ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 17.05.2015
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Bacău
ÎNSCRIS: 30.08.09
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
MAY-2015
DURATA: 2 nopți
familie cu copii
2 AD. + 1 COPII -- v: 1

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
0.00%
Sub orice critică
CAZARE [camere etc]:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
25.00%
Foarte nemulțumit
CADRUL NATURAL:
50.00%
Nici nemulțumit, nici mulțumit
DISTRACŢ. / RELAXARE:
0.00%
Sub orice critică

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
22.50%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 3 MIN

Un sejur „de neuitat”!!!

TIPĂREȘTE

Sunt cateva ore de cand m-am intors dintr-un sejur „de neuitat" petrecut la acest "minunat" "hotel".

Ceea ce parea la inceput a fi un sejur cu adevarat minunat s-a transformat intr-un sejur „mai mult decat minunat" si asta pentru ca modul in care am fost tratati de catre patronul acestui "hotel" lasa foarte mult de dorit.

Sunt nevoit sa scriu in ghilimele cuvantul hotel pentru ca asa doreste patronul sa numeasca aceasta cladire dar eu nu sunt de acord cu el.

Fiecare are dreptul sa aiba o parare dar nu stiu cum au fost luate avizele necesare de la organele abilitate ale statului de s-a reusit incadrarea acestei cladiri in categoria hotel.

Ceea ce m-a deranjat a fost atitudinea patronului fata de mine, un client, atunci cand am sesizat ceva ce pentru mine reprezenta o problema. Pe scurt, acesta m-a anuntat ca, daca nu imi convine, pot sa plec.

Acest asa-zis "hotel" se lauda ca are restaurant. Asa e, doar ca acest restaurant este de fapt holul de la intrare iar in momentul cand canta muzica, aceasta se auzea de la parter pana la etajul 3 al cladirii, inclusiv in camere.

Avand in vedere ca am platit o camera in care se presupune ca este liniste, am solicitat sa fie dat volumul muzicii mai incet astfel incat sa nu se auda pana in camere. Raspunsul pe care l-am primit, este cel prezentat mai sus. Ceea ce mi s-a transmis de catre patron a fost ceva de genul: "Dupa ce ca te-am primit la mine in hotel mai ai si pretentii?"

In concluzie, pana la ora 0.30, am ascultat muzica ce se canta in resturant chiar daca eu doream sa stau linistit si sa ma odihnesc in camera. Dupa aceasta ora am trecut la urmatorul nivel. Am ascultat pana la ora 02.00 muzica de la banchetul unor copii de liceu.

Poate ca unii vor spune ca sunt carcotas, doar ca nu am fost singurul client nemultumit.

Unii nu au putut sa se odihneacsa pentru ca pe la ora 01.00 un alt client dorea sa foloseasca spa-ul pus la dispozitie de catre "hotel", spa care se afla la un etaj superior iar cei care au camerele sub aceste incaperi aud tot ce se intampla acolo.

Altii, ca si mine, au ascultat pana la 02.00 muzica de la banchetul liceenilor. Acestia au avut insa un bonus fata de mine. Ei au avut camerele sub sala unde se desfasura banchetul asa ca au putut lua pulsul celor ce dansau (vibra tot tavanul).

Nu am probleme cu muzica, sunt de acord cu cei care doresc sa cante si sa danseze toata noaptea, doar ca am pretentia ca atunci cand nu vreau sa particip la aceste activitati sa pot sa ma retrag in camera mea, in liniste.

Nu sfatuiesc pe nimeni sa mearga sau sa nu mearga la acest "hotel". E alegerea fiecaruia. Dar eu unul nu voi mai calca cu siguranta niciodata pe acolo.

Si ca sa-i "multumesc" patronului pentru faptul ca si-a facut mila de noi si ne-a primit in "hotelul" lui, voi face o plangere si la protectia consumatorului sa vad daca mi-au fost respectate drepturile de client. Se presupune ca atunci cand platesti o camera de hotel vei avea liniste.


[fb]
---
Trimis de mc_jan in 17.05.15 16:51:16
Validat / Publicat: 17.05.15 18:41:02
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în BRAN.
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 1968 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
NOTĂ: Operatorul acestei destinații (proprietarul, administratorul etc) a scris un răspuns / drept la replică referitor la aceste impresii
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

8 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (mc_jan); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 2700 PMA (din 5 voturi)

ECOURI la acest review

8 ecouri scrise, până acum

webmasterX
[17.05.15 22:25:25]
»

@mc_jan: Te-am ruga să (re)verifici coordonatele GPS, mai precis localizarea acestei unități pe harta interactivă AFA. Ne poți spune dacă-i ok? (mărește zoom-ul cât e necesar, până la afișarea la nivel de stradă - dacă-i posibil)

Mulțumesc.

mc_janAUTOR REVIEW
[18.05.15 21:21:12]
»

@webmasterX - Localizarea acestei unitati este corecta.

Trimbitas
[20.05.15 16:17:43]
»

Domnule (a) draga (...) te rugam chiar sa trimiti acele controale. Precizam ca doamna care s-a ocupat de rezervare R.C. a fost anuntata de acest banchet si ati fost rugati sa va reprogramati daca doriti... referitor la muzica s-a oprit la ora 11:00... numai bine!


NB Trimbitas este (sau a fost) reprezentant al unității
RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][2 voturi]
Adnotat ca DREPT REPLICA la review CRT
mc_janAUTOR REVIEW
[20.05.15 18:35:10]
»

@Trimbitas - Domnule "patron al acestui asa-zis hotel", observ ca aveti in continuare aceeasi atitudine de dispret fata de clientii dumneavoastra.

(...) si nu va ganditi ca sunt atatia clienti care imi pot sustine cele scrise aici.

Dar nu pentru dumneavoastra am scris acest review ci pentru a sti posibilii clienti la ce sa se astepte daca se vor caza la dumneavoastra "in curte".

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
Trimbitas
[20.05.15 22:53:55]
»

@mc_jan: D-le ''client', patronul are timp de '''clienti " ca Dvs, cel ce va raspunde e cel care se ocupa hotel..., nu avem nevoie de, astfel de "clienti" care au un tupeu fantastic incat sa se duca intr-un restaurant si sa inceapa sa urle la formatie sa opreasca muzica pana mananca el , in conditiile in care ati fost anuntati de grup si ati fost de acord sa veniti. Sunteti genul de persoane care cauta sa stea gratuit prin hoteluri facand plangeri si amenintand cu controale. Nu va este rusine sa jigniti profesori (observ ca si prieteni dvs au scris mai sus)? Am sunat-o pe D-na profesoara, poate doreste si dansa sa isi scrie parerea... va dadeati persoane publice pe la hotel... se vede -am scris pentru cei care citesc aceste randuri... sa fiti sanatosi si va rugam ca pe viitor sa ne ocoliti!


NB Trimbitas este (sau a fost) reprezentant al unității
luciaoradea
[21.05.15 16:18:04]
»

@Trimbitas - Frumoasă atitudine din partea dvs., în calitate de reprezentant al unității de cazare, să recomandați turistului plătitor să vă ocolească pe viitor! Indiferent de cum a reacționat omul (chiar nu mai contează ce a spus /făcut) dvs. ar trebui să fiți mai politicos și rezervat în exprimare. Sau altfel riscați să vă ocolească și alți potențiali clienți.

Din câte am văzut d-nul are un copil de 1 an, așa că presupun că l-a deranjat muzica, lucru perfect de înțeles.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
Trimbitas
[21.05.15 16:42:27]
»

@luciaoradea: D-l are un copil de 3 luni... stie exact ce se petrece la un hotel unde sunt grupuri si il tine acasa. Am auzit ca ati facut deja plangere... aveti grija cum dati asa primiti, Dumnezeu e sus si vede. Atitudinea noastra fata de oameni ca Dvs este sa ii ocolim, daca ei se agata ca scaiul de noi.

Numai bine, si va rugam pe viitor sa stati in curtea Dvs. Nu va faceti griji pentru potentiali nostri oaspeti, avem oaspetii nostri vechi, de ani de zile, care stiu cine suntem, ii asteptam cu mare drag!


NB Trimbitas este (sau a fost) reprezentant al unității
luciaoradea
[21.05.15 22:25:36]
»

@Trimbitas: Am senzația că răspunsul nu îmi este adresat mie...

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
2 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
luciaoradea, mc_jan
Alte impresii din această RUBRICĂFlo' Mary Hotel:


    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.042410135269165 sec
    ecranul dvs: 1 x 1