ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 20.07.2013
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: București
ÎNSCRIS: 20.07.13
STATUS: GOLD
DATE SEJUR
JUL-2013
DURATA: 7 nopți
familie cu copii
2 AD. + 1 COPII -- v: 10

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
CAZARE [camere etc]:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
70.00%
Satisfăcător
PLAJA şi MAREA:
25.00%
Foarte nemulțumit
DISTRACŢ. / RELAXARE:
60.00%
Către satisfăcător

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
63.00%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 5 MIN

Un sejur cu probleme

TIPĂREȘTE

La inceputul lunii iulie am petrecut un sejur de "neuitat" la hotelul WATER PLANET DELUXE din Alanya.

Am ales acest hotel datorita aquapark-ului cu 24 de tobogane si al pretului foarte avantajos. Tin sa mentionez ca pentru familia noastra a fost primul sejur in Turcia.

Prima impresie creata a fost una placuta. Hotelul este renovat de curand, este un hotel mare iar aquaparkul este si mai mare. Piscinele sunt frumos amenajate, mai ales piscina Infinity de la etajul 2 al hotelului.

Restaurantul este imens, nu am avut probleme niciodata sa gasim locuri la mese.

Camerele sunt bine dotate, desi destul de mici, prosoapele se shimbau la cerere iar lenjeria a fost schimbata o data in perioada sejurului. Nu pot spune daca asta e obiceiul hotelului deoarece camerista venea de obicei dupa pranz cand noi ne odihneam, astfel ca am refuzat-o de doua ori. Ce am remarcat, si nu numai noi, este ca desi schimba prosoapele si cerceafurile si lua gunoiul, nu a dat niciodata cu aspiratorul sau cu matura in camera.

Cu masa nu am avut probleme. Mancarea era specifica tarii, foarte multe legume, crude sau preparate, salate diverse, sosuri, orez. Standul cu preparate vegetariene era foarte bogat. La capitolul carne, de obicei exista la fiecare masa un fel sau doua de peste, hering sau macrou, la abur, macrou la gratar. La marea majoritate a meselor se preparau kofta (un fel de chiftele) la gratar si in cate o zi au fost pui la gratar, miel si aripioare. Standul de dulciuri era foarte divers iar fructele oferite erau, de obicei, pepene rosu si, de cateva ori, caise, prune, pepene galben, cirese. La micul dejun existau produse de patiserie specifice si intotdeauna se preparau si clatite (pancakes). Exista multe feluri de branzeturi si doua-trei feluri de mezel, nu cine stie ce - dar asta nu cred ca e o noutate pentru cei care au mai fost in Turcia.

Mancarea era proaspata si destul de diversa desi la inceput ne-am adaptat destul de greu. Noroc cu cartofii prajiti care erau "scaparea" copiilor, in general.

O mentiune deosebita vreau sa fac in ceea ce priveste restaurantele a la carte. Restaurantul Otoman a fost cea mai placuta surpriza a sejurului. Mancarea a fost deosebita si servirea foarte prompta. La restaurantul cu specific pescaresc se serveau doua feluri de peste dar preparate identic, la gratar, cu o mare portie de verdeturi alaturi. Daca ajungeti acolo, nu ratati restaurantele a la carte.

Aquaparkul este bine dotat, cu multe tobogane, desi cele 24 de tobogane mentionate pe site-ul hotelului nu ies la socoteala decat daca aduni toate pistele toboganelor multipista si toboganele din piscinele de copii. Oricum, chiar si asa, sunt destule. Exista si traseu artificial de rafting desi nu functioneaza decat de doua ori pe zi si macara pentru bungee jumping.

Toate bune si frumoase pana acum, unde au fost problemele?

La mare, la ponton. Dupa trei zile fara probleme am constatat, in dimineata celei de a patra zile ca, langa ponton, in coltul din stanga, se deversau ape reziduale. La inceput aveau un aspect maroniu, mai tarziu, spre dupa-amiaza, alb-laptos si in ziua urmatoare clabuci de sapun... Evident ca am mers si am anuntat managementul imediat. A venit o doamna, a privit mirata, ca si cum vedea prima data asa ceva si a plecat vorbind la telefon. La putin timp o echipa de muncitori lucra la ceea ce am crezut noi ca ar fi pompele de scurgere. Marea a continuat sa fie tulbure in perimetrul din coltul pontonului dar nu s-a mai alarmat nimeni (sau cel putin noi nu am remarcat asta).

La doua zile am mers sa intreb din nou ce se intampla, deoarece eram destul de frustrati, baia in mare fiind una din preferatele noastre. A aparut aceeasi doamna care mi-a spus ca au verificat baietii pompele si nu sunt probleme, functioneaza corect. Si ca ei nu stiu ce curge dar, oricum, "sa stau linistita ca nu sunt ape de la toalete", probabil e apa de ploaie (aici am facut ochii mari, nu plouase de cand eram noi acolo...) sau de la piscine, sau o fi de la vase... si ca ei mai verifica dar sa vorbesc eu si cu doamna de la relatii cu clientii, sa ii spun si ei.

M-am dus si la doamna de la relatii cu clientii. Daaa, stia, a fost informata, a fot informat si managementul, o sa vada ce o sa faca si o sa incerce sa imi faca ultimile doua zile din sejur cat mai frumoase. I-am spus ca nu vad cum ar putea sa faca asta insa ca sper sa trateze problema cat mai serios asa cum este, de fapt.

Parerea mea, sincera, este ca aceasta deversare nu a fost un accident, ca asta se intampla de obicei acolo si ne-am gasit noi, mai "destepti", sa reclamam...

Am plecat de acolo cu sotul cu otita externa si cu herpes si cu baiatul cu otita externa. Desi la momentul discutiei cu doamna de la relatii cu clientii i-am spus ca ambii sunt cu otita, nu s-au oferit nici macar din complezenta, sa cheme doctorul hotelului. Oricum nu mai aveam incredere in nimic si abia asteptam sa plecam.

Ce altceva nu ne-a placut:

- peste 80% din turisti erau rusi. Personal, nu aveam probleme cu natia lor pana acum. Acum am... si inteleg de ce am fost avertizati la agentie in aceasta privinta

- cu putine exceptii, personalul nu este extrem de amabil. Marea majoritate stiu rusa si mai putini engleza.

- sezlongurile din aquapark sunt murdare.


[fb]
---
Trimis de chilli_pepper in 20.07.13 20:51:51
Validat / Publicat: 20.07.13 21:58:53
INFO ADIȚIONALE
  • A fost prima sa vizită/vacanță în TURCIA
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 6429 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

9 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (chilli_pepper); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P01 Pontonul, vazut de sus
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
[900 PMA] [450 PMA]
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 6300 PMA (din 7 voturi)

ECOURI la acest review

9 ecouri scrise, până acum

webmaster [20.07.13 21:58:33] »

Bun reveiw de debut, cu atât mai mult de apreciat cu cât este despre o destinație nou-prezentată pe AFA. Foarte utilă sesizarea referitoare la acea deversare!

@chilli_pepper: bun-venit pe sait şi în comunitatea AmFostAcolo.ro.

Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare

chilli_pepper [20.07.13 22:12:26] »

@webmaster: Va multumesc pentru primire si pentru faptul ca de ani de zile AFA ne este indrumator in alegerea destinatiilor si hotelurilor. Acum a venit vremea sa ne platim "datoria".

Tocmai faptul ca nu exista niciun review despre acest hotel m-a facut sa ma inscriu si sa atentionez pe oricare posibil doritor cu privire la o problema care mie, cel putin, mi se pare deosebit de grava!

nicole33 CONS. ONORIFIC AFA / TURCIA [20.07.13 22:40:12] »

@chilli_pepper:

M-ar interesa care este clasificarea oficială a acestui hotel, mai exact câte stele erau pe firmă. Mi se pare ciudat că pe site-ul oficial nu apare nicio mențiune în acest sens. Majoritatea agențiilor de la noi îl vând la fiind de 5* UAI.

Tocmai faptul ca nu exista niciun review despre acest hotel m-a facut sa ma inscriu si sa atentionez pe oricare posibil doritor cu privire la o problema care mie, cel putin, mi se pare deosebit de grava!

Mi-e teamă că semnalul tău de alarmă vine prea târziu. Hotelul s-a vândut foarte bine, fiind bine promovat de o agenție specializată pe Turcia, prețul său extrem de atractiv a tentat, cu siguranță, pe mulți.

Despre faimosul aquapark cu 24 de tobogane am citit în conceptul lor că, de fapt, sunt doar 16, restul de 8 fiind cele pentru copii. Oricum în poze arată foarte bine.

Mirată de prețul suspect de mic, am contactat agenția care a vândut acest hotel cu mare succes, încercând să înțeleg unde este problema. ”Prietenul” Google mi-a arătat o zonă foarte stâncoasă unde nu reușeam să identific plaja. Cei de la agenție mi-au confirmat în cele din urmă faptul că aceasta nu prea există, pe post de plajă fiind doar acele amenajări pe ponton, că intrarea în mare se face pe o scară la apă adâncă și că este bine să știi să înoți. Am renunțat când am citit pe TA despre el.

Acest review va fi util multora dintre noi.

tm67bru CONS. ONORIFIC AFA / TURCIA [20.07.13 22:44:46] »

@nicole33:

Mirată de prețul suspect de mic, am contactat agenția care a vândut acest hotel cu mare succes[...]

Un preț foarte mic (în comparație cu celelalte prețuri din zona respectivă!) ÎNTOTDEAUNA indică "hibe" - de obicei importante.

nicole33 CONS. ONORIFIC AFA / TURCIA [20.07.13 22:55:55] »

@tm67bru:

Nu sunt naivă. Sunt în căutarea încă unui hotel pentru a-mi prelungi vacanța de anul acesta în Turcia. L-am găsit pe acesta la jumătate din prețul celuilalt. Normal că mi-ar fi convenit. Ambele au tot 5 stele și tot UAI. Dar m-am întrebat și am întrebat ce este în neregulă cu acesta. I-am precizat fetei de la agenție la ce hoteluri merg și dacă mi-l recomandă sau nu pe acesta. Cu greu am ”smuls” răspunsuri concrete la întrebările mele. Probabil că restul clienților nu sunt așa de curioși.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
sanis* [21.07.13 08:07:13] »

@chilli_pepper: si totusi, de la chestia cu "otita" ai depunctat absolut toate chestiile, desi cind le descrii spui "fara probleme"

danamandache [21.07.13 15:49:51] »

Felicitari pt impresii, sant sigura ca vor fi de folos multor turisti ce isi doresc sa mearga la acest hotel!

chilli_pepper [22.07.13 09:39:26] »

@sanis: Da, le-am depunctat, desi nu am ales sa scriu despre tot ce nu ne-a placut. Consider problema serioasa faptul ca deverseaza ape reziduale sub ponton si problema mai putin serioasa faptul ca spectacolul de dans, spre exemplu, avea ca prim solisti niste balerini decrepiti si (aproape) penibili. Peste asta poti trece cu zambetul pe buze, peste calitatea apei nu. Nota, in fond, este o chestiune absolut subiectiva, e aprecierea mea personala cu privire la calitatea acelor servicii.

chilli_pepper [22.07.13 09:44:00] »

@nicole33: Nicole, eu am fost acolo si inca nu am reusit sa aflu exact clasificarea acestui hotel. Nicaieri nu am gasit vreo parere. O singura opinie (auzita) mi-a dat de inteles ca ar fi de 4 stele. Alegerea noastra a fost ghidata de existenta aquapark-ului.

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
4 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
chilli_pepper, danamandache, nicole33, sanis*
Alte impresii din această RUBRICĂA Good Life Utopia Family Resort (ex Water Planet) [Okurcalar]:
INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.055826187133789 sec
    ecranul dvs: 1 x 1