproape in ultimul moment sa-mi petrec concediul pe litoralul Marii Negre, renuntand la cateva variante peste hotare. Sincer, mi-a fost dor de marea noastra de care ma leaga foarte multe amintiri... Asadar, am hotarat sa achizitionez un bilet de familie pentru doua persoane, varianta “all inclusive” la Complexul Hotelier Steaua de Mare, hotel Delfinul din Eforie Nord. Am facut aceasta alegere, deoarece din descrierea pusa la dispozitie am considerat ca este cam tot ce-mi doresc, iar pretul era corect pentru perioada (august) si pentru facilitatile hotelului. Am sa va descriu partile bune si cele mai putin bune, de care ati putea tine cont in situatia in care va decideti sa alegeti aceasta locatie.

Hotelul se afla amplasat intr-o pozitie excelenta, pe faleza din nordul Statiunii Eforie Nord si face parte din Complexul Steaua de Mare care mai are in componenta hotelul “Meduza” si “Steaua de Mare”. Cele trei hoteluri se afla unul langa altul. Doua dintre ele sunt renovate complet, iar cel de-al treilea (Steaua de Mare) este la in acest moment in renovare. Restaurantul este comun si a deserveste clientela celor doua hoteluri (aproximativ 1000 de persoane in full-sezon). Se afla amplasat la parterul hotelului Delfinul. Totodata, Complexul dispune de o piscina cu apa de mare aflata in imediata vecinatate a plajei, piscina la care ajungi coborand cateva trepte ale falezei. Hotelurile au fiecare 14 etaje cu vedere frontala sau laterala la mare. Eu am fost cazat la etajul 12, vedere frontala si pot sa va spun ca panorama este extraordinara, iar rasaritul te invita sa-l privesti in fiecare dimineata. Exista si o parcare a hotelurilor, cu bariera. In oferta hotelului se preciza faptul ca parcarea este gratuita si nu necesita rezervare... nu va luati dupa aceasta afirmatie! Parcarea este o reala problema in full sezon si doar norocul va poate gasi un loc... in ceea ce ma priveste, am avut si o prezenta de spirit in care mi-am cerut drepturile pentru care am platit si totodata un dram de noroc... am reusit sa parchez in parcarea cu bariera, dupa ce am avut o discutie cu un soi de paznic care era prin preajma. Nu am mai miscat masina de acolo, fiindca in secunda doi, locul este ocupat.

Curatenia in hotel este de nota 10, se face zilnic, prosoapele se schimba zilnic, iar lenjeria de pat la doua-trei zile. Mancarea in regim de “all inclusive”, este foarte buna, variata si gustoasa. Bautura include si bere, vin sau tarie, sucuri, apa minerala sau plata, cafea... La piscina exista un bar unde puteti servi bere, suc, apa si diverse aperitive (prajiturele, saleuri). Accesul la masa si la piscina se face pe baza unei bratari care vi se ataseaza la mana si este obligatoriu sa o purtati pe toata perioada sejurului. Aceasta se scaneaza la fiecare intrare la masa si constituie permisul de acces la piscina si la bar.

In hotel se afla si o farmacie, un bar de zi, bancomat, biciclete si imediat cum iesiti spre plaja se afla tonomate de cafea si vanzatori cu articole de plaja.

Plaja hotelului este destul de restransa, insa puteti sa gasiti contra cost (20lei/zi) sezlonguri la administratori privati. Exista si o portiune de plaja rezervata celor care doresc sa-si aseze direct pe nisip patura si umbreluta.

In fata hotelurilor se afla un dig, recent renovat, care-ti permite sa te plimbi si sa inaintezi in mare. Au renuntat la stabilopozi si au adus piatra de cariera. Acest lucru a destabilizat pentru o perioada ecosistemul, asa ca pescarii nu prea au sanse la pescuit. Este interzis scaldatul de pe dig.

Plaja beneficiaza si de serviciul salvamarilor, extrem de vigilenti, pentru care am tot respectul. Zona este periculoasa deoarece sunt valuri mari si curenti puternici. Exista si un punct de inchiriat echipament pentru scufundari.

Totusi, ar fi bine sa tineti seama de urmatoarele aspecte pe care le-am observat, constatat si din pacate a trebuit sa le accept, fiind imposibil sa schimb ceva...

Hotelul avea afisate initial 4 stele. In urma unor scandaluri pe litoral si probabil in urma unor controale, o stea a fost data jos... Nu m-a afectat prea mult...

Camerele sunt mici, nu au balcon, iar geamul in hotel Delfinul se deschide lateral, nu cel frontal... asa ca daca vrei sa faci o fotografie din camera, va trebui ori sa gasesti o pozitie de pe parte laterala, ori sa fotografiezi prin geamul nu foarte curat. Aerisirea la baie se face printr-un ventilator...

Datorita aglomeratiei, accesarea lifturilor (doua la numar) este o adevarata aventura si incercare a nervilor. Se formeaza cozi, in lift se inghesuie peste limita, opreste aproape la fiecare etaj, deoarece simpla apasare a butonului de comanda pe paliere opreste liftul la nivel. Multi parinti isi lasa copii sa apese butoanele, nefiind constienti ca acest lucru ingreuneaza mersul firesc... Inclusiv personalul hotelului, femeile de servici, folosesc acelasi lift. Lifturile sunt mici si nu au ventilatie. Daca stati la etaje inferioare, va recomand sa folositi treptele. Eu le-am folosit de cateva ori chiar daca stateam la etajul 12... Chiar si din cabina liftului copii erau lasati de parinti sa atinga panoul de comanda si apasau fiecare palier, spre amuzamentul parintelui needucat si iresponsabil... Dar despre needucati, iresponsabili si “bizoni” mai am multe de spus...

Piscina. Este cum va spuneam, un loc in care pe baza “all inclusiv” poti sa te relaxezi pe sezlong gratuit, sa savurezi un suc, o cafea sau o bere si sa-ti supraveghezi copilul balacindu-se... Sezlongurile sunt cam 200 la numar. Totusi, ceea ce se intampla acolo iti lasa un gust amar si te face sa regreti ca ai ales sa vii la “all inclusive”-ul romanesc... Eu ma trezeam zilnic la ora 5 si coboram pe plaja... La acea ora erau destul de putine persoane prezente, insa sezlongurile piscinei erau deja “ocupate” in cel mai mizerabil stil romanesc... Pe fiecare trona cate un prosop, chilot sau tricou, o sapca zdrentuita, sau mai mult, sezlongurile erau legate intre ele... bineinteles ca posesorii acelor articole nu erau prezenti... veneau pe la ora 9.00-10.00, ghiftuiti si se labaratau pe sezlongurile “rezervate”. O mai mare nesimtire nu am vazut... cand am semnalat acest aspect hotelului, au dat din umeri si au spus ca exista un regulament, dar nimeni nu-l respecta si ca nu au ce sa faca... Am vorbit si cu persoana care are in grija bunul mers al piscinei si mi-a spus acelasi lucru... cand le-am promis ca voi arunca toate prosoapele in piscina, mi-au zis ca o voi face pe proprie raspundere, ca nici politia nu le poate face nimic... atunci am inteles ca si acest administrator era mana in mana cu nesimtitii care probabil il “cinsteau” cu ceva... In nicio tara din lume nu am intalnit un astfel de comportament josnic... Apa din piscina se schimba rar, asa ca e usor de imaginat cam in ce te scalzi... Am preferat sa platesc 20 de lei pe zi pentru sezlong, sa stau pe malul marii si sa uit ca sunt inconjurat de astfel de specimene...

Masa. Cum va spuneam, restaurantul cu o capacitate de aproximativ 400 de locuri, deserveste un numar de aproximativ 1000 de turisti... Asta inseamna ca gasirea unei mese libere in intervalul orar stabilit, este o alta aventura... Aceeasi omniprezenti “bizoni” (si va asigur ca sunt numerosi) au gasit diferite metode de a “rezerva” o masa... Lasat cate un lucru pe scaun, sau trimis cate un copil inainte, dar nu pe la intrarea ci pe la iesirea din restaurant... apoi urma imbulzeala de la linia de servire... In viata mea nu am vazut ceva mai grotesc... parca s-ar fi terminat toata mancarea din lume... nu exista o coada cum era firesc, ci o gramada din care abea ieseai cu farfuria intreaga... Asta in conditiile in care mancarea era suficienta si re-fill permanent... Personalul abea mai facea fata imbulzelii, tot timpul erau farfurii sparte sau cineva isi rasturna farfuria plina ochi cu “de toate”, pe cel de langa... Cel mai bine e sa mergeti la masa spre finalul intervalului, pentru ca e mai civilizat... asta pentru ca gloata e deja ghiftuita... Cred ca o vina apartine si administratorului restaurantului, fiindca ar trebui sa gaseasca o solutie anti imbulzeala... de exemplu niste separatoare pentru a forma un rand civilizat... Si mai un minus... nu prea gasesti fructe, in afara de lubenita, piersica sau prune... nu toate in aceeasi zi...

Un alt aspect care nu mi-a placut, nu este legat de hotel ci de o situatie de pe plaja, cand in plin sezon, am fost surprinsi neplacut sa vedem ca utilaje grele, excavatoare si buldozere, impreuna cu cateva nave specializate in lucrari de reabilitare a plajelor, au facut praf plaja pe care ne aflam, ignorand toti turistii care erau prezenti. S-au apucat de forat in larg, au adus nisip cu namol pe plaja si l-au imprastiat cu buldozerele. Timp de 6 zile cat am mai stat acolo, totul era o mocirla... Interesele cuiva erau mai importante decat prezenta turistului... plaja s-a transformat pe zi ce trece, iar turistii au fost nevoiti sa se inghesuie pe o alta plaja, chiar si dupa ce au platit pentru sezlonguri... O mizerie pur romaneasca...

Nu ignorati salvamarii!... am tot respectul pentru ei si pot sa va spun ca am asistat la o salvare in direct a unui copil de 12 ani pe care valurile l-au dus cu repeziciune in larg... Dupa salvarea lui, au fost cautati parintii sa li se predea copilul... probabil ati ghicit... erau la piscina, la bere si saleuri... nici macar un multumesc nu i-au spus tanarului salvamar (Andrei)...

Locurile de parcare sunt o mare problema in plin sezon! Va recomand sa nu va bazati pe ceea ce vi se spune la rezervarea biletului, cum ca exista parcare si nu necesita rezervare in prealabil... iar daca ati gasit deja, nu o parasiti, fiindca nu va garanteaza nimeni ca o veti avea din nou...

In concluzie, raportul calitate/pret ar putea fi mult imbunatatit... La banii platiti puteti gasi multe variante in care sa va simtiti tratati cu respect... Hotel Delfinul este o alegere buna daca reusiti sa depasiti momentele tensionate, sa ignorati subcultura si mitocania si sa va bucurati de frumusetea aparte a litoralului Marii Negre. Un All Inclusive romanesc, ce mai are mult de invatat...


[fb]
---
Trimis de Sebastian TM in 12.08.15 16:42:37
Validat / Publicat: 12.08.15 19:33:41
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în EFORIE NORD. A mai fost în/la: In toata tara
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 3455 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

6 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Sebastian TM); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P13 Apus...
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 18200 PMA (din 18 voturi)
NOTĂ: Mulțumită numărului de voturi primit, articolului i-a fost alocat automat un SUPERBONUS în valoare de 2000 PMA.
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    6 ecouri scrise, până acum

    webmasterX
    [12.08.15 19:33:05]
    »

    După părerea mea un review foarte bun și echilibrat.

    ===

    Hotelul avea afisate initial 4 stele. In urma unor scandaluri pe litoral si probabil in urma unor controale, o stea a fost data jos... Nu m-a afectat prea mult...

    Deși informația nu apare (încă) pe siteul de specialitate, se pare că acum este vândut promovat ca având 3* (tot Complexul).

    Mulțumim, am actualizat și noi.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    gettyy
    [12.08.15 19:42:51]
    »

    @Sebastian TM: Un articol complet, frumos... pozele de asemenea...

    Un vot de la mine cu drag!

    Sebastian TMAUTOR REVIEW
    [12.08.15 23:25:33]
    »

    @gettyy: Multumesc frumos! Cele bune!

    AndreeaDaria
    [15.08.15 09:52:01]
    »

    Foarte exact si corect review-ul! Ieri ne-am intors de la Steaua de Mare... Nu vom mai repeta experienta, cu siguranta...

    Sebastian TMAUTOR REVIEW
    [15.08.15 12:41:07]
    »

    @AndreeaDaria: Multumesc pentru apreciere. Vacante minunate va doresc!

    mirelutza
    [17.03.16 11:14:11]
    »

    Multumesc. Tocmai ma gandeam sa merg aici...

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    4 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    AndreeaDaria, gettyy, mirelutza, Sebastian TM
    Alte impresii din această RUBRICĂSteaua de Mare, complex hotelier:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.057175874710083 sec
    ecranul dvs: 1 x 1