ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 16.07.2015
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: Bucureşti
ÎNSCRIS: 16.07.15
STATUS: UCENIC
DATE SEJUR
JUL-2015
DURATA: 7 nopți
familie cu copii

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
CAZARE [camere etc]:
50.00%
Nici nemulțumit, nici mulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
CADRUL NATURAL:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
DISTRACŢ. / RELAXARE:
80.00%
Mai degrabă mulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
59.00%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
la PMM* = 48 EUR
*PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

TIMP CITIRE: 3 MIN

Servicii zero

TIPĂREȘTE

Am fost cazat la hotel Bucegi. Locatia este intradevar frumoasa. Se poate observa usor faptul ca banii europeni au fost cheltuiti fara prea multe retineri. Camerele sunt mari si luminoase. Pacat ca la capitolul servicii sunt praf.

Incep cu prima experienta negativa. In prima noapte de cazare in jurul orei 3 dimineata a plesnit un niplu sub lavoar si evident ca apa a inceput sa tasneasca in toate partile. Am sarit din pat si m-am repezit in baie in ideea de a opri apa pentru a nu provoca daune hotelului. Surpriza, dupa ce am facut o baie foarte matinala cu apa rece am descoperit ca nu exista robinet sub lavoar asa cu nu am putut face nimic in plus decat asa cum am spus o baie. Am sunat la receptie si am trezit receptionerul care dormea profund. A sosit un baiat de la paza, a constatat acelasi lucru ca si mine, adica nu exista robinet si dupa circa 10 minute de alergat prin hotel a reusit sa opreasca apa. In urma acestei experiente prosoapele erau fleasca intrucat realizasem cu ajutorul lor un baraj in calea apei pentru a nu patrunde in camera.

Camerista schimba prosoapele dar nu mai lasa tot atatea cate a ridicat, ci ne lasa cu unul mai putin. Am zis ca asta e ma sterg cu sotia pe acelasi prosop. In a 4 zi ne intalnim cu aceeasi camerista pe culoar si sotia o roaga sa treaca sa ne schimbe prosoapele. Reactia cameristei ne-a lasat cu gura cascata deoarece acesta sustinea foarte apasat ca noi am sosit abia ieri si ca nu se schimba prosoapele in fiecare zi. Dupa cateva minute in care i-am explicat ca suntem cazati de 4 zile nu doar de una si ca in acest timp nu ni s-au schimbat nici un prosop aceasta foarte suprinsa ne spune ca trebuie sa ne schimbe si lenjeria.

Nu mi se pare normal sa vanez camerista si a pierde timpul pentru a o convinge ca trebuie sa isi faca meseria.

Restaurantul arata foarte bine dar serviciile sunt praf. Consider ca ar trebui sa fie instruiti. Am senzatia ca oamenii care servesc acolo nu au decat asa tangential treaba cu acest sector.

In cele 7 dimineti cand am servit micul dejun acolo de fiecare data a trebuit sa astept dupa cate ceva. Ba nu era nici o farfurie, ba nu erau rosii, ba nu erau oua, ba nu era paine, ba nu era... De multe ori am intrat peste ei in bucatarie si le spuneam ca s-a terminat nu stiu ce produs. Nu am vazut nici un sef de sala care sa coordoneze activitatea ospatarilor.

Celalate mese am preferat sa le servim in alta locatie dat fiind faptul ca mancarea lasa de dorit atat in ceea ce priveste cantitatea dar mai ales in ceea ce priveste calitatea. Un prieten a suferit cateva zile de pe urma unei cine consumate acolo.

Pacat de o locatie asa frumoasa dar fara servicii. Nu vreau sa fiu inteles gresit dar recomand conducerii sa investeasca si in scolarizarea oamenilor sai pentru ca sunt foarte multe lucruri care trebuiesc reglate.


[fb]
---
Trimis de propipes in 16.07.15 08:19:20
Validat / Publicat: 16.07.15 08:58:55
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 1979 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

2 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (propipes); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 2250 PMA (din 5 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 48.00 EUR pe cameră

  • ECOURI la acest review

    2 ecouri scrise, până acum

    webmaster33
    [16.07.15 08:37:27]
    »

    @propipes: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.

    Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare

    - - -

    Câteva fotografii de pe acolo ar fi mai mult decât bine-venite, ar fi chiar... "bine-primite" :-). Poţi folosi linkul amfostacolo.ro/pic_addnew.php?id=8443

    webmaster
    [16.07.15 09:10:11]
    »

    @propipes: Te-am ruga să (re)verifici coordonatele GPS ale acestei destinaţii pe harta interactivă AFA/. Ne poți spune dacă-i ok? (mărește zoom-ul cât e necesar, până la afișarea la nivel de stradă - dacă-i posibil)

    Mulțumesc.

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
  • Niciun abonat la acest review, încă...
  • Alte impresii din această RUBRICĂBucegi Hotel [Complex Cheile Grădiştei]:


      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.047928094863892 sec
    ecranul dvs: 1 x 1