ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 07.03.2015
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Bucuresti
ÎNSCRIS: 06.03.15
STATUS: SILVER
DATE SEJUR
SEP-2014
DURATA: 7 nopți
familie cu copii
2 AD. + 1 COPII -- v: 2 ani

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
100.00%
Încântat, fără reproș
CAZARE [camere etc]:
100.00%
Încântat, fără reproș
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
PLAJA şi MAREA:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
DISTRACŢ. / RELAXARE:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
85.50%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
la PMM* = 999 EUR
*PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

TIMP CITIRE: 11 MIN

Hotel nota 9,5 Marea nota 5

TIPĂREȘTE

Disclaimer:

Acesta este postul unui turist avizat, obiectiv, sincer si fara interese conexe.

1. Locatia
- Consultati Google Earth

Hotel cu plaja proprie, acces direct si facil (150 m) prin gradina pana la plaja.

Situat la 150 m de soseaua in regim de autostrada care merge pe langa litoral. Pe toata partea dinspre mare, din 300 in 300 m sunt hoteluri peste tot. Toate au regim all inclusive, nu sunt vizitabile. Te intoarce de la poarta, dupa culoarea bratarii de la mana. Cum iesi in dreapta mai sunt la 400 respectiv 700 m inca 2 hoteluri din reteaua Delphin - Imperial si Botanique, pe care te lasa sa le vizitezi intre orele dupa-amiezii, orarul poate fi obtinut de la receptia ta. Nici vorba de plimbare in afara hotelului, n-ai pe unde, n-ai ce vedea si n-ai ce face. Doar sa mergi pe marginea autostrazii, pe partea cu marea hotel langa hotel fara drept de acces, si pe partea cealalta mici cladiri civile cenusii si lipsite de orice interes.

La 1,5 km cum iesi in dreapta un bazar mare si ponosit plin de turcisme. Neinteresant.

Te poti plimba si pe plaja, dar nu-i nimic spectaculos de vazut, in afara de plajele altor hoteluri. Doar spre stanga la aprox 5-6 km e un munte inaltime 3-400 m impadurit cu tarm stancos si mare turcoaz, insa tarmul e inaccesibil, se poate vedea doar de sus. Merita plimbat, e oricum UNICUL loc unde merita sa faci o plimbare pe jos...

In stanga la 26 km se afla statiunea Side, merita o plimbare. In dreapta la 32 km se afla Alanya, merita vazut. Masuratori aproximative facute pe Google Earth, cu linie dreapta, fara sa urmaresc perfect conturul coastei si profilul soselei.

Punct forte: hotelul pune gratis la dipozitie transport la un anumit orar care se ia de la receptie catre stanga Side sau dreapta Alanya, drum de 40 -50 min. Transport cu autocar sau microbuz nou, impecabil, aer conditionat, apa si sucuri gratis la frigider. Te lasa in statiune si sta aprox 3 ore dupa tine. La ora h e plecarea. Te asteapta cu ape si sucuri reci pe tava la urcare, numara pasagerii pe tabel, nu pleaca fara tine. Numar de plimbari nelimitate. Apreciez ca intr-o oarecare masura compenseaza locatia izolata. Oricum nu se compara cu un resort amplasat in mijlocul unei statiuni cu restaurante, baruri, mall-uri sau piete, obiective turistice si parcuri de distractie. Avand in vedere ca 7 zile nu-ti ajung nici sa explorezi propriul hotel si sa te bucuri de toate comoditatile si facilitatile pentru care oricum ai platit si ai gratis, cata vreme optezi pt genul acesta de turism nu-i o problema locatia izolata.

2. Hotelul -

Intrati pe site-ul hotelului, aveti posibilitatea sa faceti un tur virtual, care chiar arata adevarul, nu-i facut sa arate mai bine ca in realitate. Gasiti filmulete si pe youtube care fac cat 1000 de cuvinte.

Arhitectura armonioasa, placuta, linii curbe, primitoare. Nu lasa impresia unui mastodont rece din beton si otel in mijocul nisipului firbinte.

In sept 2014 arata impecabil, nu necesita reparatii sau renovare.

3. Gradina

Imensa, spectaculoasa, diversitate mare de specii, perfect ingrijita, acopera hotelul, iti da o senzatie minunata. Hotelul e inconjurat de umbra si verdeata.

4. Camere

Mari, suficie te pt familie cu 2 copii. Am avut pat matrimoial, pat mic si canapea coltar, loc suficient pt o familie mult mai mare. Aprox 25 mp.

Hint: Evitati camerele dinspre sosea, precum si cele de pe partea stanga cum te uiti spre mare. Hotelul invecinat Mukarnas are program de animatie si muzica la piscine, inclusiv dupa amiaza in intrvalul 14-17, precum si seara pana pe la ora 24... Se aude in camere destul de tare, daca esti sensibil iti strica somnul.

Cereti pe latura cu "relax pool" - este partea cu gradina si piscina interzisa copiilor si galagiosilor, cu destinatia expresa de dormit la umbra pe sezlong. In ziua de azi oricine foloseste tripadvisor sau booking sau am fost acolo, si oricine are acces la astfel de informatii instant de pe telefon sau tableta ori laptop, asa ca toti stiu ce camere sa evite... iar hotelierii stiu si ei asta... posibil daca ceri din prima sa-ti spuna ca n-au, sau ca oricum asta ai platit... Nu prea merge cu 10 eur in pasaport la receptie, sunt stilati, chiar s-au stilat. Ori te refuza politicos, oiri te indeamna sa ii bagi in cutia speciala de la front-desk pt tips. O sa iti spun eu cum functioneaza: daca dupa primele 12 ore nu-ti convine, suna la receptie cu scandal si ifose, fa reclamatie, cere sa vina managerul la tine acum, nu te du tu la ei jos, suna si suna, pune-ti si partenera sa sune. Au training de multinationala facut, despre aplanarea conflictelor cu clientii nemultumiti. Daca esti avizat, vei constata ca toti te abordeaza dupa o matrice standard cu fraze identice, si care duc in aceasi punct: "sir, spuneti-mi acum ce doriti si se rezolva" Am fost demult trainer si stiu ce vorbesc. Ei nici macar n-au voie sa-ti dea replica, la intrebari de genul "Da voua vi se pare normal? " sau "da tie ti-ar conveni sa patesti asa ceva in concediu? " Ei estimeaza pe o scara gradul tau de nemultumire si scot imediat oferte de recompensa. Impecabil... Odata ce ti-ai creat un astfel de ascendent, poti cere natural orice "sa vina in 5 minute bell boy sa-mi mute tot din camera"... "sa nu cumva sa-mi dati camera langa altii cu copii plangaciosi"... si poti continua cu naturalete sa faci oricand apel la toate serviciile si comoditatile oferite. Personal Impecabil, nota 10. Depasesc cu mult orice gasesti in Europa.

Chestia cu "asta ai platit": atentie ca atunci cand cumperi ai optiuni: land view, side view, sea side view... Oricum e cam vrajeala ca sa platesti 50 eur in plus optiunea sea view... Land view nu prea exista, cu exceptia camerelor dinspre intrarea principala cu vedere strict la autostrada si cu spatele la mare. In rest, toate celelalte camere au vedere la mare datorita arhitecturii sclipitoare in forma de x. Imagineaza-ti hotelul cu sectiunea in plan orizontal in forma de X. Pe partea de sus ai soseaua, pe partea de jos marea, toate camerele de pe laterale avand vedere la mare. Deci treaba cu sea view e cam vrajeala, 80% din camere fiind oricum cu vedere la mare.

5. Curatenie

Nota 10. Au devenit de coma. Oricum erau vestiti pt servicii. Mai nou toti au statii cu hands-free. Oricine constata vreun cod de "eroare"anunta in statie si imediat apar 7 din 7 directii diferite ca furnicile si ling la propriu. Toaletele au tabel pe usa unde ingrijitorul semneaza din 15 in 15 min curatenie si dezinfectare generala... Am vazut un incident cu una care a mancat sau a baut pana n-a mai incaput, si a dat pe-afara... Nemtoaica, deci sa nu credeti voi ca noi romanii suntem cumva mai jos ca altii... Nici n-a apucat femeia sa vomite 10 secunde ca un barman care era in trecere a dat prin hands-free, au aparut 10 (zece) oameni in maxim 30 sec din 4 directii diferite. Trei cu mop, unul cu spray parfumat dadea prin aer, unul de la paza, seful de sector, unul de la cabinetul medical, cu altii care au luat-o pe sus sa ii acorde ajutor... Extraordinar...

Toaletele de pe plaja aveau covoare persane pe jos... pf...

Plaja impecabila... Saltelele de pe sezlonguri se curata zilnic... Piscinele (vreo 10) impecabile... In fiecare seara erau aspirate pe fund, curatate, plus sisteme de filtrare profi, se vedea ca nu sunt depasite de situatie si ca functioneaza lejer...

Prosoapele de plaja se schimba nelimitat, dupa fiecare plaja le lasi la chiosc si iei altele.

Lenjeria si curatenia in camera oricand ceri, si de 10 ori pe zi, doar de-al dracului... agati cartonul pe usa cu "clean". Hint: am citit revew-uri de la turisti deranjati de personalul care umplea minibarul de 7 ori pe zi, sau nemultumiti ca li s-au schimbat prea rar asternuturile. Folositi cartonasele agatate pe usa, cu "do not disturb" sau "clean the room", sau sunati si cereti la receptie ce aveti voi chef...

In sept 2014 nu erau necesare renovari substantiale pe nicaieri. Deduc din posturile anterioare ca undeva prin 2001-2002 2012-2013 s-a construit aripa izolata cu family apartments, pe locul fostei parcari, probabil, cu aceasta ocazie s-a renovat integral si hotelul principal, si s-a schimbat mobilierul, pt ca ce am vazut prin pozele vechi nu corespunde cu ce am gasit eu in 2014 - renovat, impecabil, mobilier modern. Am intrat in mai multe camere, ale prietenilor, si toate erau noi, deci nu putem spune ca am avut eu noroc cu o camera renovata si atat.

6. Personal

Nota 10/10 a se vedea ce am scris mai sus.

Barmanii chiar stiu sa prepare o bautura, doar sa fii tu suficient de avizat sa stii ce sa ceri si cum sa ceri unui barman.

Chelnerii chiar stiu sa serveasca, si se adapteaza usor la pretentii de aproape orice nivel. Stiu sa vorbeasca, sa recomande mancaruri, garnituri si bauturi.

Receptie - a se vedea ce am scris anterior. Vorbesc mediu spre bine, au pe tura vorbitori de 3 -4 limbi. Au training de multinationala, nu merge cu 5 euro spaga ca in Egipt sau Tunisia. A nu ma intelege ca ei nu primesc. Insa fata de o cerere ferma sau o nemultumire reactioneaza mult mai energic decat fata de o cerere nehotarata insotita de spaga.

Bucatari - foarte priceputi la mancarurile traditionale. Stiu sa faca oaie, stiu sa faca peste si dulciuri. In rest, pot spune ca macar se straduiesc... in masura in care poate face un turc mancare italiana sau chinezeasca... Am mancat pana si sushi... ma rog, apreciez stradania...

Animatori -slabi si cu program de distrat oameni cu nivel sub medie.

Nu am dat spaga decat drept multumire, atunci cand serviciile mi-au atins asteptarile, nu am fost nevoit sa dau spaga niciodata pentru a obtine vreun serviciu normal si firesc.

7. Mancarea

Totul curat, proaspat, ingrijit. Fiind UAI cantitatea bate calitatea. Oricum, daca te pricepi, poti manca mai bine ca la Ritz. Au de exemplu un colt cu o vitrina cu branzeturi fine de import, maturate si mucegaite, si un nene imbracat in bucatar care te serveste- iti taie de unde vrei tu... Mai departe depinde de tine daca pe aceeasi farfurie iti pui doua linguri de tocana de miel sau iti pui struguri si smochine... La fel cu inelele de calamari, am vazut nemtii cum luau pe farfurie cate 2 inele si puneau alaturi carnati mustar si omleta... Exista de asemenea o vitrina cu peste, poti sa-ti prepari unplatou pe cinste. Gasesti separat capere, gasesti lime, rucola, gasesti tot ce vrei, daca stii ce cauti. Daca nu, mananci terci de omleta cu carnati 7 zile, pe saturate, ca era prima care se termina...

Nota maxima pentru restaurantul secundar de langa plaja - terasa de la etaj, o ambianta deosebita, inconjurata de palmieri. Tot acolo se organizeaza seara restaurant a la carte de peste sau traditional turcesc. Calitate desavarsita la ce stiu ei sa faca, de-ale lor... peste si turceste...

In total vreo 7 colturi a la carte. Nu toate sunt locatii de sine statatoare, unele sunt sub forma unui separeu in restaurantul mare, unde te serveste cineva la masa. Ce inteleg ei prin a la carte: ai un meniu prestabilit, nu comanzi tot ce-ti trece tie prin cap, si ai posibilitatea sa alegi din cateva optiuni. Meniurile japonez/chinezesc/italian/mexican nu au nicio legatura... poti incerca doar daca n-ai mai mancat niciodata, cata vreme n-ai termen de comparatie cu originalul, s-ar putea sa-ti placa...

8 Distractie

O nota minima pentru animatorii de pe timpul zilei. Niste rusoaice pana in 23 ani alese pe criterii fizice care isi roteau ochii peste cap pline de fite, cu niste chipuri triste si plictisite, era clar ca venisera si ele sa faca un ban pe timp de vara, dar n-aveau niciun chef de nimic, nici macar sa zambeasca. Le punea seful de echipa sa danseze si sa faca aerobic pe marginea piscinei impreuna cu turistii si injurau pe ruseste - nici n-aveai nevoie sa intelegi rusa- asa au tinut-o 7 zile cat am stat eu, si probabil asa au tinut-o tot timpul. Neamuri proaste.

Program de animatie pe timp de zi de distrat oligofreni. Trist, atata lipsa de talent...

Un program de seara neasteptat de bun. In amfiteatrul hotelului, undeva in mijlocul gradinii, seara de seara spectacole de aprox 1 ora cu diversi artisti, majoritatea profesionisti adevarati si talentati. Am vazut seara de magie, fain, seara de dansuri traditionale, fain, diverse alte prestatii cu adevarat artistice. Ala care i-a selectat chiar s-a priceput.

Foarte misto seara speciala cu petrecere pe plaja, foc imens de tabara, faclii aprinse peste tot, tunuri cu spuma si baloane de sapun, gratare cu mancare, bautura la discretie si muzica de dans destul de buna. Au reusit sa creeze clipa perfecta...

9. Plaja

Ai tot ce-ti trebuie. Niste baldachine superbe, sezlonguri suficiente, nu exista sa nu gasesti libere la orice ora.

Nu exista practic nisip, e numai pietris. De aceea au fost nevoiti sa amenajeze un fel de poteci din scanduri, acoperite cu covoare. Curatenie, numar suficient de paturi, saltele si umbrele.

10. Marea.

In ansamblu e punctul cel mai slab. Daca te duci pentru mare, mai bine nu te duce. Plaja cu pietre, in apa la fel. Nu ca ar conta, pentru ca la 7 m de mal nu mai atingi fundul. Exclus daca nu stii sa inoti sau cu copii mici. Daca-l scapi din vedere 5 secunde, e dus... Curenti langa mal, apa tulbure, nu-l mai gasesti nici la 3 m de tine. Valuri mari de 50-70 cm uneori aleatoriu veneau cand ti-era lumea mai draga si cate un val de peste 1 m. Exclus pt 95 % dintre inotatori sa se duca mai departe de 30 m de mal. Au fost momente in miezul zilei in care eram singur in apa pe toata plaja, in conditiile in care aveam echipament complet, labe, ochelari si tub snorkel, pt ca valurile treceau in permanenta peste cap, si inotam la 15 m pe langa mal. Am inteles de la personalul hotelului ca destul de frecvent bate briza si sunt valuri. Din aceasta cauza apa e tulbure si are culoare cafenie de noroi, nicidecum verde limpede sau turcoaz ca la greci. Nici pomeneala de snorkeling sau diving, cel putin nu prin zona... Poate doar sa ai bafta de o saptamana cu vreme perfecta, in mijlocul verii, cand nu se clinteste nicio frunza. In prima zi apa era calma, limpede si turcoaz. Urmatoarele 2 zile a fost furtuna, a tuburat apa total, si nu s-a mai lipezit pana am plecat, plus ca 2 zile a fost interzis total accesul in apa- valuri de 3 trei metri si restul zilelor mare agitata cu cate 2-3 inotatori temerari pe langa mal, la 10-15 m... Am carat degeaba tot echipamentul...

Pt stat la piscina puteam sta 7 zile in Bucuresti la 5 stele si un sfert de pret...

Posibil sa fi avut eu ghinion... in tot cazul, pietrele de pe mal si din apa, adancimea si curentii raman... am mai citit un post similar pe-aici, un antevorbitor care a povestit de un copil scos de salvamari...

Oricum, concluzia HOTELUL E DE NOTA 9,5, E MINUNAT!!!


[fb]
---
Trimis de StelianN in 07.03.15 02:49:37
Validat / Publicat: 07.03.15 03:58:59
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 5668 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

25 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (StelianN); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
INFO membrii AmFostAcolo beneficiază de preţuri particulare pentru vacanţa în această destinaţie - negociate direct cu tour-operatorii.PREȚURI PREȚURI
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 26300 PMA (din 34 voturi)
NOTĂ: Mulțumită numărului de voturi primit, articolului i-a fost alocat automat un SUPERBONUS în valoare de 2000 PMA.
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 999.00 EUR pe cameră

  • ECOURI la acest review

    25 ecouri scrise, până acum

    webmasterX
    [07.03.15 03:51:42]
    »

    Excelent review de debut!

    @StelianN: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.

    Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare

    nicole33 CONS. ONORIFIC AFA / TURCIA
    [07.03.15 08:47:03]
    »

    @StelianN -

    Cum iesi in dreapta mai sunt la 400 respectiv 700 m inca 2 hoteluri din reteaua Delphin - Imperial si Botanique, pe care te lasa sa le vizitezi intre orele dupa-amiezii, orarul poate fi obtinut de la receptia ta.

    Distanţa estimată de mine era de doar vreo 500 de metri până la celelalte două hoteluri ale lanțului din zona Alanyei, Delphin Botanik și Botanik Platinum, ambele aflate în aceeași locație, folosind la comun aceeași plajă, chiar mai proastă decât cea de la DeLuxe, precum și restul facilităților. Hotelul Delphin Imperial se află în Lara, la zeci de kilometri distanță de Okurcalar.

    Eu am ales să vizitez dimineața celălalt hotel și nu am fost dată afară. Mai mult, m-am oprit la Vitamin Bar pentru două fresh-uri și apoi la barul de la piscină la un cocktail și o prăjitură. Un singur tip de la pază s-a uitat mai lung la brățările noastre de altă culoare, dar și-a continuat drumul.

    Nici vorba de plimbare in afara hotelului, n-ai pe unde, n-ai ce vedea si n-ai ce face. Doar sa mergi pe marginea autostrazii, pe partea cu marea hotel langa hotel fara drept de acces, si pe partea cealalta mici cladiri civile cenusii si lipsite de orice interes.

    Plimbările pe marginea autostrăzii nu au nimic spectaculos, este adevărat, însă există trotuare, din loc în loc treceri de pietoni, unde, ca peste tot în Turcia, pietonii NU au prioritate și chiar tunele care subtraversează D 400, de preferat din motive de siguranță.

    La 1,5 km cum iesi in dreapta un bazar mare si ponosit plin de turcisme. Neinteresant.

    Absolut de așteptat faptul că bazarul este plin de „turcisme”, doar ne aflăm în Turcia.

    red dog
    [07.03.15 09:23:55]
    »

    Nu prea merge cu 10 eur in pasaport la receptie, sunt stilati, chiar s-au stilat. Ori te refuza politicos, oiri te indeamna sa ii bagi in cutia speciala de la front-desk pt tips. O sa iti spun eu cum functioneaza: daca dupa primele 12 ore nu-ti convine, suna la receptie cu scandal si ifose, fa reclamatie, cere sa vina managerul la tine acum, nu te du tu la ei jos, suna si suna, pune-ti si partenera sa sune. Au training de multinationala facut, despre aplanarea conflictelor cu clientii nemultumiti. Daca esti avizat, vei constata ca toti te abordeaza dupa o matrice standard cu fraze identice, si care duc in aceasi punct: "sir, spuneti-mi acum ce doriti si se rezolva" Am fost demult trainer si stiu ce vorbesc. Ei nici macar n-au voie sa-ti dea replica, la intrebari de genul "Da voua vi se pare normal? " sau "da tie ti-ar conveni sa patesti asa ceva in concediu? " Ei estimeaza pe o scara gradul tau de nemultumire si scot imediat oferte de recompensa. Impecabil... Odata ce ti-ai creat un astfel de ascendent, poti cere natural orice "sa vina in 5 minute bell boy sa-mi mute tot din camera"... "sa nu cumva sa-mi dati camera langa altii cu copii plangaciosi"... si poti continua cu naturalete sa faci oricand apel la toate serviciile si comoditatile oferite.

    pentru unii chiar exista o placere teribila sa faca acest circ... mai bine te-ai bucura de concediu

    nicole33 CONS. ONORIFIC AFA / TURCIA
    [07.03.15 17:41:31]
    »

    @StelianN -

    Situat la 150 m de soseaua in regim de autostrada care merge pe langa litoral.

    Nu știu cum ai măsurat tu distanța, însă, din păcate aceasta este mai mică, spre disconfortul celor cazați în camerele land view, care au parte de tot zgomotul și praful produs de traficul intens de pe D 400.

    Oricum nu se compara cu un resort amplasat in mijlocul unei statiuni cu restaurante, baruri, mall-uri sau piete, obiective turistice si parcuri de distractie.

    Marea majoritate a resorturilor turcești din zona Antalyei sunt la fel de izolate, adevărate țarcuri în interiorul cărora însă ți se oferă absolut tot ce-ți dorești. Vrei să te plimbi, te urci în mașina personală/dolmuș/taxi și mergi până în orașul care te interesează.

    Camere Mari, suficie te pt familie cu 2 copii. Am avut pat matrimoial, pat mic si canapea coltar, loc suficient pt o familie mult mai mare. Aprox 25 mp.

    Chestie de percepție. Mie camerele din corpul principal mi s-au părut medii ca dimensiune, suficiente pentru doi adulți sau maxim doi adulți și un copil, dar înghesuite pentru o familie cu doi copii.

    Chestia cu "asta ai platit": atentie ca atunci cand cumperi ai optiuni: land view, side view, sea side view... Oricum e cam vrajeala ca sa platesti 50 eur in plus optiunea sea view... Land view nu prea exista, cu exceptia camerelor dinspre intrarea principala cu vedere strict la autostrada si cu spatele la mare. In rest, toate celelalte camere au vedere la mare datorita arhitecturii sclipitoare in forma de x. Imagineaza-ti hotelul cu sectiunea in plan orizontal in forma de X. Pe partea de sus ai soseaua, pe partea de jos marea, toate camerele de pe laterale avand vedere la mare. Deci treaba cu sea view e cam vrajeala, 80% din camere fiind oricum cu vedere la mare.

    Într-adevăr, 80 % din camere beneficiază de vedere la mare într-o proporție variabilă. Dacă nu achiți suplimentul de sea view, ai toate șansele să primești una din camerele cu vedere la șosea și posibilitatea de a monitoriza traficul. Civilizat și corect mi se pare să plătești pentru vedere parțială sau frontală la mare, în funcție de preferințe și de buget, astfel nemaifiind nevoit să joci scena turistului nemulțumit care apelează la toate stratagemele posibile (reclamații și amenințări, chemat managerul etc) căutând nod în papură. Camerele land view reprezintă restul de 20% din camerele hotelului.

    In sept 2014 nu erau necesare renovari substantiale pe nicaieri. Deduc din posturile anterioare ca undeva prin 2001-2002 s-a construit aripa izolata cu family apartments, pe locul fostei parcari, probabil, cu aceasta ocazie s-a renovat integral si hotelul principal, si s-a schimbat mobilierul, pt ca ce am vazut prin pozele vechi nu corespunde cu ce am gasit eu in 2014 - renovat, impecabil, mobilier modern.

    Poate ar fi fost utilă postarea unor fotografii cu camera ta proaspăt renovată. Normal că nu erau necesare alte renovări din moment ce hotelul a fost renovat complet în iarna 2013-2014.

    Deducerea ta este eronată. Corpul principal al hotelului, cel în forma literei X a fost construit în anul 2001 și renovat ultima dată chiar înaintea sezonului 2014. Corpul cu camere family a fost construit în anul 2013 și iarăși nu necesita renovări, totul fiind absolut nou.

    Evitati camerele dinspre sosea, precum si cele de pe partea stanga cum te uiti spre mare. Hotelul invecinat Mukarnas are program de animatie si muzica la piscine, inclusiv dupa amiaza in intrvalul 14-17, precum si seara pana pe la ora 24... Se aude in camere destul de tare, daca esti sensibil iti strica somnul.

    Recomandarea în sine este corectă, dar nu și completă. Camerele dinspre șosea pot fi evitate prin achitarea măcar a suplimentului de vedere parțială la mare, iar cele dinspre Mukarnas prin solicitarea unei camere situate pe partea cu piscina de relaxare. Suplimentul de vedere parțială la mare este de doar doi euro pe zi de persoană, însemnând 28 de euro de cameră pe săptămână. În opinia mea, suma nu este atât de importantă încât pentru a o economisi să merite să faci tot circul descris de tine.

    In total vreo 7 colturi a la carte. Nu toate sunt locatii de sine statatoare, unele sunt sub forma unui separeu in restaurantul mare, unde te serveste cineva la masa. Ce inteleg ei prin a la carte: ai un meniu prestabilit, nu comanzi tot ce-ti trece tie prin cap, si ai posibilitatea sa alegi din cateva optiuni. Meniurile japonez/chinezesc/italian/mexican nu au nicio legatura... poti incerca doar daca n-ai mai mancat niciodata, cata vreme n-ai termen de comparatie cu originalul, s-ar putea sa-ti placa...

    Singurul restaurant a la carte sub forma unui separeu pe terasa restaurantului principal este cel japonez. Alte trei sau patru restaurante erau amplasate distict la parterului corpului family. Cel turcesc era amplasat în apropierrea plajei, peste zi funcționând ca snack restaurant. În orice restaurant în care am intrat, indiferent de țară, am primit un meniu din care mi-am ales ce și cum m-am priceput. Nu am întâlnit restaurantul în care să pot comanda tot ce-mi trece mie prin cap. Referitor la termenul de comparație, aici nu te-aș contrazice, deși mi se pare o chestie foarte subiectivă. În general, mie mi-a plăcut mâncarea de la a la carte, dar recunosc că nu am vizitat China sau Japonia pentru a putea face o comparație pertinentă, dar nu a fost singurul restaurant chinezesc /japonez în care am intrat în viața mea.

    Nu exista practic nisip, e numai pietris. De aceea au fost nevoiti sa amenajeze un fel de poteci din scanduri, acoperite cu covoare. Curatenie, numar suficient de paturi, saltele si umbrele.

    Să nu exagerăm, mai există și nisip pe plajă. Nu este nisipul fin ca la Mamaia, uneori mai are și pietricele, dar copiii se pot juca liniștiți, cu un plus pentru locul de joacă pentru copii acoperit de o copertină.

    In ansamblu e punctul cel mai slab. Daca te duci pentru mare, mai bine nu te duce. Plaja cu pietre, in apa la fel. Nu ca ar conta, pentru ca la 7 m de mal nu mai atingi fundul. Exclus daca nu stii sa inoti sau cu copii mici.

    Adevărat, intrarea în mare este aproape imposibilă, cu pietre și foarte abruptă, ca mai peste tot în zona Alanyei. Mai ține și de noroc, dacă prinzi sau nu valuri. Cu trei ani în urmă, am stat la Botanik, aflat la 500 de metri depărtare, cu aceeași intrare în mare. Timp de o săptămână marea a fost liniștită, nu am prins deloc valuri și disconfortul a fost mult redus. Se puteau utiliza papuci speciali sau se putea intra în mare de pe ponton. Mai greu era de ieșit. Acum doi ani la Deluxe, marea a fost mult mai agitată, într-una din zile nefiind permis accesul în mare din cauza valurilor uriașe. Oricât de bun înotător ai fi fost, era deja inconștiență. În restul zilelor am înotat fără probleme până la capătul pontonului.

    În schimb, ai avut noroc de spectacole de seară bune. Dacă le-ai fi prins și pe cele susținute de animatori, de o vulgaritate maximă, nu știu cum ai fi reacționat. La noi nu au fost în fiecare seară invitați de afară, adevărați profesioniști.

    Am apreciat review-ul tău ca unul destul de obiectiv, deși destul de acid pe alocuri.

    N-ar fi rău dacă ai posta și câteva fotografii.

    rentea
    [09.03.15 18:16:50]
    »

    @nicole33 - Ati apreciat review-ul ca fiind DESTUL DE OBIECTIV?

    Scuze, dar ce motive din lume ati putea avea sa considerati ca review-ul ar putea fi ~viciat~ de motive ascunse?

    Nu este prima data cand aveti o tirada de comentarii la comentarii, de parca ati vrea sa ii povestiti autorului ca, de fapt, realitatea este alta, nu cea pe care a simtit-o el!!

    Imi place sa cred ca singurul lucru care va impinge sa faceti asta este faptul ca practic, cum ati vazut dvs hotelurile Delphin, este realitatea absoluta, iar orice comentariu negativ, sau chiar pozitiv, dar diferit, este un fel de sacrilegiu.

    Mie review-ul mi se pare foarte bun, obiectiv sau subiectiv

    Si, hai sa comentez si eu, subiectul plajei este simplu - nu este o plaja, ci un bolovanis care sa numeste plaja. Mizerabila intreaga plaja. Ar fi putut aduce nisip, asa cum au facut-o la Mardan Palace, de exemplu.

    nicole33 CONS. ONORIFIC AFA / TURCIA
    [09.03.15 19:06:46]
    »

    @rentea -

    Ati apreciat review-ul ca fiind DESTUL DE OBIECTIV?

    Mie review-ul mi se pare foarte bun, obiectiv sau subiectiv

    Este o ţară liberă în care fiecare își poate exprima, la fel de liber, opinia. Aceasta este opinia mea, te deranjează?

    Scuze, dar ce motive din lume ati putea avea sa considerati ca review-ul ar putea fi ~viciat~ de motive ascunse?

    Nu există articol 100% obiectiv, fiecare review purtând amprenta celui care l-a scris. Faptul că unele impresii au o doză de subiectivitate mult mai mare decât altele, este o altă discuție.

    Imi place sa cred ca singurul lucru care va impinge sa faceti asta este faptul ca practic, cum ati vazut dvs hotelurile Delphin, este realitatea absoluta, iar orice comentariu negativ, sau chiar pozitiv, dar diferit, este un fel de sacrilegiu.

    Nicidecum.

    Nu este prima data cand aveti o tirada de comentarii la comentarii, de parca ati vrea sa ii povestiti autorului ca, de fapt, realitatea este alta, nu cea pe care a simtit-o el!!

    Nu este prima dată nici când intervii la comentariile mele, pe care dacă tot ți se par atât de lungi și inutile nu înțeleg de ce te mai obosești să le citești, erijându-te nu doar în avocat al autorului respectiv, ci chiar în judecător- cel care decide cine are dreptate și cine nu.

    subiectul plajei este simplu - nu este o plaja, ci un bolovanis care sa numeste plaja. Mizerabila intreaga plaja. Ar fi putut aduce nisip, asa cum au facut-o la Mardan Palace, de exemplu.

    În așteptarea impresiilor tale de la Mardan, doresc să-ți precizez faptul că la Delphin Deluxe EXISTĂ ȘI NISIP pe plajă (pot susține cu poze afirmația făcută, tu poți?), cel mai probabil, adus, chiar dacă nu are calitatea (culoare+granulație) celui de la Mardan, Deluxe nefiind singurul hotel care completează an de an nisipul de pe plajă, ulterior spălat de valuri. Dacă te refereai la faptul că se puteau preocupa mai mult de amenajarea plajei, da, ai dreptate, întotdeauna este loc de mai bine.

    Larissa
    [09.03.15 19:10:27]
    »

    @StelianN - Super scris acest review, felicitarile mele!

    mony_ka
    [09.03.15 19:25:12]
    »

    @StelianN:

    Imi permit sa te contrazic referitor la repartizarea camerelor penrru ca si eu am fost acolo.

    Nu stiu daca merge sau nu cu spaga, deoarece eu nu am incercat sa dau si totusi am primit o camera cu vedere laterala la mare pe partea cu relax pool, asa cum am platit si de careia nu am avut ce-i reprosa.

    Mi-ar fi placut mai mult sa am vedere directa la mare, dar nu am platit pentru asa ceva si nu regret deoarece as fi avut parte si de tot balamucul din restaurantul principal si de la piscina de activitati.

    mony_ka
    [09.03.15 19:28:04]
    »

    @rentea:

    Eu nu cred ca ai fost la acest hotel sau, daca ai fost, sigur nu ai ajuns pana la plaja.

    webmaster70
    [09.03.15 19:39:23]
    »

    @rentea - te rog să rămâi pe subiect(hotrel/review , nu nicole33) și on topic.

    Atacurile la persoană nu sunt permise pe acest site și se sancționează.

    Poți combate idei, spune păreri fără ''să sari (explicit) la gâtul '' cuiva.

    StelianNAUTOR REVIEW
    [10.03.15 09:54:25]
    »

    Am scris articolul de pe o tableta si am batut din greseala anii 2002-2003 in loc de 2012-2013, acolo unde am scris anul in care a fost construita aripa cu family rooms.

    ===

    am modificat in text - by WB

    rentea
    [10.03.15 10:54:46]
    »

    @mony_ka: E drept ca am stat numai la plaja de la botanik care un pic mai sus. Am vizitat-o si pe aceasta insa si imi mentin parerea ca este foarte proasta. Se puteau stradui mai mult asa cum au facut o si cei de la mardan (scuze, dar nu am poze cu nisipul de acolo, sper sa pot fi iertat pt aceasta).

    @nicole - Cat despre dicutiile cu tine, imi cer scuze, probabil ca sfatul tau e cel mai bun, sa ignor interventiile respective... dar nimeni nu e perfect... uneori nu pot, ce sa fac? In fond e o tara libera, vorba ta, nu pot considera si eu interventiile tale extrem de subiective? Dar gata, punct, promit!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    StelianNAUTOR REVIEW
    [10.03.15 15:14:46]
    »

    @red dog: Dumneata comentezi off topic. Nu inteleg ce legatura are comentariul dumitale cu hotelul si cu tot subiectul. Apreciez ca am facut un lucru util, impartasind niste informatii care pot fi de folos cuiva. Nu inteleg de ce trebuie sa comentezi tu despre mine si nu inteleg de ce ti se permite asta aici, anyway... Acesta este primul meu post, nu credeam ca ma expun la reactii de genul asta... Ce persoane grozave sub pavaza anonimatului... Cat priveste schimbatul camerei la cerere, consider ca in orice camera a unui hotel de 5 stele calitatea somnului trebuie sa fie de 5 stele. Altfel nu merge. Altfel sa faca 2 stele motel pt tiristi si camere cu ora... Avand si copil mic, nu mi se pare niciun circ sa cer FERM sa mi se rezolve URGENT o camera care sa respecte o conditie de un minim bun simt: sa fie liniste, sa se poata dormi, sa nu fiu deranjat ca nici eu nu deranjez pe nimeni, si sa-mi care lucrurile dincolo, ca nu vreau sa-mi pierd juma de zi si o masa mutand umerase prin tot hotelul.

    mony_ka
    [10.03.15 22:20:15]
    »

    @rentea:

    Ce treaba as avea eu cu pozele tale de la Mardan? Cu sau fara tonele de nisip alb din Egipt, acest hotel nu este pe lista mea de prioritati. Chiar daca as avea bani pentru un sejur acolo, as alege altceva mai exotic si mult mai interesant. Constat inca o data ca iti place sa compari mere cu pere deloc interesat de rezultat. Alte dati comparai Bulgaria cu Romania. Acum compari desertica Lara-Kundu cu stancoasa Alanye

    rentea
    [11.03.15 17:47:53]
    »

    @mony_ka - monik, e drept ca nu tie iti era adresata remarca cu Mardan, scuze, era pentru o alta colega de site.

    Sa stii ca sunt interesat de rezultat - comparatii se pot face cu privire la plajele unor hoteluri, indiferent daca sunt intr-o zona stancoasa sau nu. Eu cred ca daca se respecta, chiar de sunt intr-o zona mai stancoasa (sa nu exageram sa spunem ca sunt pe un varf de munte) aduc nisip sau amenajeaza plaja in asa fel incat sa nu simti disconfortul unor bolovani imensi asa cum sunt sigur ca ai observat si tu la Botanik sau la delphinul in cauza.

    Deci nu vad de ce nu e bine sa nu comparam romania cu bulgaria sau delphin cu mardan. E foarte bine, nu bine!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    mony_ka
    [11.03.15 19:00:56]
    »

    @rentea -

    Deci nu vad de ce nu e bine sa nu comparam romania cu bulgaria sau delphin cu mardan. E foarte bine, nu bine!

    Că nu ai fost cazat la Delphin De Luxe, ci la Botanik eram convinsă din momentul în care ai afirmat că nu este decât bolovăniș pe plajă. Tu ai descris plaja de la Botanik plecând de la premiza că fiind atât de apropiate și la De Luxe este la fel. Fals, aici mai găsești și nisip pe plajă. Eu știu pentru că am stat la ambele și pot face comparație.

    Poți să compari, dacă vrei și Loganul cu Merțanul, că doar ambele sunt mașini, dar omiți faptul că prețul este mult diferit.

    La fel stau lucrurile și cu Mardan Palace comparat cu Delphinul din Alanya. Prețul este cu totul altul. La Delphin am plătit la jumătatea lunii septembrie 980 de euro pe săptămână. La Mardan m-ar fi costat peste 2000 de euro tot o săptămână. Cu banii respectivi plecam în Mexic sau în altă destinație exotică sau mai stăteam 8-9 nopți în plus tot la Delphin.

    În Lara intrarea în mare este lină și cu nisip pentru că așa a lăsat-o natura și nu patronul lui Mardan, în timp ce în Alanya intrarea în mare este abruptă și bolovănoasă. Degeaba aduci nisip pe plajă. Problema este intrarea în mare.

    De curiozitate: ai fost la Mardan sau doar îți dai cu părerea pe aici?

    Off topic: dacă tot îți place să te tachinezi cu nicole33, de ce nu faci acest lucru pe privat?

    rentea
    [12.03.15 09:08:43]
    »

    Hai sa fim seriosi, eu cand mentionez despre un lucru ca l-am vazut, atunci sa stii ca am facut-o : si marea plaja a lui delphin deluxe (e drept ca nu am fost cazat acolo) si mardanul. Sunt si destinatii despre care nu scriu pentru ca nu au fost relevante pt mine, chiar daca au fost scumpe sau ieftine, departe sau aproape, iar mardanul face parte din categoria asta. Starea lui s-a deteriorat mult fata de ceea ce era el cand s-a lansat.

    Nu o sa te conving pe tine de nimic. Daca tu crezi ca asupra plajei si intrarii in mare nu se poate interveni cu lucrari de amenajare complexe, atunci nu am ce sa iti mai explic. Probabil nu te pricepi pur si simplu si atunci nu are rost polemica, e pierdere de timp.

    Cat despre preturi, da, sunt de acord cu tine, nu vad care ar fi problema. Te rog sa te limitezi totusi pe viitor la afirmatii lipsite de respect de genul "chiar ai fost acolo sau doar iti dai cu parerea aici? ". Nu iti face cinste, iar eu nu sunt un ignorant cu care sa ai astfel de replici.

    mony_ka
    [13.03.15 21:53:36]
    »

    @rentea -

    Nu o sa te conving pe tine de nimic. Daca tu crezi ca asupra plajei si intrarii in mare nu se poate interveni cu lucrari de amenajare complexe, atunci nu am ce sa iti mai explic. Probabil nu te pricepi pur si simplu si atunci nu are rost polemica, e pierdere de timp.

    Nici nu ai putea să mă convingi de ceva. Am fost la hotelul despre care vorbim aici și am fost mulțumită. Dacă vroiam un hotel mai scump sau cu o plajă mai bună aș fi ales altceva, oferta este foarte bogată, pentru toate gusturile și pentru toate buzunarele. Recunosc, nu mă pricep la excavații și alte lucrări de aceeași natură, dar acest lucru nu mă împiedică să plec în concediu acolo unde îmi doresc și să mă bucur de vacanță. Presupunând că toate acele lucrări complexe ar fi fost făcute pe cheltuiala hotelului, prețul cazării ar fi explodat, deși, în neștiința mea, nu mi se pare nici simplu de realizat și nici ieftin, genul acesta de lucrări monumentale depășind atât bugetul hotelului, cât și al primăriei din Okurcalar și suportându-se de către stat.

    În concluzie, pentru prețul plătit, eu consider că serviciile și condițiile oferite de Delphin De luxe au fost corecte. Dacă doream serviciile lanțului la pachet cu o plajă bună, nimeni nu mă împiedica să aleg unul din hotelurile din Lara ale aceluiași lanț, ceea ce poate voi face la toamnă.

    Tu ai vrut-o.

    Te rog sa te limitezi totusi pe viitor la afirmatii lipsite de respect de genul "chiar ai fost acolo sau doar iti dai cu parerea aici? ". Nu iti face cinste, ...

    Probabil, încercai să-mi sugerezi să „mă abțin” pe viitor de a face anumite afirmații și nu să „mă limitez” la acele afirmații care, după părerea ta, „nu-mi fac cinste”, chiar dacă sunt sub cincizeci.

    ... iar eu nu sunt un ignorant cu care sa ai astfel de replici.

    Nu am afirmat nimic de genul acesta, oricum, ignoranța unui interlocutor mă deranjează mai puțin decât aroganța acestuia.

    webmaster69
    [13.03.15 22:53:39]
    »

    @rentea & @mony_ka - Rogu-vă, chill out...

    StelianNAUTOR REVIEW
    [22.03.15 23:11:29]
    »

    Despre amenajarea plajei... ca sa punem capat polemicilor...

    Am scris in cuprinsul articolului ca am prins furtuna... Va spun ca a fost o furtuna mica, de o noapte, cu vant puternic, ploaie torentiala si ceva valuri de 2 m, cateva si de 3 m...

    Ei bine... eu in hotel n-am simtit mai nimic, fie pt ca este mai retras, fie pt ca am dormit profund... Am iesit in balcon, am fumat o tigara, am vazut ca e furtuna, NIMIC ANORMAL.

    EI BINE...

    A doua zi am constatat ca:

    - pontonul fusese devastat in totalitate: podelele au fost smulse de valuri, o parte au fost infipte pur si simplu in gardul hotelului, ori in baldachinele/chioscurile acelea superbe de lemn. Alta parte dintre podele a fost trasa in larg si dusa...

    - corpurile de iluminat de pe ponton parte zdrobite, parte lipsa

    - n-a mai ramas nicio balustrada

    - baldachinele/chioscurile acelea albe cu perdele au fost strivite parca a trecut tancul peste ele, rastrnate pur si simplu si tarate la zeci de metri de locurile lor, cu perdelele sfasisiate, pline de alge si nisip, unele pe jumatate ingropate in nisip

    - aleile pietonale mai aveau doar scheletul metalic, contorsionat de parca trecuse trenul peste el, si nicio scandura ramasa

    - plaja plina de resturi aduse de mare, scanduri de la alte hoteluri, etc

    - am gasit piese din mobilierul de plaja de la delphin si la 1 km pe plaja...

    ... Prieteni, nu te pui cu natura... amenajarea plajei mai mult decat este, e imposibila... spala prima furtuna tot...

    ... Deci, o amenajare durabila a plajei ar presupune crearea unui golf artificial prin construirea unui dig circular in larg, protejat de stabilopozi... etc... O astfel de lucrare presupune interventie brutala asupra mediului, o multime de autorizatii, precum si niste costuri mult mai mari decat cele pt ridicarea hotelului in sine...

    Asa ca eu mi-am explicat repede de ce nu aduc ei nisip pe plaja... pt ca nu tine...

    nicole33 CONS. ONORIFIC AFA / TURCIA
    [22.03.15 23:23:08]
    »

    @StelianN -

    Deci, o amenajare durabila a plajei ar presupune crearea unui golf artificial prin construirea unui dig circular in larg, protejat de stabilopozi... etc... O astfel de lucrare presupune interventie brutala asupra mediului, o multime de autorizatii, precum si niste costuri mult mai mari decat cele pt ridicarea hotelului in sine...

    Perfect adevărat, dar unii care se pretind specialiști nu vor fi de aceeași părere.

    Am întâlnit o lucrare de acest gen la Rixos Sungate în Beldibi, un dig cu far în capăt, dar, cu siguranță, construcția nu a fost făcută de către patronul hotelului, acesta doar beneficiind de protecția oferită de digul respectiv.

    calincheita
    [04.02.16 17:05:25]
    »

    Mi-a placut teribil review-ul tau!

    calincheita
    [04.02.16 17:07:47]
    »

    Stii cumva care dintre aripile hotelului au umbra dupa amiaza pe balcon? (cele dinspre Mukarnas sau dinspre piscina de relaxare?) Multumesc!

    nicole33 CONS. ONORIFIC AFA / TURCIA
    [04.02.16 18:06:02]
    »

    @calincheita -

    Stii cumva care dintre aripile hotelului au umbra dupa amiaza pe balcon? (cele dinspre Mukarnas sau dinspre piscina de relaxare?)

    Răspunsul e simplu şi l-ai fi găsit şi singur la o simplă privire pe hartă. Hotelul este orientat NE-SV. Dacă ai plătit suplimentul pentru vedere laterală la mare, vei primi, cel mai probabil o cameră pe exterior, fie spre Mukarnas, fie spre relax pool. Dacă vrei să ai soare doar dimineaţa, solicită o cameră spre Mukarnas, deşi eu nu aş face greşeala asta. Dacă ai ales vedere frontală la mare, datorită poziţionării hotelului vei avea soare cam toată ziua.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    calincheita
    [04.02.16 18:18:23]
    »

    Mai mult am vrut sa vad daca userul care a postat review-ul mai este activ pe site!

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    5 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    calincheita, nicole33, red dog, rentea, StelianN
    Alte impresii din această RUBRICĂDelphin DeLuxe Resort [Okurcalar]:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.066107988357544 sec
    ecranul dvs: 1 x 1