ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 05.08.2015
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Ploieşti
ÎNSCRIS: 13.08.10
STATUS: PARTENER
încărcat de pe telefon!
TIMP CITIRE: 2 MIN

Pro sau contra 'oamenilor de bine'

TIPĂREȘTE

Informatii utile sau bazaconii?

Este pentru prima oară când inițiez un subiect "pe lângă subiect" dar mă râcâie de ceva timp.

Din ce în ce mai des mă lovesc pe AFA de situații în care se scrie total pe lângă subiect. Și nu mă refer aici la reviewuri încadrate la cazare și în care nu se pomenește aproape deloc despre condițiile locației sau poze cu orice altceva mai puțin cu hotelul sau pensiunea sau zona respectivă. Sunt mulți membri nou înscriși sau chibiți la debut care trebuie încurajați.

Mă refer în special la cei care răspund unor solicitări de recomandare sau unor ecouri total aiurea.

Oscilează cineva între două insule și cere să i se recomande una dintre ele, primește răspunsuri legate de traseu.

Întreabă spre care dintre două locații de cazare să se îndrepte, primește sfaturi legate de excursii opționale.

Dar cel mai deranjant mi se pare atunci când se oferă informații false.

Sunt atâția cititori ai AFA care își iau informațiile de aici și nu cred că este ok să fie personaje care dau informații eronate, așa "după ureche".

Exemple de "dezinformări":

- in Bulgaria există vignetă pentru autoturisme de 1 zi (gratuit);

- taxă de pod la Giurgiu este 60 de ron pentru autoturisme;

- biletul la feribot este 25 de euro pentru mașină și 2 euro pentru pasager (real 20 euro cu 3,5 euro).

Menționez că mă refer aici strict la informațiile exacte nu la cele relative (durata traseului, calitatea lui, impresii, etc) care sunt diferite de la om la om.

Dacă ai fost cu autocarul nu te băga să dai sfaturi legate de deplasarea cu autoturismul, lasă-i pe cei în temă să o facă.

Dacă ai plecat spre o destinație și ești cu mintea la vacanță și nu la traseu nu te apuca să scrii review cu sfaturi de călătorie, lasă-i pe cei care au memorat traseul să o facă.

În concluzie, nu te repezi să o faci pe "omul de bine" când, de fapt, mai mult încurci.

Poate am scris prea la cald dar asta am simțit.


[fb]
---
Trimis de mirmicu in 05.08.15 20:25:36
Validat / Publicat: 05.08.15 23:54:54

VIZUALIZĂRI: 2028 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

28 ecouri scrise, până acum, la acest articol
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA simbolic articolul - VĂ PLACE?
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 2046 PMA (din 46 voturi)
NOTĂ: Mulțumită numărului de voturi primit, articolului i-a fost alocat automat un SUPERBONUS în valoare de 2000 PMA.

ECOURI la acest articol

28 ecouri scrise, până acum

irinad
[06.08.15 07:05:29]
»

@mirmicu - In mare, cred că ştiu la ce faci referire, pentru că şi eu am fost pe firul respectiv de discuţie! D e o discuţie ineresantă, însă am văzut şi persoane cu experienţă mai mare care mai dau greş câteodată, deşi poate intenţia lor a fost una bună! Dar, de acord cu tine, atunci când nu eşti sigur pe informaţia respectivă, mai bine n-o da, ca să nu încurce mai mult decât să ajute!

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [1][1 vot]
nicole33
[06.08.15 07:11:56]
»

@mirmicu -

Foarte bună ideea articolului. Și pe mine mă enervează cum o intenție bună se poate transforma într-o dezinformare grosolană sau un răspuns total inutil, consumator doar de timp pentru ceilalți.

Voi adăuga două exemple în genul celor de mai sus.

Primul, un user solicită relații referitor la traseul cu autoturismul spre destinația X. Vine un răspuns foarte util: „îmi pare rău că nu te pot ajuta, eu am fost acolo, dar cu avionul”

Altul, mai recent. Solicită cineva relații despre cel mai bun curs de schimb pentru leva. Primește sugestii despre cel mai dezavantajos mod de a cumpăra leva. La sesizarea mea, respectivul continuă cu ironii, în loc să-și ceară scuze pentru eroarea comisă.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [1][8 voturi]
Corina70
[06.08.15 10:37:07]
»

@nicole33 - O posibila explicatie pentru primul exemplu este aceea ca, atunci cand cineva solicita o recomandare pentru o anumita destinatie, toti cei care au initiat mai demult un CMR pentru aceeasi destinatie sau au participat la un fir de discutie, primesc notificare pe mail cu textul :

"Salut.

Primesti acest mail pentru ca utilizatorul... are nevoie de ajutorul tau "

De aici probabil si raspunsurile de genul celui mentionat de tine.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [1][2 voturi]
mirmicuAUTOR REVIEW
[06.08.15 10:58:55]
»

@irinad, @nicole33 Vă mulțumesc pentru susținere. Speram să mă fac înțeleasă pentru că exemple sunt nenumărate dar, pentru că sunt colerică, ideea a ieșit în forma asta.

Mă deranjează în special informațiile exacte gen preț feribot, autostradă, pod, vignetă, etc pentru că sunt genul care-și face foarte bine temele legate de vacanță. Nu din zgarcenie/economie cât pentru a nu rămâne descoperiți financiar. Dacă nu-mi permit o vacanță confortabilă financiar, schimb locația (pentru a scădea costul de deplasare) sau numărul de zile dar nu umblu la cazare sau banii de cheltuială.

Am făcut de-a lungul timpului un excel, pe ani, cu toate cheltuielile. Astfel știu cam cât cheltuim, în medie, cu mesele, distracția și suvenirurile. Acolo am făcut o medie. Dar cheltuielile fixe... sunt fixe.

Am excel pentru bagaj cu sheeturi pe haine, mâncare, utile, medicamente, etc. pe care-l printez și după care fac bagajul.

Asta e... sunt dusă, de aceea mă supără cei care dau informații la...

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [1][4 voturi]
Dragoș_MD
[06.08.15 10:59:15]
»

@Corina70 - oarecum corect, dar și eronat în același timp. Pentru că mi se pare mie că în același mesaj mai este clar menționat ceva de genul:

dacă nu cunoști răspunsul, ignoră solicitarea

sau cam așa ceva - în fine, asta ar fi ideea.

Dar ca să răspund și la subiect: se știe bine că românul se pricepe la toate, e multilateral dezvoltat și omniscient. Are soluții pentru criza politică, economică, a petrolului, pentru naționala de fotbal care abia reușește să-și dea chiar și un autogol, ori pentru seceta din agricultură. Păi atunci, cum s-ar putea abține să nu răspundă unui CMR?!?

Soluția? votarea cu (-1) a acelui răspuns și oferirea celui corect (în cazul că îl știi), cu argumente și link-uri care să dovedească fără putință de îndoială că persoana căreia îi contraziceți cele scrise a comis ceva erori.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [1][2 voturi]
Corina70
[06.08.15 11:10:37]
»

@Dragos - Imi pare rau sa te contrazic, in notificarile de genul celor mentionate de mine nu scrie nicaieri ce ai spus tu.

Am verificat in mod special o astfel de notificare primita pe mail chiar ieri, inainte sa scriu mesajul anterior, ca sa nu fac afirmatii eronate.

Intr-adevar, e ceva cu "NU" in mesaj, dar se refera la faptul ca nu poti da "reply" (tehnic poti, dar raspunsul tau ajunge in neant, ca sa zic asa).

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [1][0 vot]
Dragoș_MD
[06.08.15 11:12:27]
»

@Corina70 - OK - te cred pe cuvânt! Retrag în acest caz afirmația mea de mai sus, cum că ai fi greșit cu ceva și îmi cer și scuze. Iată cum picai și io în păcat...

PS sincer, n-aveam de unde să știu - eu am ales să nu primesc notificări pentru CMR; mă uit din când în când pe lista din dreapta primei pagini AFA și dacă văd ceva unde știu să răspund, „mă bag”.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [1][0 vot]
Corina70
[06.08.15 11:24:41]
»

@Dragos - Nici-o problema .

mirmicuAUTOR REVIEW
[06.08.15 11:53:14]
»

@Corina70: Dragoș avea dreptate. Iată din nou un exemplu. Din păcate, de data asta, ai intervenit tu fără a fi bine informată. Când primim mailul cu anunțul CMR există undeva pe final nota:

N. B: Daca nu sunteti in masura a ajuta, rog ignorati pur si simplu instiintarea.

Raspunsuri de genul "Imi pare rau, nu sunt in masura sa te ajut" genereaza instiintari (si, implicit, sperante) care pot dezamagi autorul.

PS Mai verifică încă o dată, eu din mail am luat cu copy/paste (ca știm noi cine

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [1][1 vot]
Corina70
[06.08.15 12:06:54]
»

@mirmicu - Pun cu copy-paste continutul integral al instiintarii CMR primita ieri pe mail (pe cele mai vechi le-am sters).

Nu spun ca nu ai dreptate, ci ajung doar la concluzia ca textele din aceste notificari difera, un text standard este trimis atunci cand cineva initiaza o CMR noua, alt text este trimis automat cand cineva posteaza un ecou, samd.

"Salut

Primesti acest mail pentru ca utilizatorul mihamin are nevoie de ajutorul tau pe www.AmFostAcolo.ro

Utilizatorul a postat o Solicitare CE-MI RECOMANDATI în destinaţia ROMÂNIA

ATENŢIE: nu răspunde (nu DA REPLY) acestui mesaj - răspunsul tău NU VA AJUNGE niciunde. Pentru a scrie un răspuns la întrebare, foloseste linkul de mai jos (către final).

------ solicitarea:: -----------

Campare munte

Va rog sa-mi recomandati un loc de campare la munte in judetul Prahova sau Brasov. Mergeam de obicei la Dambul Morii (Timisul de Jos) insa anul trecut nu ne-au mai lasat sa campam in zona. Exista si un camping la Darste, in apropiere dar am citit pe net ca s-a mutat in jud Covasna, la Chichis parca. Multumesc.

-------------------------------

Daca dorești să-i răspunzi (ori doar să citeşti), click ptr pagina solicitării

IMPORTANT: Dacă sunteţi HOTELIER (proprietar, administrator, angajat al unei unităţi de cazare) - NU RECOMANDAŢI PUBLIC propria unitate de cazare; astfel de recomandări sunt considerate RECLAMĂ NEAUTORIZATĂ şi orice tentativă vă supune unor POSIBILE SANCŢIUNI

EXCEPŢIE de la prevederea de mai sus fac doar hotelierii care au contract de promovare de tip CONTACT!

ATENŢIE: nu răspunde acestui mail de înştiinţare - răspunsul tău NU VA AJUNGE niciunde. Pentru a scrie un răspuns la întrebare, foloseste linkul de mai sus! "

===

Later-edit : Am gasit in "cosul de gunoi" al mailului o instiintare CMR mai veche, din 18 aprilie, unde intr-adevar apare acea

"N.B: Daca nu sunteti in masura a ajuta, rog ignorati pur si simplu instiintarea.

Raspunsuri de genul "Imi pare rau, nu sunt in masura sa te ajut" genereaza instiintari (si, implicit, sperante) care pot dezamagi autorul."

Dar, asa cum puteti vedea cu totii, in instiintarea primita ieri, aceasta NB nu mai apare.

Admin sau un WM pot lamuri acest mister, eventual sa faca setarile necesare astfel incat NB sa apara in toate notificarile CMR.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [1][1 vot]
mirmicuAUTOR REVIEW
[06.08.15 12:16:51]
»

@Corina70:

Salut

Primesti acest mail pentru ca utilizatorul ANDREA0411 are nevoie de ajutorul tau pe www.AmFostAcolo.ro

Utilizatorul a postat o Solicitare CE-MI RECOMANDATI in destinatia GRECIA

ATENTIE: nu raspunde (nu DA REPLY) acestui mesaj - raspunsul tau NU VA AJUNGE niciunde. Pentru a scrie un raspuns la intrebare, foloseste linkul de mai jos (catre final).

------ solicitarea:: --------

Thassos - în ultima saptamana din septembrie

Buna ziua! Am facut o rezervare pentru Thassos-Skala Potamia, ultima saptamana din septembrie. As dori sa stiu cam la ce ma pot astepta pentru aceasta perioada? Daca se mai organizeaza croaziere, noi am vrea sa facem si scufundari. Stiu ca este loterie cu vremea, dar am inteles ca apa este calduta in septembrie. Orice informatie imi este de folos deoarece este prima data cand mergem in Grecia. Multumesc anticipat!

--------------------------------

Daca dorești sa-i raspunzi (ori doar sa citesti), click ptr pagina solicitarii

N. B: Daca nu sunteti in masura a ajuta, rog ignorati pur si simplu instiintarea.

Raspunsuri de genul "Imi pare rau, nu sunt in masura sa te ajut" genereaza instiintari (si, implicit, sperante) care pot dezamagi autorul.

ATENTIE: nu raspunde acestui mail de instiintare - raspunsul tau NU VA AJUNGE niciunde. Pentru a scrie un raspuns la intrebare, foloseste linkul de mai sus!

Daca NU mai dorești sa fii instiintat atunci cand cineva posteaza solicitari "Ce-mi recomandati" in destinatiile unde ai scris impresii, dezactiveaza aceasta optiune din sectiunea "CONTUL MEU" (rubrica SETARI) de pe www.AmFostAcolo.ro

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [1][0 vot]
mirmicuAUTOR REVIEW
[06.08.15 12:19:00]
»

Se pare că undeva în sistem este o scăpare.

Sau se consideră ca unii dintre noi (vezi eu, Dragoș) batem câmpii și primim mailuri personalizate.

Corina70
[06.08.15 12:20:15]
»

@mirmicu - E clar, amandoua avem dreptate. . De fapt, "amantrei", cu tot cu Dragos.

Am primit notificari si cu, si fara acea NB. Cea de ieri NU avea.

webmasterX
[06.08.15 12:29:52]
»

@mirmicu - Nu este neapărat o scăpare. Sunt două tipuri (de înștiințare) diferite.

luciaoradea
[06.08.15 14:16:52]
»

Hai ca mă bag și eu în discuție, ca musca. De solicitarea mea cu Kefalonia și Zakynthos era vorba, nu? ???? Îmi pare rău că am iscat discuții dar și bine, că, uite, indirect, te-am "inspirat " oarecum să scrii review-ul de față.

Ai dreptate cand spui ca lumea "de bine "te poate incurca mai mult decât ajuta. Asta doar dacă iei totul ad literam și nu mai verifici nimic. Informațiile referitoare la traseu când pe mine mă interesează cazare? Da, astea sunt chiar inutile și generează false așteptări. Adică intri pe site, vezi ca ai 5 răspunsuri să zicem, dar nici unul nu este util. Unul Îți scrie despre poduri, taxele din Bulgaria (eu plecând din Oradea, taxe ale autocarului (eu merg cu mașina) altul îi răspunde primului șamd. Mă rog, eu apreciez intenția omului, că a vrut să mă ajute, dar rezultatul este aiurea. Bine, în final am obținut câteva informații utile, până la urmă intră și useri cu experiență și informații, totul e să știi cum să "navighezi "printre postari.

Bună ideea articolului, felicitări!

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [1][2 voturi]
Mihai18
[14.08.15 09:52:25]
»

Mi-a plăcut reviewul pentru că este bine ancorat în realitatea sitului AFA. Nu sunteți prima care trage un semnal de alarmă și când mai multe persoane spun același lucru, toți ar trebui să reflectăm mai mult atunci când apăsăm pe butoanele calculatorului. Pe situl AFA intră cine vrea și poate rămâne dacă respectă Regulamentul AFA. Dar, ce scrie și cum scrie, este cu totul altceva. Cu alte cuvinte, când postezi un review, concomitent te autocalifici, îți prezinți și cartea de vizită și arăți cine ești și la ce nivel te situezi. Mulțumesc pentru vizită la recentul meu review. Cu bine.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [1][1 vot]
mirmicuAUTOR REVIEW
[14.08.15 22:51:19]
»

@Mihai18 - Mulțumesc pentru apreciere. Cât despre "intră cine vrea și poate rămâne dacă respectă Regulamentul AFA", tocmai m-ați făcut să realizez că ieri am împlinit 5 ani... de AFA.

Mihai18
[15.08.15 22:17:50]
»

@mirmicu - La mulți, mulți ani pe acest sit și să ne delectați în continuare cu reviewurile reușite pe care le scrieți.

mirmicuAUTOR REVIEW
[16.08.15 20:54:36]
»

@Mihai18: Mulțumesc mult, asemenea!

calatorul
[23.09.15 08:53:56]
»

Utile si de bun simt toate constatarile. In privinta raspunsurilor eronate, poate nu intotdeauna e asa, eu unul, mai nou pe AFA, am primit raspunsuri la doar 1 din 3 intrebari, ce/i drept erau destul de tintite si oamenii s/au ferit sa intre in balarii cu raspunsuri aiurea. Felicitari pentru exceluri si costurile atat de bine identificate, nu am reusit niciodata sa fac asta, am constatat doar la intoarcerea acasa cu cati bani am ramas. Am adunat si eu chitante bonuri etc, dar nu le/am insumat niciodata si le/am verificat doar cand mi s/au parut suspecte unele cheltuieli. Mai invatam. Succes si vacante frumoase.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [1][0 vot]
dorgo
[10.10.15 12:45:20]
»

@mirmic...

Cea mai mare dezinformare n-o face AFA cea pe care scriu amatori ci firmele turistice care au angajati profesionisti, care vor sa-si vanda marfa cu orice pret (buna, rea) si-ti lauda si-un cotet de vila pe care ti-l prezinta ca pe-un hotel de cateva stele si-ti ofera si cateva excursii optionale la un pret dublu, etc. Multi au luat plasa astfel dar multi s-au si prins si-si fac concediile pe cont propriu. Eu nu am cerut nicodata CMR... exista saituri profesiniste de informare cu forumuri (daca nu in romana in engleza), acelea se apropie de adevar. La ce raspuns te poti astepta pe acest sait de la un turist care n-are voie sa lucreze in turism, ce stie el despre aceasta meserie? Totusi, acesta poate aduce dupa sejur, niste poze proaspete cu tabele cu tarife, orare de ferry sau mai stiu eu ce preturi sau imagini cu locatiile turistice. Eu cred ca lumea de azi e hiperinformata, nu asta le lipseste romanilor ci eventual banii si timpul liber mai multi In cazul unui sejur, turistii acrioneaza deja altfel intrand pe la 4-5 agentii (ca doar n-o cumpara de la prima), si-si incep speach-ul astfel "am 1000 de euro si doresc un sejur de "x zile" pe o insula, cu plaja in apropiere, un hotel de 2-3 stele cu piscina, see-view si restaurant "inside", ce-mi oferiti? " Si agentul turistic iti ofera 3-4 variante. Ti le printeaza si tu te duci acasa si verifici ma intai cat de credibila e firma care te-a luat in primire, mai privesti pe "google" cum arata hotelul, mai citesti parerile unora, altora si apoi te intorci si alegi sau nu. De multe ori alegi acelasi loc unde ai mai fost si ti-a placut. Important e cand alegi, sa nu te arunci din prima la nimic. Mereu vei constata ca altul a gasit ceva tot acolo, mai bun si mai ieftin.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [1][4 voturi]
mirmicuAUTOR REVIEW
[10.10.15 13:22:58]
»

@dorgo: Îmi permit să te contrazic. Niciodată nu voi spera ca o agenție de turism să prezinte altceva decât părțile bune când este vorbă de un produs pe care îl vând și să omită, dezavantajele. Nu e normal dar este firesc și se aplică în întreg sistemul de vânzări și de către orice vânzător. În ceea ce privește faptul că solicit opinia sau CMR colegilor de pe AFA, o fac pentru că sunt convinsă că răspunsul lor va fi cu siguranță mai dezinteresat și mai aproape de realitate. Vorbesc aici de cei care oferă răspunsuri cu adevărat utile și la obiect, nu la cei despre care făceam referire în textul de mai sus.

Consider că nu există diferențe între un turist AFA și un turist de pe tripadvisor... sau booking sau etc. Nici aceia nu lucrează în turism.

Informații eronate sunt cu duiumul peste tot... și la agenții și pe forumuri. Dacă te documentezi cu răbdare și verifici mai multe surse, zic eu că, sunt șanse mai mici să greșești.

Eu caut încrucișat pe AFA (cu grad de recomandare peste 90%), pe booking (peste notă 9) sau pe tripadvisor (să fie în top 10 din regiune) pe orice forum posibil, fie el polonez sau scandinav, dau search pe tot ce înseamnă imagini și caut și pe youtube. Întotdeauna căutarea o fac din timp. Am venit din vacanță pe 10 septembrie și deja m-am fixat pe viitoarea destinație. Vreo două săptămâni am cercetat locațiile de cazare și am făcut listă scurtă. Până pe la jumătatea lui decembrie vom trimite solicitarea de pret, ne vom fixa și vom trimite și avansul. De regulă, cazarile pe care le-am ales în ultimii ani sunt atât de căutate încât sunt antamate până la final de ianuarie.

Poate sunt puțin "dusă" dar îmi doresc ca vacanța să fie perfectă și nimic să nu ne umbrească acele câteva zile pe care le așteptăm tot anul. Și până acuma mi-a ieșit. Cred că o vacanță ratată se datorează lipsei de informare și dezinteresului.

În concluzie, consider că informațiile sunt întotdeauna binevenite doar că trebuie făcute la obiect și doar de către cei care sunt în temă.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [1][3 voturi]
dorgo
[10.10.15 15:30:19]
»

@mirmicu Vad ca ti-ai intrat in forma din nou si scrii iar ca pe vremuri cand bateai pajistile si tu uneori, intr-o veselie!

Cica, zici tu...

1. -Dacă ai plecat spre o destinație și ești cu mintea la vacanță și nu la traseu nu te apuca să scrii review cu sfaturi de călătorie, lasă-i pe cei care au memorat traseul să o facă.

Cine poate memora un traseu? Poate doar un aparat de filmat. Si cine merge in vacanta doar ca sa scrie un reviu pt. un sait? Poate doar cei care sunt platiti s-o faca (ziaristii) nu cei care merg sa se relaxeze. Pe AFA si alte site-uri similare, 70-80% sunt informatii relative, doar fotografiile sunt absolute, iar impresiile sunt foaaarte subiective... plus ca poti sa inventezi o legenda a unui sit, spre exemplu, legenda care nici nu exista si toata lumea o ia ca buna (asta e o informatie falsa)... cine sta s-o mai verifice, cand reviurile se schimba la fiecare 20 de minute?

2. -biletul la feribot este 25 de euro pentru mașină și 2 euro pentru pasager (real 20 euro cu 3,5 euro).

Treaba cu ferry e foarte relativa, (am vazut in Skiathos) preturile difera de la sezon la extrasezon si de la un an la altul... singura informatie corecta, calda, e cea pe care-o obtii dand un telefon la agentia ce vinde bilete (in decurs de o ora, nu mai tarziu) si care-ti va raspunde... "stiti, s-a declansat acum 10 minute o greva generala, nu mai circula nimic"

3. - Imi pare bine ca ti-ai luat un bilet de vacanta cu un an inainte. Adica de cum ai terminat o excursie, o si iei pe cea de anul viitor, (nu ti-e frica ca firma poate falimenta sau hotelul se poate inunda, se topesc doar ghetarii, n-ai auzit? traim intr-o lume nesigura, eu n-as avea acest curaj, de cand a aparut Murphy pe lume) dar, bravos, e cine gandit, cu cat il iei mai repede, totul e mai ieftin, probabil daca-l iei pentru 2018 (very early) sau 2019 (very, very early), vei primi totul gratis plus bani de "shopping" de la firma, pentru increderea ce-o ai in viitorul pasnic al omenirii.

4. -Cum te faci cand dai de-un "last minute" la cativa euro, cum te mai informezi, ca avionul tau, pleaca maine, n-ai timp nici de bagaje, bucura-te daca ajungi la aeroport si daca te-ai urcat in avionul tau si nu in cel de Vladivostok.

5. -Din ce în ce mai des mă lovesc pe AFA de situații în care se scrie total pe lângă subiect.

E-adevarat, dar astea nu se puncteaza, mai mult se comenteaza si lumea se distreaza. Asta e farmecul AFA, "umplutura", greselile, deraierile campestre, caci informatiile precise si seci le gasesti astazi deja peste tot. Nu e totul numai matematica in lumea asta.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [1][1 vot]
dorgo
[10.10.15 15:52:39]
»

@dorgo - Asa ca te rog, fii mai atenta @mirmicu, cu super-early-urile astea, ca-i putea sa iei bilet pentru plaje sub soarele din Lara Kundu (unde ai un superbonus) si s-ajungi la ski prin zapada din Lara sovietica.

youtube

mirmicuAUTOR REVIEW
[10.10.15 19:33:41]
»

Nu m-ai înțeles, nu merg pe early booking pentru că nu merg prin agentii, . doar pe rezervare directă. Nu fac rezervarea din timp pentru reducere ci pentru a rezerva la o locație foarte solicitată, chiar dacă este scumpă. Crede-mă că nu am făcut niciodată vacanțe "la ofertă".

Cât despre "bătut pajiștile", venită tocmai din partea ta...

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [1][1 vot]
dorgo
[10.10.15 20:05:39]
»

@mirmicu - OK, acum am inteles, ai dreptate!

calatorul
[12.10.15 16:27:08]
»

Stimata @mirmicu si maestre @dorgo, ma bag si eu in vorba ca sa spun precum judecatorul din fabula, ca aveti amandoi dreptate. Desi mai putin exact decat @mirmicu nici eu nu ma grabesc la early/booking convins de trecerea tuturor lucrurilor, sa fac pe interesantul citand in original pantha rei! Si eu prefer sa astept nu chiar un last/minute dar macar o prognoza meteo pentru unde vreau sa plec in vacanta, care imi variaza nu atat destinatia cat data plecarii cu cateva zile cel mult.

DAr si @mirmicu are dreptate cand vrea sa fie sigura ca ajunge unde isi doreste si sa stie cat mai multe despre locurile cu pricina. Daca as judeca altfel as lua un tren spre Vladivostok si pe drum mai vad eu ce fac (pana) acolo.

Si chiar daca informatiile sunt uneori confuze si contradictorii, puse cap la cap te ajuta sa te orientezi intr-o zona noua si necunoscuta. Caci eu incerc sa raman consecvent principiului de a vedea mereu locuri noi in fiecare vacanta. E mai solicitant dar mai captivant, si pana acum am avut noroc doar de vacante minunate, ceea ce va doresc tuturor!

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [1][1 vot]
mirmicuAUTOR REVIEW
[12.10.15 17:37:18]
»

@calatorul50: Am uitat să menționez că perioada dedicată vacanței este întotdeauna începutul lui septembrie (undeva după 27 august și până în 10-12 septembrie). Am considerat că este intervalul cu temperatura cea mai potrivită pentru noi, atât în aer cât și în apă, un interval în care prețurile sunt mai mici și nu mai este nici atât de aglomerat ca în vârful sezonului turistic.

Am fost nevoiți să ne fixăm din timp perioada întrucât jobul nu ne permite altfel. Soțul meu trebuie să dea planificarea încă din ianuarie.

Așa că, atât timp cât știm când exact când plecăm și neputand modifica prognoza, nu putem decât să alegem cât mai bine locația.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [1][3 voturi]
Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
9 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
calatorul, Corina70, dorgo, hlli, irinad, luciaoradea, Mihai18, mirmicu, nicole33
Alte articole din această RUBRICĂ (Alte) Subiecte off-topic:


    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.066164970397949 sec
    ecranul dvs: 1 x 1