ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 17.03.2014
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: > 60 ani
DIN: Piteşti
ÎNSCRIS: 06.04.10
STATUS: PRETOR
DATE SEJUR
OCT-2013
DURATA: 3 nopți
team-building

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
100.00%
Încântat, fără reproș
CAZARE [camere etc]:
100.00%
Încântat, fără reproș
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
100.00%
Încântat, fără reproș
CADRUL NATURAL:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
DISTRACŢ. / RELAXARE:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
97.00%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
la PMM* = 39 EUR
*PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

TIMP CITIRE: 9 MIN

Arta de a face... turism: Hotelul Tisa din Olănești

TIPĂREȘTE

N-am mai scris de mult, iar acum mă simt ca omul aţipit într-o poziţie incomodă, atât de incomodă încât i-au amorţit şi braţele, si picioarele şi trupul, iar odată cu ele, mintea şi …. toată inspiraţia. Şi ca să revină la agilitatea de odinioară, nu-i rămâne bietului om decât să se desprindă din amorţire măcar cu câteva gesturi energice şi reconfortante, care să-l readucă, la propiu şi la figurat, în starea de veghe atât de necesară creativei existenţe.

Aşadar, acesta este doar un exerciţiu de “încălzire”, unul mai uşurel şi mai blând, suficient însă la a mă pune pe picioare şi a mă impinge spre …desktop PC.

Subiectul acestui review mi-a fost inspirat de recenta întâlnire a comunităţii AFA de la Mistral Resort Moieciu. Un eveniment de proproţii similare, dar cu un mai pronunţat caracter profesional, am orchestrat şi eu în toamna anului trecut la Hotelul Tisa din Olăneşti, iar întâlnirea de la Moieciu mi l-a readus în memorie, ca pe o alternativă la ceea ce înseamnă posibilă locaţie pentru organizarea de teambuilding-uri, workshop-uri, traininguri şi orice alte sinonime care să desemneze activităţi de instruire şi schimb de experienţă.

Despre programul activităţilor la care am participat nu voi vorbi, căci nu cred ca acestea să fie de interes public, dar în cele ce urmează voi încerca să fac un mic portret Hotelului Tisa, aşa cum l-am cunoscut eu şi colegii mei în cursul sejurului de trei zile pe care l-am petrecut aici la mijlocul lunii octombrie a anului trecut, bucurându-ne cu acest prilej de întreaga ofertă turistică a hotelului.

Hotelul Tisa este o unitate de cazare cu rang de trei stele şi prin amplasare, chiar în centrul staţiunii Olănesti, pe o colină din proxima vecinatate a parcului Mihai Eminescu si a Aleii Izvoarelor, oferă acces facil şi direct spre majoritatea punctelor de interes public ale localităţii.

Hotelul este o construcţie nouă, nu mai veche de cinci ani, si, fiind conectat direct cu pensiunea şi vila omonimă, pare a reprezenta în fapt un complex hotelier de odihnă şi tratament.

Dispune de 55 camere duble in hotel, plus 11 camere duble şi 4 apartamente în Pensiunea Tisa, toate acestea constituind o capacitate de cazare de aproape 150 locuri. Dotarea camerelor este una standard, incluzând minifrigiderul şi uscătorul de păr, alături de toate celelalte facilităţi familiare nouă, turiştilor, între care accesul liber la internet nu putea să lipsească. Ceea ce e însă cu adevărat remarcabil este suprafaţa generoasă a camerelor, cu mult mai mari decât cele pe care le-am întâlnit prin multele mele peregrinări. Senzaţia de spaţialitate şi deplină libertate în mişcare, fără a inoportuna în niciun fel pe vecinul tău de cameră, este una pe care cred că fiecare dintre noi o apreciază la superlativ. Din păcate, nu același lucru se poate spune despre balcoane, care sunt mici și neîncăpătoare pentru mai mult de două persoane.

Oferta şi facilităţile turistice şi de tratament puse la dispoziţia clienţilor sunt cuprinzătoare şi funcţionale pe toată perioada anului calendaristic:

-restaurantul ne pune la dispoziţie o capacitate de 200 locuri. Vara şi oricând timpul o permite, spaţiul disponibil pentru activităţi de alimentaţie publică poate fi extins şi pe terasa adiacentă. Servirea este à-la-carte la micul dejun, prânz şi cină, cu un meniu diversificat şi bine asortat la toate cele trei mese.

Trebuie adăugat că regimul de masă este obligatoriu, nefiind posibilă cazarea fără achiziţionarea de bonuri valorice pentru masă. Din fericire, această politică este flexibilă, în anumite condiții putându-se negocia fie valoarea minimă de achiziţie a bonurilor de masă/persoană, fie modalitatea de decontare globală a meselor servite, precum şi sistemul de servire.

Astfel, grupul nostru de cca. 70 persoane a optat pentru un pachet turistic global şi a obţinut prin intermediul unei agenţii turistice din Piteşti un preţ negociat de 540 lei/persoană/sejur de 3 zile cu cazare şi pensiune completă, din care 480 lei -cazarea şi masa şi 60 lei - masa festivă. În acest context şi cu intenţia asigurării intimităţii noastre, ne-a fost rezervat un spaţiu din incinta restaurantului, izolat printr-un perete glisant de restul spaţiului afectat celorlalţi clienţi, în care micul dejun a fost servit în regim bufet suedez, iar prânzul şi cina à-la-carte, după un meniu comun tuturor participanților, antestabilit potrivit preferinţelor noastre. Toate mesele au fost de bună calitate şi în cantităţi îndestulătoare, astfel încât nu am avut parte de reproşuri, nemulţumiri sau pretenţii deosebite din partea rezidenţilor noştri. Iar masa festivă, în ciuda preţului modest de doar 60 lei şi a meniului de noi propus, a fost cu totul peste aşteptările noastre (aperitiv rece asortat, şalău pane cu legume, sărmăluţe cu mămăliguţă, frigărui de pasăre cu sos de muştar, tort, o jumătate de litru vin pentru o persoană, sucuri şi apă la discreţie, totul într-o prezentare cu adevărat festivă!).

-bar în holul recepţiei, cu program non stop şi cu o ofertă bahică modestă, normală de altfel, dacă ţinem seama că, în mare majoritate, turiştii vin aici pentru cura de ape minerale, una care presupune fireşte prohibiţia alcoolului. În schimb, aici am degustat o cafea cu totul remarcabilă, alături de o prăjitură a casei foarte gustoasă.

Şi dacă în cameră şi în restaurant fumatul este interzis, la bar, viciul fumatului poate fi etalat din plin. Este singurul loc din incintă, exceptând desigur terasa exterioară și balcoanele, în care nu sunt restricţii pentru fumători.

-centrul SPA ne oferă destindere şi relaxare în piscina interioară cu apă încălzită la 28-30°C, saună, jacuzzi şi cadă multifunţională cu hidromasaj. Accesul în centrul SPA este foarte facil, acesta fiind amplasat pe pasarela de legătură dintre hotelul şi pensiunea Tisa.

Pachetul nostru de servicii a inclus şi accesul liber la toate aceste facilităţi, aşa încât, profitând de timpul liber şi de puţinătatea clienţilor din extrasezon, am acaparat piscina şi am încercat pe rând gustul relaxării în toate aceste spaţii, bucurându-ne ca nişte copii de răsfăţul apei. Am aflat că în orele dimineţii, inaccesibile nouă din cauza programului de lucru pentru care ne aflam acolo, în incinta piscinei se pot exersa programe de aquagym, asistate de un specialist. Pentru cel venit aici doar pentru motive de sănătate, gimnastica în apă termală este, desigur, o altă oportunitate pentru refacerea întregului sistem anatomic, pe care ar fi de preferat să nu o ratăm.

- şi tot pentru motive de sănătate, dar nu numai, la dispoziţia turiştilor stă şi o sală de fitness asistată la rându-i de un specialist. Din păcate, în zilele sejurului nostru, această sală a stat încuiată, semn că niciun amator nu era prin preajmă, după cum nici printre noi nu se afla nimeni interesat.

- baza de tratament a Hotelului Tisa se află la parter. Beneficiază de spaţii dotate cu aparatură adecvată pentru tratament şi cure cu ape minerale, precum şi de un cabinet medical în cadrul căruia un medic specialist, angajat al hotelului, oferă consultaţii şi prescrie procedurile medicale adecvate. Nu am beneficiat de serviciile acestui cabinet, nu numai pentru că nu venisem la tratament, dar mai ales pentru că procedurile prescrise se fac pe baza unei trimiteri informative din partea medicului de familie al pacientului interesat, plus alte câteva documente, pe care, evident, niciunul dintre noi nu le avea.

- în sfârşit, ultima dintre facilităţile hotelului Tisa, dar cea de care ne-am folosit cel mai mult, a fost sala de conferinţe. Are o capacitate de maxim 120 locuri, este dotată cu sistem de proiecţie şi sonorizare adecvat şi se bucură de posibilitatea dimensionării spaţiului în funcţie de necesităţi, întrucât doi dintre pereţii săi sunt mobili. Un sistem de paravane glisante, dar consistente, capabile să ecraneze sunetele de-o parte şi de alta a pereţilor mobili, asigură separarea spaţiului dorit de cel care la prima vedere pare a fi parte a restaurantului. O soluţie ingenioasă, menită să lărgească la nevoie şi spaţiul restaurantului.

Ca încheiere, trecând peste buna impresie generală pe care sejurul la Hotelul Tisa mi-a lăsat-o, aş vrea să punctez doar câteva

*puncte forte:

- amplasare privilegiată în “buricul târgului”. Este important ca la o întrunire cu caracter colectiv, timpul liber de după epuizarea …ordinii de zi să fie cheltuit cu folos, prin accesarea uşoară a punctelor de interes din zonă, fie ele obiective naturale, culturale, arhitectonice, istorice, de tratament, sau pur şi simplu magazine, cafenele, restaurante şi, de ce nu, biserici.

-suprafeţe generoase în spaţiile de cazare, incluzând atât camerele, balcoanele, băile, cât şi restaurantul, piscina şi locurile de folosinţă comună.

-curăţenie şi bun gust în amenajarea spaţiilor, mobilier şi accesorii de calitate în camera.

- preţ atractiv la pachetul de servicii, mult mai mic decât în multe alte unităţi turistice similare şi posibilitate de negociere în cazul evenimentelor de mai mare anvergură. Hotelul promovează şi multe oferte speciale, cum este şi cea de actualitate, în care costul per persoană al unui pachet de servicii complet pentru o zi (cazare cameră standard, pensiune completă, tratament, cură de ape, acces la piscină şi la celelalte facilităţi din oferta) este de doar 100 lei.

- personal de deservire dedicat actului de turism de bună calitate: politicos, rezonabil, receptiv la pretenţiile clienţilor, prompt în rezolvarea solicitărilor.

- o gamă de servicii şi de tratament completă, într-un cadru confortabil, care te scuteşte de timp pierdut la cozi şi de cheltuieli suplimentare la accesarea izvoarelor cu apă minerală din staţiune. Se cunoaşte că reţeaua acestor ape a fost concesionată unor întreprinzători particulari, care, ce-i drept, au amenajat foarte frumos zona de captare a izvoarelor, dar n-au ezitat să implementeze şi un sistem de taxare a celor care folosesc apă din aceste surse.

*puncte slabe:

- acces auto dificil, datorită pantei în curbă strânsă şi neamenajate (asfaltul, sau betonul, ce o fi fiind acela, este fisurat, denivelat şi în bună parte lipsă).

- spaţiu de parcare insuficient şi slab amenajat. Din cauza denivelărilor din asfalt, este foarte greu să-ţi tragi rollerul de la maşină, până la intrarea în hotel.

-recepţia se află la nivelul etajului 1, la parter funcționând baza de tratament, aşa încât, transportul unor bagaje mai grele până acolo, nu se poate face decât cu liftul. Acesta are capacitate mică, ceea ce în cazul unor grupuri mari, este un neajuns peste care nu poti trece decât cu răbdare.

Dacă aţi ajuns cu cititul până aici şi deja vă simţiţi obosiţi de atâta lectură, bucuraţi-vă: am pus punct de final, nu înainte de a vă recomanda cu toată sinceritatea un sejur măcar de week-end la Hotelul Tisa din Olăneşti. E un hotel fără mari pretenții, dar onest și care-și onorează cu brio cele trei stele acreditate. Așadar, merită!


[fb]
---
Trimis de mariana.olaru in 17.03.14 19:05:34
Validat / Publicat: 17.03.14 20:43:00
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 4047 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

5 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (mariana.olaru); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P04 Hotelul Tisa din Olăneşti-recepția, comună cu barul
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 30800 PMA (din 34 voturi)
NOTĂ: Mulțumită numărului de voturi primit, articolului i-a fost alocat automat un SUPERBONUS în valoare de 2000 PMA.
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 39.00 EUR pe cameră

  • ECOURI la acest review

    5 ecouri scrise, până acum

    alinaro
    [18.03.14 13:33:30]
    »

    @mariana. olaru: Bine ati revenit! Eu cred ca v-ati dezmortit eficient/suficient, asa incat va asteptam cu noi impresii din calatoriile dvs...

    mariana.olaruAUTOR REVIEW
    [18.03.14 14:29:12]
    »

    Multumesc, Alina! Sper şi eu să fie un nou început

    glcitizen
    [24.12.16 13:04:24]
    »

    Felicitari pentru un articol bine scris si cu observatii utile.

    Este de fapt locul meu preferat pentru sala si inot saptamânal.

    mariana.olaruAUTOR REVIEW
    [24.12.16 17:35:56]
    »

    @glcitizen

    Mulțumesc pentru ecou și mai ales pentru apreciere.

    N-am mai avut ocazia să revin la Hotelul Tisa, așa că impresiile de aici pot fi pe ici, pe colo, ușor depășite. Gândesc că ar fi binevenit un review de actualitate, mai ales că, înțeleg, Hotelul Tisa, este pentru dumneavoastră loc de popas și destindere săptămânală, atunci când nu călătoriți pe alte continente .

    În ajun de Crăciun și la doi pași de un An Nou, vă doresc să fiți sănătos și în putere, entuziast și încrezător, ca să vă continuați drumurile prin lumea mai puțin cunoscută și să ne încântați și pe noi cu inimitabilele amintiri.

    La mulți ani!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    glcitizen
    [24.12.16 17:44:29]
    »

    @mariana. olaru:

    Sarut-mana si Craciun Fericit!

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    3 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    alinaro, glcitizen, mariana.olaru
    Alte impresii din această RUBRICĂTisa Hotel:


      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.064368963241577 sec
    ecranul dvs: 1 x 1