ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 21.07.2013
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Bucuresti
ÎNSCRIS: 12.07.10
STATUS: GOLD
DATE SEJUR
JUL-2013
DURATA: 10 nopți
familie cu copii
2 AD. + 1 COPII -- v: 6

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
CAZARE [camere etc]:
100.00%
Încântat, fără reproș
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
PLAJA şi MAREA:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
DISTRACŢ. / RELAXARE:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
91.00%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

TIMP CITIRE: 8 MIN

Vacanta frumoasa, putin sub asteptari...

TIPĂREȘTE

De la inceput tin sa precizez ca acest complex Evrika, este foarte aglomerat, mult prea aglomerat pentru gusturile noastre.

Stiam asta, auzisem de la prieteni, dar nu credeam ca va fi chiar asa de aglomerat, mai cu seama ca mai experimentasem Bulgaria (Obzor - Miramar acum 3 ani). In plus, am comparat si cu Turcia.

Probabil ca este vorba si de perioada mai aglomerata a anului, nu stiu ce sa zic.

In orice caz, am mai fost la all inclusive si aprox in aceeasi perioada, dar nu se compara cu ce a fost aici.

De asemenea, tin sa precizez faptul ca aspectele negative postate aici sunt strict personale (subiective), insa am incercat sa le evidentiez pentru a putea ajuta si pe altcineva in decizia de a alege acest hotel.

Asta nu inseamna ca sejurul nostru a avut de suferit de pe urma lor, in ansamblu, vacanta fiind una reusita.

Nu am insistat pe alte aspecte de care s-a vorbit pe acest forum si se cunosc destul de bine (drum, vama, feluri de mancare, etc).

Ce ne-a placut:

Cazarea si check-in s-a facut rapid si fara dureri de cap, in 15 min eram in camera si ne pregateam de prima baie in mare. Avand bagaje cam multe, ne-a ajutat un baiat cu un carucior.

Camera a fost mare si spatioasa cu aer conditionat si TV normal Beko. La TV nu prea ai ce sa vezi, neavand nici un post romanesc, in concluzie, nu l-am folosit.

Personalul este in general foarte amabil, zambitor, iar cameristele sunt harnice si serviabile. In fiecare zi ne curatau camera si ne-au schimbat prosoapele.

Intr-una din zile chiar ne-au facut niste animalutze dragutze din propoape, iar in alta zi alte figurine.

Intr-o seara am fost rugati sa luam parte la un sondaj de opinie, in care puteai sa-ti spui oful pe o coala de hartie tip pentru diferite sectiuni (restaurant, cazare, animatie, etc). Ni s-a parut un lucru excelent pentru a putea avea un feedback din partea turistilor. Din ce am observat, aproape toata lumea scria cate ceva.

Recomand restaurantele asiatic si cel bulgaresc. Aici se mai poate schimba meniul zilnic, se poate manca si altceva si se scapa de aglomeratie. Ambele sunt cu autoservire si sunt curate.

Toboganele cu apa fac toti banii si pot sa le incadrez de la ok la superlativ. Daca aveti copii, cred ca aici nu se vor plictisi. Pacat ca functionau dupa program (10-12,15-17).

Piscinele pareau curate (desi nu se compara cu cele din Turcia spre ex.). Erau ingrijite zilnic de catre personalul de la piscina. Totusi, fiind foarte multa lume si in special familii cu copii, ma gandesc ca apar inevitabil probleme.

Plaja era curata, nisipul este fin comparabil cu cel de la Mamaia. Apa marii a fost curata, calda si fara alge (desi intr-una din zile au fost ceva plante aduse de curenti, mai degraba asemanatoare cu iarba).

In ansamblu, restaurantul principal a fost destul de ok, nu se murea de foame, dar parca erau abonati la un cliseu. Aaa, sa mentionez, inghetata era la discretie: -).

Animatia in serile de party a fost destul de antrenanta (karaoke, muzica, dansuri pentru copii). Culmea, era intretinuta de aceleasi persoane care erau responsabile de animatia de la piscina (mai putin reusita). Limba romana, foarte putin folosita... noroc cu engleza.

Supermarket-urile din zona (exista unul mare la 200m de hotel, dar si cateva mai mici chiar langa hotel) te pot ajuta daca ai nevoie de altceva.

Ce ne-a placut mai putin:

Nu pot spune ca nu exista o diversitatea de feluri de mancare, dar varietatea mancarii a lasat de undeori de dorit (spre exemplu, nu am vazut un piept de pui la gratar in 10 zile!!!). Carnea existenta era preparata cu preponderenta folosind sosuri cam ciudate. Nu mai spun faptul ca file-ul de porc avea un gust tare ciudat pe care nu-l mai experimentasem. De asemenea, prajiturile aratau bine pe afara dar cam cremoase pentru gustul nostru. Din acest motiv, dar si din cauza faptului ca am fost speriati de enteroclita, nu le-am incercat.

Programul de cina in 2 serii 18-19:30/20-21:30 nu l-am mai intalnit pana acum (iar intre 19:30 si 20:00 efectiv nu ti se permitea sa intri in restaurant, daca erai deja acolo in acel interval, nu te dadeau afara...). Fiind foarte multi turisti, cred ca au fost nevoiti sa recurga la aceasta metoda pentru a nu ne calca in picioare. Chiar si asa era foarte mare aglomeratie.

Faptul ca au fost cazuri cu enterocolita ne face sa credem ca se intampla ceva acolo. Avem o familie de prieteni cu 2 copii cu care ne-am intersectat ca perioada a concediului la Evrika si ne spuneau ca au avut parte de un concediu ratat. Au facut toti forme de enterocolita de la cea mai usoara la cea in care a fost necesar administrare de antibiotic. Din acest motiv, am decis sa fim precauti, avand si o perioada mare a sejurului (10 zile!). Pot spune ca in ultimele zile am avut si eu stomacul deranjat si a fost necesar ca 1-2 zile sa beau numai ceai de menta (au din belsug, deci sunt pregatiti!!! : -)))).

Cauzele pot fi multiple: spalarea veselei, igiena alimentatiei dar si apa din bazin.

Ca o chestiune nostima legata de acest subiect, intr-una din seri am vazut un pushtulica (si nu era roman) care lingea de zor lingura cu care se pune inghetata la autoservire: -). In acest caz, personalul restaurantului a observat si a inlocuit vesela, dar ma gandesc cate or fi trecut neobservate...

Poate am eu ceva cu ei, dar familiile cu copii olandezi sunt mult mai galagioase decat romanii. Nu stiu cum faceam, dar numai langa ei nimeream la masa sau la plaja si aproape de fiecare data galagia era in toi: -). Astia parca nu stiu sa vorbeasca mai incet... In plus, usi trantite la camerele de hotel, galagie pe hol, ceva incredibil... Mai mult, mi s-a parut ca parintii copiilor blonzi nu le spuneau nimic...

Internetul din camera este JALNIC!!!... Nu pot sa caracterizez altfel acest serviciu. Ca preturi, este f. scump 5bgn/h, 14bgn/24h, 39bgn/7zile, si 59bng/14zile. Am vrut sa platim la venire din prima, dar nu ne-au lasat, spunandu-ne sa-l testam mai intai (stiau ca au probleme!!!). Ok, am testat (adica ce puteam testa, pana la pagina de login a hotspot-ului) si parea ca merge bine, aveam un semnal bun. Apoi vine parea frumoasa, dupa ce am platit, am primit user si parola si am incercat din nou. Dupa logon, nu mai merge nimic. Semnalul se pierde frecvent (cel putin in zona in care am fost cazati noi - corpul D2 spre mare), iar browsing-ul este aproape imposibil. Initial am crezut ca suntem noi ecranati, sau ceva de genul asta, dar am constatat ca seara dupa ora 24 si mai ales dimineata pana in ora 08AM, cu acelasi semnal si acelasi hotspot, mergea mult mai bine.

De altfel, au fost singurele perioade cand am putut sa citesc mail-ul si sa ma folosesc de internet cat de cat omeneste. Mentionez faptul ca nu am testat internetul afara, unde am auzit ca ar fi mers mai bine. In orice caz, cred ca este o problema cu Internet-ul la hotelurile bulgaresti (cand am fost la Obzor, a fost acelasi lucru).

Am inteles de la cineva de aici de pe forum ca ar fi fost mai convenabil sa cumparam o cartela prepaid de la un operator mobil bulgaresc (pentru Internet), dar am aflat deja prea tarziu si nici nu imi era clar cum se poate face si nici ce fel de modem e necesar...

Ocuparea sezlongurilor dimineata la piscina/plaja era o intreaga poezie. Toate anunturile lor specificau faptul ca au destule pentru toti turistii si mai mult, in cazul in care se ocupa cu prosoape, acestea vor fi luate de personalul hotelului. Partial adevarat, daca te duceai mai tarziu, intr-adevar iti faceau rost de un sezlong liber, dar nu aveai umbrela si nici o pozitie mai aproape de piscina/mare. Intial am crezut ca sunt romani cei care se scoala de dimineata sa le ocupe, dar am constatat ca olandezii si nemtii conduc detasat la acest capitol.

Restaurantul italian nu pot sa-l incadrez la experiente placute. In ciuda faptului ca sunt cateva mese afara, se asteapta foarte mult pentru a da comanda dar si pentru aducerea ei (cam 30 min la fiecare). In acest timp te simti foarte stingher. Este singurul restaurant fara autoservire. Efectiv ti se arunca mancarea pe masa si te mai intreaba cineva din 15 in 15 min daca mai vrei sa bei ceva. Locatia restaurantului este aceeasi cu cea la care se mananca ziua la piscina, adica destul de golasa si fara nimic personal. Noroc cu salatele din meniu, altfel, slab.

Faleza este foarte aglomerata, iar seara, nu te poti plimba linistit, fiind o lume atat de pestrita incat Mamaia pare o joaca de copii. Preturile sunt pe masura, pentru toate pungile, dar parca mi s-au parut mai mari ca la noi.

Animatia la piscina a lasat de dorit si se vede clar ca nu au experienta. Se poate si mai bine. Din moment ce aprox. 50% din clienti sunt romani si tu nu rostesti decat un "Buna dimineata" amarat, zic eu ca e cam putin. Acum toti sunt pro-occident: -). Noroc ca ne-am descurcat cu engleza. Ce-i drept, a venit la noi o duduie animatoare intr-o zi sa poarte o conversatie in engleza, dar cam atat.

Poate ca este doar o impresie, dar romanii sunt lasati la urma cam la tot se intampla in acest complex.

Inclusiv anuntul in lb.romana cu privire la faptul ca vor lua prosoapele de pe sezlonguri era foarte sec, din cateva cuvinte si postat ultimul in lista (anuntul era scris in 5 limbi pe o bucata de hartie existenta pe fiecare masa in restaurantul principal).

...final

Ca o concluzie, dupa cele relalate mai sus, a fost frumos dar nu cred ca noi vom mai reveni aici.


[fb]
---
Trimis de best_m in 21.07.13 19:51:23
Validat / Publicat: 21.07.13 21:48:58
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în BULGARIA. A mai fost în/la: Obzor, Miramar
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 1958 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

1 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (best_m); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 8100 PMA (din 10 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    1 ecouri scrise, până acum

    mristi
    [23.07.13 10:30:39]
    »

    Salut best_m,

    Ma pregateam sa scriu si eu impresii despre Evrika si din intamplare l-am citit pe al tau.

    Parca l-as fi scris eu. In mare am trait exact aceeasi experienta, cu aceleasi impresii si foarte probabil in aceeasi perioada. Inclusiv cu istoricul la Miramar si cu sejur de 10 zile.

    As mai fi adaugat doar ca noi am fost 4 adulti si 2 copii si am avut toti enterocolita, dintre care 2 copii si un adult au ajuns la antibiotice (deci forma puternica).

    Nici eu nu as reveni, cautand diversitatea, dar nu pot spune ca nu l-as recomanda prietenilor.

    Felicitari pentru compunerea ta.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    2 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    best_m, mristi
    Alte impresii din această RUBRICĂDIT Club Evrika (ex Riu Evrika) :

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.050904035568237 sec
    ecranul dvs: 1 x 1