ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 28.08.2013
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: bucuresti
ÎNSCRIS: 29.04.09
STATUS: SILVER
DATE SEJUR
AUG-2013
DURATA: 7 nopți
familie cu copii
2 AD. + 1 COPII -- v: 14

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
0.00%
Sub orice critică
CAZARE [camere etc]:
12.50%
Extrem de nemulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
70.00%
Satisfăcător
PLAJA şi MAREA:
50.00%
Nici nemulțumit, nici mulțumit
DISTRACŢ. / RELAXARE:
0.00%
Sub orice critică

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
26.50%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 5 MIN

Hotel de 5 stele bulgăreşti - dezamăgire de 5 stele româneşti

TIPĂREȘTE

Vreau să completez doar ceea ce a fost scris înainte.

Începem cu sosirea: ne-a primit un bodyguard care ne-a ajutat să descărcăm bagajele, apoi ne-a îndrumat spre o parcare aflată la 3 hoteluri mai încolo, unde se plăteau 12 leva/zi, culmea că şi pentru parcarea hotelului se plăteau tot 12leva/zi şi era pe jumătate goală. Am aflat abia a doua zi, când am verificat starea maşinilor, iar parcarea unde le dusesem era nepăzită, că dacă i-am fi dat un tips bodyguardului ne lăsa să parcăm contra cost în parcarea hotelului. Cât ar fi trebuit să-i dăm? am întrebat. Cam 10 euro, a fost răspunsul.

Al doilea şoc: camera. Nu era încă pregătită la ora 15.00 şi a trebuit să aşteptăm vreo 20 de minute să o termine de curăţat şi aranjat. Cu un tips de 5 leva femeia de serviciu s-a mişcat mult mai rapid şi ne-a luat în calcul pentru tot sejurul şi ne-a schimbat prosoapele în fiecare zi. Lenjerie ca la spital - la unele e mai albă de cât aici. Mucegai pe pereţi şi miros de mucegai în cameră, trebuia să aerisim de mai multe ori pe zi. În baie două becuri chioare, aşa că m-am bărbierit pe ghicite. Chiuveta se înfunda imediat, iar cada avea scurgerea mai sus şi tot timpul rămânea apa în ea. La TV posturi de alte naţionalităţi, româneşti nu.

Piscina şi plaja

Plaja curată dar privată (a altora, nu a hotelului), adică pe bani - 8 leva şezlongul nu perechea şi 8 leva umbrela. Piscina mare pe două etaje, plină de pahare de plastic, mucuri de ţigări, nisip şi ce se mai nimerea. O dată în 8 zile au curăţat piscina. Lipsa unui WC la piscină ducea la un singur lucru - cine avea nevoie la WC dădea o fugă unde credeţi? nu în cameră, ci în piscină. Există un WC în subsolul hotelului, dar tot timpul a fost plin de apă doarece era spartă o ţeavă pe care nu au reuşit să o repare până am plecat noi. Şezlongurile la piscină erau gratis ca şi umbrelele, dar... un mare dar, te duceai dimineaţă rezervai şezlongul cu prosopul luai şi o umbrelă acolo unde găseai şi plecai la masă. Când veneai de la masă surpriză! Pe şezlongurile rezervate erau alţi clienţi. Unde sunt prosoapele noastre? Într-o mare stivă de prosoape. Explicaţia: un angajat al hotelului, cu o faţă de beţiv ordinar, venea la ora 08.30-09.00 şi aduna toate prosoapele de pe şezlongurile care nu aveau pe cineva să le păzească. Ne-am adaptat din mers - unul dintre noi (am fost 3 familii) venea la 06.30-07.00, ocupa şezlonguri, umbrele şi măsuţe şi aştepta până venea gaşca.

Barul de la piscină era subdimensionat. 2 barmani obosiţi cu o scârbă în ei de 5 stele abia făceau faţă la numărul mare de clienţi. Ca să iei ceva de băut îţi lua 5 la 10 minute de stat la coadă. Cred că asta este şi o politică a hotelului - să nu bei cumva prea mult. După ce stai de două ori la coadă îţi trece de băut. Era afişat la bar că nu servesc mai mult de 2 băuturi odată, aşa că dacă cereai 3 băuturi te refuzau sau îţi spuneau că te servesc contra unui tips. La nici un bar nu aveau cafea ci doar ness, aşa că ne-am cumpărat cafea de la dozatorul de la supermarket.

Un episod neplăcut la piscină: unul dintre salvamari se certa cu o fată (20-25 de ani), clientă, iar la un moment dat el a împins-o, ea a luat un pahar de bere de pe o masă şi la aruncat spre el iar el ca un domn bine educat i-a tras o palmă în cap de i-a sărit fetei şapca. Au sărit câţiva băieţi la salvamar dar a intervenit foarte prompt şi ca prin minune aflat întâmplător acolo unul din bodyguarzii de la intrarea hotelului şi a calmat spiritele.

Între mesele principale se serveau la piscină sendvişuri, pizza, pateuri şi îngheţată. Cei care aveau brăţări pentru demipensiune erau opriţi să se servească, însă în fiecare zi de la magazinul de lângă venea un tip mai "bronzat" decât noi şi se servea cu toate delicatesele.

Mâncarea

Mâncarea a fost în general bună şi destulă. Reţete tipic bulgăreşti, nimic internaţional cu toate că erau şi europeni dar şi foarte mulţi arabi.

Distracţie

3 animatori mai obosiţi decât barmanii cu nişte tricouri atât de uzate încât nici să ştergi cu ele pe jos nu meritau, încercau ca vai de ei să întreţină atmosfera. Nota petru ei 1 spre 2 cu indulgenţă. Seara erau spectacole diverse. La hotel Marvel sau la Majestic, nu aici. Pentru copii distracţia a fost zero.

Per total, am venit de acolo cu un gust foarte amar şi cu senzaţia că puteam cheltui 900 de euro mult mai bine şi cu o satisfacţie mult mai mare.

Nu este prima dată în Bulgaria, dar e prima dezamăgire cruntă.

Venit, văzut, neplăcut şi nu mai dat pe acolo niciodată.

NU RECOMAND!!!


[fb]
---
Trimis de eugen in 28.08.13 12:53:26
Validat / Publicat: 28.08.13 19:19:05
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în BULGARIA. A mai fost în/la: Sunny Beach - hotel Nessebar Beach
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 2594 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

3 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (eugen); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 3600 PMA (din 5 voturi)

ECOURI la acest review

3 ecouri scrise, până acum

rodica73
[09.09.13 18:04:59]
»

In sfarsit cineva scrie realitatea despre acest hotel care nici dupa 2 ani (de cand am fost eu) nu s-a schimbat nimic. Iti recomand cu incredere hotel Grifid Bolero 4* din Nisipurile de aur sau hotel Iberostar 4* din Sunny beach. (te poti uita la postarile mele, ca sa te convingi ca nu se compara deloc cu Victoria)

eugenAUTOR REVIEW
[14.09.13 11:14:07]
»

@rodica73: Am uitat să scriu în review că nu aveau prosoape pentru plajă, iar dacă aveai nesimţirea să vrei trebuia să plăteşti o garanţie de 30 de leva, iar dacă aveai tupeul să vrei să le schimbi trebuia să mai plăteşti încă 5 leva.

Un alt neajuns pe care nu l-am scris de prima dată era lipsa sau insuficienţa furculiţelor la masă. Când intrai în restaurant nu mergeam să vedem ce mâncare este ci căutam prima dată furculiţe. RUŞINE ca la acest hotel n-am păţit de când sunt.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
rodica73
[14.09.13 17:06:21]
»

@eugen: ) si multe altele...

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
2 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
eugen, rodica73
Alte impresii din această RUBRICĂVictoria Palace Hotel:


    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.034974813461304 sec
    ecranul dvs: 1 x 1