ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 15.07.2014
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: Bucuresti
ÎNSCRIS: 14.07.14
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
JUL-2014
DURATA: 3 nopți
cuplu fara copii
2 ADULȚI

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
CAZARE [camere etc]:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
PLAJA şi MAREA:
60.00%
Către satisfăcător
DISTRACŢ. / RELAXARE:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
84.00%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

încărcat de pe telefon!
TIMP CITIRE: 2 MIN

Rezonabil

TIPĂREȘTE

Ce ne-a placut:

- piscina destul de mare, inconjurata de copaci mari

- gradina cu vegetatie abundenta. E foarte important ca Neptun abunda in vegetatie, poti gasi usor oaze de umbra in gradina

- angajati foarte draguti si saritori

- mic dejun bogat, proaspat, peste asteptari

- asternuturi si prosoape curate

- prosoape la piscina curate, mari, de buna calitate

- o inghetata de ciocolata cum de mult nu am mai mancat

- atmosfera placuta, turisti ok, negalagiosi, fara prea multe fitze

- hotel placut, renovat, atmosfera ok (exceptie camerele)

Ce trebuie imbunatatit musai pentru o experienta memorabila:

- pernele in camere (acum niste bucati de patura imbracate in fete de perna) sa fie schimbate cu perne adevarate

- internetul wi-fi sa functioneze si la orele de varf cand toti se conecteaza. Practic, in weekend si incepand cu ora 17, nu mai exista internet.

- angajatii pregatiti sa trateze plangerile cum trebuie, nu sa spuna "nu e vina mea". Cel putin 3 angajati ne-au servit aceasta replica

- turistii trebuie informati ca cei ce vand umbrela cu 15 ron pe plaja nu sunt angajatii hotelului (ei asa lasa sa se inteleaga). Altfel turistii isi vor crea asteptari nerealiste si o imagine gresita asupra managementului hotelului. Si sper ca pe manageri ii intereseaza imaginea creata, nu?

- plaja, ca e proprietatea hotelului ori e inchiriata, trebuie CURATATA zilnic

- muzica din hotel mai trebuie si ea dchimbata din cand in cand. Am ascultat acelasi CD timp de 30 de ore in continuu

- camerele sunt foarte mici. Ele nu pot fi schimbate, da. Insa... E claustrofob, ceea ce inseamna ca oamenii vor petrece mai mult timp afara. Si rolul holului, piscinei si plajei cresc.

- in caz de greseli, erori, omisiuni, angajatii sa fie pregatiti sa compenseze cu ceva, nu doar sa-si ceara scuze din buze, impersonal, fara a si transmite la modul real regretul. Am asteptat o comanda de la barul de langa piscina vreo 45-50 min, in conditiile in care eram morti de foame. Ni s-a cerut scuze ca bucatarul fusese intr-o pauza lunga si nu mai era de gasit...

- femeile de serviciu trebuie educate sa nu mai tranteasca usi si sa nu mai vorbeasca tare dimineata. Multi dorm pana mai tarziu.


[fb]
---
Trimis de Elimsy in 15.07.14 07:57:24
Validat / Publicat: 15.07.14 09:23:15
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în NEPTUN / OLIMP. A mai fost în/la: Peste tot

VIZUALIZĂRI: 2535 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

3 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Elimsy); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 4500 PMA (din 8 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    3 ecouri scrise, până acum

    webmaster26
    [15.07.14 08:04:43]
    »

    @Elimsy: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro. Felicitări pentru articolul foarte bine structurat, cu observații deosebit de pertinente!

    Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.

    ==

    Am adaugat la preț sejur Lei , în caz că nu este corect te rog să ne spui .

    webmasterX
    [15.07.14 08:08:22]
    »

    @Elimsy: Te-am ruga să (re)verifici coordonatele GPS, mai precis localizarea acestei unități pe harta interactivă AFA. Ne poți spune dacă-i ok? (mărește zoom-ul cât e necesar, până la afișarea la nivel de stradă - dacă-i posibil)

    Mulțumesc.

    ElimsyAUTOR REVIEW
    [15.07.14 09:06:09]
    »

    @webmaster26:

    Lei ok

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    1 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    Elimsy
    Alte impresii din această RUBRICĂCocor Hotel & Spa [Neptun]:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.072745084762573 sec
    ecranul dvs: 1 x 1