ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 29.07.2013
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 50-60 ani
DIN: Dr Tr Severin
ÎNSCRIS: 30.03.12
STATUS: SENIOR
DATE SEJUR
JUL-2013
DURATA: 3 nopți
familie cu copii
2 AD. + - COPII -- v: -

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
CAZARE [camere etc]:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
CADRUL NATURAL:
100.00%
Încântat, fără reproș
DISTRACŢ. / RELAXARE:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
95.00%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
la PMM* = 40 EUR
*PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

TIMP CITIRE: 11 MIN

Renaşterea Afroditei

TIPĂREȘTE

Hotel Afrodita,***, Băile Herculane

(www.hotel-afrodita.ro/‎)

Canicula acestui sfârşit de iulie ne-a gonit din Severinul maximelor termice absolute din România acestor zile, la o aruncătură de băţ, la aer ionizat de munte, de 2000 de metri altitudine, la Băile Herculane, la cota 170!

Am intrat pe AFA, curioasă să văd care sunt opiniile turiştilor despre Hotel Afrodita, renovat şi redeshis relativ curând şi am văzut că nu sunt încă postări despre hotel.

Sunt, cred, destui români care au ajuns măcar o dată în Herculane, în ultimii 25 de ani, şi care mai păstrează în memorie imaginea celor patru mari hoteluri de la intrarea în zona turistică nouă a staţiunii – Dacia (fost UGSR), Minerva, Afrodita, Diana.

Într-un fel oarecare, funcţionează aproape toate. La Minerva nu pare să se fi făcut nici o mişcare, are acel aer părăsit, vechi, deşi în fiecare din cele trei seri am văzut nişte copilaşi (minoritari?!?) intrând în hotelul care nu avea nici măcar recepţia iluminată.

La izvorul Domogled, de la care noi luăm apă pentru consumul curent de vreo 10 -12 ani, am văzut pe cineva cu o brăţară de culoarea oului de raţă, pe care scria Hotel Diana, 3*, deci are servicii all inclus!?!...

Ne-am bucurat când am văzut că Afrodita (construit în 1979!) a scăpat din ghearele neiertătoare ale degradării, ale abandonării în implacabila ruinare!

Am regăsit un hotel renăscut întocmai ca pasărea Phoenix, din propria-i cenuşă, cu aceeaşi maiestuozitate pe care i-a conferit-o dintotdeauna silueta înaltă, de 10 etaje, care înfruntă cu impetuozitatea vremelniciei, perenitatea ancestrală a muntelui Domogled.

Din cele 10 etaje, sunt deschise etajele 5 -10, în regim de 3*, urmând ca etajele 1 - 4, din spusele recepţionerei, să aibă clasificare de 4*. Ea spunea că etajul 4 ar urma să fie dat în folosinţă în câteva săptămâni, dar, după cât de crunt a uruit o rotopercutantă - profi sâmbătă după-amiaza, undeva în zona de sub camera noastră, pare imposibil!!!

Cum noi am stat doar un weekend, şi acela început de fapt joi seara, nu am avut pretenţii deosebite privind camera. Într-un hotel nou, cum ar veni, vrei o cameră dublă, normal cu pat matrimonial (dar la fel de normal, erau epuizate, aşa că, tot normal, am avut cameră twin cu paturile apropiate:)!) şi, ai de ales etajul şi poziţionarea camerei – cu vedere la muntele Domogled, sau la staţiune.

Nici nu am apucat eu să zic "1", că domnişoara de la recepţie terminase de înşirat “...de la 5 la 10”, de am simţit cum îmi coboară entuziasmul, cu viteza gândului, de la nivelul 10 (NU etajul 10!!!) la minus 10, aşa că, mental, am anulat 5 din cifrele înşirate şi a rezultat un etaj unu în bază 5, cameră cu vedere la staţiune! Ştiţi că mereu spun că nu-mi plac hotelurile mari… ei, acum aţi înţeles că nu sunt fană panoramă – de – la - etajul…10! Dar ne propusesem să avem un weekend maxi-relax, aşa că nu era să-l stric cu atâta lucru :)…

Asta, după ce bezmeticisem o groază de timp, să alegem o pensiune, din variata ofertă a staţiunii şi concluzionasem, o dată în plus, că ne - place - să - stăm - la - hotel – şi - gata!

Deci, 178 lei pe noapte, o cameră dublă standard, cu mic dejun bufet suedez, care includea şi acces nelimitat la piscina, jacuzzi şi sauna hotelului, dar la care nu am ajuns, preferând aerul nemaipomenit de munte şi apele de afară…

Am citit acum pe net că în camerele duble superioare şi apartamente ar fi aer condiţionat. Nu am avut în camera noastră, dar nu a fost nevoie.

Am mai stat în acest hotel, în cealaltă viaţă a lui, în perioada 1985 – 1992. Ştiam aşadar dimensiunile camerelor, ştiam balcoanele, ştiam cele două restaurante (aici am avut şi banchetul de la terminarea facultăţii!), ştiam că are piscină. Dar l-am găsit acum în… alte… straie! De la recepţie, la lifturi şi de la culoarea zugrăvelii camerei, la mobilier, de la noua dotare cu răcitor, la baia cu cabină de duş, nu cu cadă.

Decoraţiunile de la nivelul zero - zona recepţiei şi a barului, sunt, de aşteptat la un hotel de aşa dimensiuni, impresionante. La fel ca şi cele de la nivel -1, unde sunt cele două restaurante. Calitate, bun gust, spaţiu vast.

Plafonul cabinelor de lift, este, la propriu, feeric! Un joc de forme rotunde, strălucitor – întunecate, negre - argintii!

Camera este micuţă, dreptunghiulară, cu lăţimea aproape cât lăţimea patului dublu (sau 2x1 :)) plus cele două noptiere (cu câte un sertar) şi lungimea suficientă cât să încapă, în spaţiul dintre pat şi birou, şi două fotolii micuţe, dar comode. Biroul este de fapt un blat cu o uşă în stânga, care maschează răcitorul, tot liliputan, cu ceva dotări de minibar. Uşa biroului se deschide pe stânga, iar uşa răcitorului...pe dreapta!...

Deasupra biroului, prins în perete, este un tv - LCD, de diagonală rezonabilă, iar în dreapta lui, şifonierul cu două uşi, cu câte o compartimentare inferioară şi superioară şi bara cu vreo 8 umeraşe.

Acum, mobilierul nu mai este din lemn masiv, cum era înainte în toate hotelurile, ci din PAL “furniruit” cu autocolant. Asta o consider cea mai mare pierdere, îmi plăcea acel mobilier de bună calitate, din lemn masiv, din hoteluri…

Culorile pereţilor sunt vii, două nuanţe de verde – un verde-smarald pe peretele cu tăblia patului şi pe hol, şi un verde-prăzuliu, jucăuş, pe ceilalţi pereţi. Iluminatul este asigurat cu aplice fixate pe pereţi, cu întrerupătoarele poziţionate ergonomic. În dotarea camerei este telefon, dar... nu este funcţional internetul...

Când am cerut parola, la recepţie, ni s-a spus "la etajul 5 nu funcţonează, dar avem două calculatoare în hol (...)". Nu m-au mai interesat alte amănunte, dar jos, la restaurant, erau vreo 3 routere, cred că şi acolo era funcţional.

Camera este, ca şi înainte, mochetată. Mochetă nouă, bineînţeles. Şi mobilierul specific de hol s-a înlocuit. Perdeaua de voal alb şi draperiile, care reuşesc să dea un semiîntuneric bun şi în miezul unei zile însorite de vară, dar un pic prea lungi decât ar fi necesar, sunt de asemenea noi… Lenjeria albă, nouă, apretată, două pilote albe matlasate, pufoase, nefolosite până acum, cred..., prosoape albe, nu din cele mai groase, dar noi, pe care le-am găsit făcute în formă de lebede (mie nu-mi plac acele bazaconii!).

Baia…este, în opinia mea, cartea câştigătoare a renovării! Faianţa şi gresia, de dimensiuni mari, în culori care se armonizează nuanţat, cu cabină de duş (în sfert de cerc) în locul căzii, pe care, dintotdeauna, dar mai ales în acele vremuri, de dinainte de 89, am considerat-o, în dotarea unui hotel, insalubră, septică.

Cu o policioară nichelată, pentru articolele de toaletă şi suport de prosoape în acelaşi timp, în stânga uşii (privind din interiorul băii!), şi cu calorifer - uscător, din aluminiu, în dreapta, ridicat un pic sus pe perete. Deasupra chiuvetei este o oglindă maaare, super, iar aerisirea băii se asigură printr-un ventilator care funcţionează în tandem cu iluminatul.

Intenţii bune, proiect frumos, daaar, în buna meteahnă românească, compromis pe distanţa proiect – execuţie! Cabina de duş este montată execrabil, se scurge apă pe gresia din faţa cabinei de nici nu ştii pe unde, astfel încât, dacă nu ai avut grijă să muţi covoraşul de plastic pe locul corect, rişti să-ţi rupi oasele! Eu am păţit-o, fără urmări din fericire, în răstălmăcirea haz - de - necaz zicând că asta înseamnă că vom reveni…

Pe interiorul cabinei, o bandă plasticată lată, îndoită în unghi de 90 de grade, ar trebui să asigure etanşarea între faianţă şi marginea cădiţei. Ei bine, n-o face, că e unduitoare ca valurile Dunării! Vă daţi seama care va fi urmarea în timp: mucegai la greu, pe toată lungimea celor două laturi faianţate! Mare păcat!

Nu ar fi târziu nici dacă acum, măcar o femeie de serviciu, ar înştiinţa pe cineva din stafful hotelului, se poate remedia. Ori un strat de silicon grosier, ori rearanjată acea bandă şi lipită cu simţ de răspundere! Pentru că şi acel covoraş de plastic cauciucat îmbibat din belşug şi aproape continuu cu apă va fi sursă de mucegai în timp, neavând răgazul necesar să se usuce în anotimpul rece. Păcat să se degradeze aşa repede o aşa investiţie!

Despre restaurant acum… Cel mare, din dreapta, cum cobori din lifturi, “Premier”, este la fel de mare cum îl ştiam. Habar nu mai am dacă înainte se numea cumva, dar mai mult ca sigur denumirile actuale sunt noi. Este împărţit în două zone de spaţiul placat cu gresie din mijloc - stânga, locul aşa-zisului ring de dans. În organizarea servirii micului dejun în regim bufet - suedez, fiind însă locul unde sunt amplasate tăvile cu produse. În partea diametral opusă ieşirii de la bucătărie, urmarea fiind că ospătarii fac kilometri - de - drumuri de la bucătărie la bufet, de fiecare dată cu câte un singur produs!

Deci micul dejun servit în regim de bufet suedez. Este, de acum, deja demonstrat, cu succes, că se poate şi la noi! ...Cereale cu cacao, musli cu fructe, lapte, iaurt, unt la pacheţele, un fel de brânză şi unul de caşcaval sau brânză topită, nu aş putea preciza exact... Farfurii cu feliuţe de castraveţi, de roşii, de ardei gras, fiecare separat, icre şi salată de vinete (nu ştiu dacă cu - sau - fără maioneză!), vreo 4 sortimente de mezeluri – salam şi şuncă presată, bucăţele de cremwurşti fierţi (nu foarte grozavi însă...) şi muştar, ouă ochiuri, cârnăciori prăjiţi, în altă dimineaţă bacon prăjit, suc galben şi roşu, care era golit din sticle în dozatoare, cafea tot dintr-un dozator (în ceşcuţe de cam ½ de doză necesară!), pâine albă şi neagră cu seminţe (mai gustoasă!), într-o dimineaţă şi chifle (care se serveau la celelalte două mese ale zilei!).

Destul de bine, zic eu. Cred că nu erau gemuri şi/sau miere, dar n-aş băga mâna în foc, că eu le sar şi cu privirea, nu mă tentează. În trei zile cât am stat noi, asta am văzut. Cred că au fost şi banane, am identificat una rătăcită pe acolo... La câţi copii erau, probabil se epuizau primele...

Cât priveşte prânzul şi cina, pentru cei care erau veniţi în serii de 6 sau 10 zile, după cum este trecut pe site-ul hotelului şi pe pliantele de la recepţie, erau două variante: în sistem fişă cont (sau credit cont) şi în sistem pensiune completă.

Se putea mânca însă şi la liber, cu plată cash, cum a fost şi cazul nostru.

Am remarcat o preocupare deosebită pentru prezentarea artistică a felului adus în farfurie şi a deserturilor – îngheţate, clătite, papanaşi etc. Preţuri rezonabile aş zice – cel mai mult am plătit 70 lei (inclus şi tips-ul!) un prânz cu ciorbă, fel principal şi salată pentru două persoane şi un desert, pentru că erau două clătite (gro-za-ve!!!) la o porţie. Cu apă însă, că umblam toată ziua... Berea era 6lei (Haineken), dar nu era atât de rece cât îi stă bine unei beri când e vară şi caldură mare... chiar curată caniculă... Nu ştiu cum naiba grecii ăia reuşesc să-ţi aducă totdeauna berea – că o ceri la halbă sau la sticlă, indiferent cum şi ce sortiment – aburindă, de rece ce e!... Cred că au descoperit azotul lichid!?!... Vinul alb sec, se terminase (!...). Şi nici cel demisec nu prea se lasă bine răcit, cum i-ar sta bine după felul şi închipuirea lui... Apa minerală carbogazoasă şi plată, la sticlă - de - sticlă, era însă rece!

A!!! Sunt doi bucătari, care fac de serviciu prin rotaţie şi... se vede... Ospătarii, sunt, cei mai mulţi, tinerei. Au potenţial, sunt la început şi ar putea schimba multe, sunt ca nişte pietre preţioase neşlefuite sau ca nişte... bureţi de tablă şcolară avizi de apă. Cred însă că mentorii nu mai sunt pe măsura lor sau a timpurilor... Dacă sunt învăţaţi cum să aibă clasă, o vor avea, am încredere în ei!

Cam astea ar fi primele impresii despre noua Afrodita! Noi ne-am propus să revenim în toamnă, pentru măcar o săptămână de proceduri. Pentru că, da, în asta constă acum valoarea ei, poţi face zilnic 4 -10 proceduri (conform pachetelor şi indicaţiilor medicale), apele binefăcătoare nu şi-au pierdut proprietăţile nici după 1860 de ani!

Iar piscina e super faină, tocmai bună pentru vreme rea... Peisajul, toamna, nu va fi cu nimic mai puţin încântător, iar aerul... aerul... este la fel de ionizat, fie iarnă, fie vară...

Simt însă colţii amărăciunii sfâşiindu-mi gândul şi sufletul, când îmi imaginez cum ar fi întrega staţiune Băile Herculane, dacă ar fi... a... austriecilor... Sigur ar fi cea mai frumoasă staţiune balneo din Europa!

PS: Voi introduce fotografiile în două etape, pentru că sunt de pe două telefoane şi nu am cealaltă sursă... Puteţi însă accesa pe net multe imagini, mult mai reuşite, care vă vor da o imagine mult mai aproapiată de realitate din zona recepţiei, a restaurantului, a piscinei (acolo eu nu am făcut deloc fotografii...).

PS2: Piscina este la nivelul - 2 (minus doi!!!).

PS3: Erau şi ceva articole de toaletă în baie - 2 săpunele mici, 2 pliculeţe cu şampon, 2 căşti de duş, suficiente pentru o şedere scurtă.


[fb]
---
Trimis de Lyssys in 29.07.13 19:20:08
Validat / Publicat: 29.07.13 22:31:00
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 5824 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
NOTĂ: Operatorul acestei destinații (proprietarul, administratorul etc) a scris un răspuns / drept la replică referitor la aceste impresii
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

14 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Lyssys); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P02 Hotel Afrodita, Băile Herculane - O cameră dublă twin-apropiat...
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
[900 PMA] [450 PMA]
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 16400 PMA (din 16 voturi)
NOTĂ: Mulțumită numărului de voturi primit, articolului i-a fost alocat automat un SUPERBONUS în valoare de 2000 PMA.
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 40.00 EUR pe cameră

  • ECOURI la acest review

    14 ecouri scrise, până acum

    webmaster [29.07.13 22:30:48] »

    Mutat la rubrica "Afrodita Hotel" (deja existentă pe sait); şters rubrica dublură creată de autor

    Lumis66 CONS. ONORIFIC AFA / ROMÂNIA [07.08.13 23:20:57] »

    Lyssys: un SUPERBONUS meritat atât pentru prezentarea hotelului cât şi pentru trezirea amintirilor plăcute petrecute la acest hotel în luna mai 2013 (10 nopţi).

    Şi noi vrem să revenim în toamnă pentru o nouă cură de tratament unde baza este absolut nouă, inaugurată în aprilie 2013 şi seviciile de bună calitate.

    jalique* [14.08.13 13:44:19] »

    @Lyssys: buna, as vrea ceva detalii in plus, dc se poate: zgomotele renovarii sunt asa crunte toata ziua? eu o sa merg in cursul saptamanii. piscina e ok, aglomeratie? multumesc.

    Lyssys [14.08.13 19:58:30] »

    @jalique: Nu a durat mai mai mult de 15 minute, dar nu ştiu dacă datorită faptului că au reacţionat turiştii cazaţi la etajele 5 şi 6, sau a fost o lucrare de scurtă durată, cert este că era nepotrivită şi ora şi ziua... Nu se face aşa ceva...

    Oricum, majoritatea turiştilor erau cazaţi, se pare, la etajele 9 şi 10 (am remarcat după cât aşteptam la lift, astfel încât, de câteva ori, am îmbinat utilul cu plăcutul şi am coborât pe scări...). Dacă nu aveţi probleme cu înălţimile, sau vă doriţi o vedere panoramică deosebită, puteţi opta pentru o cameră la 10...

    La piscină nu am făcut decât o foarte scurtă incursiune, ca să vedem dacă se pretează la frecventarea în anotimpuri nepotrivite... Este o. k., are program toată ziua, dimensiuni rezonabile. Poate va fi mai aglomerată atunci când vremea de afară nu va mai permite băile în izvoarele termale exterioare...

    jalique* [14.08.13 20:10:21] »

    @Lyssys: ok, multumesc! am inteles ca nu prea se pune problema alegerii etajului- poate ca e in plin sezon. poate or fi terminat cu spartul si acum zugravesc; et. 10 parca nu-mi surade, si tot la 5-6 ma gandeam... in fine, vom vedea.

    ps. nu pot vota inca, dar altfel- excelent review!

    Lyssys [14.08.13 20:23:55] »

    @jalique: Vă doresc să vă bucuraţi din plin de sejur!

    După spusele recepţionerei, ar trebui să fie date deja în funcţiune şi acele etaje...

    Lyssys [14.08.13 20:43:43] »

    @Lumis66: Dacă veţi reveni înseamnă că sunt de calitate procedurile. Este un fapt îmbucurător. Cred că ar fi singurul mod în care ar putea supravieţui acest hotel (uriaş pentru dimensiunea staţiunii şi oferta mare de cazări la pensiuni!) - prin programe balneo, altfel...

    Troncota [14.08.13 21:07:43] »

    Ei bine, cu mandrie citesc aceste review-uri ma bucur ca sunt clientii multumiti, incepand de la intrarea in hotel, pana la servirea mesei faptul ca noi, ospatarii (pt ca eu sunt ospatarita), suntem tineri, eu cred ca este un mare plus avem putere de munca, avem rabdare si nu suntem cu nervii in pioneze va asteptam cu mare drag la noi, portile hotelului care ofera rasfat pentru zeitati sunt mereu deschise sper ca vorbesc in numele tuturor cand va spun ca intreg personalul va saluta cu drag pe toti cei care ati trecut macar in vizita la noi Va mai asteptam!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    jalique* [23.08.13 17:06:01] »

    asadar, am fost acolo! adica, in herculane, la afrodita. exact ca in povestea de mai sus: hotelul arata bine, personalul amabil, eficient, prompt- mai ales diana si cristina de la receptie (rezervare- camere, parcare; oferte pe loc. etc) si seful de restaurant- spirt! la bucatarie e loc de mai bine, dar problema stringenta ar fi refacerea cabinelor de dus- scurgerea nu-i in regula (la et. 5 cel putin) si e nevoie de un suport ptr. cosmetice fixat in perete (gel, sampon, sapun). lifturile sunt depasite in orele de varf. una peste alta- e de mers si stat acolo!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    webmaster [23.08.13 17:22:06] »

    @jalique: ne-am bucura să putem citi impresiile tale de acolo scrise ca articol (review) nou.

    Procedând astfel, ai avea ocazia ca prin notele şi evaluările proprii să contribui la o medie mai reprezentativă a acestei destinaţii.

    Poţi folosi linkul "ADAUGĂ IMPRESII NOI"

    Lyssys [23.08.13 19:04:23] »

    @jalique: Regretabil că probleme la cabinele de duş sunt la mai multe camere, sau, culmea coincidenţei, aţi stat tot la... 512?!...

    Să vă fie de bine sejurul, şi, de ce nu, la mai multe şi mai bune!

    kromm [29.08.13 11:50:14] »

    @Lyssys: perfect adevarat am fost in august acolo. cu ospatarii intadevar greeeu

    jalique* [30.08.13 21:09:28] »

    @Lyssys: pe aproape- 514

    dianavladut* [22.05.18 14:28:25] »

    @Lyssys:

    Buna ziua, Lyssys!

    Dorim să vă mulțumim pentru alegerea dumneavoastră de a de a vă număra printre primii oaspeți la Afrodita Resort & Spa și pentru timpul pe care l-ați dedicat pentru a ne scrie.

    Fiecare opinie ce vine din partea dumneavoastra este extrem de importantă pentru noi deoarece lucram în permanență la procesul de îmbunatațire al serviciilor noastre.

    Într-adevar, la acea perioada nu exista niciun feedback și ne bucuram nespus că dumneavoastră ați dat startul.

    De asemenea, este adevarat, a fost o vreme în care stațiunea a fost neglijată,

    însa, atât noi, cât și autoritățile locale, lucrăm în permanență pentru a o readuce

    la viață, ținând cont că natura ne-a oferit tot sprijinul.

    În perioada în care porțile hotelului s-au redeschis către dumneavoastra, așa cum ați menționat, nu erau toate etajele funcționale, așa cum sunt în momentul actual.

    Ne bucurăm foarte mult să aflăm că am reușit să vă întâmpinăm așteptările, iar noile dotări ale hotelului au fost apreciate de către dumneavoastră.

    De asemenea, ne bucurăm că preparatele culinare au fost pe gustul dumneavoastră și ați apreciat potențialul colegilor noștri care erau la început de drum.

    Acum, după foarte mulți ani în care am lucrat în permanență pentru a îmbunătăți serviciile și facilitățile hotelului și încă o facem, sperăm să reveniți la Afrodita Resort & Spa pentru a vă bucura de relaxare în hotelul nostru și în împrejurimi.

    Până atunci, sperăm să aveți parte de o zi minunată!

    Cu stimă,

    Diana V, Guest Relations Manager Afrodita Resort & Spa


    NB dianavladut* este (sau a fost) reprezentant al unității
    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    Adnotat ca DREPT REPLICA la review CRT
    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    5 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    dianavladut*, jalique*, Lumis66, Lyssys, Troncota
    Alte impresii din această RUBRICĂAfrodita Hotel:


      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.064571142196655 sec
    ecranul dvs: 1 x 1