ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 04.08.2013
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: Bucuresti
ÎNSCRIS: 04.08.13
STATUS: UCENIC
LUNA
AUG-2013
cuplu fara copii

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
12.50%
Extrem de nemulțumit
CADRUL NATURAL:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
12.50%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 2 MIN

Restaurant Pensiunea Valea Mariei // La pomul laudat sa nu mergi cu sacul

TIPĂREȘTE

Doresc sa ma exprim fata de calitatea restaurantului acestei pensiuni.

Pensiunea arata curatel, relativ intretinuta.

Am fost impreuna cu un grup de prieteni (10 persoane) si am servit masa de pranz. Am ales-o datorita unor review-uri mai degraba bune citite pe internet.

Locatie este ok, cu o priveliste frumoasa. Personalul politicos.

Problema a aparut in momentul in care ne-am asezat la masa. Eram obositi de pe drum, si speram sa ne racapatam rapid fortele, a. i. sa mai ne plimbam prin zona. De la momentul comenzii, pana ne-au fost aduse ciorbele a trecut aproximativ 1 ora. Pana si pt servirea bauturilor (o bere, o apa, un suc, ca eram insetati dupa un drum destul de lung) a durat mai bine de 30 de minute. Mancarea acceptabila, la nivelul unui birt satesc. In ciorba erau legume nefierte, carnea nefiarta, etc. Comestiba, dar nici pe departe la nivelul pretentiilor de 3 stele afisate. Am crezut ca dupa ciorba, lucurile s-au rezolvat.

Ei bine nu! Pt felul 2 a mai trecut mai bine de 1 ora... Incredibil. Asta in conditiile in care unii aveau la felul 2 ceva selectat din "meniul zilei", care se presupune ca ar fi pregatit din timp.

Am incercat sa nu ne pierdem simtul umorului, si sa mai glumim, poate, poate personalul sesizeaza situatia penibila in care se afla. Dar ei bine, nu! Lor nu li se parea nimic in neregula sa dureze 2 ore si mai bine pana poti servi felul principal. Pana si intocmirea notei de plata a fost o problema, care a mai necesitat 30 de minute din momentul in care am solititat-o.

Nu recomand nimanui restaurantul pensiunii Valea Mariei.

Statiunea Ranca in general, nu o recomand nimanui. Dezvoltata haotic, cu vilele inghesuite una in alta, creaza o senzatie neplacuta. Statiunea era intr-un adevarat "razboi" al manelelor, diversi intreprinzatori (dar si turisti) luptandu-se pt titlul de cea mai zgomotoasa pensiune.

Transalpina ofera peisaje care iti taie respiratia. Recomand cu caldura tuturor celor care o viziteaza, sa incerce sa evite oprirea in Ranca.


[fb]
---
Trimis de Dornan in 04.08.13 23:24:13
Validat / Publicat: 05.08.13 00:26:53
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în RÂNCA.

VIZUALIZĂRI: 4167 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
NOTĂ: Operatorul acestei destinații (proprietarul, administratorul etc) a scris un răspuns / drept la replică referitor la aceste impresii
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

30 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Dornan); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P01 Portia din poza a venit dupa mai bine de 2 ore si 30 de minute. Persoana in cauza, nu a cerut ciorba. Deci a asteptat mai bine de 2 ore jumate... In locul proprietarului mi-as cere scuze ca a fost posibil asa ceva.
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 1800 PMA (din 4 voturi)

ECOURI la acest articol

30 ecouri scrise, până acum

webmaster
[04.08.13 23:46:47]
»

@Dornan: bun-venit pe sait şi în comunitatea AmFostAcolo.ro.

Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare

-

Din câte înțeleg, nu ați fost cazați aici, ci ați servit doar masa - este corect?

webmaster
[05.08.13 00:27:26]
»

Recomandările referitoare exclusiv la restaurantul unei unităţi de cazare NU se încarcă la rubrica de cazare respectivă, ci la rubrica "Restaurante din zona X" (dacă aceasta nu există încă pe sait, se poate crea în maxim 1 minut).

Mutat la rubrica "Restaurante în zona Rânca" (deja existentă pe sait).

DragosD
[05.08.13 09:55:35]
»

Timp de asteptare foarte lung si bonus o indigestie

Dupa indelungi laude aduse acestei unitati am decis impreuna cu prietenii sa mergem intr-o sambata; e un loc pe care nu il pot recomanda nimanui.

Am asteptat (noi eram 10 persoane) dupa mancare 4ore, iar in restaurant mai erau cca. 10 clienti care au stat aproximativ 60 minute, apoi ramand doar noi in restaurant; la inisitentele noastre bauturile le-am primit in 45 min., iar ciorba care ni s-a spus ca era facuta in aceea dimineata, deci trebuia doar incalzita a ajuns dupa 60 de minute.

La final dupa 4 ore am cerut nota de plata impreuna cu desertul care numai aparea, pentru a mai salva din timpul vacantei, dar nu s-a putut a mai durat inca 30 de minute sa "tipareasca” bonul fiscal, care era un bon de comanda al ospatarului. Mancarea este la nivel de cantina cu deosebirea ca de la cantina nu pleci cu indigestie si nici nu pierzi 4 ore pentru o masa.

Este locul ideal pentru o zi in care ploua si nu ai nimic altceva mai bun de facut pe lumea asta! Nu pot recomanda cuiva.

-

(by webmaster): text postat iniţial ca review distinct şi mutat ulterior ca ecou aici; cf Regulamentului nu se admit articole distincte, cu note, di partea aceleiaşi familii sau grup apropiat, din acelaşi sejur

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
DornanAUTOR REVIEW
[05.08.13 11:10:38]
»

@webmaster: Da, corect. Multumesc si pt indicatia referitoare la review-uri pt restaurante.

Admin
[05.08.13 19:07:09]
»

@DragosD: Am primt la redacţie un mesaj şi documente ce par să întărească proverbul acela ce spune că "adevărul e de obicei la mijloc" - cu observaţia că acel punct de echilibru pare să se îndepărteze mult de unele afirmaţii ale tale, mai sus.

Ca o minimă şi obligatorie (ptr noi) verificare, te-aş ruga să precizezi, dacă îţi mai aminteşti:

- la ce oră aţi sosit la restaurantul Valea Mariei?

- aţi primit bon fiscal? în caz afirmativ - ce valoare avea? (măcar aproximativ)

- la ce oră aţi părăsit unitatea?

DornanAUTOR REVIEW
[06.08.13 00:55:58]
»

@Admin: Facand parte din grup, imi permit sa adaug cateva informatii:

1. Nu am stat sa ne uitam la ceas din 5 in 5 minute, pt ca eram in timp liber, si venisem sa ne simtim bine. Nu sa monitorizam activitatea la Valea mariei.

2. Cu aproximatie, am venit la Valea mariei undeva in jur de ora 13.30-14. Imi este greu sa fiu mai precis.

3. Nu am primit bon fiscal, ci o chestie de mana. Si asta dupa mai bine de 30 de minute de asteptare.

4. Valoarea era undeva in jur de 420-450 ron.

5. Eu as avea un sfat pt proprietararului bodegii satesti numite pompos pensiune de 3 stele: Sa se preocupe cum sa-si indrepte situatia la cantina dansului, si mai putin la dat replici pe net.

6. Distinsul apropietar avand nr de telefon de la cineva din grup, s-a apucat sa sune si sa ceara socoteala, ca vezi Doamne, cum de am scris noi ce am scris.

7. Din cate am vazut, pensiunea mai are review-uri negative, deci nu cred ca am fost noi in grupul nostru mai cu motz.

8. Noi am venit acolo sa ne simtim bine, nu sa-i cautam nod in papura distinsului proprietar.

9. Ora cand am plecat a fost undeva in jur de 17.30

10. Ca fapt divers, la un "restaurant" de 3 stele, cum este Valea Mariei nu aveau nici macar fete de masa. Doar niste patratele de bambus, pe care se punea farfuria. Patratelul de bambus, era pus direct pe masa. Nu as fi pomenit de asta, dar chiar incepe sa ma calce pe nervi proprietarul cu ifosele lui de mimoza senzitiva.

Vad ca de purtat "dueluri" cu clientii nemultumiti este foarte motivat. Ar fi mai bine sa fie motivat si sa-si organizeze putin activitatea acolo, incat sa nu mai fie nevoie de 3-4 ore pt o masa de pranz.

Si mai ales, sa fiarba ca lumea legumele prin ciorbele de "meniu". Nu are nimeni ceva personal cu ilustrul proprietar.

Pur si simplu, mi se pare corect sa afle si altii experienta noastra.

PS: Pt ca distinsul proprietar sa nu mai vina cu teorii, interpretarii si teoria unei conspiratii a unor dusmani ascunsi, care au ceva personal cu el, atasez o poza cu masa. Se poate vedea foarte bine ca nu exista fata de masa...

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
Admin
[06.08.13 07:05:46]
»

Bon. Fiind vorba despre impresiile aceluiași grup şi răspunzându-se încrucişat, un autor la articolul celuilalt, am condensat cele două fire de discuţie, pentru simplificare & claritate (Regulamentul nu permite oricum două seturi de impresii din partea aceleiași familii sau grup apropiat, din aceeași experiență turistică)

-

@Dornan: Pe de o parte "nu v-ați uitat permanent la ceas" (lucru firesc, dealtfel, într-o vacanță); pe de altă parte, indicați în text o multitudine de valori orare -- "a durat mai bine de 30 de minute", "am asteptat [... ] dupa mancare 4ore", "10 clienti care au stat aproximativ 60 minute", "bauturile le-am primit in 45 min", "iar ciorba [... ] a ajuns dupa 60 de minute", "Portia din poza a venit dupa mai bine de 2 ore si 30 de minute".

Acuma - ori prima afirmație este corectă (că "nu ați stat să vă uitați la ceas"), caz în care valorile orare prezentate trebuie interpretate ca "[foarte] relative", ori v-ați uitat totuși des la ceas - caz în care ar fi trebuit să fii în stare să răspunzi întrebării cu nr 1.

În realitate se pare că ați făcut rezervarea după 14 (prin doup convorbiri telefonice la 14.10 și 14.18), iar în local ați ajuns un pic după ora 15.

Cf documentelor trimise de administrator, bonul fiscal și nota de plată au, într-adevăr valoarea de 414 lei, iar BF a fost emis la ora 16.52.

În cazul în care BF a fost emis, așa cum susțineți, după "o jumătate de oră de așteptare", ar rezulta că timpul de așteptare a livrării comenzii PLUS cel de servire a mesei nu arr fi avut cum să depășească 1.5 ore (15.00 - 16.30) -- ați scos un timp chiar bunicel pentru un grup de 10 persoane

De aici și până la acele "4 ore de aşteptare a mâncării" e - să fim serioşi - cale lungă.

-

Este desigur "corect sa afle si altii experienta voastră". La fel de necesar-corect ar fi fost însă ca prezentarea experienţei să se facă cât mai echilibrat, cât de obiectiv posibil, fără exagerările percepute de mine ca grosiere mai sus - menționez: cf informațiilor avute la dispoziție *în acest moment*

Nu-mi doresc astfel de exagerări pe sait; deşi mi s-a părut că le mai sesizez, din când în când, nu am luat până acum atitudine. Am de gând să adopt, de acum înainte, o atitudine activă, de combatere a eventualelor excese - nu este în interesul nimănui, nici al turiştilor, nici al proprietarilor, nici al saitului, să tolerez orice astfel de EVENTUALE exagerări.

  • Încurajez hotelierii şi administratorii unităţilor de alimentaţie publică să-şi prezinte INTOTDEAUNA punctul de vedere
  • Am recomandat şi recomand constant cititorilor să nu se grăbească să-şi "creioneze" o poziție *certă* până nu aud şi părerea celeilalte părţi implicate

Dragoș_MD CONS. ONORIFIC AFA / ROMÂNIA
[06.08.13 08:22:11]
»

@Dornan: comentariul la poza P01 zice așa:

Portia din poza a venit dupa mai bine de 2 ore si 30 de minute. Persoana in cauza, nu a cerut ciorba.

Din câte știu eu, la o masă cu mai mulți participanți, ordinea corectă de servire este - băuturi, aperitiv, felul I, fel principal, desert.

Dacă prietenul în cauză a ales (de bună-voie) să sară peste primele etape, nu mi se pare corect să se plângă de faptul că a trebuit să aștepte după ceilalți.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
DornanAUTOR REVIEW
[06.08.13 09:14:00]
»

@Admin:

Mi se pare un mic proces de intentie, dar hai sa le luam pe rand:

1. Daca era totul in regula, crezi ca ne apucam de nebuni, doar ca sa ne plangem pe site-uri de una de alta?

2. Crede-ma, daca erai acolo ai fi inteles ca prezentarea este foarte "echilibrata". (am remarcat ca locul era relativ curat, ca priveliste e frumoasa, personal politicos). Acum ce se asteapta cineva, sa fiu foarte incantat ca mi-a mancat o dupa amiaza intreaga intr-o zi libera, si mi-a servit o ciorba comestibila, dar neterminata?

3. Oricum o dai, oricum o intorci, ca sa aduci 3 beri, 2 sucuri si 2 sticle de apa minerala dupa mai bine de jumatate de ora, este o performanta de cartea recordurilor. De altfel, vad ca "patronu' " nici nu discuta despre asta. In localuri relativ fara pretentii de 3 stele, prima intrebare este ce vrei sa bei, si in maxim 5-10 minute primesti asa ceva. Mai ales cand este cald.

4. Ciorbele au venit dupa circa 1 ora (ca o fi fost 50 minute, sau 1ora si 10 minute, nu pot sa-ti spun)

5. Cand am vazut ca se ingroasa gluma, si ca timpul trece si nimic nu se intampla, ne-am mai uitat la ceas, si am constatat ca au trecut cu aproximatie 30,45,1 ora, 2 ore, 3 ore, etc. Nu m-am gandit ca o sa facem un proces, in care sa incepem sa venim cu probe. Ca daca era pe asa, atunci facem poze la ceas de cand am intrat in carciuma...

6. In "realitate" rezervarea am facut-o telefonic cu ceva timp inainte (prin asta inteleg cu cateva zile inainte). Nu stiu de unde a aparut ora 14.10 si 14.18... E drept, au mai fost niste convorbiri telefonice de confirmare cred cu cineva din grup. Dar astea au fost cu cateva minute inainte sa intram la birt-ul de 3 stele. Daca tin minte, patronul vroia sa-i comandam telefonic ce dorim... I s-a spus ca oricum in 2-3 minute ajungem acolo, si ne alegem din lista. Asta insa cred ca spune multe despre faptul ca omul in sinea lui e constient care are o problema mare cu timpul de servire. De ce te-ai apuca sa vorbesti de 2 ori la telefon si sa soliciti comenzile telefonic? Asta asa, ca fapt divers.

7. Ora casei de marcat este foarte relativa. Pe de alta parte, suma la noi a fost un pic mai mare de 414, inteleg ca pe el nu a fost trecut chiar tot. Sau este de la altcineva.

8. Toate asa zisele "dovezi" prezentate de "patron" sunt foarte relative, si pot fi masluite in diverse moduri. (photoshop, sau pur si simplu umblat la ora interna a device-urilor implicate)

Foarte pe scurt pe subiect timp, modul in care ai ajuns la 1.30 de minute nu are nici o legatura cu realitatea. Daca era vorba de 1.30 de minute, pur si simplu nu avem nimic de reprosat si nu pierdeam timpul pe site-uri cu review-uri.

9. Care ar fi fost rostul de a pierde timp pe site cu povestea asta, daca totul era asa de frumos si ca la carte?

10. Faptul ca 2 persoane din grup s-au simtit rau este un fapt.

11. Legume si carne nefiarta in ciorba, este un alt fapt.

12. Revin la ideea, ca de cat sa se lupte cu turistii "multumiti" pe forumuri, patronul in cauza ar fi mai castigat si mai eficient daca si-ar organiza activitatea la birt, astfel incat sa nu mai aiba ecouri negative.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
DornanAUTOR REVIEW
[06.08.13 09:19:38]
»

@Dragos: este un truism ceea ce spui. Nu se plangea nimeni de ordine.

Doar de timing, adica

1. 30...40 de minute pt bauturi

2. circa 1 ora pt felul 1

3. circa 2...2.30 pt felul principal

4. circa 3 ore pt desert.

In poza insa remarcam altceva. Ca in asa zisul restaurant de 3 stele, nu sunt fete de masa. Probabil pt economia la apa si detergent.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
DornanAUTOR REVIEW
[06.08.13 09:24:43]
»

@Admin: Poti te rog sa-mi trimiti si mie "documentele primite la redactie"?

In alta ordine de idei, "patronul" a sunat persoana din grup si ne-a acuzat ca "sunteti de la concurenta". Penibil personaj.

Multumiri anticipate.

DornanAUTOR REVIEW
[06.08.13 10:56:55]
»

@Admin: O observatie... Cu siguranta la ora 17 eram inca la masa. Ma gandesc daca nu cumva casa de marcat respectiva nu este neschimbata de la ora de iarna. Si 16.52 este de fapt 17.52 ora de vara.

Ca sa lamuresc putin episodul, vreau sa remarc ca am cerut nota odata cu desertul... Asta pt ca am vazut "viteza" cu care se miscau si vroiam totusi sa mai facem si altceva decat sa stam la masa.

Totusi, respectiva factura fiscala nu ne-a fost data, ci ni s-a dat un bon de hartie pe care erau trecute preturile si totalul.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
Admin
[06.08.13 14:03:40]
»

@Dornan: wow. Da ştiu c-aţi scris nu glumă în timpul în care-am fost plecat.

Bon.

Cu siguranta la ora 17 eram inca la masa. Ma gandesc daca nu cumva casa de marcat respectiva nu este neschimbata de la ora de iarna. Si 16.52 este de fapt 17.52 ora de vara.

Ca sa lamuresc putin episodul, vreau sa remarc ca am cerut nota odata cu desertul... Asta pt ca am vazut "viteza" cu care se miscau si vroiam totusi sa mai facem si altceva decat sa stam la masa.

Fotografia cu desertul felul doi încărcată de voi este luată la ora 16.47 și 55 de secunde.

Nici aparatul vostru să nu fi fost trecut pe ora de vară?

[editat ulterior] Da, am confundat, se pare, felul 2 cu desertul.

--

V-am făcut forward scanările notei de plată și a bonului fiscal în cauză -- deși mai firesc mi-ar părea ca administratorul să le urce pe sait, ca fotografii ilustrative a dreptului la replică la care e îndreptățit. Mă rog.

DornanAUTOR REVIEW
[06.08.13 14:33:18]
»

@Admin: In poza nu este desert, este chiar felul 2. Acela care a intarziat nepermis de mult, undeva dupa 2 ore si mai bine de asteptat.

Dupa cum se vede este neinceput. Daca te uiti cu atentie o sa vezi ca sunt ciuperci si pui.

In mod normal nu cred ca mananci asa ceva in 5 minute, nu crezi?

Deci, hai sa punem un rezonabil 15-20 de minute pt terminarea lui, si reiese ca acest fel 2 nu se putea termina inainte de 17.10-17.15. Corect?

Deci, cum putea sa ne dea nota de plata la 16.52, cand acest fel 2 fusese adus de doar 5 minute? In plus, cineva a comandat si desert (in paranteza spus, dupa care s-a simtit rau).

Foarte pe scurt, deci iata ca adevarul iese usor-usor la lumina, nu crezi?

Eu ti-am spus ca la ora 17.00 eram sigur in bodega, si nu avea cum sa ne dea nota de plata la 16.52. Probabil, ca daca este nota noastra si nu e altceva la mijloc, casa de marcat este pe ora de iarna, si bonul a fost eliberat de fapt la 17.52. Sa admitem ca am intrat in carciuma in jur de 15, cum sustii tu din dovezi foarte discutabile (nu stiu ce convorbire telefonica, care nu dovedeste de fapt nimic in afara unei convorbiri undeva in jur de ora 14.15). Tot raman in jur de 3 ore. Am dreptate?

Ceea ce, oricum o dai si oricum o intorci, este un timp nepermis de mare pt o masa de pranz.

In realitate, timpul a fost mai mare de 3 ore. Poate nu 4 ore, dar sigur mai aproape de 3 ore si jumatate decat de 3 ore.

Daca mai pui la socoteala si ciorba nefacuta, parca e cam mult, nu crezi?

Revenind la ideea de baza, la ce imi foloseste mie sau celor din grup sa ne razboim cu omul asta? Deci, hai sa fim rezonabili, si sa nu mai facem procese de intentie, pentru o descriere foarte echilibrata (date fiind circumstantele) a unei experiente neplacute.

Dealtfel, feedback negativ vad ca exista la greu pt pensiunea in cauza, in special legat de timpul nepermis de mare in care se face servirea mesei.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
Admin
[06.08.13 14:46:18]
»

@Dornan: descrierea ta era într-adevăr echilibrată; nu același lucru l-aș spune despre cea a colegului tău "DragosD" (rog observă că lui m-am adresat, în intervenția-mi inițială - nu ție)

Într-adevăr, am sesizat abia după ce am scris că în poză e felul doi, şi nu desertul cum credeam eu -- de fapt m-au sesizat colegii moderatori, pentru că ochelarii mei continuă să vadă ceva ce seamănă un fel 3 acolo, şi nu ciupercile cu grătar

Ergo, este probabil, într-adevăr ca ora casei de marcat să fie cea de iarnă.

Cât priveşte intrarea voastră în local, însă, ea nu se putea face "înainte de ora 14", cum susţii, din moment ce au existat convorbiri telefonice cu voi inclusiv la ora 14.18

În fine, ca de obicei, adevărul se dovedeşte a fi undeva la mijloc. Iar dialogul acesta a fost, până la urmă, util - tuturor părţilor, fără putinţă de îndoială.

DragosD
[06.08.13 14:50:01]
»

@Admin: Lucrurile proaste au parte de mai multa publicitate decat cele bune.

Va dati seama ca daca ar fi fost un local de calitate (ceea ce a lipsit in acest caz) ar fi fost doar motiv de lauda.

Sa stiti ca noi nu am vazut nici un bon fiscal nici pina in ziua de azi desi le-am cerut angajatelor atat bon fiscal cat si caiet de reclamatii. Faptul ca am plecat din cooperativa fara bon fiscal ar trebui sa va dea de gandit.

Imi puteti spune pe cine incercati sa acoperiti?

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
DornanAUTOR REVIEW
[06.08.13 14:55:02]
»

@Admin: Admit ca poate nu am intrat inainte de ora 14.00

Ceea ce este sigur insa, este faptul ca am stat mai bine de 3 ore pt o masa care nu a fost rea, dar nici prea grozava.

Ce m-a deranjat a fost timpul prea mare.

Iar ulterior, atitudinea patronului.

In locul lui imi ceream scuze, si spuneam ca lucrez la remediere. Nu incepeam sa fac politie, cu telefoane si bonuri de masa.

El s-a ales cu 400 si ceva de lei, noi cu o dupa amiaza ratata. Cam asta e.

Cine e amator de asa ceva, poate sa mearga cu incredere la Valea Mariei. Noi ne-am spus parerea.

Eu unul nu doar ca nu mai merg vreodata la Valea Mariei, dar nici in Ranca nu cred ca mai merg vreodata. Pacat de peisajul natural, care e superb. Din pacate ce au facut oamenii in zona este departe de ce ar trebui si ar putea sa fie.

PS: unde ar trebui sa fie pozele forwardate la mine? Ca nu reusesc sa le gasesc.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
Admin
[06.08.13 15:01:50]
»

@Dornan: pozele le găseşti pe adresa de mail cu care te-ai înscris pe sait.

E firesc ca un administrator care se preocupă de bunul mers al lucrurilor să facă verificări, când întâmpină astfel de plângeri. La fel de firesc e să fi fost probabil revoltat de faptul că, deşi află că aţi intrat după ora 15, iar bonul fiscal spunea că aţi plătit cel târziu la ora 16.52, să susţineţi că "aţi aştptat 4 ore după mâncare". Sincer, şi eu am fost la fel de revoltat de reaua-voinţă evidentă a afirmaţiilor lui DragosD de mai sus, (după ce ai confirmat validitatea bonului, prin confirmarea valorii)

-

@DragosD: nu obişnuiesc, stimate domn, să răspund unor întrebări de teapa celei iniţiate de domnia-ta mai sus.

DornanAUTOR REVIEW
[06.08.13 15:23:08]
»

@Admin: Iti repet, nu am verificat ora intrarii. Ce stiu sigur este ca la cateva minute dupa telefoanle cu "patronul" am intrat in local. Poate ca a fost 14.30, poate 14.45. Nu stiu sigur. Sa adminte ca poate era chiar 15.00, desi as spune ca era mai devreme de 15.00.

La fel de sigur sunt ca la 17.00 eram inca in local. Sunt la fel de sigur ca am stat peste 3 ore. Asa cum am spus cred ca mai bine de 3 ore si jumatate.

Ceea ce ramane este:

1. Timp nesimtit de mare de asteptare

2. Mancare de o calitate departe de pretentii de 3 stele.

3. Atitudinea patronului.

Alta data o sa fiu mult mai atent, si o sa fac poze peste poze, ca sa pot sustine orice afirmatie.

Asta ca sa elimin discutia asta aiurea, relativ la demonstrarea a ceea ce s-a intamplat sau nu acolo.

Este foarte clar ca patronul are o problema de atitudine. Din fericire pt noi, avem insa si alte alternative. Eu unul o sa popularizez peste tot atitudinea lui.

Ramane la aprecierea fiecaruia daca este amator afle pe pielea lui ce este real si ce nu in povestea asta.

PS: 1. nu am primit inca nici o poza la adresa de mail folosita la inregistrare. Primesc acolo instiintari la fiecare postare de ecou, dar nu am primit nici o poza.

2. Nu am confirmat ca este sau nu bonul pt consumatia noastra.

3. Ramane de vazut de ce nu a eliberat bonul atunci cand l-am cerut, si ne-a oferit in loc de bon fiscal o foaie chioara de hartie. Ma intreb daca nu cumva este o obligatie legala sa dai bon fiscal. Si nu o favoare pe care proprietarul o face clientilor.

4. Imi cer scuze ca in nesimitirea mea am protestat contra tratamentului de la Valea Mariei. Ii doresc dl Admin ca peste tot unde va merge, sa aiba parte de corectitudinea si gentiletea de care am avut eu parte la Valea Mariei, iar daca va face undeva plangere, sa fie tratat la fel cum a tratat el postarile noastre. La fel de corect si impartial.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
DragosD
[06.08.13 15:25:33]
»

@Admin: Stimate domn iti urez sa mergi linistit unde doresti si sa nu stai 3 ore dupa mancare asa cum am stat noi iar la final sa nu faci indigestie asa cum s-a intamplat in cazul nostru.

Ca sa evit discutiile inerte cu dvs voi face reclamatie la OPC.

Se pare ca exprimarea libera este INTERZISA pe acest site iar orice extra comentariu nu mai are sens.

Va multumesc pentru timpul acordat!

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
Admin
[06.08.13 15:38:46]
»

@Dornan: Mă voi referi, bineînțeles, mai jos, doar la aspectele care-mi sunt adresate.

1. referitor la scanările trimise: verifică şi folderul SPAM/BULK, câteodată yahoo primeşte acolo unele mesaje. După ce le găseşti, verifică ora expedierii - eventual scrie-o aici pe sait, pentru eliminarea oricăror ambiguităţi.

2. ai confirmat bonul prin confirmarea valorii. E suficient - e extrem de puţin probabil ca la un restaurant atât de mic să existe două bonuri de valori atât de apropiate, emise în acelaşi interval de timp.

-

@DragosD: mă rezum la a-ţi spune doar că libertatea de exprimare - a cărei lipsă e invocată atât de stupid mai sus de tine - e în fapt fix cea care ţi-a permis exprimarea respectivei stupidităţi

DragosD
[06.08.13 15:41:06]
»

@Admin: prietene mai da la perete cu "apsctele","binînţeles"

DornanAUTOR REVIEW
[06.08.13 15:51:16]
»

@Admin: Da, erau in spam. Multumesc pt ele.

1. Foaia de hartie este intradevar ce ni s-a prezentat noua pt plata. Banuiesc ca asa e uzual intr-o bodega de 3 scaieti. La restaurantele de 3 stele, asa cum Valea Mariei cu siguranta nu este, se elibereaza un bon fiscal detaliat. Sau macar se foloseste un formular tipizat, si nu o foaie de caiet velin...

Deci, stim ca la 17.52 ora de vara (16.52 ora de iarna) a eliberat acel bon "totalizator". Asta le insistentele noastre, ca alfel ramaneam doar cu foaia aia velina.

2. Ora venirii este incerta, si pana la proba contrarie ramane cuvantul lui contra cuvantului nostru. La ce-i foloseste lui sa minta este evident. Nu e clar ce avem noi de castigat, daca ce am povestit ar fi o inventie.

Dar, chiar si dupa cele sustinute de el, reiese ca sunt in jur de 3 ore. Ar fi cazul, si poate nu e prea tarziu, sa-si ceara scuze si sa oprim povestea aici. Eu sunt curios ce or sa zica cei de la OPC, cand or sa vada "bonul" fiscal si "detalierea" pe foaie velina.

3. Chiar si dupa cele mai "obiective" evaluari ramane un timp nepermis de mare.

In plus o atitudine a patronului care pune cel putin pe ganduri... Sa prezinti ca dovada un bon de casa cu ora care stii ca nu e cea reala, spune totul despre ce esti capabil sa faci ca sa iesi bine...

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
Admin
[06.08.13 16:04:33]
»

@Dornan: Mi se pare extrem de puţin probabil ca patronul, care nu e acolo decât foarte rar, să fi fost la curent cu aspectul orei decalate. Mă surprinde deasemenea vehemenţa condamnării verificărilor întreprinse de acesta - dacă ai avea o afacere 8de orice tip), nu ai face asemenea verificări?

În fine. deja percep o anumită înverșunare, în dezacord cu echilibrul aparent de până acum, înverșunare care de obicei descalifică o opinie. Asta ca să nu mai coroborez cu nivelul lamentabil al intervențiilor prietenului...

Subliniez: în percepția mea - nu doresc să influențez pe nimeni. Fiecare cititor își va forma, însă & bineînțeles, propria opinie.

Pensiunea Valea Mariei va rămâne o unitate recomandată de AmFostAcolo - pentru că au scris "de bine" despre ea membri cu vechime şi credibilitate *mare* pe acest sait - chiar dacă sunt conştient că nu poate mulţumi pe toată lumea. Niciodată nu poţi să-ţi asumi - imho - un astfel de deziderat, un astfel de "100% procent". E utopic.

E ultima mea intervenție pe fir. Vă doresc, ţie & prietenilor, experienţe doar de la "3 stele" reale în sus, pe măsura aşteptărilor.

DornanAUTOR REVIEW
[06.08.13 16:08:51]
»

@Admin: Magistre, percep o oarecare inversunare si partinire in aceasta ultima postare a ta.

Ceea ce nu sade bine unui admin.

Ceea ce spui tu acolo este echivalent cu "puteti sa zice-ti voi ce vreti, noi megem cu valea mariei orice ar fi. Nu conteaza cate nemultumiri sunt, pe noi nu ne intereseaza"

Le doresc tuturor celor care vor urma "recomandarea" ta, sa aiba parte doar de exact tratamentul care l-am avut noi acolo.

Nu asteptam decat o masa normala servita intr-un timp normal. Dar asta se pare ca e prea mult pt Valea Mariei.

Ceea ce spui ca percepi este raspunsul firesc la actiunile patronului: telefoane, punerea la indoiala a celor spuse de noi, atitudine aiurea.

Daca el intelege sa fie inversunat, si are timp si energie pt asta, o sa ne facem si noi timp, si o sa gasim si energie.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
DornanAUTOR REVIEW
[06.08.13 16:23:16]
»

@Admin: Imi permit sa citez cate ceva din O. U. G. nr. 28/1999 privind obligaţia agenţilor economici de a utiliza aparate de marcat electronice fiscale, cu modificarile si completarile ulterioare

- H. G. nr. 479/2003 privind aprobarea Normelor metodologice pentru aplicarea OUG nr. 28/1999

Citez:

"Bonul fiscal este documentul emis de aparatul de marcat electronic fiscal, care trebuie să cuprindă cel puţin: - denumirea şi codul fiscal ale operatorului economic emitent;

- adresa de la locul de instalare a aparatului de marcat electronic fiscal;

- logotipul şi seria fiscală ale aparatului;

- numărul de ordine;

- data şi ora emiterii;

- denumirea fiecărui bun livrat sau serviciu prestat;

- preţul sau tariful unitar;

- cantitatea;

- valoarea pe fiecare operaţiune, inclusiv taxa pe valoarea adăugată, cu indicarea cotei de taxă;

- valoarea totală a bonului, inclusiv taxa pe valoarea adăugată;

- valoarea totală a taxei pe valoarea adăugată pe cote de taxă, cu indicarea nivelului de cotă;

- valoarea totală a operaţiunilor scutite de taxa pe valoarea adăugată, precum şi valoarea altor taxe care nu se cuprind în baza de impozitare a taxei pe valoarea adăugată, dacă este cazul.

Sunt curios cum vor aprecia cei in drept, textul de mai sus coroborat cu bonul de la Valea Mariei.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
valeamariei
[07.08.13 02:41:26]
»

Regret ca desi am incercat in putinul timp de care dispun in general sa aflu ce s-a intamplat acolo Duminica, in lipsa mea si a sotiei, gestul meu a fost interpretat gresit!

nu intentionez sa intru in polemica cu nimeni, respect opinia oricui, mai ales cand aceasta nu imbraca forma ironiei mercantile ce tinde sa arunce cu noroi (vz: bodega, carciuma, birt, cantina, s. a.) intr-o munca in care s-a depus suflet si care se distinge sensibil fata de superficialitatea si ignoranta cu care se conduc multe afaceri in tara asta;

vreau sa fac unele precizari pentru cei care citesc aceste impresii si doresc sa mai treaca pe cabana;

va asigur ca pana la un punct evenimentele au decurs in felul urmator:

- in data de 02/08/13 s-a primit un apel de la reprezentanta grupului pentru a se solicita un meniu pe email, dupa cum se vede in fotografia alaturata;

- meniul a fost trimis la 14.19, la 1 minut dupa discutia telefonica, urmand ca grupul sa se decida;

Confirmarea a venit printr-un al doilea apel care s-a primit a doua zi pe 03/08/13, orele 14.10 de la aceeasi persoana, pt a se efectua rezervarea la restaurant pt un grup de 10 persoane, moment cand sotia, pentru operativitate, stiind ca au avut la dispozitie meniul pe email, a intrebat daca sunt deja hotariti sa comande ceva telefonic;

- desi grupul a avut la dispozitie meniul cu o zi inainte, intrucat erau foarte indecisi, nu au dorit sa beneficieze de avantajul comenzii telefonice;

grupul a ajuns la restaurantul nostru dupa circa 45 min, adica in jur de ora 15.00

Pana aici totul este cert pentru ca sunt informatii cunoscute de mine!

Nu cunosc daca ora a fost setata gresit de cei care fiscalizeaza casele de marcat si daca are sau nu un program automat de actualizare a orei;

Daca se demonstreaza ca acest lucru este gresit, imi asum greaseala inclusiv inducerea in eroare a adminului si doresc sa nu se interpreteze o atitudine partinitoare a acestuia;

La ora cand scriu acest ecou nu am posibilitatea sa aflu acest detaliu;

Cand ajung la munte in weekend o sa verific in memoria DVR-ului camerelor de la receptie realitatea in ceea ce priveste intervalul intre sosire si plecare!

Ref la ecourile lui Dornan precizez

-ecou1, pct 6: am sunat pt a verifica ceea ce s-a intamplat acolo pt a trage o concluzie; este un lucru normal si logic sa nu tratez cu ignoranta evenimentul;

discutia cu reprezentanta dvs a fost calma; de asemenea am prezentat scuze pt neplacerea in sine; mi s-a parut totodata pertinent sa-mi exprim direct parerea personala si anumite suspiciuni fata de obiectivitatea criticilor aduse pe site; nu doar clientul are drepturi ci si furnizorul de servicii! Nu e normal sa fie pus la zid! La mine nu e vorba de o simpla lupta pe forumuri care sa demostreze iscusinta sustineri unor evenimente, ci este vorba de o afacere care poate avea de suferit, poate pe nedrept;

Oamenii n-au timp! Se grabesc! Nu se duc multi in jos pe ecouri sa stea sa faca analize logice cine are sau nu dreptate!

-ecou1 pct 10: pe masa de lemn masiv se afla pe langa servetelul de bambus remarcat de acesta si un sevetel din hartie alba de unica folosinta si o farfurie suport, vizibile si in fotografia postata chiar de el; nu acoperim masa cu altceva, pt a lasa lemnul sa se vada frumos;

- ecoul 2 pct 6: cele doua apeluri si emailul trimis au fost singurele cai de comunicare cu membrii grupului; in plus un alt apel nu a mai existat la o alta ora, deci nici cu 2-3 minute inaintea sosirii; oricum acesta nu si-ar fi avut rostul, deci este eronata afirmatia! de fapt nici chiar Dornan nu este sigur la acest punct, dupa cum se reiese din exprimarea scrisa!

- ecou 2, pct 7: dupa cum ati spus in restaurant mai era o singura masa, deci era improbabil sa fi fost o eroare de inlocuire a bonurilor fiscale;

- ecou 1, faptul ca preparatele servite s-au consumat integral, demonstreaza ca au fost pe placul clientilor, ceea ce ne bucura

In final, doresc sa confirm inca odata cele scrise pe siteul nostru valeamariei.ro/ro/restaur ... riei-ranca.html, si anume ca noi nu ne numaram printre cei care utiliazeza semipreparate care gadila la limba cum spune Oana Cuzino si care se servesc in timpi record, mai ca la Mc Donald's;

Daca totusi durata de servire a tuturor felurilor de mancare a durat mai mult de 2 ore, ne cerem scuze;

Ramane sa ma conving totusi de acest lucru cand voi ajunge la munte!

--

PS: vad ca poza cu bonul fiscal nu ma lasa programul s-o incarc (nu este jpg), revin ulterior si cu aceasta imagine

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
Adnotat ca DREPT REPLICA la review CRT
DornanAUTOR REVIEW
[07.08.13 11:25:17]
»

@valeamariei:

1. Servirea a durat peste 3 ore. Dupa orice standarde, e mult. Daca te-ai uitat vreodata prin review-uri, poti sa vezi ca e o problema constanta la tine.

2. Ceea ce a deranjat a fost ca pana si bauturile au fost servite dupa circa 30 de minute. Aici nu exista nici o scuza. E vorba pur si simplu de dezorganizare.

3. Este dreptul tau sa consideri ca "se vede lemnul frumos" daca nu pui fata de masa. Altora li se pare pur si simplu zgarcenie. Iar la 3 stele cred ca e obligatoriu sa ai fata de masa.

4. Preparate consumate integral? Si toate legumele si bucatile de carne culese si lasate prin farfurii ce Dumnezeu sunt? Afirmatia ta ca au fost consumate "integral" este gratuita. Chiar daca ar fi asa, dupa 3 ore de asteptare si la portiile homeopatice pe care le servesti, nu e deloc greu sa consumi "integral".

5. Ai castigat 400 de lei, dar ai ratat un grup care ne-a cerut parerea, si carora le-am recomandat sa evite valea mariei, si cel mai bine intreaga statiune ranca.

6. Ai incercat sa rastalmacesti orice, si sa te agati de orice fleac ca sa ne decredibilizezi. Buna ta credinta este clara pt oricine sta sa judece un pic.

7. Cam tarzii scuzele. Ai fost foarte ager la telefoane in care sa ceri socoteala, dar pt scuze ti-a trebuit ceva timp...

Oricum, apreciez ca macar in final ai facut asta. Si as fi apreciat daca nu incheiai cu minciuna penibila cu consumul "integral" al produselor.

8.2 persoane din grup au avut indigestie dupa produsele tale minunate care nu sunt "semipreparate care gadila la limba". Ma refer in principal la papanasii care ni s-a spus ca sunt gata in maxim 15 minute, si care au venit dupa vreo 25... Vin greu, si pica greu. Cu adevarat mancare "ecologica"...

9. Ciorbele erau din "meniu zilei". Totusi a durat mai bine de 1 ora ca sa fie aduse. Si cand au fost aduse aveau legume nefierte prin ele. Sigur, o sa-mi explici ca asa probabil sunt mai sanatoase, pt ca asa a spus Oana Cuziono. Te rog sa-l consulti si pe Gregorian Bivolaru, pt ca se pare ca si el are anumite teorii despre alimentatia sanatoasa, care se pliaza foarte bine pe modul de preparare folosit la tine...

10. Nu se asteapta nimeni sa vina mancarea ca la MadDonald. Doar un timp normal de 1-2 ore. Si ca bauturile sa fie servite in maxim 5-10 minute. Ca ai o mare problema cu timpul de servire, stau marturie numeroase plangeri si review-uri negative pe tema asta. Si sunt intinse pe mai multi ani, ceea ce dovedeste ca este o problema constanta, nu o intamplare. Si ca nu faci nimic ca sa o corectezi.

11. Mesajul meu este doar pt interesul comunitatii. Este bine sa se stie ca la tine in local, timpul de servire este mare, ca mancarea nu e bine gatita, si ca in general pretentia de 3 stele nu e acoperita prin nimic.

12. Spui ca am refuzat "comanda telefonica". Mi se pare normal ca inainte sa comand ceva, sa vad cum arata localul. Poate nu-mi place si merg mai departe. A comanda "telefonic" o masa, presupune o relatie de incredere. Ceea nu avea cum sa fie intre noi si tine. Cred ca e elementar... A te agata de asta ca argument, arata cred eu "buna" ta credinta.

In final, te rog sa ne scuzi ca ti-am consumat produsele. Iti promit solemn ca nu se va repeta, si mai mult, ca vom sfatui cu caldura pe oricine sa-ti evite localul.

PS: Cat de "bine" documentat esti, se vede chiar din capul postarii tale. Spui "sa vad ce s-a intamplat acolo Duminica". Nu stiu ce s-a intamplat Duminica, pt ca noi am fost la tine sambata... Este evident ca pt tine 3 ore au fost de fapt 1 ora, ca mancarea lasata in farfurii era de fapt "consumata integral", ca lipsa fetelor de masa din zgarcenie este de fapt un plus care duce la "un aspect mai frumos", etc, etc, etc.

Q.E.D

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
webmaster
[07.08.13 13:13:05]
»

@Dornan & @tm67bru: Cred că nu e nevoie de off-topic și flame pe acest fir de discuții. Am șters o parte dintre ultimele ecouri, total inutile și neproductive.

padureanu
[23.08.13 16:57:17]
»

@webmaster: @Dornan; @tm67bru

abia acum am observat acest articol si doresc sa intaresc cele scrise de @Dornan si @tm67bru.

Amfostacolo in urma cu un an si cele scrise de ei sunt perfect adevarate. am si scris un scurt articol. Am fost insotiti de niste prieteni -6 persoane-care pot confirma acest lucru.

am batut tara asta in lung si in lat dar asa ceva mi s-a intamplat foarte rar.

mancarea sa zicem ca a fost buna DAR timpii de asteptare, mizeria din salonul de fumatori, pregatirea si amabilitatea ospataritelor a fost dezastru!

vorbesc de panze paianjen care aveau ceva vechime, ospatarita in blugi cu o bluza murdara, servetele si tacamuri murdare PE MASA, habar nu avea ce servea, a incurcat comenzile, nu ne-a adus deserturile comandate.

Halal turism!

este treaba patronului cum isi conduce afacerea DAR nu pe banii nostri si afisand 3 stele pe care le merita doar peisajul. in loc sa isi piarda timpul scriind raspunsuri mai bine ar face ceva curatenie si ar instrui angajatii!

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
3 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
Dornan, padureanu, valeamariei
Alte impresii din această RUBRICĂUnde mâncăm în zona Rânca?:


    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.069743871688843 sec
    ecranul dvs: 1 x 1