ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 28.10.2009
  • *) Email NEFUNCȚIONAL
  • GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
    DIN: Bucuresti
    ÎNSCRIS: 28.10.09
    STATUS: UCENIC
    DATE SEJUR
    OCT-2009
    DURATA: 2 nopți
    team-building

    GRAD SATISFACȚIE
    SERVICII:
    0.00%
    Sub orice critică
    CAZARE [camere etc]:
    90.00%
    Mulțumit, mici obiecții
    BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
    25.00%
    Foarte nemulțumit
    PLAJA şi MAREA:
    NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
    DISTRACŢ. / RELAXARE:
    12.50%
    Extrem de nemulțumit

    NOTARE MEDIE REZULTATĂ
    31.88%

    AUTORUL NU ar recomanda
    această destinaţie unui prieten sau cunoscut
    ARTICOL ARHIVAT
    TIMP CITIRE: 2 MIN

    Puscarie

    TIPĂREȘTE

    Am ales acest hotel pentru un team-building impreuna cu sotiile/prietenele de vineri seara pana duminica dupa-amiaza. Desi hotelul este nou si camerele sunt ok, atitudinea patroanei care este si administrator, bucatareasa si ospatar ne-a lasat un gust foarte amar. Dupa felul cum s-a purtat cu noi o banuiesc a se fi pensionat din pozitia de gardian de puscarie.

    Hotelul a fost ocupat in totalitate de grupul nostru asa ca am considerat ca restaurantul (singurul loc unde puteam sta cu totii la o carte si un pahar de vin) este la dispozitia noastra. Total gresit. Am spus ca am vrea sa stam pana pe la 2 si desi am facut o consumatie consistenta de la "bar", la ora 2 fix ne-a stins lumina si ne-a trimis la culcare. Cand am cerut in repetate randuri sa dea drumul la caldura ni s-a raspuns "Dar ce, la Bucuresti aveti mereu caldura".

    Eram urmariti si cata mancare ne punem in farfurie si din cand in cand ne mai atentiona "Tu iti mai pui mult in farfurie? ". La masa de pranza am avut ciorba si pentru ca "gardianul" a insistat sa ne-o masoare la milimetru si ne-a turnat-o cu mana ei in farfurii, operatiunea s-a prelungit vreo 30 minute. Felul 2 a fost friptura cu piure si salata de varza insa doar primii 10 care s-au servit le-au putut manca pe cele 3 impreuna deoarece s-au terminat si pana a tocat din nou varza au trecut vreo 15-20 minute. Dimineata cand am solicitat cafea deoarece se terminase ne-a apostrofat spunand ca a facut 6 litri de cafea si ar fi trebuit sa ne ajunga. Cand o colega care isi aniversa ziua de nastere a rugat-o pe infecta noastra gazda sa taie torturile si sa ni le serveasca individa a intrebat-o cine spala vasele. Camerista, o tipa dubioasa dupa chipul si asemanarea gazdei a intrat peste noi in camera si mi-a cerut imperativ sa-i dau gunoiul!!!

    Exemplele pot continua, insa concluzia este una singura: nu mergeti la acest hotel! Veti fi tratati cu dispret si veti regreta fiecare banut pe care l-ati platit!


    [fb]
    ---
    Trimis de catu222 in 28.10.09 23:23:39
    INFO ADIȚIONALE
    • Nu a fost singura vizită/vacanţă în PREDEAL.
    NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

    VIZUALIZĂRI: 3822 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
    NOTĂ: Operatorul acestei destinații (proprietarul, administratorul etc) a scris un răspuns / drept la replică referitor la aceste impresii
    SESIZEAZĂ
    conținut, limbaj

    17 ecouri scrise, până acum, la acest articol

    NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (catu222); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
    Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
    IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
    EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
    Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
    Puteți VOTA acest articol:
    PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 600 PMA (din 6 voturi)

    ECOURI la acest review

    17 ecouri scrise, până acum

    voyager
    [28.10.09 23:49:55]
    »

    mi se pare ca simt un pic cam multa inversunare in aceste impresii, as fi curios sa ascult si parerea "celeilalte parti implicate".

    catu222AUTOR REVIEW
    [29.10.09 00:02:42]
    »

    am fost in multe unitati de cazare de la cabane pana la hoteluri de 5 stele si asa ceva eu nu am intalnit. Parca dorea din tot sufletul sa-si faca antireclama, sa ne convinga sa nu mai trecem pe acolo. Mai am o gramada de exemple, dar sunt convins ca daca vei fi de acord cu afisarea impresiilor mele ele vor fi completate de colegii mei.

    Cum ar fi sa stai la masa si sa vina gazda si sa te intrebe pe un ton amenintator: de unde ati luat paharele astea? vi le-a dat cineva sau le-ati luat singuri din dulap? si imediat sa incuie cu cheia dulapul, singurul loc in care se mai aflau pahare curate. sau sa vorbesti cu ea la telefon si sa-i ceri permisiunea sa vii cu un catel de talie mica, sa o primesti, iar la sosire sa-ti faca un scandal monstru si sa-ti arate tablita pe care scrie ca in hotel nu e voie cu animale. ti se pare ok ca la 5 minute dupa ce servea desertul sa deschida geamurile si sa inceapa sa se joace cu luminile din restaurant pana lasa daor un bec aprins? am probabil inca 50 astfel de exemple. Oamenii trebuie sa stie la ce sa se astepte daca merg acolo. Multumesc

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    voyager
    [29.10.09 08:30:23]
    »

    Hei, te rog nu ma intelege gresit. Chiar sunt convins de doua lucruri: 1) ca ati avut un sejur acolo cum nu si-ar dori nimeni si 2) ca indiferent de motivatia care a avut-o, patroana nu are nici o scuza ca s-a purtat atat de necivilizat.

    Un principiu al meu spune insa ca intotdeauna e preferabil sa asculti si parerea celeilalte parti pentru a-ti face o idee in cunostinta de cauza.

    bogdan2677
    [29.10.09 17:00:30]
    »

    Eu cred ca [doar] in RO se poate intampla asa ceva... Doamne fereste! Pacat ca nu ati putut pleca de acolo sa o lasati cu buza umflata! Mi se pare grotesc ca administratorul/patronul sa-ti contorizeze fiecare miscare, sa-ti sufle in ceafa... ! Ma bucur ca acest site ofera posibilitatea de a afla lucruri de acest gen care pot fi eliminate doar prin ignorarea de catre noi toti a unor astfel de locatii!

    matei carmen
    [07.01.11 17:01:36]
    »

    Buna ziua,

    ma numesc Carmen MATEI si sunt managerul general al hotelului MEITNER din Predeal si cred ca este de datoria mea sa precizez anumite lucruri pentru ca cititorii sa fie corect informati. Grupul la care se face referire a fost o petrecere de tip team building cu salariati de la A.P. - (lucratori la depozit, soferi, departamentul tehnic, etc). Au cerut intial o cotatie de pret direct de la hotelul nostru, dar pentru ca noi nu acceptam plata serviciilor la 60 zile au efectuat comanda prin agentia de turism [*****]. Cu o zi inainte de a sosi grupul, s-a solicitat prin agentia [**de turism**] bauturi alcoolice in valoare de 3000 lei (whisky, bere, vodka, vin, etc). fara ca acesti bani sa fie platiti catre hotelul nostru. Inainte de a achizitiona aceste bauturi de valoare mare am intrebat agentia de tursim cine achita si ni s-a garantat ca aceste bauturi vor fi achitate. Noi le-am pregatit si i-am asteptat cu masa bufet la care am prezentat si toata comanda de bauturi sub forma unui open bar pentru a fi receptionate de organizatori. Am avut insa surpriza neplacuta din partea [clienţilor] care au cumparat pe banii dansilor bauturi cam tot de aceasi valoare, le-au dat jos de pe mese pe ale noastre si le-au asezat pe ale lor fara sa ne intrebe macar daca au voie sa consume in restaurantul nostru bauturile aduse de acasa. Oraganizatoare Dna C. M. a recunoscut ca au comandat aceste buturi dar mi-a spus ca participantii au salarii mici si nu isi pot permite bauturi din restaurant. Am intrebat-o pe cheltuiala cui se vor spala cele aprox 300 de pahare si mi-a raspuns foarte obraznic si ne-a informat ca dupa ce vor termina bauturile aduse de acasa le vor consuma si pe ale noastre. Din acel moment a aparut o ruptura intre grup si hotel si astfel de lucruri se intampla in mod fecvent cand clientul nu-si respecta cuvantul si solicta hotelului e servicii pe care nu le plateste. In cazul acestui grup tariful a fost 125 lei cazare + pensiune completa adica mic dejun, pranz si cina toate mesele bufet de persoana (aprox 27 eur). Bineinteles ca bautura multa si-a facut efectul imediat si au inceput sa se comporte necorespunzatorir. Membrii grupului nu doreau sa paraseasca restaurantul jucau carti table desi restaurantul nu este destinat pentru asa ceva si nu putem sa facem curat in sala si sa organizam masa de seara (grup de 48 pers.)

    La masa In bataie de joc isi umpleau farfuriile cu cate 5-6 fripturi la gratar. Le-am spus ca este mancare suficienta dar doreau sa ne faca in necaz o lasau in farfurie sau o aruncau pe jos. Chiar multi dinte participanti care ne-au devenit ulterior clienti fideli erau scarbiti de comportamentul unora din colegii lor. La o cina am pregatit 28 kg de carne (ceafa porc, carnaciori, etc) ceea ce reprezinta 0.58 kg carne de persoana mai mult decat putea digera un stomac normal seara. Cand am vazut ca sunt beti si isi bat joc si isi umpleu farfuriile fara sa mance am refuzat sa mai aduc in plus. La sfarsit au terminat bautura si au baut si din ceea ce comandasera in valoare de aprox 2600 lei. Ospatara a prezentat organizatorilor nota de plata pe care au acceptat-o. Desi primisem asigurari de la Dl P. si Dra. M. ca se vor achita bauturile a doua zi am primit de la agentie instiintarea ca acestia nu doresc sa achite decat 1500 lei, bani pe care abia i-am recuperat dupa aproape 2 luni. Nu ne mai dorim in hotelul nostru un astfel de grup de persoane cu lipsa de educatie, care aveau mereu ceva de comentat, care ascultau manele la volum maxim, care au lasat o mizerie de nedescris in camere Ne-am confruntat cu injurii si vocabular de mahala din partea acestor persoane. Nu putem tolera comportament de acest gen in hotelul nostru. Am aflat ulterior ca tot asa s-au comportat si la alte hoteluri. Cine da dreptul acestor gen de “turisti” sa terfelesca prin opiniile lor imaginea unui hotel respectabil? Clientii care intra intr-un hotel sunt obligati sa respecte regulamentul de ordine interioara al hotelului. daca nu sunt de acord cu regulamentul, standardele si conceptele hotelului respectiv, ar fi indicat sa se cazeze la o vila sau casa particulara.


    NB matei carmen este (sau a fost) reprezentant al unității
    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Adnotat ca DREPT REPLICA la review CRT
    webmaster
    [07.01.11 17:25:41]
    »

    Încă odată revin cu rugămintea să nu mai postaţi în clar numele clienţilor Dv. E pentru ultima oară când vă rog.

    Am editat eu mai sus, inclusiv referirea la o agenţie de turism (lucru de asemeni nepermis aici).

    io0606
    [09.01.11 10:12:59]
    »

    Cand se dau autorizatii de functionare pentru hoteluri care au astfel de administratori ar trebui sa se verifice ce fel de oameni sunt acesti si numai daca corespund unor anumite standarde (...) sa fie permisa intrarea lor in piata de turism.

    Nu este nimic nou ca, in turism, ca si in alte businessuri din RO, sunt proprietari care-si doresc sa faca profit imediat negandindu-se la ce se intampla pe termen lung. Aici pierd ei, ca si acesta doamna care-si permite sa minta cand vine vorba de clientii pe care i-a dezamagit doar ca sa-si spele o imagine care lasa de dorit oricum.

    Am facut parte din grupul despre care vorbeste dansa si pot sa spun ca sunt multe neadevaruri in ceea ce a spus mai sus legat de bauturi (unde ea a agreat in scris cu agentia care a facut rezervarile, si cu noi, ca bauturile alcoolice le aducem noi, restaurantul urmand sa ne puna la dispozitie mancarea si bauturile racoritoare), mancare- care era tot timpul insuficienta (va asigur ca nimeni nu a aruncat mancare pe jos cum spune ea), caldura -oprea cetrala si cand ii spuneam ca sunt reci caloriferele ne intreba "Dar ce atata caldura? ".

    Daca suntem atat de needucati si obraznici, de ce dupa 2-3 luni de la aceasta iesire nefericita, ne-au trimis o oferta pentru VIP-uri si au insistat (pe mail si la telefon -din partea agentiei lor care are acelasi nume ca si hotelul) sa le raspundem daca ni se pare atractiva, sustinand ca parerea noastra este foarte importanta?

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Dragoș_MD CONS. ONORIFIC AFA / ROMÂNIA
    [09.01.11 10:29:47]
    »

    Daca suntem atat de needucati si obraznici, de ce dupa 2-3 luni de la aceasta iesire nefericita, ne-au trimis o oferta pentru VIP-uri si au insistat (pe mail si la telefon -din partea agentiei lor care are acelasi nume ca si hotelul) sa le raspundem daca ni se pare atractiva, sustinand ca parerea noastra este foarte importanta?

    Pentru că aţi făcut greşeala să le daţi adresa de mail şi n-o să mai scăpaţi de ei decât invocând prevederile legii cu privire la prelucrarea informaţiilor cu caracter personal, care îi obligă să şteargă orice date ar deţine despre o persoană la cererea expresă a acesteia.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    matei carmen
    [09.01.11 13:14:10]
    »

    Este o minciuna ce sustineti dvs. Niciodata agentia noastra de turism si nici hotelul nu contacteaza turisti pentru a-si consulta in ceea ce priveste atractivitatea unei oferte. Ofertele sunt postate pe site-uri. Cred ca ne confundati si in plus faceti in continuare afirmatii denigratoare la adresa hotelului, taind cont ca inca nu v-ati achitat datoriile catre hotelul nostru. Daca nu incetati cu atacurile la adresa hotelului nostru si a activitatii noastre o sa va chemam in instanta pentru daune materiale (avem si inregistrarile video pe camerele de supraveghere a evenimentului respectiv).


    NB matei carmen este (sau a fost) reprezentant al unității
    matei carmen
    [09.01.11 16:41:58]
    »

    Domnule, va informez ca dpdv al "standardelor" pe care le invocati Ministreul Turismului nu a gresit cand a autorizat functionarea hotelui Meitner. Hotelul si mangerii respecta legislatia in vigore, iar hotelul are standarde peste cele 3 *. Daca dvs aveti un complex de inferioritate si aveti ceva personal cu mine este strict problema dvs, dar va informez ca sunt absolventa Univ Bucuresti -Facultatea de Fizica, Absov Mangement Turistic si Hotelier, Absolvent Curs Ticketing IATATarom, ghid de turism vechime 29 ani, absolvent calif bucatar, cofetar patiser+ cursuri de igiena aferente, posesor Brevet de Turism de peste 15 ani, fost membru in Consiliu Director (4 ani) al Asociatiei Nationale a Agentiilor de Turism si sunt administratorul a mai multe firme printre care si o agentie mare de tursim care se afla de 12 ani in topul firmelor prahovene pe locul 1 sau 2.

    Nu managerii hotelurilor sunt de vina, de vina sunt persoanele care nu stiu sa fie tursiti adevarati. Acesta este motivul pentru care turistii romanii sunt foarte urat priviti si in strainatate pentru cva si acolo se comporta exact ca in hotelurile din Romania (vorbesc tare, trantesc usile, fumeaza in camere desi este specificat fumatul interzis, fac mizerie in camere, pateaza prosoapele le mai si fura, lasa usile deschise la camera in timp ce sunt in interiorul camerei, isi umplu farfuriile cu mancare si isi iau si in genta, vin cu bauturile personale in restaurant, deterioreza mobilier, merg prin hotel in lunile de iarna desculti in slapi si in pantaloni de plaja si se vaita ca le este frig, parcheaza masinile fara sa mai tina cont ca trebuie sa mai parcheze si alte persoane, se supara daca trebuie plateasca pentru copii, etc). As fi bucuroasa sa aflu ca dvs aveti macar o parte din studiile si calificarile mele si ati obtinut macar a zecea parte din performantele profesionale pe care le-am avut eu atat in domeniul fizicii nucleare cat si in domeniul turismului. Nu sunteti persoana potrivita pentru calitatea de formator de opinie pe site-ri. Va asigur ca hotelul nostru a avut si are un grad de ocupare foarte mare cu toate cele 2-3 opinii negative ale dvs.


    NB matei carmen este (sau a fost) reprezentant al unității
    Flaviu
    [09.01.11 18:05:05]
    »

    Stimată doamnă Matei Carmen, am citit review-ul, am citit şi ecourile care au urmat. Sincer să fiu, eu nu ştiu de partea cui este adevărul, probabil, aşa cum se întâmplă destul de des, acesta se află pe undeva pe la mijloc. N-aş fi intervenit în această polemică dacă n-aş fi văzut şi ultimul dumneavoastră ecou, mai exact partea a doua a acestuia.

    Am înţeles din cele spuse de dumneavoastră faptul că managerii hotelurilor nu sunt de vină, de vină sunt persoanele care nu ştiu să fie turişti adevăraţi. Serios? ! Managerii din turismul românesc sunt chiar toţi atât de grozavi precum spuneţi dvs. ? Managerii ăştia fac parte din alt popor?

    Mai spuneţi dvs. faptul că "turiştii români sunt foarte urât priviţi şi în străinătate" (n-am să mai înşir motivele date de domnia voastră cu scopul a vă susţine afirmaţia). Aşa să fie oare, toţi turiştii români se comportă în modul descris de dvs.?

    Se pare că lucraţi de mult timp în această branşă. Ecoul de mai sus este felul dvs. de a le mulţumi acelora de pe urma cărora vă câştigaţi o bucată de pâine-mai bună sau mai rea- şi datorită cărora, într-o anumită măsură, aţi înregistrat performanţe profesionale deosebite?

    Nu ştiu cât este de bun hotelul dvs. dar pe mine, cu siguranţă, m-aţi pierdut de (potenţial) client. Ştiu că nu e (poate) mare pierdere dar cred că mai sunt şi alţii care gândesc la fel. Şi să ştiţi că sunt genul de turist care nu doarme încălţat în pat (nici măcar cu şosete), îmi fac singur patul, nu-mi arunc chiloţii sub pat, nu adorm cu lumina aprinsă (în cazul în care nu-mi lipsesc becurile), mănânc cât o vrăbiuţă (doar fârmiturile de pe mesele necurăţate, nu-mi place dezmăţul culinar oferit de hotelierii români) şi îmi parchez Loganu' perfect perpendicular pe locurile de parcare oferite cu generozitate de aceiaşi manageri profesionişti ai hotelurilor noastre.

    Vă urez să aveţi parte numai de turişti străini.

    Turism plăcut!

    Flaviu, fost turist român, actualmente 'paria'.

    sforicel
    [09.01.11 19:54:21]
    »

    Doamna Matei Carmen,

    Am ramas stupefiat. Nu de comportamentul jalnic al turistilor, pe care l-ati descris in amanunt in fiecare interventie, ci... a faptului ca nu ati negat niciodata faptul ca le-ati stins lumina, ca ati incuiat paharele (eu folosesc cam 4 pahare/masa si ma gindesc... O sa apara pe nota de plata spalat 2 pahare?).

    Sincer citind ecourile Dvs. incep sa le dau dreptate celor ce va critica.

    Cu siguranta nu voi calca pragul hotelului condus de Dvs.

    matei carmen
    [10.01.11 13:19:44]
    »

    Dl Sforicel se vede ca ati participat la acest tembuilding. Intelegerea cu agentia de turism PT prin care ati venit si care v-a platit sejurul a fost ca sa petrecti in restaurant pana la ora 2.00 dimineata. Desi ati facut numai scandal si comentarii, noi ne-am respectat promisiunea si v-am lasat pana la ora 2.15 desi ati venit cu zeci de bauturi din afara restaurantului. Vedeti si aceasta denota lipsa totala de respect si bun simt. Nu ati parasit restaurantul la ora fixata si la 2.15 am inchis lumina in restaurant deoarece restaurantul nu este club si deja multi dvs erau in stare de ebrietate. In plus ati adus bautura de acasa si noi nu suntem obligati sa va punem la dispozilie sute de pahare (grupul a fost alcatuit din 48 pers) pahar apa, vin, bere, bauturi spirtoase, bauturi racoritoare etc. cand nu este din consumatia noastra. Ati platit lumina, caldura, personalul pentru ca sa stati pana dimineata??? Ati avut pahare asezate de noi pe masa si mai mult este scandalos ce ati facut. Fara permisiunea noastra ati descuiat cele 2 dulapuri din restaurant in care erau paharele de cristal care erau pentru evenimente speciale cu alte bugete si le-ti distribuit la mese. O parte din ele au disparut, o parte le-ati luat si le-ti lasat prin camere. Foarte rusinos din parte dvs, acolo era o gestiune si acest lucru se numeste furt si nici macar acum nu va dati sema de gravitatea faptei. Asa procedati si in Bulgaria sau Austria sau Turcia? Asa procedati si la alte hoteluri sau cand va duceti in vizita la rude sau prieteni. Umblati prin dulapurile incuiate ale acestora si sustrageti ce doriti de acolo si vi se pare normal? vedeti domnilor am dreptate cand spun ca unii din romani fac Romania de rusine pe unde se duc si culmea tot dvs va mai si suparti. Eu va multumesc pentru interventiile dvs pentru ca m-ati ajutat sa informez corect cititorii care cu putin discernamant au putut sa-si faca o idee despre realitatea faptelor. Din fericire la zecile de evenimente care s-au organizat la noi in ultimii 2 ani (conferinte, seminarii, team buildinguri) numai grupul dvs si un grup de studenti de 20-22 ani s-au comportat necorespunzator. Daca doriti anumite servicii sa stiti ca ele se pot oferi dar trebuie sa fie si platite. La dvs in firma sunt gratis?? De ce mai organizati astfel de actiuni daca nu aveti bani sa paltiti team buildinguri si va umiliti pe la unele agentii de turism sa va accepte plata la 60 zile, va comandati bauturi dar nu vreti sa le achitati asa cum ati procedat la hotelul nostru, veniti cu bugete de 18 euro /pers si aveti pretentii de servicii de 5 * si culmea va mai considerati si nemultumiti?? Anumite servicii complete costa dar dvs nu ati fost in stare sa va platiti serviciile si asa foarte ieftine 125 lei/pers din care se scade TVA+ impozite si raman 75 lei/pers (aprox 18 eur) pentru cazare +pensiune completa si mai doriti bauturi aduse de acasa fara acordul hotelului si stat pana la ora 2.00 in restaurant!!! . Avem dreptul sa ne selectam clientii si turisti ca dvs chiar nu-i dorim nici in hotelul nostru si nici in altele. Desi comentariile dvs sunt de mai bine de un an pe site-ul respectiv, va anunt ca multi din cei care le-au citit au venit si au revenit la noi in hotel. Suntem hotelul cu cel mai mare grad de ocupare si chiar am mai construit in ultimul an inca unul mai mic. Este un paradox, exact clientii care nu sunt instare sa plateasca, tot aceea fac si comentarii!

    Eu multumesc pentru comentariile bune sau rele, deoarece in acest mod ati atras atentia asupra hotelului nostru si ati reusit indirect sa marketati pozitiv Hotelul MEITNER si corespunzator sa ne cresteti nr de tursiti. Va doresc sanatate si un AN bun!


    NB matei carmen este (sau a fost) reprezentant al unității
    sforicel
    [10.01.11 19:32:28]
    »

    Stimata Doamna,

    Va jur ca nu am calcat niciodata in hotelul Dvs. Tot ce cunosc despre hotel si despre Dvs. a fost ce am citit de pe acest site.

    Dar... experienta mea in turism a inceput cu mult timp inainte. Tin sa precizez ca unul dintre parinti a activat timp de peste 35 ani in turism (referent ONT (Rusia) si dupa aceea la agentii de turism particulare), fratele meu a fost ghid, iar eu de la 14-15 ani am fost 'atasat' la cele mai diverse grupuri (de romani si straini) petrecind o multime de vacantele prin tara.

    Ca fapt divers nu am participat niciodata la nici o petrecere de tip team building, lucrind din 1993 la aceeasi firma (mica, 9 angajati), care nu are nici o legatura cu turismul.

    Ceea ce au facut cei din grupul sus mentionat, este jalnic si regretabil, ii injoseste, etc., dar ... reactia Dvs. este, dupa umila mea parere, o confirmare a ceea ce au scris cei ce au fost acolo, Dvs. putind da o caracterizare a persoanelor dupa doar citeva rinduri (cel putin in ceea ce ma priveste).

    Acest ecou este ultimul pe aceasta tema, din partea mea.

    Succes in continuare.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    2011*
    [10.01.11 20:08:12]
    »

    vai de mine! dar draga "DOAMNA" carmen matei, nu pot sa cred ceea ce vad pe siteul asta si imi pare atat de bine ca l-am descoperit (mentionez ca descoperirea a fost facuta tocmai cautand un mod de a va face reclamatie)

    TIN MORTIS SA VA FAC o MAAAREEE antireclama la jalnicul hotel la care am avut MAAAREEAAA neplacere sa stau. Comportamentul tau tanti este al unei * * * ! cine nu ma crede se poate duce sa vada si sa ramana stupefiat! semeni cu tata floarea din piata si esti o * * * ! ai inceput sa urlii ca o apucata si sa zbieri ca o * * * cand au venit niste musafiri la noi (musafirii au sosit ziua si nicidecum nu intentionau sa ramana mai mult de 10 min cat sa foloseasca baia si sa plecam) ai inceput sa faci ca o dementa si sa ne ameninti ca ne dai afara din hotel, nu ti-a fost rusine de ceilalti clienti? !

    (care speeer sa devina din ce in ce mai putini si cu siguranta asa se va intampla) asa iti pastrezi tu clientii si asa ii intampini? ! "cine esti? ! ce cauti? nu are voie oricine in hotel!" DA! ASA E! ar trebui sa ai voie numai tu in ocna ta!

    mai citesti "DRAGUTO" regulile hoteliere sau tu esti o rebela si faci numai cum vrei mata? clientii tai pot primi musafiri pana la ora 20:00 si chiar si dupa numai sa nu ramana peste noapte evident! esti jalnica si o sa se aleaga praful de toata "AFACEREA" ta "draga" carmen.

    parca vrei sa-ti alungi clientii nu sa-i pastrezi! n-am mai intalnit pe nimeni nicaieri care sa faca in halul asta!

    tu vezi ce scrii?! sau ai nevoie de ochelari?!

    cum ti se pare tie un marketing pozitiv daca toata lumea vorbeste de rau "afacerea" ta? cat despre turisti, m-am intors chiar acum cateva zile de la hotelul tau si te-ai certat cu toti! unul nu a ramas nemustrat!

    NU ne intereseaza ce facultati ai absolvit (cu bataia probabil) BUNUL SIMT si CEI 7 ANI DE CASA se pare ca au ramas restante de mult!

    Din pacate sunt de acord cu parerile negative ale celorlalti si va recomand cu multa caldura sa evitati si sa alegeti alt hotel pentru ca sunt destule in predeal!

    daca am atras atentia asupra hotelului a fost pentru ca (EVIDENT) nu ne-a placut! si toti avem in comun acelasi lucru: comportamentul tau! o evaluare psihica ar fii recomandarea tuturor celor care au stat la hotel si daca tot ai absolvit atatea facultati si ai atatea "functii" reia inca o data cursurile! poate le-ai uitat!

    P. S. un curs in OSPITALITATEA m-ar da pe spate )))

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    santana*
    [10.01.11 20:16:53]
    »

    Mister 2011, zici ca ai intrat prima data pe acest sait. Bun, niciodata nu e prea tarziu, insa vezi ca aici nu esti pe stadion, pe Ghencea!

    Admin
    [10.01.11 20:20:03]
    »

    Utilizatorul "2011" a fost suspendat pentru doua zile datorita limbajului.

    Orice nemultumiri ati avea, oricat de grave ar fi ele - se pot exprima folosind un ton si un limbaj decent si civilizat.

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    6 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    2011*, catu222, Flaviu, io0606, matei carmen, santana*
    Alte impresii din această RUBRICĂMeitner Hotel:

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.049371957778931 sec
    ecranul dvs: 1 x 1