ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 16.09.2009
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Bucuresti
ÎNSCRIS: 16.09.09
STATUS: SILVER
DATE SEJUR
SEP-2009
DURATA: 3 nopți
cuplu fara copii
2 adulti ADULȚI

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
CAZARE [camere etc]:
100.00%
Încântat, fără reproș
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
PLAJA şi MAREA:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
DISTRACŢ. / RELAXARE:
80.00%
Mai degrabă mulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
79.50%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

TIMP CITIRE: 2 MIN

O minivacanta placuta

TIPĂREȘTE

Am petrecut de curand 3 zile la hotel Madara. Citisem pe acest site parerile pozitive ale altor turisti despre acest hotel motiv pentru care ne-am decis sa facem aceasta alegere. Prima impresie n-a fost tocmai placuta…am ajuns pe la ora 12, am fost cazati, fara a ni se da insa bratarile, acestea urma sa le primim la ora 14. Motivul? ... l-am dedus ulterior…masa de pranz se termina exact la ora 14. Ni s-a parut destul de deranjant gestul lor. Nu stim daca puteam lua masa de pranz in ziua cand am ajuns, tocmai de aceea nici n-am facut caz, totusi, deranjeaza. Hotelul arata foarte bine, un hotel nou, camere curate, prosoapele au fost schimbate zilnic, mai putin lenjeria (e adevarat insa ca am petrecut doar 3 nopti acolo). Piscinele, cea exterioara si interioara, aratau bine, ca de altfel intreaga curte interioara.

Hotelul desi este situat pe deal, luand-o pe stradutele cu tot felul de tarabe si terase, nu-ti ia mai mult de 10 min. pana la plaja. Exista chiar si un trenulet care trece prin fata hotelului si te duce pana pe faleza in centrul statiunii.

Cat priveste masa, depinde de gusturi. Nemultumirea noastra a fost legata de faptul ca au lipsit cu desavarsire gratarele, mancarea de carne doar cu sosuri, multe paste, putine fructe. Daca alegeai sa iei masa spre final riscai sa nu mai prinzi felurile de mancare mai bune pentru ca, atunci cand se terminau tavile respective, nu erau inlocuite cu acelasi fel de mancare ci cu un altul. Am insistat asupra mancarii pentru ca am mai petrecut un sejur la un alt hotel, e adevarat de 5 stele, iar meniul a fost mult peste. Despre bauturile servite…laptele cam diluat, fara gust, sucurile parca erau lungite cu apa si cu multi coloranti, era de preferat sa ceri de la bar un pepsi, o fanta, decat sa iei de la dozatoare.

Una peste alta a fost destul de ok, credem insa ca e foarte important de stiut despre hotel si cine il administreaza. In cazul Madarei credem ca e vorba de un neamt pentru ca majoritatea turistilor erau nemti iar personalul vorbea nemteste. Banuim asadar ca si meniul era mai pe gustul lor, nicidecum pe cel al romanilor. Am revazut diverse poze postate de turisti de la Madara, poze facute in plin sezon si se pare ca atunci meniurile erau mai variate. E posibil deci ca si perioada in care noi am ales sa mergem …septembrie…sa nu fi fost cea mai buna alegere din punctul asta de vedere.

Acum ca am fost si a doua oara in Bulgaria putem sa-i sfatuim pe cei ce aleg sa mearga acolo, fie sa aleaga un hotel all inclusive dar de 5 stele, fie un hotel de 4 stele dar cu demipensiune sau numai mic dejun…sunt suficiente terase unde poti servi masa si iti poti organiza timpul fara sa depinzi de orele de masa de la hotel.

Statiunea este foarte animata, multe terase, multe locuri de distractie, nu te plictisesti.


[fb]
---
Trimis de gabrielamgm in 16.09.09 16:36:12
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în BULGARIA. A mai fost în/la: Albena, hotel Kaliakra
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 1770 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (gabrielamgm); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
[900 PMA] [450 PMA]
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 0 PMA (din 0 vot)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
  • Niciun abonat la acest review, încă...
  • Alte impresii din această RUBRICĂSmartline Madara Hotel:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.036359786987305 sec
    ecranul dvs: 1 x 1