ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 04.07.2015
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Bucuresti
ÎNSCRIS: 28.01.12
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
JUN-2015
DURATA: 7 nopți
familie cu copii
2 AD. + 2 COPII -- v: 5,8

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
25.00%
Foarte nemulțumit
CAZARE [camere etc]:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
25.00%
Foarte nemulțumit
PLAJA şi MAREA:
100.00%
Încântat, fără reproș
DISTRACŢ. / RELAXARE:
60.00%
Către satisfăcător

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
60.00%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

TIMP CITIRE: 3 MIN

Foarte dezamăgitor !

TIPĂREȘTE

Din pacate dupa cativa ani buni de AI si UAI pe litoralul turcesc (vreo 6 ani), am reusit sa ne intoarcem foarte dezamagiti de la Royal Alhambra!

Crezand ca la toate hotelurile din Turcia, conceptul de UAI este aproximativ la fel, nu am cautat foarte multe informatii despre lantul Royal... si din pacate acest lucru ne-a costat destul de mult!!!

Dupa un zbor obositor, cu ceva copii dupa noi, printre care si un bebelus de 11 luni, chiar ne-am bucurat sincer ca am ajuns repede la hotel... insa aici nu ne-a intampinat nimeni la intrare cu sampanie, ceai si alte gustari cum eram obisnuiti in ani trecuti la celelalte hoteluri unde am mai fost. Dar, am trecut repede peste acest "mic" detaliu, pentru ca noi chiar am plecat setati sa ne relaxam si sa ne simtim bine in concediu!

Insa pe parcursul sejurului ne-am lovit foarte mult de indiferenta personalului! Un personal rece, parca suparat mereu cand ceream ceva! Mereu trebuia sa asteptam intre 15-30 minute pana ne serveau la masa cu bauturi.

Iar mancarea... ce pot sa spun... un dezastru!!! Multa si proasta! Totul prajit, putin peste (tot prajit, nu pe gratar!), paste nefierte, mancare gatita cu miros ciudat, iar dulciurile toate aveau acelasi gust, doar forma diferea! Doar micul-dejun a fost cel mai ok si salatele! Noi adulti ne-am mai adaptat, insa nu am avut efectiv ce sa le dam copiilor sa manance, iar pentru bebelus a trebuit sa mergem la farmacie sa-i cumpere borcanele! Ne-au salvat cartoful copt de la ora 16, porumbul fiert, acele placinte cu branza, spanac, facute la restaurantul de langa piscine si inghetata, care recunosc ca a fost foarte buna... insa se supara foarte tare baiatul care servea inghetata, daca "indrazneai" sa ceri mai mult de o cupa! Iar fresh-urile de castravete, pepene verde si mar... chiar nu aveau un gust bun... iar cel de portocale era 2 euro (totusi este UAI), vata pe bat si popcornul tot 2 euro! ...iar bauturile din import toate se plateau,ca de altfel si rezervarea la restaurantele a la cart(10 e de persoana).

In schimb ne-a incantat plaja cu nisip foarte fin si foarte lata, activitatea de seara cu corabia piratilor, masinutele, si restul atractiilor de la luna parc.

Camera destul de spatioasa, cu balcon, si 2 paturi destul de mari, si incapatoare, iar curatenia era ok si la ore portrivite. Se schimbau prosoapele in fiecare zi, se punea sampon, gel de dus si creme, iar mini barul era umplut in fiecare zi cu bere, pepsi, suc de portocale, apa plata si minerala... insa fara alune, mini ciocolatele sau alte gustari ca in alte hoteluri...

Stiu suna prea pretentios insa cum am mai spus avem cu ce compara, si din pacate acest hotel nu s-a apropiat nici macar de AI!...

Nu recomand acest hotel in primul rand din cauza angajatiilor, care cu siguranta ne-ar fi facut sa trecem peste toate neplacerile, daca erau si ei mai zambitori, mai calzi, mai glumeti... pana la urma am venit sa ne relaxam, nu sa gasim defecte hotelului.


[fb]
---
Trimis de kentmall in 04.07.15 19:57:59
Validat / Publicat: 04.07.15 21:00:57
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în TURCIA. A mai fost în/la: Delphin Botanik, Delphin Palace, Delphin Diva, Titanic Deluxe

VIZUALIZĂRI: 2152 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

18 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (kentmall); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
INFO membrii AmFostAcolo beneficiază de preţuri particulare pentru vacanţa în această destinaţie - negociate direct cu tour-operatorii.PREȚURI PREȚURI
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P06 [fără descriere]
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 4948 PMA (din 9 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    18 ecouri scrise, până acum

    webmasterX
    [04.07.15 21:04:04]
    »

    Nu a fost singura vizită/vacanţa în TURCIA. A mai fost în/la: Delphin Botanik, Delphin Palace, Delphin Diva, Titanic Deluxe

    Hey... după Delphin, chiar nimic nu mai e la fel...

    Ar fi utilă, totuşi, o comparaţie... Ne-am bucura să putem citi impresiile tale de acolo scrise ca articol (review) nou.

    Procedând astfel, ai avea ocazia ca prin notele şi evaluările proprii să contribui la o medie mai reprezentativă a acestor destinaţii.

    [În plus, dacă vreodată vei solicita informaţii aici, pe sait, cei care îţi vor răspunde o vor putea face cât mai adecvat "profilului" tău turistic (funcţie de locurile în care ai fost, unde ţi-a plăcut şi unde nu, din ce motive etc) ]

    Poţi folosi linkul SCRIE IMPRESII (se deschide într-o fereastră nouă)

    crima
    [04.07.15 21:25:17]
    »

    @kentmall -

    nu ne-a intampinat nimeni la intrare cu sampanie, ceai si alte gustari

    Noi am fost întâmpinați cu suc, șampanie, dulciuri dar am fost noi la fata aia, care nu se poate deplasa cu masa pe care are toate alea.

    Mereu trebuia sa asteptam intre 15-30 minute pana ne serveau la masa cu bauturi.

    N-am așteptat niciodată mai mult de 5-7 minute băuturile la masă, la restaurant, hai maxim 10 minute, pe la baruri.

    se supara foarte tare baiatul care servea inghetata, daca "indrazneai" sa ceri mai mult de o cupa!

    Fiemea venea, ba cu o cupă, ba cu două cupe de înghețată, după cum cerea ea.

    Iar fresh-urile de castravete, pepene verde si mar... chiar nu aveau un gust bun...

    Fresh-ul de mere mi s-a părut excelent, fix ca cel pe care-l beam acum muuulți ani, la târgul de duminică de la țară, de la bunici. Iar soției i-a plăcut ăla de roșii. Deh, chestie de gusturi...

    Nu recomand acest hotel in primul rand din cauza angajatiilor, care cu siguranta ne-ar fi facut sa trecem peste toate neplacerile, daca erau si ei mai zambitori, mai calzi, mai glumeti...

    Personalul de la recepție, de la relații cu publicul, barmanii și chelnerii au fost, în opinia mea, mai mult decât ok, amabili, zâmbitori. Depinde, probabil și de atitudinea/mina cu care îi abordezi...

    Crezand ca la toate hotelurile din Turcia, conceptul de UAI este aproximativ la fel, nu am cautat foarte multe informati despre lantul Royal...

    Păi, foarte posibil ca parte din nemulțumiri tocmai de aici să pornescă. Am fost și noi la Delphin Palace și știm cum e...

    În fine, noi știam la ce să ne așteptăm (anul trecut am fost la Royal Holiday Palace) și am fost mulțumiți.

    Am uitat să menționez că ne-am întors de la Royal Alhambra acum câteva zile...

    webmaster15
    [04.07.15 21:41:05]
    »

    @crima

    Am uitat să menționez că ne-am întors de la Royal Alhambra acum câteva zile...

    Ne-am bucura să putem citi impresiile tale de acolo scrise ca articol (review) nou.

    Procedând astfel, ai avea ocazia ca prin notele şi evaluările proprii să contribui la o medie mai reprezentativă a acestei destinaţii.

    Daca doreşti, copiază textul de mai sus şi reincarcă-l - cu eventuale ajustări, completări etc - folosind linkul "ADAUGĂ IMPRESII NOI"

    nicole33 CONS. ONORIFIC AFA / TURCIA
    [04.07.15 21:49:07]
    »

    @webmasterX -

    Hey... după Delphin, chiar nimic nu mai e la fel...

    Așa credeam și eu și ți-aș fi dat dreptate 100% până la experiența de anul acesta, când serviciile de la un Delphin au fost mult sub cele de la un Royal.

    @kentmall -

    Nu recomand acest hotel in primul rand din cauza angajatiilor, care cu siguranta ne-ar fi facut sa trecem peste toate neplacerile, daca erau si ei mai zambitori, mai calzi, mai glumeti... pana la urma am venit sa ne relaxam, nu sa gasim defecte hotelului.

    Eu am fost la un alt hotel Royal, deși Alhambra mă tenta mai mult, dar nu a fost să fie, și am apreciat tocmai calitatea personalului mereu cu zâmbetul pe buze, mereu amabil și eficient.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    nicole33 CONS. ONORIFIC AFA / TURCIA
    [04.07.15 21:51:58]
    »

    @crima -

    Dar cafea adevărată ai băut la Alhambra?

    webmaster70
    [04.07.15 21:52:33]
    »

    @nicole33 -

    Așa credeam și eu și ți-aș fi dat dreptate 100% până la experiența de anul acesta, când serviciile de la un Delphin au fost mult sub cele de la un Royal.

    Încă mai așteptăm impresiile proprii.

    Așa e cel mai corect!

    nicole33 CONS. ONORIFIC AFA / TURCIA
    [04.07.15 21:54:12]
    »

    @webmaster70 -

    Nu am uitat ce am promis. Postez acum despre primul hotel. Restul urmează să le scriu.

    webmaster70
    [04.07.15 21:54:59]
    »

    @nicole33 - nici eu.

    crima
    [04.07.15 22:01:29]
    »

    @nicole33 - Eu nu mă omor cu cafeaua, dar soția a cerut turkish coffee, la barul de la piscină și a primit...

    cafea adevărată

    nicole33 CONS. ONORIFIC AFA / TURCIA
    [04.07.15 22:05:56]
    »

    @crima -

    Mulțumesc pentru răspuns.

    Nu am specificat, dar aveam în minte un espresso adevărat, eu la Royal Holiday Palace negăsind decât cafea instant, pe lângă cea turcească de nebăut la acest hotel.

    kentmallAUTOR REVIEW
    [04.07.15 22:35:56]
    »

    @crima - Imi pare rau, dar cand am ajuns nu era nici o fata, nici un suc, sampanie sau dulciuri!...

    cum am mai spus nu ne-am dus acolo chititi pe lucruri negative, daca era acea fata acolo, cu siguranta ne-am fi dus la ea, si nu asteptam sa vina cu masa dupa noi! Iar la cat am asteptat sa ne aduca bauturile la masa... chiar am asteptat de fiecare data foarte mult...

    cat despre inghetata... nu inteleg de ce la UAI trebuie sa se roage copilul ptr 2-3 chiar si 4 cupe de inghetata?

    Cat despre fresh-uri chiar nu au fost ok!

    Si nu conteaza ca am comparat cu Delphin... pana la urma si Botanik este Ai, si au fost freshuri mult mai bune... nu 2 euro un fresh de portocale.

    Iar atitudinea noastra, ca am fost mai multe familii, chiar a fost in regula, nu avea personalul de ce sa fie atat de "acru".

    Si cred ca este ok sa compar si cu alte hoteluri atata timp cat pretul pe sejur este apropiat. Am fost si la botanik, titanic, deci inteleg ca este o diferenta intre AI si UAI... dar totusi.

    Si noi ne-am intors astazi.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    kentmallAUTOR REVIEW
    [04.07.15 22:38:32]
    »

    @crima - problema cu cafeaua turceasca... am cerut intr-o dimineata cafea turceasca la terasa de langa plaja... si am primit... insa la 2 ore diferenta, cand am mai cerut nu s-a mai putut... abia dupa ce am insistat putin!

    kentmallAUTOR REVIEW
    [04.07.15 22:41:59]
    »

    @nicole33 - Exact la atitudine relaxata, zambitoare ne asteptam si noi...

    DaRKruCS
    [04.07.15 22:46:43]
    »

    @crima: ????"Noi am fost întâmpinați cu suc, șampanie, dulciuri dar am fost noi la fata aia, care nu se poate deplasa cu masa pe care are toate alea. " Era AI-self-catering? ????

    kentmallAUTOR REVIEW
    [04.07.15 22:51:37]
    »

    Repet, nu am plecat cu atitudine negativa, nu am ajuns acolo sa cautam 'nod in papura' la orice...

    Poate ca aceasta experienta negativa poate ajuta pe alti turisti care au aceleasi asteptari ca si noi, si care la acelasi pret pot gasi alte hoteluri mai bune.

    Daca mai aveti intrebari si va pot ajuta... cu mare placere!

    Berchet Ionel
    [05.07.15 23:58:38]
    »

    Cu toata dragostea sa spui "foarte dezamagitor" doar ca nu te a intampinat nimeni cu sampanie si ca nu ti-a zambit toti si ti-a cantat in struna non stop e un pic cam mult... fara suparare.

    Tin minte ca prima mea iesire la mare la noi a fost o cazare intr o camaruta cat baia dar a fost cea mai tare vacanta ever... poate ca tine si de tine cum reusesti sa te integrezi in peisaj si sa nu stai tot timpu sa compari ca la celalalt hotel primeam si alune.

    Nu o lua in nume de rau, e f bine ca scri parerea ta dar vreau sa vad si lucrurile bune ca sigur au fost asa ne lasam influentati de ceva negativ la inceput cu primirea si dupa tot concediul a fost un dezastru...

    nicole33 CONS. ONORIFIC AFA / TURCIA
    [06.07.15 00:10:20]
    »

    @kentmall -

    insa fara alune, mini ciocolatele sau alte gustari ca in alte hoteluri...

    Acum mi-am amintit că nici eu nu am găsit anul acesta obișnuita punguță cu alune la Delphin. Mi-au dat în schimb o napolitană Milka trasă în ciocolată, mai bună decât ciocolățelele din anii trecuți, o punguță de crackers și una de chipsuri.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    kentmallAUTOR REVIEW
    [06.07.15 12:37:59]
    »

    @Berchet Ionel - Nu pot intelege cum adica sa nu fiu dezamagita ca nu am fost intampinati cu sampanie si ca nu ne-au zambit toti! Pana la urma nu am stat pe gratis la acest hotel, si DA este foarte normal sa compar cu alte hoteluri atata timp cat pretul este la fel!

    Pana la urma nu platim atatia bani ca sa ne intampine cu fete acre si sa se supere ca vrea copilul 2 cupe de inghetata in loc de una cat aveau ei chef sa-ti dea!

    Si da am scris si lucrurile bune, dar prea putine in comparatie cu cat am platit!

    De relaxat am incercat intr-un final sa de relaxam, ca doar o vacanta avem pe an, dar asta nu inseamna ca pot sa uit dezamagirea pe bani nostri!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    3 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    Berchet Ionel, kentmall, nicole33
    Alte impresii din această RUBRICĂRoyal Alhambra Palace Hotel [Colakli]:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.064759969711304 sec
    ecranul dvs: 1 x 1