ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 27.12.2009
GR. VÂRSTĂ: 20-30 ani
DIN: Bucuresti
ÎNSCRIS: 16.02.09
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
JUN-2009
DURATA: 7 nopți
cuplu fara copii
PREȚ SEJUR 1300 EUR ?
cu AVIONUL (toate taxele incluse)

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
0.00%
Sub orice critică
CAZARE [camere etc]:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
70.00%
Satisfăcător
PLAJA şi MAREA:
70.00%
Satisfăcător
DISTRACŢ. / RELAXARE:
80.00%
Mai degrabă mulțumit

NOTA MEDIE REZULTATĂ
60.00%
OBS: Spre deosebire de GRADUL de SATISFACŢIE (care se selectează de autor si se exprimă in procente, 0 - 100 %), MEDIA se calculeaza AUTOMAT, ca notă de la 1 (foarte slab) la 10 (excelent)

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

Yelken Hotel & Spa [Kadikalesi]5

Peripetii la Yelken

TIPĂREȘTE

In luna iunie 2009 am fost la acest hotel.

Ajunsi la hotel in jurul orei 23.30, increzatori, cu ganduri bune, optimisti, desi avionul Blue Air intarziase o ora pana la decolare, pentru a ni se favoriza o camera mai buna am pus in unul din pasapoarte 10 euro si am inceput formalitatile de ceck-in pentru cazare, specificandu –i receptionerului ca dorim o camera cu vedere la mare. Dupa mai bine de o jumatate de ora in care am fost lasati sa asteptam am primit in cele din urma cardul de la camera, fiind insotiti de baiatul responsabil cu bagajele. Dar stupoare el ne-a condus in afara hotelului. Camera care urma sa o primim era in afara hotelului in Club Room nu era camera pe care o rezervasem noi la agentie desi specificasem foarte clar agentei de turism, in momentul rezervarii ca dorim sa avem camera in hotel si ca nu vrem sa avem probleme.

Vazand ca ceva nu este in regula ne-am intors la receptie spunandu-i receptionistului ca pe voucher-ul nostru scrie Hotel Room nu Club Room si ca noi dorim sa primim ceea ce am rezervat. El ne-a spus ca intradevar este o greseala dar nu mai are camere disponibile la acea ora in hotel si ca trebuie sa vedem camera pe care ne-a dat-o, sa stam pana ziua urmatoare in ea si DACA ESTE POSIBIL ziua urmatoare ne-o vor schimba. Nu pot sa va spun cat de socati am fost, practic ne rugam de ei sa ne dea un serviciu pentru care am platit. Ceva extrem de injositor mi s-a parut.

Din nou am luat bagajele, baiatul de la bagaje si drumul care urma sa ne conduca la faimoasa camera. Dupa ce am facut un slalom printre casutele de la Club Room deoarece baiatul respectiv nu stia exact unde este pozitionata camera, am ajuns si la faimoasa camera (7111). Atasat va pun cateva detalii cu cea ce am gasit in camera. Imi pare rau ca mirosul nu poate fi reprodus.

Sigur ca nici de aceasta data nu am acceptat sa stam in camera si ne-am dus din nou cu tot cu bagaje la receptie, si am contactat-o telefonic pe reprezentanta agentiei partenere din Turcia, care “a durut-o in cot de noi”.

Din nou la receptie discutii fara nici un rezultat recurgandu-se la un fel de santaj din partea receptionerului: daca vom sta in noapte accea in camera care o primisem, ziua urmatoare vom primi o camera in cladirea principala cu vedere la mare, daca nu o sa primim o camera in hotel dar ni s-a dat de inteles ca nu este o camera grozava si ca nu o sa o putem schimba. Asta se intampla in jurul orei 02.00, eram obositi, nemancati, asa ca am cedat santajului receptionistului de a ramane in camera respectiva pentru cateva ore, si vazand ca reprezentantul agentiei partenere nu ne ajuta cu nimic nu inainte de a-l pune sa ne dea in scris ca maine vom primi o camera in cladirea principala cu vedere la mare.

Am luat din nou calea Zonei Club Room unde urma sa ne petrecem noaptea cu alti colocatari (gandaci si paienjeni). Ajunsi in camera am constatat ca nu avem nici macar o sticla de apa in camera, minibarul era gol, telefonul era deconectat in camera era frig, baterii la aerul conditionat nu erau, nici macar o pilota ca sa ne invelim nu aveam, sau un cearsaf. Era un pled pe pat cu gaurele. Nu ne-a ramas decat sa dormim imbracati! De mizerie si pereti umflati nu mai vorbesc.

Dimineata cand ne-am trezit primul lucru care mi-a venit in minte, fiind duminica, vazand ca din partea agentiei partenere nu avem prea mult sprijin, ghida spunand ca vine la ora 15.00, ora de intalnire de pe plic (interesul ei era mai mult sa-si vanda excursiile nu sa ne rezolve noua problema) a fost sa-l sun pe reprezentantul Ag Kusadasi, persoana de la care aveam singurul numar de mobil, si careia i-am explicat situatie noastra.

Ne-am dus din nou la receptie se schimbase tura, din nou alte explicatii, iar in final i-am aratat receptionerei hartia prin care colegul ei ne daduse scris ca ne va da o camera cu vedere la mare in cladirea principala si voucherul din nou, noroc ca mai primisem un set de vouchere in aeroport.

Aceasta a luat hartia si a dus-o sefului ei dupa care ne-a zis sa mergem sa ne arate o camera, care este murdara dar dupa ce se va curata si daca ne place o s-o primim.

Ajunsi in camera respetiva am constatat ca era cat se poate de curata si aranjata, incat nici receptionera nu intelegea de ce este curata!!!

Acest aspect ne-a facut pe noi sa intelegem ca acea camera era libera din seara in care am venit, asa cum mai erau si altele.

O camera mai buna nu cred ca aveam sa primim asa ca am aceptat-o!

In momentele expuse mai inainte cat si pe durata sejurului am fost dezamagiti, socati de modul nesimtit cu care tratau si gestionau personalul problemele in relatia cu turistii.


---
Trimis de wio27 in 27.12.09 12:13:25
VIZUALIZĂRI: 3735INFO ADIȚIONALE
  • A fost prima sa vizită/vacanță în TURCIA
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)
SESIZEAZĂ
greșeală / conținut, limbaj
Adn. FAVORIT
1 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (wio27); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo sau ale administratorilor.
AmFostAcolo.ro nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea (cu asteptări și preferinte posibil particulare ale fiecarui cititor) impresiilor si recomandărilor din articole; deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire a site-ului"); AmFostAcolo.ro sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.

Puteți VOTA acest articol:

PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 50 PMA (din 1 voturi)
  • AŢI PUTEA rezerva o cameră aici, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    1 ecouri scrise, până acum

    magdan [11.02.10 11:36:43] »

    buna se pare ca ati avut o experienta neplacuta la Yelken dar sa stii ca agentia prin care ati plecat are doar recomandari proaste, eu m-am ferit de ei si nu am avut plb la acest hotel

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul articolului (review-ului) de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine linkul ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    1 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    magdan
    Alte impresii din această RUBRICĂ:
    NOTĂ: Recomandările evidențiate (pe fond galben) aparțin unor autori cu statut membru GOLD sau superior


      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

    [C] Copyright 2008-2020 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
    pagină generată în 0.070317029953 sec
    ecranul dvs: 1 x 1