ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 23.08.2014
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: Ploieşti
ÎNSCRIS: 28.06.11
STATUS: SENIOR
DATE SEJUR
AUG-2014
DURATA: 4 nopți
familie cu copii
2 AD. + 1 COPII -- v: 5

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
60.00%
Către satisfăcător
CAZARE [camere etc]:
12.50%
Extrem de nemulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
PLAJA şi MAREA:
100.00%
Încântat, fără reproș
DISTRACŢ. / RELAXARE:
100.00%
Încântat, fără reproș

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
70.50%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
la PMM* = 86 EUR
*PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

TIMP CITIRE: 5 MIN

Un sejur la Hotel Riviera din Mamaia

TIPĂREȘTE

Anul acesta a fost un an bun pentru ca, din fericire, am ajuns de doua ori la mare, odata la Mangalia la Casa Fina (vezi impresii) si acum, la Hotel Riviera in Mamaia.

Aici am fost la un curs de perfectionare, costurile cazarii cu mic dejun pentru 2 adulti si fisa cont de 100 lei/zi a ajuns la pretul de 1925 lei. Citisem pe site despre hotel, destule nemultumiri din partea unora, dar aici era cursul meu, asa ca sa povestim despre sejur.

In primul rand, drumul la mare, cu trenul Regiotrans dimineata la 8.15 din Ploiesti, in 4 ore am ajuns la Constanta, pretul biletului 53 lei, convenabil si foarte bine calatoria. La intoarcere, tren CFR pe Ploiesti Sud, 69 lei biletul, 6 ore, jalnic si jegos trenul.

Din Constanta pana in Mamaia am luat un taxi, am cautat in gara, un nene mi-a spus ca ma costa 30 lei dar ca nu imi da bon fiscal asa ca am mai cautat si am gasit un domn, foarte serios, care ne-a dus cu taxi-ul pana la hotel, pretul cursei 21 lei, cu bon fiscal, cu stampila. Am stabilit cu omul sa ne ia cu taxiul si la intoarcere, l-am sunat cu o zi inainte si am stabilit ora si cu 10 minute inainte de ora stabilita taxi-ul ma astepta la hotel. Foarte serios, daca aveti nevoie de taxi pe litoral, vi-l recomand si va pot da un nr. de telefon al domnului.

Odata ajunsi la hotel, in jur de ora 13 de la receptie ni s-a spus ca se face cazarea mai tarziu, in jur de 15.00-16.00, sa revenim atunci. Am plecat sa ne plimbam si am revenit in jur de ora 14.30, cand surpriza, la receptie, era o mare de oameni, o coada, am intrebat daca este gata camera mea, nu era gata, sa mai asteptam.

Am mai stat o jumatate de ora, dupa care ma duc sa intreb din nou, de data asta nu mai imi spune ca nu e gata camera ci ca trebuie sa stau la coada formata. OK, i-am intrebat pe receptioneri de ce nu mi-au spus asta de celelalte 2 ori cand am intrebat si au dat din umeri. Am mai asteptat o alta jumatate de ora si... m-am asezat la coada. In jur de ora 16.00 mi s-a dat cheia de la o camera de la etajul 12, dar mi s-a precizat ca nu se facuse curat in ea. Ca o mica paranteza, cred ca e vorba de exces de zel si de un pic de rautate din partea celor de la hotel, pentru ca la etajul 12, pe partea unde eram cazati erau cel putin 3 camere goale, neocupate in ziua plecarii noastre, dar stand la receptie sa predau camera, am auzit aceeasi placa de la receptioneri ca nu sunt camere libere, ca nu au predat turistii camerele si ca nu pot caza pe noii veniti decat in jur de ora 15.00.

In sfarsit, urcam in camera de la etajul 12.00 unde intradevar nu se facuse curatenie, era jale, am inceput sa dau cearceafurile la o parte, fetele de perna la o parte, ca sa vina femeia de serviciu sa puna curate, am strans cateva mizerii din camera si le-am dus pe hol unde era sacul de gunoi. Daca a vazut ca ma agit eu, a venit femeia de servici si a terminat curatenia, a pus cearceafuri, prosoape curate, a sters praful, a dat cu aspiratorul si cam atat.

In baie am spalat eu pe jos dupa ce a plecat ea cand am vazut ce nisip si mizerie era acolo si i-am cerut solutie de geamuri ca erau super murdare geamurile.

Mocheta era foarte murdara si i-am spus doamnei sa o spele, nu avea timp in ziua aceea ca mai avea multe camere de facut dar nici zilele urmatoare nu s-a sinchisit sa spele mocheta, care era si de culoare deschisa si murdaria se vedea foarte bine. Prosoapele erau curate si frumoase in prima zi, dupa, vreo trei zile le-a schimbat cu niste prosoape rupte, gri, vechi, mai mare rusinea pentru un hotel de 3 stele.

Camera de hotel, standard, mai mica decat la alte hoteluri de 3 stele la care am stat, avea un pat mare, cu 2 saltele, comod, 2 noptiere, un dulap mare, o comoda cu oglinda, o alta comoda pe care era pus tv mare, si incorporat un minibar (mucegait, jegos de iti era scarba sa pui ceva in el), 2 fotolii, un taburet, o masuta si cuier cu oglinda.

Baia, foarte foarte foarte mica. Cum intrai in baie era chiuveta, vasul de toaleta si dus. Dusul in fundul baii, inconjurat de faianta, mic, daca vroiai sa feresti ca nu curga apa pe vasul de toaleta te loveai de faianta. Apa cu spuma de la dus iesea prin scurgerea care era jos, in gresie, in fata dusului. In baie era un covoras de plastic de baie, pe care eu una, l-am spalat si din care a iesit multa mizerie.

Balconul mare, spatios, cu o vedere superba, cu 2 scaune de plastic, foarte murdar pavimentul.

Pentru curatenia din camera eu dau nota 4 fara insa a invinovati femeia de servici, care din cate am inteles, avea de facut curatenie pe mai multe etaje si clar nu avea cum sa faca fata.

La hotel am avut inclus micul dejun, bufet suedez, acelasi in fiecare zi, aveai ce manca, superior fata de Hotelul Corsa din Mangalia, inferior fata de Hotel Paradiso din Mangalia.

Bufetul continea: branza, cascaval, trei feluri de mezeluri (sunca presata, salam Victoria si alt tip de salam), omleta, oua fierte, carnati prajiti, crenvursti, gem, unt, lapte, 2 feluri de cereale, paina, chifle, ceai, cafea. Acelasi in toate zilele, fara a se shimba nici macar aranjamentul din sala. Cafeaua nu era atat de tare dar daca beai 2 cafele se compensa.

Avand si fisa cont am mancat la restaurantul hotelului. Nu aveau in meniu posibilitati multe dar noi am optat, mai mereu, pentru ciorba de vacuta 11 lei, foarte buna; gratare de piept de pui 18 lei, ceafa porc 19 lei, piure/ cartofi prajiti 9/8 lei si deserturi: papanasi 15 lei si clatite 11 lei. O mica observatie legata de deserturi, la clatite cu fineti, bucatarul punea fineti in exces, asa ca de cate ori comandam solicitam sa puna mai putin fineti. La papanasi, la fel, punea atata smantana si gem incat parea ca iti aduce o farfurie cu ciorba si nu un desert. Expreso lung la restaurant, 6 lei foarte buna, il recomand.

Pot spune ca daca as recomanda hotelul ar fi pentru partea de mancare, pentru ca este comod dimineata sa servesti micul dejun, mai ales pe terasa restaurantului si legat de mancare copilul meu nu a avut probleme de sanatate, deci mancarea a fost buna si sanatoasa.

Statiunea Mamaia e schimbata fata de acum 3 ani cand am mai fost, e frumoasa, cam galagioasa pentru mine, cu multe sezlonguri (15-25 lei), puse pana in apa. Noi am facut plaja in fata Hotelului Rex, care am vazut ca este in reparatii, unde este plaja pentru cearceafuri.

Ca distractii, daca va place o plimbare cu telegondola, 20 lei un sens, copiii pana in 7 ani nu platesc; plimbari cu trenuletul 5 lei de persoana inclusiv copiiii si daca va e dor de o vizita la mall, exista City Park Constanta care are de toate pentru toti si unde puteti ajunge cu microbuze (2 lei biletul) sau autobuze (1,5 lei).


[fb]
---
Trimis de papalito in 23.08.14 14:17:11
Validat / Publicat: 23.08.14 17:51:37
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în MAMAIA.
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 2125 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (papalito); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P01 privelistea minunata de pe balcon
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
[900 PMA] [450 PMA]
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 5400 PMA (din 6 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 86.00 EUR pe cameră

  • ECOURI la acest review

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    1 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    papalito
    Alte impresii din această RUBRICĂRiviera Hotel:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.050743103027344 sec
    ecranul dvs: 1 x 1