ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 12.07.2013
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Bucuresti
ÎNSCRIS: 09.12.12
STATUS: GOLD
DATE SEJUR
JUL-2013
DURATA: 7 nopți
familie cu copii
2 AD. + 1 COPII -- v: 5

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
70.00%
Satisfăcător
CAZARE [camere etc]:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
PLAJA şi MAREA:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
DISTRACŢ. / RELAXARE:
80.00%
Mai degrabă mulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
80.00%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 3 MIN

Dulce - acrişor

TIPĂREȘTE

Am ajuns la hotel in jurul orelor 20.30, dupa o calatorie cu autoturismul de 9 ore din Istanbul.

La receptie am fost intampinati cu zambetul pe buze, ni s-a oferit o camera la etajul 1, in aripa vestica a hotelului, camera care, pe langa faptul ca nu avea vedere la mare, decat daca te aplecai bine peste balustrada, avea un miros ingrozitor. Am mers la receptie, am cerut sa ni se schimbe camera insa pana adoua zi, ni s-a spus ca nu avem nici o sansa. Am mers dezamagiti in camera unde am constatat ca nu functiona aerul conditionat, fapt anuntat la receptie insa fara rezultat imediat, comunicandu-ne ca mai sunt unele probleme cu AC-ul.

A doua zi s-a ajuns la managerul hotelului, care ne-a oferit o alta camera cu acelasi miros ingrozitor, ce e drept cu vedere directa la mare, pe care am refuzat-o, problema principala fiind mirosul.

Abia a treia noapte am primit o camera frumoasa, fara miros, cu terasa imensa, mobilier nou in aripa de vest deasupra piscinei acoperite.

In aceeasi zi, managerul hotelului ne-a trimis room-service-ul, cu un platou de fructe si o sticla de vin, prin care probabil isi cerea scuze pentru disconfortul creat. Un gest frumos pe care l-am apreciat si pentru care am multumit. (probabil numai romanii ar multumi dupa atatea neplaceri).

A doua zi dupa sosirea noastra, au mai fost cel putin trei plangeri referitoare la mirosul din camere (doua rusoaice si o englezoaica).

BUCATARIE si conditiile de servit MASA - doar daca esti foarte pretentios atunci poti sa ai ceva de comentat in sens negativ. Unii ghinionisti se plangeau ca nu au fost fructe. De data aceasta au fost tot timpul mere trei soiuri, portocale, grefuri, banane, pepene, cirese doua trei zile piersici si caise, iar ultimile doua zile au fost si struguri.

SERVICIILE GENERALE - wi-fi cu semnal slab care se pierdea des, in baruri bauturi locale de caliate medie spre slaba.

CONDITIILE DE CAZARE - curatenia in camere nu se facea zilnic, nu se aproviziona mini-barul din camera, prosoapele au fost schimbate de 2 ori in sapte zile, lenjeria o singura data, la a doua camera primita, desi cameristei i-am lasat o atentie de 10 lire (4 euro). De la prietenii cu care am fost in concediu (si au avut noroc cu cazarea din ziua sosirii) am aflat ca in camere trebuia sa avem papuci si halate de baie, pe care noi nu le-am avut pana la sfarsitul sejurului.

PLAJA si MAREA - intrarea in apa este relativ lina, plaja de nisip, sezlonguri din plastic cu saltele. Doua zile din sapte, am vazut un individ cu un utilaj care curata nisipul. Insuficient. Dezamagitor sa gasesti cosurile de pe plaja pline cu resturile din zilele anterioare. Suporturile umbrelelor de pe plaja cu rugina Deasemenea nu gaseai sa schimbi de fiecare data prosoape de plaja cu unele curate. Pur si simplu nu erau suficiente. Se ridica din umeri.

DISTRACTIE si RELAXARE - ca peste tot un amfiteatru cu spectacole, pana la 21.00 discoteca pentru copii, apoi spectacole adulti, muzica live la piscine pana la 23.00. Mini club pentru copii cu diverse activitati, unele contra cost (tricouri pictate de copil, diverse planse cu vopseluri speciale etc), pe care copilul le primeste ca si premiu la sfarsitul programului mini-disco. (unii copii raman dezamagiti ca nu au primit premiu cu toate ca au dansat bine dar nu inteleg de ce!). Cele doua tobogane cu un program foarte limitat la ore nepotrivite. 11-12 si 14-16.

Ca o concluzie, ne-am simtit bine 5 zile din 7, serviciile slabute, hotelul clar nu este de 5 stele. Raport caliate pret: OK.

Daca ai noroc in multe privinte poate fi frumos. Prea multe depind de noroc


[fb]
---
Trimis de robbyy in 12.07.13 12:57:45
Validat / Publicat: 12.07.13 14:17:22
INFO ADIȚIONALE
  • A fost prima sa vizită/vacanță în TURCIA
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 3503 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

2 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (robbyy); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
INFO membrii AmFostAcolo beneficiază de preţuri particulare pentru vacanţa în această destinaţie - negociate direct cu tour-operatorii.PREȚURI PREȚURI
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P02 Hotelul vazut noaptea de la piscina.
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 5399 PMA (din 8 voturi)

ECOURI la acest review

2 ecouri scrise, până acum

webmaster
[12.07.13 13:06:50]
»

La primul reveiw încărcat, @robbyy: bun-venit pe sait şi în comunitatea AmFostAcolo.ro.

Mulţumim pentru impresii, te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare

robbyyAUTOR REVIEW
[12.07.13 22:31:29]
»

@webmaster: Cu deosebita placere!

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
1 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
robbyy
Alte impresii din această RUBRICĂBellis DeLuxe Hotel (ex Iberostar) [Kadriye]:


    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.039505958557129 sec
    ecranul dvs: 1 x 1