ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 21.05.2015
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 50-60 ani
DIN: București
ÎNSCRIS: 27.04.09
STATUS: PREMIUM
DATE SEJUR
MAY-2015
DURATA: 5 nopți
team-building
1 ADULȚI

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
CAZARE [camere etc]:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
50.00%
Nici nemulțumit, nici mulțumit
CADRUL NATURAL:
100.00%
Încântat, fără reproș

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
82.50%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 4 MIN

Mai bine vis-a-vis decat aci!

TIPĂREȘTE

In perioada 03-08. mai am participat la un maret curs de formare profesionala, gazduit de onoratul hotel.

Maiestuos pe dinafara si amplasat in plin centrul statiunii exact langa parcul Ghica, hotelul ofera o priveliste minunata oaspetilor sai indiferent pe care din parti au ferestrele. Cei ale caror ferestre dau inspre parc se bucura de aerul proaspat dar nici cei cu ferestrele spre strada nu sunt dezavantajati intrucat vis-a-vis se afla Vila Tanti mica dar cocheta si de o eleganta aparte care te indeamna sa regreti ca ai ales tocmai hotelul Palace si sa iti doresti ca data viitoare sa alegi stabilimentul de vis-a-vis. Eu insa nu am avut prilejul de a alege, acolo s-a tinut cursul deci acolo era si cazarea.

Mi-am parcat masina in parcarea de peste drum si incarcat de bagaje am impins (cu multa putere) usile de la intrare. Formalitatile s-au facut cu repeziciune datorita personalului atent si serviabil. Zambetul larg al receptionerei m-a facut sa uit de toate si sa zambesc amuzat la aflarea vestii ca datorita defectarii unei masinarii cardurile de acces in camera nu pot fi programate, asa ca de fiecare data un tanar din personalul hotelului ne va conduce pe toti la camere si le va descuia cu cardul sau universal, situatie care s-a rezolvat a doua zi.

Dupa cazare am coborat pentru un prim contact pe anul 2015 cu statiunea. Exact atunci m-am intalnit cu un vechi prieten, participant si el la acelasi curs, care m-a anuntat ca parcarea de vis-a-vis nu este a hotelului ci a Primariei, asa ca va trebui platita. Personalul hotelului mi-a confirmat acest lucru insa m-a indrumat spre parcarea hotelului Caraiman (cu acelasi proprietar) aflat in partea opusa parcului. Poarta spre parcare era inchisa asa ca am renuntat si am parcat romaneste langa benzinaria din statiune.

Sa trecem la hotel. Receptia, holul de la intrare si cam tot hotelul pastreaza stilul inceputului de secol 20. Odata cu stilul pastreaza si mirosul de mancare probabil chiar din acea perioada. De fapt peste tot, chiar si in camere, se simte permanent mirosul de bucatarie. Camera spatioasa cu mobilier vechi si pe alocuri bine intretinut. Nu insa si usa de la minibar a carei balama a cedat vicisitudinilor timpului si nici usa de la baie careia aburii i-au lasat nesterse si pregnante amintiri. In camera foarte curat, cazarmament, asternuturi de calitate spalate, calcate si apretate... ca noi. LED TV cu programe analogice si digitale, becuri lipsa nu erau (rara avis), halat, papuci iar in baie setul de prosoape, consumabilele necesare, uscator de corp si... cantar de persoane. Prosoapele s-au schimbat in fiecare zi cu altele, la fel de curate si de noi, chiar daca nu lasasem vreunul pe jos; curatenia in camera, exemplara. Intentia mea de a deschide fereastra pentru a mai scapa de aromele culinare a fost curmata de refuzul acesteia, cremonul geamului exterior catorita uzurii nu a putut sa deblocheze tijele inchizatoare. Problema am rezolvat-o a doua zi, inginereste, folosind o furculta si un cutit din dotarea bucatariei (pe care le-am returnat, desigur). Sperante desarte, mirosul de prajeala a persistat si m-a insotit peste tot prin hotel.

Mancarea servita, buna, chiar foarte buna pentru un om antrenat. Nu toti erau insa antrenati asa ca dupa prima masa de pranz, cam un sfert dintre colegi au testat in mod repetat functionarea instalatiilor sanitare ale hotelului, dar si gradul de aprovizionare al farmaciilor din localitate. Probabil ca mezelurile de la micul dejun s-au razbunat pentru faptul ca nu au fost consumate la timp si au creat astfel neplaceri. Servirea a fost exemplara, urmand exemplul miscarii mustelor in jurul becului. Complet la intamplare, daca, spre exemplu, la o masa de 10 persoane erau servite doar 5, la urmatoarea tura ospatarul trecea la masa urmatoare, ceilalti trebuind sa astepte pana cand servea complet sau nu celelalte mese.

Dupa episodul neplacut al primei zile mancarea a fost in general satisfacatoare, dar in nici un caz la nivelul a ceea ce scria la intrare: "RESTAURANT CATEGORIA LUX".

In concluzie: nota 10 pentru personalul de la receptie si cameriste. In rest... am aratat anterior cauzele scaderii notelor acordate. Hotelul ar putea cu minime eforturi sa merite cele 4 stele dar strategia romaneasca de marketing ghidata de principiul "Las'ca merge si-asa!" face ca cel putin o stea sa paleasca zdravan.


[fb]
---
Trimis de Visan125 in 21.05.15 17:25:04
Validat / Publicat: 21.05.15 18:49:56
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în SINAIA. A mai fost în/la: peste tot in afara de Delta.
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 3098 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

5 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Visan125); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P05 Holul de la intrarea in hotel
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 18650 PMA (din 21 voturi)
NOTĂ: Mulțumită numărului de voturi primit, articolului i-a fost alocat automat un SUPERBONUS în valoare de 2000 PMA.

ECOURI la acest review

5 ecouri scrise, până acum

Michaell
[21.05.15 20:22:14]
»

M-ar interesa sa stiu cum a fost la voi cu apa calda - ati avut? Noi, din pacate, n-am beneficiata de acest confort.

Este unul din hotelurile mele preferate de pe Valea Prahovei si ma doare in suflet cand vad cum este lasat in paragina.

rentea
[21.05.15 20:35:48]
»

Recent am avut o experienta foarte neplacuta cu acest asa-zis hotel de 4 stele - servirea (sau mai bine zis incercarea) de a servi pranzul la restaurantul lui: eram prin parc si zic: e atat de frumos pe dinafara, hai sa mancam aici, la restaurantul lor, eventual pe terasa. desi am umblat, am urlat, am strigat nici macar un angajat al acestuia nu a venit nici macar sa ne ureze buna-ziua... am intrat pana la urma spre receptie, stateau 2 indivizi angajati ai hotelului care, bineinteles, nu au fost in stare sa isi ridice fundurile de pe scaune sa ne indrume spre cineva de la restaurant sau sa isi cheme un coleg de suferinta.

am iesit bodoganing si injurand printre dinti... nu mai calc in porcaria asta de hotel niciodata.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
Visan125AUTOR REVIEW
[22.05.15 09:57:47]
»

@Michaell - Apa calda a curs tot timpul, fara probleme.

Michaell
[22.05.15 10:35:30]
»

@savin512 - Multumesc ptr. raspuns si sincer, m-au bucurat randurile tale ptr. ca se pare ca totusi se mai remediaza cite ceva.

Asa cum am scris si in primul meu post - tin mult la acest hotel, are un loc si o importanta mare in biografia mea. Detali nu-si au locul aici dar mi-ar parea foarte rau daca degradarea ar continua.

Un sfirsit de saptamina frumos tuturor.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
rentea
[22.05.15 22:07:58]
»

@Michaell - astfel de hoteluri, precum este si Hotel Rina Sinaia, traiesc numai din organizarea de semninarii, conferinte etc. de catre firme din Bucuresti sau Brasov, care sunt, geografic, situate aproape de acestea (PS scuze, Rina Sinaia are si sute de evrei prezenti care vin in excursii aici). Foarte putini turisti adevarati se cazeaza aici sau daca o fac, a doua oara nu mai revin, poate ati observat acest lucru.

Din pacate, tendinta se va mentine, hotelurile respective nu vor investi nimic pentru a schimba ceva pentru ca, pur simplu, au destui clienti in persoana celor "corporate" care vin la anumite activitati oficiale si platesc destul pentru ca ele sa supravietuiasca. Ca o fac asa cum o fac, uitand total cum se face turism... deja nu mai conteaza.

Sfatul meu, cand mergeti "pe cont propriu" in Sinaia evitati Hotelurile Palace si Rina Sinaia. Sunt amble la fel de proaste. Aveti de unde alege daca vreti calitate si respect!

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
3 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
Michaell, rentea, Visan125
Alte impresii din această RUBRICĂPalace Hotel:


    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.043465852737427 sec
    ecranul dvs: 1 x 1