ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 24.06.2014
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: craiova
ÎNSCRIS: 28.07.12
STATUS: UCENIC
DATE SEJUR
JUN-2014
DURATA: 1 nopți
familie cu copii
2 AD. + 2 COPII -- v: 4&6 ani

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
CAZARE [camere etc]:
70.00%
Satisfăcător
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
CADRUL NATURAL:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
DISTRACŢ. / RELAXARE:
25.00%
Foarte nemulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
41.50%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
la PMM* = 25 EUR
*PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

TIMP CITIRE: mai puțin de 1 MIN

Mediocru - maxim 2 stele

TIPĂREȘTE

toate cele 3 anzac-e sunt la fel, am avut rezervare la grand hotel si de la receptie ne-au trimis la un alt anzac, nu ai posibilitatea de a parca masina, nici macar in apropiere, au o singura parcare unde "intrau" 6 masini - dar de iesit decat ultimele 2

dimineata micul dejun nu era gata desi se apropia ora 8

in camera era curat

avand in vedere ca este un hotel de tranzit, merge pentru maxim 1 noapte

insa cand am plecat din canakale, spre iesire am observat mai multe hoteluri - cu parcari generoase, care de la exterior aratau ok

## end review sc

[fb]
---
Trimis de derah in 24.06.14 10:52:01
Validat / Publicat: 24.06.14 12:19:45
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 1341 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

13 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (derah); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 900 PMA (din 2 voturi)
  • AŢI PUTEA rezerva o cameră aici, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 25.00 EUR pe cameră

  • ECOURI la acest review

    13 ecouri scrise, până acum

    webmaster
    [24.06.14 15:47:31]
    »

    în cazul în care (a) aţi plătit un avans ptr rezervare şi/sau (b) poţi dovedi, cu documente acest lucru (de oricare tip -- de exmeplu schimbul de mail cu recepţia hotelului, ori cu booking.com - dacă aţi făcut, cumva, rezervarea prin ei) -- rog trimite-ni-le (prin email, la webmaster (at) amfostacolo.ro) - vom include hotelul pe "Lista neagră AmFostAcolo a unităţilor care nu respectă rezervările"

    nicole33 CONS. ONORIFIC AFA / TURCIA
    [24.06.14 21:09:27]
    »

    @webmaster:

    Redirecționarea turiștilor între hoteluri din același lanț/cu același management este o practică obișnuită și la case mai mari, practic nu au fost lăsați în stradă, ci li s-a oferit ceva similar, cazarea făcându-se în funcție de disponibilitatea din acel moment. Cam la fel se întâmplă și la Helen, unde poți nimeri la Helen Park.

    Mai grav mi s-a părut faptul că nu li s-a asigurat un loc de parcare, chiar și contracost (pe vremuri era gratis).

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Nasshu
    [24.06.14 21:48:00]
    »

    @nicole33:

    ci li s-a oferit ceva similar,

    Chiar daca au tot trei stele si poate sunt ''similare'', disconfortul pe care l-a simtit turistul dupa multi km de condus a fost mare!!!

    Ce poate fi mai urat cand pleci spre o destinatie si odata ajuns primul lucru spus este: nu avem camere!! hai la vecinu' care e tot al meu!!

    Omul deja era enervat - pe buna dreptate - bine ca a avut unde sa doarma ''similar'' - de parca a vazut/putut sa compare conditiile fiindu-i refuzata cazare unde avea rezervare!!

    Astea sunt hoteluri de evitat , mai ales cand mai ai si 2 copii cu tine !!!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    nicole33 CONS. ONORIFIC AFA / TURCIA
    [24.06.14 22:02:35]
    »

    @Nasshu:

    Înțeleg perfect dezamăgirea autorului. Eu am simțit un mare disconfort cazându-mă la acest hotel, nemulțumită de condițiile oferite, deși noi îl alesesem.

    Nasshu
    [24.06.14 22:10:50]
    »

    @nicole33: in calitate de consilier pe destinatia Turcia poate nu strica sa spui si un nu recomand ''lantul hotelier Anzac''. DIn cite vad eu l-ai sarit la AmFostpeAcolo

    Aveam deja experiența anilor precedenți când ne-am oprit la Anzac 3* și la Helen 3*

    daca intelegi dezamagirea autorului, nu spui

    se practica

    , ci ii sfatuiesti sa le evite .

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    nicole33 CONS. ONORIFIC AFA / TURCIA
    [24.06.14 22:33:38]
    »

    @Nasshu:

    O. K.

    NU recomand hotelul Anzac 3* din Canakkale.

    Intenționat nu am scris despre acesta pe site. Experiența la Anzac a fost una neplăcută. Am fost oripilată de baia care nu era curată, de o cabină de duș ciudată, cu scurgerea înfundată. Singurele plusuri au fost poziționarea în apropierea ferriboatului, parcarea gratuită, internetul gratis și cu viteză bună și ceaiul turcesc foarte bun. Este greu să descrii un hotel jegos când nu ai poze în sprijinul afirmațiilor tale. Mirosul dintr-o cameră în care s-a fumat la greu nu poate fi surprins nici de aparatul foto.

    În cei șapte ani care s-au scurs de atunci hotelul putea fi renovat și atunci impresiile mele din septembrie 2007 nu ar mai fi corespuns realității.

    Indiferent de recomandările de pe AFA, mulți români au continuat să-i calce pragul, atrași de prețul accesibil, unii chiar au fost mulțumiți, considerând că o noapte trece repede.

    Eu m-am referit doar la faptul de a fi cazat la un alt hotel din lanț că se practică. Am fost pusă în asemenea situații și nu le-am luat în tragic. Recunosc că fusesem avertizată dinainte despre acest risc.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    Nasshu
    [24.06.14 22:42:00]
    »

    @nicole33: ok

    NU recomand hotelul Anzac 3* din Canakkale.

    Intenționat nu am scris despre acesta pe site.

    stai linistita, au mai luat si altii se pare teapa intre timp.

    nicole33 CONS. ONORIFIC AFA / TURCIA
    [24.06.14 23:00:42]
    »

    @Nasshu:

    De ce trebuie de fiecare dată să-mi răstălmăcești cuvintele?

    Nu am scris pentru că vizita la acest hotel era deja foarte veche în 2011 când m-am înscris pe site și mi-a trebuit și mie ceva timp până să înțeleg cum merg lucrurile. Sunt și alte hoteluri despre care nu am scris, la două din ele am pierdut pozele, la altele am prea multe și nu mă pot încadra în limita impusă. Dacă mă gândesc puțin găsesc și alte motive, de exemplu, timpul.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Nasshu
    [24.06.14 23:07:28]
    »

    @nicole33: eu nu ''răstălmăcesc'' nimic, am citat din ce ai scris mai sus.

    derahAUTOR REVIEW
    [25.06.14 09:19:21]
    »

    @Nasshu: exact... dupa 800 km, ajungi la receptie si iti spun pardon - te ducem tot la 3 * dar putin mai departe, iar masina iti e parcata intr-un "acvariu"... no comment

    mai mult decat atat, dupa vreo 2 ore in timp ce ne aflam prin oras ne-au sunat disperati de la receptie - de 5 ori sa ne intoarcem sa mutam masina ca vrea cineva sa plece

    pai prietene... tu mi-ai spus sa o parchez acolo si acum imi spui ia masina de aici si du-o unde vrei

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    viviv
    [26.06.14 12:15:21]
    »

    Eu am facut rezervare in luna octombrie la Grand Anzac pe booking, mi-au confirmat si pe email pentru patul suplimentar, iar cand am ajuns in data de 22.06.2014, in jur de ora 19 la hotel mi-am spus ca au anulat rezervarea, dar mi-au oferit o camera la parter in "noua" cladire. Camera a fost groaznica si asta nu datorita faptului ca era foarte mica, ci datorita zgomotului de la canalizare, datorita frigiderului, datorita mirosului.

    Cu greu am obtinut un pat suplimentar (si acela vai de el), deoarece nu puteam dormi 3 persoane in cel care era in camera.

    Ne-a parut rau ca nu ne-am oprit iar la Hotel Rena (ca la dus) in Kucukkuyu unde am dat 50 euro cu demipensiune si parcare gratuita si am dat aici 52.5 euro cu mic dejun, iar parcarea a fost la aprox 1 km contra cost.

    NU MAI MERITA OPRIRE IN CANAKKALE, DEOARECE SUNT HOTELURI BUNE IN ECEABAT SAU IN KUCUKKUYU.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    fany2all
    [05.04.16 15:01:28]
    »

    @derah:Va salut despre ce hoteluri este vorba care au parcări mai mari, care le-ati vazut la plecare?

    maria55 † CONS. ONORIFIC AFA / TURCIA
    [05.04.16 16:09:45]
    »

    @fany2all - in Canakkale este exclus sa gasesti "parcare mare", indiferent la ce hotel alegi sa stai! Asigura parcare, cu greu, dar asigura... ori dupa discutii interminabile! E bine de stiut asta, pt ca orasul este unul tumultos, extrem de aglomerat indiferent ca se intampla asta la sosirea vreunui ferry-boat, sau nu! Tocmai din aceasta cauza eu aleg sa mai rulez max 80km pana in zona Kucukkuyu mai ales cand suntem in grup, adica cu mai multe masini! Oferta este bogata, preturile egale sau uneori chiar mai mici, de ex intr-un an la Hotel Rena am prins o oferta la 38/euro cam cu demipensiune! Dar chiar si fara oferta pretul este identic cu cel din Canakkale. Apoi un alt ex. ar fi Hotel Cetinkaya Beach (fost Motel Aydin) unde de cativa ani alegem sa poposim pt noaptea intermediara, la un cost de 45/euro cam tot cu demi pensiune! Alegeri inspirate iti doresc!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    5 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    derah, fany2all, maria55, nicole33, viviv
    Alte impresii din această RUBRICĂAnzac Hotel:


      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.05699896812439 sec
    ecranul dvs: 1 x 1