ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 18.02.2015
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: București
ÎNSCRIS: 03.08.08
STATUS: SENATOR
DATE SEJUR
AUG-2013
DURATA: 2 nopți
familie cu copii

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
60.00%
Către satisfăcător
CAZARE [camere etc]:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
CADRUL NATURAL:
80.00%
Mai degrabă mulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
77.50%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 9 MIN

Ziua cârtiței

Ilustrație video-muzicală
TIPĂREȘTE

Motto:
Putin imi pasa mie
De noutatile voastre.
Eu vin cu noutatile mele
Marin Sorescu - Jurnal intim

De la început nu mi-am pus mari speranțe într-un hotel care este pe locul 700 din 1000 pe Tripadvisor. Nici aici, dar nici pe AFA nu e tocmai cel mai bine văzut hotel. De menționat că și pe pagina de internet a hotelului se specifică că este un hotel de „buget”, așa că nici așteptările nu pot fi prea mari.

Am plătit 47 EUR cameră dublă și 64 pentru camera triplă cu mic dejun inclus. Este un preț bun pentru Istanbul. Pe de altă parte dacă ar fi să comparăm cu prețul plătit (tot în aceeași perioadă/excursie) la Hotel Mendos (Fethyie) aveam inclusă și cina în același preț.

În definitiv nu stăteam decât două nopți în Istanbul, aveam atât de multe de vizitat încât hotelul va fi folosit exclusiv pentru dormit.

Grand Ons este foarte bine amplasat, în estul zonei Sultan Ahmet, zona cea mai vizitată a Istanbulului. Hotelul este aproape de stația celebrului tramvai T1 cu care se poate ajunge la Marele Bazar, Sf. Sofia, Moscheea Albastră sau podul Galata. .

Lângă hotel găseai cu ușurință supermarketuri de unde te puteai aproviziona cu toate cele necesare, precum și o sumedenie de restaurante, patiserii, cofetării și alte delicii (de care în general ar trebui să ne ferim, căci turcii chiar se pricep la dulciuri și dulcegării)

De asemenea este aproape de stația de autobuze (de aici am luat și autobuzul spre Vialand) precum și stație de metrou. Cum mi-am propus să las mașina blocată în parcare, am utilizat din plin facilitățile de transport ale orașului (în special tramvaiul).

Mai trebuie să mărturisesc ceva, am ales un hotel care să fie cât mai aproape de ferryboat, speriat fiind de discuțiile despre traficul din Istanbul. Așa că doar ce am coborât de pe ferry (plecasem din Mudanya, după ce petrecusem o noapte în Mustafakemalpașa) și în 10 minute de teroare indusă am ajuns deja aproape de hotel. Găsisem și loc de parcare – de fapt așa am crezut eu. Erau vreo 3 turci care “atârnau” pe trotuar. Unul dintre ei ne spune direct în română: aveți grijă că strada se blochează la ora 18:00. Oooops, nu-i a bună. Am decis să las mașina acolo, să mă duc la hotel să întreb dacă putem lăsa bagajele undeva (văzând lumea pestriță din jur aveam emoții mai ales cu anumite bagaje, deex laptop-ul), urmând să ne întoarcem după 14:00 să ne cazăm... Surprinzător, recepționera ne-a spus că ar putea să ne și cazeze. Nevenindu-mi să cred am mai întrebat o dată. "Da, sigur, putem să vă cazăm că s-au eliberat camerele, așa că nu ar fi o problemă".

Prin urmare am parcat mașina pe o stradă alăturată, unde am plătit 10 lire pentru parcare pe ziua respectivă. A doua zi era sâmbătă și „parcagiul” ne-a spus că el lipsește și că nu poate garanta pentru mașină. Sau asta înțelegeam din semnele pe care le făcea. Am încercat să apelez la ajutoare externe, dar din păcate rămăsesem în ceață – nu știam dacă ziua următoare îmi ridică mașina sau e gratis din motive de week-end. M-am gândit (după bunul obicei grecesc) că îmi va explica recepționera așa că am adus bagajele esențiale (nu le puteam duce pe toate căci ar fi trebuit să fac câteva drumuri :) ) și am așteptat.

Am întrebat-o dacă știe unde să parcăm mașina, dat fiind că nu am înțeles exact ce se întâmplă cu mașina în week-end. Foarte drăguță și îndatoritoare ne spune clar și răspicat: „de unde să știu eu? ”. Mulțumit pe deplin de răspunsul primit am hotărât să las totuși mașina acolo, cu riscurile de rigoare. În altă parte nu aveam idee unde aș putea lăsa mașina.

Ceva era ciudat, o vedeam destul de agitată în urma unui telefon primit.

Mai așteptăm aproape o oră după care mă duc să o întreb – și pe noi când ne cazați. Se uită la mine ca și cum m-ar fi văzut prima dată în fața ei (jur că mai vorbisem cu ea de 3 ori mai devreme și în plus ne vedeau pe toți așezați pe canapea). Și îmi spune: cazarea se face după ora 14:00. OK, dar mai devreme de ce ai spus altceva?

Nu m-am enervat prea tare, eram în vacanță, aveam altă treabă. Am rugat să lăsăm bagajele undeva (nu erau multe, majoritatea rămăseseră în mașină, conform obiceiurilor nomade formate în ultimii ani de călătorie). Aveau o cameră „specializată” pentru așa ceva și am părăsit hotelul. Ne-am împărțit în două tabere, unii au rămas la Marele Bazar, iar eu cu fata mea (săraca;)) ne-am dus să vizităm Catedrala Sofia și Topkapi Palace, obiective pentru care făcusem rezervări din țară pentru a evita cozile la bilete.

În jur de 15:30 am făcut joncțiunea la hotel pentru a scăpa de coșmarul cazării și a fugi din nou în inima Istanbulului pentru a-i auzi pulsul dar și a vedea cât mai multe.

Acum eram în deplinătatea drepturilor, așa că le-am cerut: ne puteți da și nouă camerele?

Asta deja era a patra oară în câteva ore când femeia aia mă vedea pentru prima dată în viața ei. Și îmi spune:"Ne pare rău, dar știți, avem o pană de curent la etajul unu, așa că am fost nevoiți să redistribuim camerele pentru clienții existenți. Așa că nu mai avem camere azi. Dar vă puteți caza la hotelul de vis-a-vis, am făcut aranjamentele necesare. Pentru seara aceasta, seara următoare reveniți." Acum om fi noi nomazi, dar ne mutăm dintr-un hotel în altul să vizităm cât mai mult locuri, nu să traversăm strada.

Ghinionul ei e că eu apucasem totuși să o cunosc din întâlnirile de mai devreme. Și m-am hotărât: am fost la etajul unu, cel cu „necazul”. Nimic nu conducea spre ideea că ar exista o pană de curent. Holul era plin de lumină. Spre norocul meu cineva a plecat din cameră și „surprinzător” și în cameră era lumină. Adică drăguța de recepționeră mă mințise cu nerușinare.

De obicei mă înfrânez, nu mă înfurii. De această dată însă am trecut de la faza de arici la cea de fiară ce se repede asupra prăzii. Așa că m-am dus din nou la recepție. Surprinzător de data aceasta interlocutoarea mea m-a recunoscut. Cred că instinctele feminine au avertizat-o că ar fi bine să-și schimbe un pic atitudinea. Nici nu mai era atât de înțepată. Și îi spun: „Am fost la etajul unu și nimic nu pare că ar exista vreo pană de curent. Dacă mă înșel să vină cu mine să-mi arate și atunci voi înțelege demersul ei”.

Tipa era un pic blocată, un pic încurcată, dar devenise atât de drăguță și îndatoritoare dintr-odată încât acum mi se părea mie că ar fi prima dată în viață când am văzut-o. Nu puteau să o angajeze de la început pe doamna asta drăguță nu pe scârboasa de mai devreme? „Aveam două camere – cele mai bune ale hotelului păstrate pentru niște clienți speciali. Vi le ofer dvs, îmi cer scuze că v-am făcut să așteptați atât. Am vrut însă să mă asigur că sunt pregătite. ”

Eu, impresionat până la lacrimi am luat repede cheile. Să ducem naibii odată bagajele, ne așteptau atâtea de vizitat și noi pierdeam timpul la recepție.

Camerele speciale, destinate oaspeților de onoare =)), aveau avantajul că se situau la etajul 7, adică la ultimul etaj locuibil, căci la etajul 8 erau restaurantul și piscina. Da, dar fiind un etaj superior (mă și ducea gândul la firmele americane care, au întotdeauna managementul la etajele cele înalte) aveam vedere la mare, lucru pe care l-am apreciat. Ca și faptul că aveam frigider în cameră, extrem de util pentru a ține lichidele la rece pe căldurile lunii iulie. Nu am apreciat deloc că ne-am trezit cu unii peste noi la nici 10 minute după ce am intrat în cameră. Pasămite verificau nu știu ce că nu am aflat. Pesemne că s-au speriat de privirea mea încruntată asortată cu o pereche de sprâncene împreunate. În mod clar erau angajați ai hotelului, căci aveau cheie universală. Asta mi-a creat o stare de neliniște pe perioada șederii acolo, dar m-am gândit că obiectele din cameră sunt oricum mult mai în siguranță decât geamantanele lăsate în mașină pe o stradă oarecare.

Camera nu era una foarte mare, dimpotrivă. Dar cum nu ne propusesem să stăm în cameră să jucăm rummy nu ne-a incomodat prea tare. Și camera a fost oricum muuuult mai mare decât cea din Paris. Măcar aici nu te aruncai direct în pat. Asupra curățeniei, aș avea ceva mici îndoieli, fără ceva dovezi anume. Dar parcă exista așa, o patină… Sau poate doar o impresie. Asta referitor la cameră, căci toaleta era foarte curată.

Baia avea toate dotările necesare, dușul funcționa perfect și cabina era bine ermetizată (am o adevărată problemă cu dușurile care permit apei să ajungă pe podea, apă pe care apoi am talentul să o împrăștii în toate colțurile camerei. În plus nu era foarte mare, așa că nu aveai cum să te rătăcești prin ea. Dar dacă reușeai să intri pe ușă cu oarecare efort puteai folosi toate facilitățile.

Camera era echipată și cu un televizor LCD montat pe perete. Nu am avut timp să-l folosesc, așa încât nu pot da detalii despre posturi sau calitatea vizionării. Am apreciat existența scaunului, cred că l-am și folosit. Altfel nimic de remarcat decât lipsa prizelor, lucru ce mă enervează extrem de mult (dar acest hotel nu se constituie ca excepție) având întotdeauna după mine o sumedenie de echipamente care nu știu altceva decât să sugă curent electric (telefoane, laptop, acumulatori, etc). Internetul funcționa și el oarecum, ceea ce e de admirat.

Micul dejun nu a fost tocmai rău. Aveai ce alege. Nu era obligatoriu să te rostogolești după ce te ridicai de la masă, dar sigur nu mureai de foame. Mult peste bine cunoscutele mic dejunuri grecești sau italienești din hoteluri asemănătoare (de buget). Pe lângă obișnuitele băuturi de dimineață: cafele, lapte, ceaiuri și cereale găseai brânzeturi, mezeluri, 2-3 feluri calde, salate, măsline etc.

Într-una din dimineți (nici nu au fost foarte multe :) ), am prins loc pe terasa care era evident cu vedere la mare. Majoritatea pozelor prezentate în review de aici au fost luate.

Dacă recomand? Este o soluție acceptabilă de buget. Hotelul este foarte bine amplasat în zona de interes turistic, dar la fel mai sunt și altele 100. Nu are probleme majore, poate fi o opțiune și pentru altă dată, dar sigur nu l-aș pune în cap de listă.

În plus o experiență ca cea povestită mai sus este de mare efect astfel încât nu poți fi sigur dacă trăiești în realitate sau într-un film asemănător cu „Ziua cârtiței”.


[fb]
---
Trimis de Dabator in 18.02.15 00:31:10
Validat / Publicat: 18.02.15 16:29:11
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 3533 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

58 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Dabator); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P26 [fără descriere]
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
[900 PMA] [450 PMA]
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 81400 PMA (din 71 voturi)
NOTĂ: Mulțumită numărului de voturi primit, articolului i-a fost alocat automat un SUPERBONUS în valoare de 2000 PMA.
Articol de elită, apreciat de suficienţi votanţi pentru a-i fi alocat, automat, ZUPERBONUSUL (în valoare de 20000 PMA).

ECOURI la acest review - pg. 1 / 2

58 ecouri scrise, până acum

se afișează ecourile [1 - 30] din total 58
Dabator [18.02.15 00:59:02] »

@webmaster: dacă se poate aș vrea următoarea ilustrație muzicală: https://www.youtube.com/watch?v=j_3BjdsNqu4 (Accent Tulcea (formație rock progresiv romînească pierdută de vremuri): Parodie).

webmaster98 [18.02.15 01:57:12] »

Ilustrația muzicală sau video-muzicală indicată a fost atașată articolului (vezi sus, imediat sub titlu)

webmaster70 [18.02.15 08:03:16] »

@Dabator - Am setat în program coordonatele GPS ale acestei destinaţii, rezultând următoarea poziţionare pe hartă -- click aici.

Ne poţi spune dacă-i ok? (măreşte zoom-ul de pe hartă cât e necesar, până la afişarea poziţionării / încadrării la nivel de stradă etc)

Mulţumesc.

Dabator [18.02.15 08:08:02] »

@webmaster98: Mulțumesc web98.

Dabator [18.02.15 08:11:55] »

@webmaster26: Poziția bună, doar că aș urca săgeata ceva mai sus mai spre Azimar Sk., hotelul fiind chiar în stradă. Din câte țin minte nu se poate intra cu mașina în hotel . Oricum ca indicație este foarte bine. Acolo se lasă bagajele iar parcarea se poate face pe strada paralelă numită Hairiye Tuccari Cd. (parcare publică paralelă cu trotuarul)

webmaster70 [18.02.15 08:23:02] »

@Dabator - rog aruncă o privire peste următorul link amfostacolo.ro/src_google ... ap.php?hid=7605.

  • - localizează unitatea de cazare în cauză pe acea hartă (mărește sau micșorează zoom-ul pentru o vizualizare cât mai confortabilă)
  • - fă click pe locul unde e amplasată
    • - dacă click simplu nu funcţionează: fă click-dreapta pe acel loc, apoi alege, din meniul ce va apărea, "Ce se află aici" ("What s here?")
  • »» coordonatele GPS vor apărea într-o mică fereastră sus-stânga;
  • copiază coordonatele și scrie-ni-le te rog aici
  • Dabator [18.02.15 08:57:11] »

    @webmaster26: Eu aș merge pe 41.007647,28.955487

    webmaster70 [18.02.15 09:08:20] »

    @Dabator - Mulțam fain. Am modificat "cursorul", rezultând noua poziționare de aici.

    În plus, am adnotat coordonatele drept confirmate

    Dabator [18.02.15 10:05:15] »

    @webmaster26: E perfect, mulțumesc.

    danadana* [18.02.15 16:31:28] »

    AM onoarea primului vot! Astept urmatoarele articole ale dvs!

    Dabator [18.02.15 17:26:34] »

    @danadana: Mulțumesc foarte mult.

    La rându-mi aștept noi impresii publicate de dumneavoastră. Am remarcat că nu ați mai scris niciun articol de ceva vreme și este tare păcat.

    danadana* [18.02.15 17:47:10] »

    @Dabator - VA multumesc, sincer!

    Dabator [18.02.15 17:59:40] »

    @danadana: Și eu tot la fel de sincer vă spun că vă aștept cu noi articole. Sunt convins că aveți ceva în tolbă...

    alinaro [18.02.15 18:16:24] »

    @Dabator - La multi ani!

    Uite-asa invatam cum asortarea unei perechi de sprancene impreunate cu o privire incruntata ne poate scoate din incurcaturi.

    Frumos!

    Dabator [18.02.15 18:20:19] »

    @alinaro: Ce să facem, din când în când mai trebuie să ne și încruntăm. Totul este să nu rămânem așa .

    Mulțumesc!

    traian.leuca † [18.02.15 19:14:30] »

    @Dabator - Ca de obicei, un review bine structurat. Mi-a plăcut și motto-ul. Este preferatul meu, alături de un altul din poezia lui Minulescu:Nu sunt ce par a fi.

    Larissa [18.02.15 20:24:31] »

    @Dabator - Si mie imi place cum scrii. La subiect, dar si spiritual, slava domnului, ma cam plictisisem saptamana asta pe aici...

    Apropo, la Paris, la 3 stele, aproape de tour Eiffel am avut o camera chiar marisoara, fata de Amsterdam sau Bruxelles, de pilda...

    Hotelul e de retinut, daca e aproape de obiectivele turistice, iar panorama e chiar interesanta.

    Felicitari!

    webmaster70 [18.02.15 20:28:11] »

    @larissa2015 -

    Apropo, la Paris, la 3 stele, aproape de tour Eiffel am avut o camera chiar marisoara...

    ne-am bucura să putem citi impresiile tale de acolo scrise ca articol (review) nou.

    Procedând astfel, ai avea ocazia ca prin notele şi evaluările proprii să contribui la o medie mai reprezentativă a acestei destinaţii.

    [În plus, dacă vreodată vei solicita informaţii aici, pe sait, cei care îţi vor răspunde o vor putea face cât mai adecvat "profilului" tău turistic (funcţie de locurile în care ai fost, unde ţi-a plăcut şi unde nu, din ce motive etc)]

    Poţi folosi linkul SCRIE IMPRESII (se deschide într-o fereastră nouă)

    Larissa [18.02.15 20:33:03] »

    @webmaster26 - As vrea draga web sa fac asta, dar am stat acum 7 ani si mi se pare un timp absolut nerezonabil. Iar la Bruxelles nu mai am poze, nu pot scrie review fara ele. Am pus impresii la Amsterdam.

    Oricum, stai linistit, mai am multe experiente recente de scris si o sa o fac in continuare!

    webmaster70 [18.02.15 21:44:37] »

    @larissa2015 - chiar dacă a fost acum 7 ani- și impresiile de cazare nu mai sunt de actualitate - poți scrie un review despre Turnul Eiffel, ar fi al 3-lea, să avem și noi motiv să-i dedicăm o rubrică separată.

    Dabator [18.02.15 23:11:50] »

    @traian. leuca Mulțumesc și pentru aprecieri dar și pentru poezie, știi că am o sensibilitate în zona asta. Să știi că am să ți-o fur

    Dabator [18.02.15 23:18:39] »

    @larissa2015: Mulțumesc pentru aprecieri. Acum eu recunosc că mai deviez un pic de la subiect, că mă ia "vorba" pe dinainte.

    Câteodată cred că sunt puțin masochist, parcă îmi plac mai mult cazările cu mici probleme, căci am și eu de ce să mă iau .

    La cele perfecte ce poți spune decât excelent, fantastic, extraordinar? Nu ai și tu ocazia să mai iei peste picior pe cineva, să te amuzi cu amintirile piperate... Plictisitor!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    RossoNerro [19.02.15 09:29:49] »

    Ati aut un noroc chior ("bafta incepatorului"), de aceasta data receptionera nu v-a mintit, a spus adevarul gol-golut. Camerele respective chiar sunt rezervate pentru "oaspetii deosebiti". Camerele situate la etajele inferioare sunt "infioratoare" la propiu. Singurul avantaj notabil al acestui hotel este pretul, "flora" ce misuna prin "stabiliment" imi amintesc de filmele regizate de Marele Maestru Francis Ford Coppola. Brrrr.

    Dabator [19.02.15 10:27:06] »

    @RossoNerro: Mulțumesc pentru vizită.

    Așa sunt eu norocos, am un farmec aparte în a obține cele mai bune camere dintr-un hotel .

    Lăsând modestia la o parte , cred că dacă stai pe la un etaj inferior cu fața opusă străzii principale și te uiți spre peisajul din P07 de pildă, atunci cu siguranță îți piere cheful de uitat pe fereastră pentru o perioadă lungă de timp.

    Cât despre flora și fauna din hotel chiar nu mă pot pronunța, pesemne că am avut noroc și în acest sens. Oricum la hotel am stat foarte puțin timp, nu am avut timp de "observații biologice". Totuși la masa de dimineață nu pot spune spune că am remarcat ceva să-mi sară în ochi.

    Acum la începător nu știu la ce te referi, dacă e vorba de hotelul în sine nu sunt sigur că voi căpăta prea multă experiență în ceea ce-l privește .

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    RossoNerro [19.02.15 11:01:07] »

    @Dabator - Pentru putin. De obicei ca sa accesezi cele mai bune camere dintr-un hotel, trebuie sa plusezi cu ceva "bistari" (observ ca nu a fost cazul), altfel o sa primesti ceva mult inferior.

    Flora si fauna era imposibil sa nu o observi cand ai trecut prin holul receptiei si al acesului principal, prea sarea in ochi. Incepand cu spargatorii de seminte, consumatorii de bere "la botul calului', "pesti", traficanti de orice... si multe alte specimene cu renume mondial.

    Bafta incepatorului... este o expresie din pescuitul sportiv, prietenii stiu de ce.

    L.E. Cand o sa imi fac timp (curaj) o sa postez si eu impresiile de anul trecut. Pentru mine a fost o experienta de neuitat. Hotelul este mediocru, singurul avantaj este pretul platit pentru aceasta locatie (Instanbul)

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    Dabator [19.02.15 13:13:27] »

    @RossoNerro: Eu am o problemă cu "plusatul bișțarilor". Nu am o problemă cu bacșișul dar am o mare problemă cu șpaga pe care nu o încurajez vreodată.

    Bacșișul (cuvânt provenit din limba turcă) se dă oferă ca un semn de mulțumire în urma unui serviciu prestat. Iar eu nu prea aveam de ce să fiu mulțumit de prestația doamnei. Deși un tip extrem de calm din fire știu să îmi cer drepturile pentru care am plătit. Evident fără a face scandal.

    Am observat că la majoritatea hotelurilor (acum nu vorbesc de Grand Ons, care are o "clasare" aparte) listele cu camerele există încă înainte de a te prezenta la hotel, așa că atenția de care vorbești doar îți dă sentimentul că ai rezolvat ceva. Am avut și cazuri în care am primit cazare cu vedere la mare fără să fii plătit suplimentar pentru asta.

    În fine, fiecare cu principiile lui. Și cu norocul lui .

    De abia aștept să citesc impresiile tale despre hotel.

    Eu întotdeauna încerc să văd partea frumoasă a lucrurilor, nu mă duc în concediu să mă enervez din cauza condițiilor de cazare, îmi stric karma. Dar de fiecare dată când evaluez o cazare o evaluez și în contextului prețului plătit și așteptărilor. Cum spuneam în introducere până și hotelul se declară unul de buget. Mai clar de atât...

    Repet, nu am zărit elementele despre care povestești și chiar mă întreb unde ar putea să bea bere la botul calului. Asta înseamnă că nu erau, ci doar că nu mi-au atras atenția.

    RossoNerro [19.02.15 14:08:30] »

    @Dabator - In regula, apreciez punctul dvs. de vedere.

    Niciodata nu am beneficiat de o "incapere" (dubla) cat de cat mai "selecta" la vre-un hotel in Turcia fara sa cotizez anticipat.

    Anul trecut la hotelul Mukarnas Spa Resort am incercat sa vad daca se poate fara "atentii", mi-au alocat cea mai ingusta camera pe care o aveau, discutii in contradictoriu cu tot: staf-ul, cu turoperatorul, etc. degeaba. Mi-au adus la cunostinta ca din partea lor s-au achitat de clauzele contractuale, daca refuz camera pe care o vor ei !!!, atunci pot sa plec linistit acasa in Romania.

    Consultand un avocat, acesta le-a dat dreptate intrutotul... "ei" au pus la dispozitie o camera in conformitate cu ce era scris pe voucer... o refuz salutare, pa bonjur.

    Deci din experienta mea in Turcia daca doresti ceva mai extra atunci trebuie sa "decartezi", nu se poate fara mici atentii, am incercat si la Grand Ons, acelasi stereotip... cea mai infecta camera din viata mea. Nu am avut de ales, am acceptat cazarea deoarece trecuse de orele 24 si practic pierdeam rezervarea, implicit banii dati.

    Cat despre fauna, inca de la intrare... pe treptele hotelului erau concetatenii nostrii plecati de cativa ani din tara,acestia iti ofereau de toate pentru toti, spargeau seminte, ascultau manele, se adapau cu "Tuborg" la cutie, "fetitele" erau nelipsite, era un du-te vin-o de nedescris. Feeric.

    L.E: Spaga i-au bugetarii, bacsisul ..... ceilalti.

    nicole33 CONS. ONORIFIC AFA / TURCIA [19.02.15 19:56:46] »

    @RossoNerro -

    Anul trecut la hotelul Mukarnas Spa Resort am incercat sa vad daca se poate fara "atentii", mi-au alocat cea mai ingusta camera pe care o aveau, discutii in contradictoriu cu tot: staf-ul, cu turoperatorul, etc. degeaba.

    Deci din experienta mea in Turcia daca doresti ceva mai extra atunci trebuie sa "decartezi", nu se poate fara mici atentii, am incercat si la Grand Ons, acelasi stereotip... cea mai infecta camera din viata mea.

    Nu-mi vine să cred. Cu riscul de a părea ori de un optimism incorigibil ori mult prea naivă pentru vârsta mea, eu continui să sper că situațiile enumerate au fost doar accidente, neavând nicidecum caracter de regulă.

    Tot din experiența mea în Turcia, am obținut de regulă ceea ce am plătit, uneori chiar mai mult FĂRĂ A COTIZA. I-am simțit și eu, nu o dată, că încearcă inițial să-ți ofere altceva, să te păcălească măcar în prima noapte, să-ți promită că îți vor schimba camera a doua zi cu una super, de fapt cea plătită de tine, moment în care, impresionat, ești tentat să bagi mâna în buzunar. Chiar după atâția ani și eu am încă emoții până trec de momentul check in-ului și caut să ajung cât mai devreme la hotel pentru a avea de unde alege.

    RossoNerro [19.02.15 21:21:50] »

    @nicole33 - Nu stiu ce sa mai zic. Nu va mint cu nimic (am o varsta totusi), oriunde am fost in Turcia am lasat cate ceva.

    Observ (imi e ciuda) foarte multa lume cum se descurca fara traditionalu' tips bagat in pasaport. Se pare ca eu nu am norocul acesta, oriunde am fost a trebuit sa le ofer, in schimbul conditiilor decente, cateva bacnote. La PWK, mi-au cerut de la obraz ce si cum, la "Delfini" acelasi lucru, la Miracle pusese sotia euroi in pasaport si tot degeaba, in Bodrum la fel... sunt satul de astfel de exemple. A , sa nu mint, in Kemer, nu am dat bani (dar a trecut ceva ani de atunci) acum nu cred ca se poate fara. Poate fenomenul se petrece doar la hotelurile low cost, unde nesimtirea e mare.

    La Mukarnas Spa Resort dupa ce m-am certat cu toata lumea, punandumi-se aceasi placa ca nu sunt camere libere cu vedere la mare (ce platisem) intr-un final, dupa alipirea unei bacnote, am primit CEA MAI MARE camera din edificiu, camera 2001 folosita drept "hogeag", pentru diverse intalniri, de catre staful hotelului. Aceasta se afla in spatele receptiei cu acces separat. La inceput cand mi-au dar cheia, am cautat camera la etajul 2 de am inebunit, nu am gasit-o, obosit l-am intrebat pe "mister" unde se afla aceasta, raspunsul m-a lasat masca... am primit un hohot de ras din partea tuturor angajatiilor din cadrul receptiei. A fost o faza de neuitat, de genu': Stan & Bran.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    costy69 [19.02.15 21:31:00] »

    @Dabator - Am onoarea de a acorda zuperbonusul, meritat de altfel. Același stil stil bine organizat, descriere obiectivă.

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    8 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    alinaro, Carmen Lyrics, chrisstina, costy69, Dan&Ema, danadana*, nicole33, RossoNerro
    Alte impresii din această RUBRICĂGrand Ons Hotel:


      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.088921070098877 sec
    ecranul dvs: 1 x 1