ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 02.08.2013
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Bucuresti
ÎNSCRIS: 02.08.13
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
JUL-2013
DURATA: 9 nopți
familie cu copii
2 ADULȚI

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
0.00%
Sub orice critică
CAZARE [camere etc]:
70.00%
Satisfăcător
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
12.50%
Extrem de nemulțumit
PLAJA şi MAREA:
0.00%
Sub orice critică
DISTRACŢ. / RELAXARE:
50.00%
Nici nemulțumit, nici mulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
26.50%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

TIMP CITIRE: 4 MIN

O vacanta mult asteptata, care s-a dovedit a fi un cosmar

TIPĂREȘTE

Ieri ne-am intors din vacanta petrecuta in statiunea Sveti Vlas, la hotelul Garden of Eden (sejurul a fost de noua nopti, cu pensiune completa, transport propriu). Am fost 7 persoane adulte si doi copii, nerabdatori sa ajungem la destinatie, deoarece eram foarte increzatori ca va fi o locatie de vis, asa cum citisem pe internet si cum ne-a fost prezentata de catre agentia de turism.

S-a dovedit insa a fi o mare dezamagire... Si spun asta cu un gust amar si cu parere de rau: a fost cea mai urata vacanta de pana acum, si cea mai scumpa, daca iau in considerare raportul calitate/pret.

Am ajuns la hotel in jurul orelor 14.00, obositi si infometati, unde am aflat cu stupoare ca nu putem servi masa de pranz, ca vom incepe cu cina... Am trecut peste acest aspect si am mers fiecare in camerele care ne-au fost repartizate (o camera standard in hotel si doua studiouri in vila Boriana). Sotul meu si cu mine am stat in camera de hotel, care a fost ok, curata, cu pat mare. Nu mi-a placut ca balconul era foarte mic si dadea spre o cladire care era in santier, si iarasi nu mi-a placut la baie, deoarece la dus nu functiona bine instalatia de scurgere, iar cada cu vibro-masaj nu s-a putut folosi decat ca o cada obisnuta (nu functiona).

Insa aceste aspecte nu sunt atat de importante si am fi trecut lejer peste ele, avand in vedere ca locatia era intr-adevar frumoasa, complexul fiind amplasat pe sapte etaje, cu multa verdeata (gradini foarte frumoase si ingrijite), daca nu ne-am fi lovit de alte probleme care din pacate ne-au ruinat vacanta.

Masa de seara s-a dovedit a fi foarte saracacioasa, nu prea aveai ce sa alegi si oricum s-a repetat aproape in fiecare seara, cu mici variatii. Micul-dejun a fost mult mai ok, insa si acesta s-a tot repetat. De departe, cea mai "tare" masa a fost pranzul, care se servea a-la-carte (nu aveau suficienti turisti cu pranz inclus, majoritatea fiind doar cu mic-dejun sau demipensiune); meniul era unul "special" pentru cei care aveau pranzul inclus in pachetul turistic si consta doar in cateva feluri de mancare, nu foarte apetisante, si chiar daca ar fi fost, tot ti se lua daca mancai zilnic. Prin urmare, pe la jumatatea sejurului, noi am renuntat la masa de pranz, preferand sa platim in alta parte.

Bomboana de pe coliva a fost cand sotul meu s-a imbolnavit: voma, diaree, stare generala foarte rea. Am considerat ca este din cauza mancarii si am facut reclamatie la hotel. Ulterior am inceput sa ne imbolnavim unul cate unul; s-a imbolnavit pana si fetita de 9 luni care era cu noi, care a ajuns la medic, fiind necesara administrarea de perfuzii mai multe zile; diagnosticul a fost de infectie cu rotavirus. Ulterior am aflat ca foarte multa lume s-a imbolnavit acolo, in special copiii. A fost un cosmar, a trebuit sa stam pe rand izolati in camera, cate doua-trei zile, cu medicamente si regim alimentar.

Pentru ca persoanele bolnave nu mai puteau merge la masa, cei care isi mai revenisera au vrut sa le ia de la masa paine prajita (pentru ca altceva nu prea mai puteau manca), insa au fost admonestati de catre doamna manager de la restaurant, ca nu avem voie sa scoatem mancare din restaurant. Degeaba i s-a explicat ca au fost zile intregi cand nu am mai servit masa acolo; nu a vrut sa auda, ba chiar ne-a spus ca a deranjat-o ca am facut plangere si ca de aceea procedeaza asa.

Alt aspect foarte neplacut a fost plaja: ingusta, cu sezlonguri si umbrele contra-cost (18 leva pe zi pentru doua sezlonguri si o umbrela), iar apa execrabila: cu pietre si plina-plina cu alge scarboase.

Mai sunt multe aspecte negative, dar nu vreau sa le mai enumar, pentru ca nu as mai termnina...

Ca o concluzie, nu m-as mai intoarce niciodata acolo... A fost ingrozitor si nu pot intelege cum altii au putut scrie review-uri atat de frumoase despre acest hotel... Am vazut mai devreme un post scris acum doua zile, de parca ar fi fost intr-o cu totul alta locatie... Tin sa mentionez ca sotul meu si cu mine nu suntem foarte pretentiosi... Poate doar am avut un mare ghinion, nu stiu... Sau poate vecinii nostri bulgari au inceput sa-si bage picioarele de tot, vazand ca turistii vin oricum la ei? Nu stiu care este raspunsul, insa NU RECOMAND SUB NICIO FORMA ACEST HOTEL! Personal cu atitudine neprofesionala, mancare execrabila, plaja si apa sub orice critica! Pacat de amplasarea frumoasa a complexului si de toata vegetatia aceea... Mare pacat...


[fb]
---
Trimis de nickol14 in 02.08.13 01:46:13
Validat / Publicat: 02.08.13 02:27:27
INFO ADIȚIONALE
  • A fost prima sa vizită/vacanță în BULGARIA
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 2644 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

2 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (nickol14); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 5400 PMA (din 8 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    2 ecouri scrise, până acum

    webmaster
    [02.08.13 02:27:12]
    »

    @nickol14: bun-venit pe sait şi în comunitatea AmFostAcolo.ro.

    Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare

    nickol14AUTOR REVIEW
    [02.08.13 02:50:12]
    »

    @webmaster: Multumesc. Imi pare rau ca prima impresie pe care o postez este una negativa. Insa imi doresc ca turistii sa cunoasca aspecte pe care as fi vrut sa le cunosc si eu, inainte de a merge in vacanta. Sper ca voi reveni cu impresii mult mai placute, din alte calatorii.

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    1 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    nickol14
    Alte impresii din această RUBRICĂGarden of Eden Hotel:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.029764890670776 sec
    ecranul dvs: 1 x 1