ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 25.07.2015
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Buzău
ÎNSCRIS: 13.08.13
STATUS: PREMIUM
DATE SEJUR
JUL-2015
DURATA: 7 nopți
familie cu copii
2 AD. + 1 COPII -- v: 5

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
CAZARE [camere etc]:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
PLAJA şi MAREA:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
DISTRACŢ. / RELAXARE:
80.00%
Mai degrabă mulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
63.00%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 2 MIN

Rabat la calitate in 2015

TIPĂREȘTE

A doua oara cand venim la Savoy. Anul trecut am suferit din cauza zgomotului infernal de boxe de pe plaja, asa ca anul acesta am bagat mana in buzunar mai adanc si am luat o camera cu vedere la mare tocmai pentru a fi feriti de zgomot noaptea.

Chiar si daca va luati o camera mai scumpa tot sunt baruri in dreptul hotelurilor Lido si Ambasador, din apropiere, care dau muzica tare. Oricum, recunosc ca m-am odihnit mai bine decat anul trecut.

Am fost cazati la ora 16 dupa o lunga asteptare. Loc de parcare am avut tocmai peste drum, si nu prea este un lucru ok ca un hotel de 4 stele sa nu fie in stare sa-si amenajeze o parcare decenta.

Cei de la hotel sunt neglijenti cu lucruri importante. Geamurile din holurile hotelului unde astepti liftul sunt efectiv imbacsite de praf si zoaie, la fel si geamurile de la locul de joaca din interior si cele din restaurant. Nimeni nu poate nega asta. Si anul trecut era la fel. Se vede ca au facut reduceri de personal. Chiar nu poti angaja niste femei de serviciu sa-ti stearga geamurile?

In camera curatenia se face greu, o singura fata vine saraca si de-abia se descurca. Intr-o zi a venit la ora 13 si a schimbat lenjeria si prosoapele cu noi in camera. De aspirator n-a mai fost vorba ca deja se facuse tarziu.

Dar zona care a lasat cel mai mult de dorit fata de anul trecut a fost bucataria. Mancare prost gatita sau rece. Si noi nu suntem niste pretentiosi care vor mancare Masterchef. Dar anul acesta mancarea a lasat mult de dorit. Feluri fara gust, multe zgarciuri, carne nefiarta in ciorba. Intr-o seara, chiar si o musca in branza rasa. N-ai voie asa ceva, dle hotel de 4 stele.

Se intampla sa ramai fara castron sau tacamuri si trebuia sa astepti sa aduca altele de la bucatarie.

Tinerii debarasatori erau lenti si in loc sa debaraseze mesele goale erau preocupati sa-ti ia farfuria din fata inainte sa termini mancarea. Dar erau si fructe si prajituri, deliciul copiilor.

De fapt cand copii se distreaza si sunt fericiti, parintii tind sa nu mai bage in seama aceste minusuri. Dar, de fapt, noi dam o gramada de bani la hotelul asta si am pretentia sa am hartie igienica in camera fara s-o rog pe fata de serviciu sa-mi aduca.

Noroc ca am avut vreme buna si soare si ne-am distrat pe plaja.

P.S. As recomanda hotelului sa infiinteze un punct farmaceutic in interior.


[fb]
---
Trimis de laura mihaela in 25.07.15 18:06:50
Validat / Publicat: 25.07.15 19:14:42
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în MAMAIA.
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 1586 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (laura mihaela); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P02 Umbrelutele albastre de la Savoy si locul de joaca exterior.
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 1350 PMA (din 3 voturi)

ECOURI la acest review

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
1 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
laura mihaela
Alte impresii din această RUBRICĂSavoy Hotel:

INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.045140027999878 sec
    ecranul dvs: 1 x 1