ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 07.07.2014
DE beks
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Bistrita
ÎNSCRIS: 24.07.13
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
JUL-2014
DURATA: 7 nopți
familie cu copii
2 ADULȚI

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
CAZARE [camere etc]:
25.00%
Foarte nemulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
PLAJA şi MAREA:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
DISTRACŢ. / RELAXARE:
0.00%
Sub orice critică

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
51.25%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 1 MIN

Sub toate asteptariile

TIPĂREȘTE

Din capul locului zic ca inainte de a pleca m-am agatat de fiecare impresie buna si ma bucura o descriere pozitiva in timp ce ma enerva una negativa si categoriseam autorii ca si fitosi. Inca ma aflu pana vineri aici, insa am un gust amar.

1. Camera sub toate asteptariile, nu-i dau mai mult de 3 stele, mobilier vechi, draperia de noapte murdara, invelitoarea de matase ce e la baza patului la colturi neagra neagra si ceea ce m-a deranjat foarte tare e mizeria si praful ciorchine de la gratarul aerului conditionat, era suficient sa indrepte putin aspiratorul acolo si sa ia mizeria prin care vine de fapt aerul pe care noi il respiram. Veti zice ca nu stai in camera, e adevarat, dar aceste locuri murdare sunt evidente si iti sar in ochi vrei nu vrei.

In rest sunt multumit ca se completeaza barul zilnic si se schimba prosoapele din baie zilnic.

2. Mancarea e buna si trebuie sa fii "Gainusa si Dezbracatul" ca sa comentezi, fiecare isi gaseste pe gustul sau.

3. Personalul e amabil, serviabil si te poti intelege. O familie din Sibiu e cazata la vecini la TITANIC si se plang ca se uita chioras si cu nepasare la ei, aici e ok.

4. Enterteimentul e slab, doar un program de fitness dimineata iar peste zi lipseste cu desavarsire. Programe de distractie seara pana astazi 0. Vom vedea ce urmeaza.

5. Piscinele si apa sunt curate, nu e aglomeratie, sezlonguri libere, insa fetele pe role ce aduc racoritoarele cam fara vlaga.

6. Despre programele cu copiii nu ma pronunt ca ai nostri sunt acasa deci nu stiu.

Ca si concluzie: Te simti bine fiindca ei iti ofera doar cadrul iar voia buna ti-o faci tu, insa nu as mai merge niciodata in lantul RIXOS.


[fb]
---
Trimis de beks in 07.07.14 08:25:40
Validat / Publicat: 07.07.14 11:04:17
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în TURCIA. A mai fost în/la: PALOMA PASA
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 4840 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

15 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (beks); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
INFO membrii AmFostAcolo beneficiază de preţuri particulare pentru vacanţa în această destinaţie - negociate direct cu tour-operatorii.PREȚURI PREȚURI
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 1350 PMA (din 3 voturi)

ECOURI la acest review

15 ecouri scrise, până acum

webmaster98
[07.07.14 11:03:50]
»

@beks: bun-venit în comunitatea AmFostAcolo.ro.

Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare

***

Eventuale modificări, corecturi, ajustări "finale" (inclusiv a notelor acordate) se pot aduce, la finalul sejurului, prin intermediul rubricii "Ecouri" = cea de faţă

webmasterX
[07.07.14 12:37:50]
»

Am setat în program coordonatele GPS ale acestei destinaţii, rezultând următoarea poziţionare pe hartă -- click aici.

Ne poţi spune dacă-i ok? (măreşte zoom-ul de pe hartă cât e necesar, până la afişarea poziţionării / încadrării la nivel de stradă etc)

Mulţumesc.

nicole33 CONS. ONORIFIC AFA / TURCIA
[07.07.14 18:06:02]
»

@beks:

Ca si concluzie: Te simti bine fiindca ei iti ofera doar cadrul iar voia buna ti-o faci tu, insa nu as mai merge niciodata in lantul RIXOS.

Nu cred că este corect să generalizezi nemulțumirile avute în acest sejur la Rixos Lares la întreg lanțul Rixos.

Ia în considerare și faptul că ai ales cel mai ieftin hotel din lanț.

Încearcă, de exemplu, Rixos Sungate și vei avea o surpriză plăcută.

tm67bru CONS. ONORIFIC AFA / TURCIA
[07.07.14 18:19:02]
»

Nicole are MARE dreptate, mai sus

Gândeşte că ai fost la cel mai ieftin Rixos (din Antalya), e un fel de "Rixos low-cost" ("standardul" Rixos e f. "sus" - iar preţul = pe măsură).

Încearcă unul mai scump şi o vezi diferenţa...

gioko
[05.08.14 09:46:21]
»

@beks: Doar din cauza ca tu ai avut parte de o camera cu unele neajunsuri (praf, mobilier vechi, draperia murdara, etc) afirmi ca atat acest resort cat si intregul lant Rixos sunt de toata jena? Pai din cate am citit din ce ai scris, observ ca mancarea a fost la inaltime (desi nu ai punctat serviciile de masa), piscinele aveau apa curata, seslonguri libere, personal amabil, ,,care a fost atunci problema? Nu povestesti nimic despre plaja... care este superba, cu bar deservit de mai multi barmani, cu ponton, cu sesloange libere, cu intrarea in mare fara pietre... astea nu inseamna nimic pentru tine? De asemenea nu stiu despre ce mobilier vechi vorbesti tu... am si eu poze postate in 2010 (cand se renovase hotelul) si nu am gasit nimic din ce spui tu... in plus de asta camera era foarte bine accesorizata din punct de vedere al electronicelor (TV marca Vestel, combina muzicala cu boxe puternice si mufa usb atat pt muzica cat si pt filme). Cat despre lipsa distractiei... asta e ceva ce intalnesti cam in toate resorturile din Turcia (cu mici exceptii). Nu poti categorisi un resort ca fiind execrabil doar pt ca tu ai fost nemultumita de o camera neprimitoare.

Totodata nicole33, tm67bru... nu e corect sa nu comentati afirmatiile nefondate ale lui @beks si sa va multumiti doar sa faceti trimiteri la alte hoteluri din lantul Rixos cu un pret mai mare. Chiar daca Rixos Lares este un hotel mai ieftin... nu inseamna ca este si prost... NU.

De ce nu povestiti si altora care va citesc ecourile despre distantele enorme ce trebuiesc parcurse la Rixos Premium si Rixos Sungate pentru a te deplasa de la camera la masa (la Rixos Sungate... "atentia" de la receptie poate ajunge si la 100 euro pt o camera buna si mai apropiata de distractii si restaurante). De ce nu povestiti ca si acolo sunt camere cu lipsuri (a se vedea si postarile userilor de pe AFA). De asemenea de ce nu povestiti ca si la aceste 2 resorturi high class din lantul Rixos personalul nu face fata turistilor... ceea ce reprezinta un mare minus. De ce nu spuneti ca la Rixos Sungate in apa marii nu gasiti decat pietre si stanci... in ciuda Aqua Parcului deosebit. O cunostinta de-a mea care nu e interesata in a-si posta impresiile pe AFA tocmai s-a intors zilele trecute din Rixos Premium Belek si nu a fost foarte incantata... (hotel vechi, mizerie... etc). Deci fiecare hotel din lantul Rixos are plusurile si minusurile lui... nu mai sunt anii de alta data cand nu se facea rabat la calitate. In opinia mea... nu toate aceste hoteluri isi justifica pretul enorm... asa ca e bine sa fim putin echilibrati cand facem afirmatii. Toate cele bune.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
nicole33 CONS. ONORIFIC AFA / TURCIA
[05.08.14 17:48:28]
»

@gioko:

Totodata nicole33, tm67bru... nu e corect sa nu comentati afirmatiile nefondate ale lui @beks si sa va multumiti doar sa faceti trimiteri la alte hoteluri din lantul Rixos cu un pret mai mare. Chiar daca Rixos Lares este un hotel mai ieftin... nu inseamna ca este si prost... NU.

Ne cerți degeaba. Nu știu dacă @tm67bru, care are o experiență mult mai bogată decât mine pe zona Antalyei, a văzut personal acest hotel, însă, în ceea ce mă privește, nu am fost personal acolo, astfel că nu îmi permit să fac aprecieri la adresa afirmațiilor altor utilizatori, că ar fi nefondate sau nu. Faptul că Rixos Lares este cel mai ieftin hotel din lanț este evident pentru oricine studiază oferta oricărei agenții. Dacă luăm în calcul faptul că este plasat în Lara și are o plajă bună cu nisip, deducem logic că este mult sub alte hoteluri din lanț în alte aspecte, cum ar fi cazarea. Faptul că a fost construit în 2002 și renovat în 2009, ne sugerează faptul că există posibilitatea ca aspectul camerelor să nu mai fie ca în poze, mici imperfecțiuni, semne ale uzurii nemaisurprinzând pe nimeni.

tm67bru CONS. ONORIFIC AFA / TURCIA
[05.08.14 17:58:41]
»

@nicole33:1.

Nu știu dacă @tm67bru [...] a văzut personal acest hotel,

am fost la Lares, imediat după "marea renovare" (la preluarea de către Rixos).

2. ai surplus de orez, cumva? Găteşte-l - îţi trimit reţete.

nicole33 CONS. ONORIFIC AFA / TURCIA
[05.08.14 18:03:13]
»

@gioko:

De ce nu povestiti si altora care va citesc ecourile despre distantele enorme ce trebuiesc parcurse la Rixos Premium si Rixos Sungate pentru a te deplasa de la camera la masa (la Rixos Sungate... "atentia" de la receptie poate ajunge si la 100 euro pt o camera buna si mai apropiata de distractii si restaurante).

Simplu, deoarece nu doresc să dezinformez cititorii acestui site, din respect pentru aceștia. Am fost de două ori cazată la Sungate în ultimele 12 luni (în septembrie 2013 și aprilie 2014) și de fiecare dată am primit EXACT ceea ce am plătit, fără a fi nevoită să dau vreun euro sau dollar (că la Sungate toate prețurile sunt în USD) șpagă. Prima dată am stat la Terrace Houses, puțin mai departe de restaurantele principale, dar foarte aproape de Rixy Kingdom. Pe mine nu m-a interesat, dar pentru cei cu copii acesta ar fi un avantaj. Mie mi-a plăcut poziționarea într-o zonă răcoroasă, liniștită și plină de verdeață. A doua oară am stat în clădirea principală, într-o cameră cu vedere laterală la mare, deși nu plătisem supliment, și iarăși a fost foarte bine.

De ce nu povestiti ca si acolo sunt camere cu lipsuri (a se vedea si postarile userilor de pe AFA). De asemenea de ce nu povestiti ca si la aceste 2 resorturi high class din lantul Rixos personalul nu face fata turistilor... ceea ce reprezinta un mare minus.

Nu am avut reproșuri legate de cazare. Hotelul a fost renovat în 2012, cu un an înainte. Userii nemulțumiți este posibil să fi fost la Sungate înainte de ultima renovare.

Nu mi s-a părut că personalul nu ar face față numărului mare de turiști, deși cu ocazia ambelor vizite, hotelul a fost pentru câteva zile la capacitate maximă din cauza unor simpozioane pe teme farmaceutie/medicale.

De ce nu spuneti ca la Rixos Sungate in apa marii nu gasiti decat pietre si stanci... in ciuda Aqua Parcului deosebit.

Adevărat, dar să nu generalizăm. Există și zone de plajă cu nisip. Eu nu am folosit papucii speciali, deși îi aveam la mine, spre deosebire de Delphin Deluxe din Alanya, unde i-am folosit cu o săptămână înainte în fiecare zi. Am revenit aici, deoarece mi-a plăcut mult zona, clima, claritatea extraordinară a apei. Mi-a plăcut și Aquaparkul, dar nu m-am supărat când la sfârșit de aprilie nu era încă deschis.

Discuțiile despre echilibrul de manifestat în ecouri sau review-uri ar putea continua la nesfârșit.

gioko
[05.08.14 20:22:18]
»

@nicole33: Diplomatice raspunsuri, dar in acelasi timp pline de bun simt si suficient de bine argumentate. Intr-adevar... cum ai spus si tu nu trebuie sa generalizam, eu am fost la Rixos Lares, tu la Sungate, fiecare am fost multumiti de ceea ce am gasit si platit. Corect ar fi fost ca atat eu cat si tu, in necunostinta de cauza (in privinta resorturile in care nu am stat) sa nu recomandam cititorilor sa se duca la unul sau la altul din motive obiective pentru fiecare din noi. Multa lume (care chiar nu a fost acolo) ponegreste Rixos Lares doar pt ca e mai ieftin decat celelalte. Eu m-am simtit extraordinar acolo... din aproape toate punctele de vedere. Faptul ca unii dau cu pietre doar pt ca au avut o camera neprimitoare sau ca nu gasit nu stiu ce carne de elefant, nu justifica o descalificare a acestui resort. De asemenea nu poti sa spui mobilier vechi celui folosit la renovarea din 2009-2010... nimic din acel mobilier care anul asta implinea doar 4 ani nu putea fi asociat cu vechiturile. Nu am vazut poze postate de @beks cu camera ca sa pot sa ii dau crezare... de aceea pana acum imi sprijin afirmatiile pe pozele celorlati useri si pe ale mele.

In alta ordine de idei, am observat din ce ai scris ca ai fost in Sungate in septembrie si aprilie... deci in lunile cand nu era foarte mare aglomeratie si probabil personalul putea face fata turistilor. Am si eu amici care au fost acolo (si acum un an si acum 3 ani) si nu au fost pe deplin multumiti. Cel care a fost acum 3 ani mi-a spus ca initial nu a dat nimic la receptie, insa dupa ce s-a indreptat spre camera si a mers aproape jumate de ora pe jos fara sa ajunga la destinatie, s-a intors din drum si abia dupa ce a ajuns la suma de 90 euro, receptionerul s-a lasat induplecat si i-a dat o camera buna ca pozitie (atunci era cu EURO... anul asta o fi cu USD... "PRIETENII STIU DE CE"). De asemenea pt mine niciun serviciu din lume nu ar suplini lipsa nisipului din apa marii. Astfel, ceea ce iti place tie... e posibil sa nu imi placa mie... si invers. De asemenea despre echilibrul ce trebuie manifestat in ecouri am putea discuta la nesfarsit.

Acum cateva zile o cunostinta de-a mea s-a intors din RIXOS PREMIUM BELEK si afost nemultumita de hotel (care este intr-adevar foarte vechi) si de curatenia din resort (spunea ca fiind un resort atat de mare... personalul nu avea timp sa stranga mizeria... gunoaie pe alei, resturi, etc).

Chiar daca vedem unele lucruri putin diferit, apreciez foarte mult raspunsurile tale... a fost realmente o placere sa schimbam impresii pertinente de la distanta... si nu pune la suflet admonestarea nepoliticoasa (ca sa nu spun altceva) a userului tm67bru de mai sus... si pe mine m-a jignit mai devreme prin cateva ecouri postate la reviewul userului @Corinaluciana de la sectiunea Delphin Palace de Luxe Collection/LARA-KUNDU cand l-am prins cu cioara vopsita. Toate cele bune.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
nicole33 CONS. ONORIFIC AFA / TURCIA
[05.08.14 22:00:41]
»

@gioko:

In alta ordine de idei, am observat din ce ai scris ca ai fost in Sungate in septembrie si aprilie... deci in lunile cand nu era foarte mare aglomeratie si probabil personalul putea face fata turistilor.

Nu este chiar așa. Sejurul din septembrie anul trecut l-am rezervat încă din ianuarie. Când am primit confirmarea rezervării, fata de la agenție mi-a zis că am fost foarte norocoasă că am mai prins locuri, aceasta fiind ultima cameră confirmată, deoarece hotelul a intrat în stop sales pentru ultimele trei zile din sejurul meu. Am crezut că este o glumă, convinsă fiind că este imposibil să se ocupe din ianuarie 1030 de camere pentru ultima săptămână din septembrie, o perioadă care nu avea cum să fie foarte solicitată. Culmea este că a avut dreptate. Hotelul s-a umplut sub ochii mei în zilele respective de către participanții la o conferință organizată de o firmă de medicamente, care a profitat de capacitatea mare de cazare a hotelului și de centrul de conferințe foarte modern. Marea majoritate a participanților erau turci și au venit cu mașinile personale, aici depășind vizibil capacitatea parcării. Au folosit inclusiv parcarea destinată angajaților și cea a mașinuțelor pentru transportul turiștilor. Pentru mine, dezavantajul a constat în faptul că mi-a fost frică să mai scot mașina din parcare pentru plimbări prin împrejurimi nevrând să pierd locul de parcare umbrit pe care îl ocupasem pe alese la sosire.

Aglomerația la restaurante a fost maximă la toate mesele, dar nu m-a deranjat acest lucru, și seara la baruri. Consider că personalul s-a descurcat admirabil în condițiile date. La fel, în aprilie, am prins o conferință pe tema diabetului și tot așa a fost plin hotelul în primele zile. A fost mai deranjant acum, deoarece nu toate barurile erau deschise, iar seara cu greu găseam o masă liberă la barul nostru preferat.

Am si eu amici care au fost acolo (si acum un an si acum 3 ani) si nu au fost pe deplin multumiti. Cel care a fost acum 3 ani mi-a spus ca initial nu a dat nimic la receptie, insa dupa ce s-a indreptat spre camera si a mers aproape jumate de ora pe jos fara sa ajunga la destinatie, s-a intors din drum si abia dupa ce a ajuns la suma de 90 euro, receptionerul s-a lasat induplecat si i-a dat o camera buna ca pozitie (atunci era cu EURO... anul asta o fi cu USD... "PRIETENII STIU DE CE").

Nu înțeleg ce a căutat pe jos prin resort. Turiștii sunt duși la cameră cu mașinuțe ca de golf, împreună cu bagajele. Logic ar fi fost să-l întrebe pe recepționer, încă din momentul în care i-a fost repartizată camera, unde se află aceasta. Eu am întrebat și mi-a arătat pe harta primită la check in, unde este recepția, unde sunt restaurantele, centrul spa și unde este camera noastră. Repet, nu am dat absolut nimic. De ce? Pentru că sunt zgârcită, sunt împotriva acestui obicei și, văzând că resortul este plin de ruși (în proporție de peste 90%) și ruși pricopsiți, nu melteni, eram conștientă că nu pot concura cu puterea financiară a acestora. Nu întâmplător am precizat că moneda de bază era USD, toate prețurile fiind în dolari, de la serviciile la centrul spa, la distracțiile neincluse în concept și până la produsele din maxi barul din cameră sau din magazinele (multe de firmă) din cadrul resortului.

De asemenea pt mine niciun serviciu din lume nu ar suplini lipsa nisipului din apa marii.

Am identificat și două zone de plajă cu nisip. Eu am ales să fac plajă într-o altă zonă, unde, la intrarea în mare erau ceva pietre mici, dar care pe mine nu m-au deranjat, nu am considerat că merită efortul de a-mi pune pantofii speciali, apoi nisip fin și câteva stânci, foarte mari și vizibile, dar care puteau fi ocolite cu ușurință. Mă așteptam la mai rău. De ce am ales acea zonă neprietenoasă? Pentru că eram aproape de pontonul VIP de unde furam semnal wireless de mare viteză.

Referitor la alegerea unor servicii superioare în detrimentul unei plaje cu nisip, cred că am îmbătrânit și am devenit mai pretențioasă la asemenea detalii, iar faptul că înotăm amândoi foarte bine ne permite să facem baie în orice condiții, intrare abruptă sau direct de pe ponton. Știu că altfel stau lucrurile în cazul familiilor cu copii, intrarea lină în mare fiind un must.

nicole33 CONS. ONORIFIC AFA / TURCIA
[05.08.14 22:48:48]
»

@tm67bru:

Nu aveam de unde ști dacă ai fost acolo, dar aveam un strong feeling că da și se pare că intuiția nu m-a înșelat.

Ecoul lui @gioko vizându-ne pe amândoi, eu am răspuns doar din punctul meu de vedere.

Nu am înțeles faza cu orezul. Era cumva o trimitere la „cratiță”? Dacă da, ar fi o dovadă de misoginism care nu te onorează.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
gioko
[06.08.14 09:46:44]
»

@nicole33: Nu are rost sa o lungim pe tema asta... tu ai fost multumita de personal... alti amici de-ai mei au considerat ca acesta nu a facut tot timpul fata in sejururile lor.

Chestiunea cu masinuta care te duce la locul de cazare impreuna cu bagajele este adevarata, insa prietenului meu i s-a transmis ca va "plimbat " cu acea masinuta in ordinea check-in-ului (si avea de asteptat vreo ora... erau foarte multi turisti), de-aia a si pornit pe jos (spunea ca vrea sa se plimbe pana acolo... sa vada resortul, iar bagajele urma sa le astepte ulterior). Dupa ce si-a rupt picioarele s-a intors bosumflat la receptie si a negociat cu receptionerul o alta camera cu pozitie mai buna (gandindu-se la alte drumuri pe care le avea de facut in urmatoarele zile... spre plaja... spre restaurant... spre baruri... etc). Faza cu USD este irelevanta... el a dat EURO (pt ca asta avea la el la acel moment)... nu cred ca spaga are culoare prin Turcia indiferent de resort (chiar daca SPA sau alte chestiuni erau in USD conform politicii hotelului)... si nu cred ca receptionerul s-a targuit cu el asupra monedei in care urma sa primeasca respectiva "atentie". Problema spagii a aparut de la rusi... care "isi permit", ... si care isi mai permit sa fie nesimtiti chiar si la servitul mesei (nu stau la coada, intra peste rand, isi pun tone de mancare in farfurie din care lasa jumatate acolo)... si asta in cam toate resorturile nu doar la Sungate.

De asemenea mai e si o problema in ceea ce priveste perceptia, daca tie ti s-a parut ca personalul e ok, altora NU, asta raportat la faptul ca tu nu vezi niciun inconvenient in ceea ce priveste apa marii (cu piatra) vis-a-vis de serviciile superioare si clima deosebita, fata de mine sau fata de altii care vad in asta o mare problema (chiar daca si eu si familia mea suntem inotatori foarte buni... insa ne este peste mana sa purtam papucii de apa extrem de deranjanti).

Afirmi totodata ca nu esti adepta atentiilor (recunosc ca nici eu nu sunt... dar incerc sa ma adaptez situatiilor care tind sa ma faca sa ma simt mai bine in concediu chiar daca asta imi repunga) intrucat zici tu... esti un pic "zgarcita". Totusi, pretul acestui resort este unul foarte mare, comparativ cu altele (inclusiv cu Rixos Lares)... astfel ca cel putin din acest punct de vedere nu vad ca zgarcenia de care faci vorbire s-ar putea sustine. Cel mult eu pot afirma ca sunt zgarcit si pot considera foarte piperat pretul la un astfel de resort pentru ceea ce ofera el... dar asa cum ziceam mai sus e chestie de perceptie a fiecaruia.

La felul cum scrii si cum povestesti lucrurile eu unul nu vad ca ai fi o persoana care " considera ca a imbatranit"... si eu ma incadrez in categoria de varsta 40-50 ani, dar vreau inca sa ma consider " tanar".

Revenind la Rixos Lares problema pe care am ridicat-o vis-a vis- de ecoul tau si al lui tm67bru a fost aceea ca desi voi nu ati fost acolo (pt ca tind sa cred ca nici tm67bru nu a fost acolo... nu am vazut un review sau poze facute de el la acest hotel), ati incercat sa induceti turistilor ideea ca la alte resoruri din lantul Rixos "E FOARTE BINE" (la un pret mult mai mare), iar la acesta NU (chiar daca nu cunosteati conditiile de cazare, masa sau de personal). Este adevarat ca @beks a ridicat si problema lantului Rixos, insa raspunsurile voastre trebuiau sa se refere primordial la acest resort din Lara si apoi la avantajele oferite in plus de celelate resorturi din lantul Rixos. Asa consider eu ca ar fi fost corect...

Ca sa nu o mai lungim... iti doresc concedii placute in continuare si reviewuri cat mai utile pentru toti. Sa auzim numai de bine.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
tm67bru CONS. ONORIFIC AFA / TURCIA
[06.08.14 10:00:03]
»

@gioko:

pt ca tind sa cred ca nici tm67bru nu a fost acolo...

Nimic nou sub soare -- te înşeli crunt, adică exact precum ai făcut-o, constant, în toate afirmaţiile şi "interpretările" tale la adresa mea.

Apropo de

pretul acestui resort este unul foarte mare

- da logica', o logică elementară chiar nu-ţi spune nimic despre motivul pentru care o fi preţul "mult mai mare" la Sungate faţă de Lares, DEŞI plaja e (mult) mai slabă? Nothing , nada, ziro? Cluess?

În fine... timp pierdut degeaba - părerea mea (inclusiv de nicole). Let's move on.

gioko
[06.08.14 11:12:12]
»

@tm67bru: 1) Pana acum (vezi ecourile de la reviewul useului @Corinaluciana de la sectiunea Delphin Palace Lara), nu eu am fost cel care s-a inselat si care a umblat cu cioara vopsita. Si in cazul lui Rixos Lares trebuie sa aduci niste probe ca ai fost acolo ca sa fii credibil in afirmatii... pana acum nu ai adus (eu da).

2) Faptul ca Sungate sau Premium au preturi mai mari decat Rixos Lares, dovedeste ca aceste resorturi ofera servicii superioare (care tind sa-ti creeze o stare de excelenta in concediu... sau ma rog asa ar trebui)... logic. Asta nu inseamna ca Rixos Lares ar fi un resort prost (doar pt ca cineva ar fi primit o camera cu probleme)... asta a fost esenta ecoului meu... pe care tu nici acum vad ca nu o intelegi. Problema ridicata de @beks nu trebuia sa generalizeze confuzia ca Rixos Lares este vai de mama lui. Tu in loc sa raspunzi civilizat (ca un turist care afirma ca... "a fost acolo") si sa explici tuturor ca si acolo sunt conditii foarte bune (nu ca la celelalte... dar totusi foarte bune), te-ai marginit sa faci trimiteri direct la Sungate si Premium unde spui ca te vei simti exceptional... bine-nteles la cu totul alt buget. Ce are una cu alta? Logic ca te vei simti poate mult mai bine la celellate 2, dar... repet... poate pricepi in cele din urma... si Rixos Lares este un resort foarte bun in raport de pretul/serviciile oferite. O camera neprimitoare nu poate constitui singurul motiv pentru care un resort poate fi denigrat. Printre altele, in opinia mea si a multora, o plaja cu nisip conteaza mai mult in aprecierea unui resort decat serviciile superioare oferite la altul, iar lumea trebuie sa fie informata asupra tuturor aspectelor... fiecare turist are perceptii diferite. Understood? Capisci?

3) Observandu-ti vocabularul si maniera in care porti discutiile cu mine (si cu @nicole33 de altfel) nu stiu daca mai are rost sa te bag in seama... ! Daca totusi insisti in acest mod... am sa-ti dau raspunsuri pe masura. Poate te vei satura... sau poate nu...

Hasta la vista... boy (ca baby nu pot sa-ti spun) !

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
meghido
[25.08.14 17:53:20]
»

Acest review se incadreaza la categoria fite si figuri , Gioko bine punctat

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
3 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
gioko, meghido, nicole33
Alte impresii din această RUBRICĂDelphin BE Grand Resort:

INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.03875207901001 sec
    ecranul dvs: 1 x 1