ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 18.07.2014
  • *) Email NEFUNCȚIONAL
  • GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
    DIN: Iasi
    ÎNSCRIS: 04.02.09
    STATUS: SILVER
    DATE SEJUR
    JUN-2014
    DURATA: 7 nopți
    familie cu copii
    2 AD. + 1 COPII

    GRAD SATISFACȚIE
    SERVICII:
    0.00%
    Sub orice critică
    CAZARE [camere etc]:
    60.00%
    Către satisfăcător
    BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
    60.00%
    Către satisfăcător
    PLAJA şi MAREA:
    12.50%
    Extrem de nemulțumit
    DISTRACŢ. / RELAXARE:
    60.00%
    Către satisfăcător

    NOTARE MEDIE REZULTATĂ
    38.50%

    AUTORUL NU ar recomanda
    această destinaţie unui prieten sau cunoscut
    TIMP CITIRE: 6 MIN

    Cautati mai bine, doar n-or fi toate hotelurile ca asta!

    TIPĂREȘTE

    Am rezervat din timp, printr-o agentie de turism, o camera dubla (2 adulti si un copil de 4 ani) pentru 7 nopti in ultima decada a lunii iunie. Considerente: sudul Litoralului e mai putin aglomerat, e inceput de sezon etc.

    Am sunat la hotel cu o saptamana inainte, ca sa-mi confirme ca totul e in regula (ca este facuta rezervarea) si sa solicit retinerea unei camere la un etaj inferior. Mi s-a comunicat ca totul e in regula si ca, la ceck-in, nu va fi nici o problema in primirea camerei la ce etaj doresc.

    La sosire, don’soara receptioner: prezentati voucher-ul, va rog! Poftim? Voucher-ul, altfel nu va putem caza! Trebuie spus ca, urmare a unei scapari a agentiei de turism, voucher-ul respectiv (care confirma plata) nu ajunsese pe mail nici la mine, nici la hotel. Cand i-am spus don’soarei ca am sunat la hotel cu o saptamana in urma si mi s-a confirmat ca totul e in regula… Cu aerul (si cu discursul) ca-mi face o mare favoare, ca “s-ar putea sa fie pusa sa-mi plateasca sejurul” (eu fiind un potential escroc, desi numele cam corespundea), mi-a dat o camera la etajul 4 (mult prea sus fata de ce voiam eu) si cu vedere superba spre un hotel paraginit si o piscina-cuib de sobolani.

    In paranteza fie spus, in a doua parte a sejurului, am avut placerea sa aud, cand m-am nimerit in camera, dimineata sau seara, din hotelul respectiv zgomote infernale specifice lucrarilor de demolare/amenajare. In fine, fiind un favorizat, n-am mai adus in discutie etajul, iar receptionera m-a asigurat ca pana a doua zi dimineata vor rezolva ei cu voucher-ul agentiei si sa nu-mi fac probleme.

    Mai e cazul sa va spun ca tot eu am sunat a doua zi la agentie, de doua ori, odata pentru ca don’soara receptioner din schimbul respectiv, avertizata de colega ei, sa nu ma mai urmareasca cu privirea prin holul hotelului, sa nu cumva sa plec din fara sa platesc noaptea de cazare si a doua oara ca sa-si verifice dracu’ mail-ul unde zacea demult voucherul?

    Hotelul e intretinut, curat, dar cele 4 stele sunt de fapt 3. La 4 stele nu ai o cabina de dus minuscula, de care te lovesti la fiecare miscare cu coatele/spatele/picioarele si nici nu ai mobilier din PAL caruia nu i se inchid usile sau sertarele. Lifturile sunt meschine, un pic mai incapatoare decat cabinele de dus (cu greu incap doua personae), hodorogesc delicat la pornire si la sosire si se defecteaza des, simultan (am urcat de cateva ori pana la etajul 4 pe scari pe intuneric, senzorii aprinzand luminile abia dupa trecerea noastra). Am regasit aici inscriptia familiara a parcurilor ceausiste: Nu calcati pe iarba! Mai pot oferi managementului cateva sugestii pentru viitor: Consumati peste oceanic! sau, de ce nu, nemuritorul Traiasca lupta pentru pace!

    Asa. Plaja. Nu exista. Mergi 300m in stanga sau 200m in dreapta si gasesti si plaja cu intrare in mare, nu doar sezlonguri. La dreapta mai gasesti si o conducta care deverseaza in mare niste zoaie neidentificabile, cu miros pestilential. De altfel toata zona miroase infect, combinatie de mirosuri de canalizare si alge/scoici in descompunere. Totusi, la hotelul din stanga, Inter, s-a amenajat un ponton, cu bar, sezlonguri, unde poti intra si in mare. Nu si la (H)Afrodita.

    Curatenia zilnica in camera? Dupa ce in primele doua zile s-a facut dupa pranz, cand ieseam din camera (fiind in concediu am dormit cat am avut chef), in urmatoarele, pana la plecare, ni s-a dat trezirea la ora 9, cu batai insistente in usa. Intr-o zi ne-au fost luate la spalat prosoapele de dus (desi nu le lasasem pe jos) si nu s-au mai inlocuit decat urmare a solicitarii mele catre femeia de serviciu de pe etaj. Va spun la urma de ce am mentionat episodul prosoapelor.

    Mancare. In restaurante (inclusiv in cel al hotelului), mancarea e scumpa si cam insipida (probabil facuta pe fuga); dupa ce am incercat mai multe locatii cu pretentii si am lasat de fiecare data 150-200 de lei pentru mai nimic, am naufragiat la impinge-tava. Vreau sa recomand totusi un restaurant cu specific pescaresc, in nordul localitatii, chiar pe plaja, spre Cap Aurora. Se numeste Sat Pescaresc si acolo am incercat cateva preparate care si-au meritat banii. Personal amabil, cu raspunsuri pregatite pentru orice intrebari referitoare la meniu.

    Micul dejun inclus obligatoriu in pret e o smecherie romaneasca pe care am mai intalnit-o si prin alte parti, dar aici au fost bani pierduti pentru ca, trezindu-ne tarziu de obicei, am fost doar de vreo trei ori, iar copilul si sotia niciodata.

    Si, pentru grand finale: check-out.

    Am stat in multe hoteluri in toate zonele Romaniei (in unele de mai multe ori) si conversatia standard la despartire era: Ati consumat ceva din minibar? Nu? Va multumim si va mai asteptam! La revedere! , cu varianta: Da? Va rog sa achitati X lei! Poftiti bonul fiscal! Va multumim si va mai asteptam! La revedere!

    Check-out Hotel Afrodita – Venus: Ati consumat ceva din minibar? Nu, dar a spart copilul doua pahare… Va trebui sa le platiti! OK, platesc, poftim! (Nici o vorba despre bon fiscal!) Va rog sa asteptati putin, o sun pe ingrijitoare sa verifice daca nu ati uitat ceva in camera! Adica, ma-ntelegi, mon cher, daca n-am luat peria de pantofi sau vreun prosop personalizat Hotel Afrodita (inca nu ma enervasem).

    Ce-i spune doamna ingrijitor prin telefon don’soarei receptioner: ca un prosop de maini (s-a sters copilul dupa ce a mancat cirese, fara sa-l vad si n-am observat ca nu fusese inlocuit cateva zile dupa – acu’ am inteles ca intentionat n-a fost inlocuit) e patat, distrus, nu se mai poate spala, precum si ca, surpriza, am baut jumatate dintr-o sticluta de whisky, deci sunt un mincinos.

    Presupun ca, la urmatoarele ocazii cand voi mai pleca dintr-un hotel, o sa-mi fac un obicei din a verifica sticlele din minibar, sa nu fi baut ceva fara sa-mi dau seama. In fine, nu mai trebuie sa spun ca le-am platit si pe alea, am cerut tot eu bon fiscal si m-am dus invartindu-ma, urmarit din spate de un, de toata jena, : „Va multumim si speram ca micile neplaceri de astazi nu va vor face sa ne ocoliti pe viitor! ”.

    Ce m-a deranjat in toata povestea? Nu banii ceruti aiurea, nici n-a fost cine stie ce suma, vreo 60 de lei, ci faptul ca substratul discutiei (civilizate, de altfel) a fost: Ati consumat - n-ati consumat, nu ma intereseaza, trebuie sa platiti, cuvantul femeii de serviciu atarna mai greu decat al clientului, care, o fi platit el sejurul, dar trebuia sa fie si el mai atent cu doamna de pe etaj, sa marce banul, ca sa n-o apuce depresia pe biata femeie si sa se apuce de baut sticlutele din minibar sau sa "uite" sa inlocuiasca prosoapele!

    Acuma, probabil inot eu impotriva curentului ca nu vreau sa dau spaga (nu-I treaba mea ca detinatorul hotelului ii plateste, mai mult ca sigur, prost), dar deranjul mare pentru mine a fost toata discutia privind prosoape, sticlute si alte rahatisuri, care NICI N-AR FI TREBUIT SA AIBA LOC la receptia unui hotel de 4 stele, faptul ca aceste mici mizerii ale personalului au reusit sa-mi anuleze chiar si impresia aia mediocra pe care mi-o facusera pana atunci, transformand-o intr-una execrabila.

    Si inca una si ma duc: am fost rugat sa astept putin, ca vine femeia de serviciu sa-mi dea prosopul compromis iremediabil si jumatatea de sticluta de rachiu (?!?!). Mi-am dat cu caldura acordul sa le pastreze persoana care a baut si prima jumatate.

    Multumesc pentru rabdare!


    [fb]
    ---
    Trimis de King Tut* in 18.07.14 13:38:15
    Validat / Publicat: 18.07.14 15:16:35
    INFO ADIȚIONALE
    • Nu a fost singura vizită/vacanţă în VENUS. A mai fost în/la: Cluj, Sinaia, Sighisoara, Tg. Mures, Sibiu, Bucuresti, Constanta etc.
    NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

    VIZUALIZĂRI: 2071 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
    SESIZEAZĂ
    conținut, limbaj

    4 ecouri scrise, până acum, la acest articol

    NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (King Tut*); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
    Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
    IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
    EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
    Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
    Puteți VOTA acest articol:
    [900 PMA] [450 PMA]
    PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 8100 PMA (din 9 voturi)

    ECOURI la acest review

    4 ecouri scrise, până acum

    webmasterX [18.07.14 15:05:42] »

    @King Tut: Bine ai revenit după o îndelungată absenţă!! Super review!!!

    Te-am ruga să (re) verifici coordonatele GPS, mai precis localizarea acestei unități pe harta interactivă AFA. Ne poți spune dacă-i ok? (mărește zoom-ul cât e necesar, până la afișarea la nivel de stradă - dacă-i posibil)

    Mulțumesc.

    King Tut* [18.07.14 15:11:20] »

    @webmasterX: Multumesc! Da, localizarea e exacta.

    melena [18.07.14 19:39:32] »

    Din pacate o documentare buna si o atentie pe masura va scapau de toate aceste episoade URATE!

    Totusi sa nu uitam unde ne aflam, si mobilul activitatii unora este unul singur... BANII!

    In rest mai putin intereseaza de client multumit sau de alte amanunte!

    Va dati seama ca in cele 3 luni de vara trebuie scos pentru un an de activitate! Asa ca, sa nu ne miram si mergem inainte...

    Concedii placute in continuare si lipsite sincer de "romanisme" daca imi permiteti sa zic asa ceva.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    sunflower [18.07.14 20:03:51] »

    Ce nasol: ””nu călcați pe iarbă”! Halal hotel de 4 stele! Păcat de banii dați și de așteptările pe care le-ați avut...

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    3 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    King Tut*, melena, sunflower
    Alte impresii din această RUBRICĂAfrodita Hotel:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.038415193557739 sec
    ecranul dvs: 1 x 1