ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 01.07.2013
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: Bucuresti
ÎNSCRIS: 20.02.12
STATUS: PRETOR
DATE SEJUR
JUN-2013
DURATA: 8 nopți
familie cu copii

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
CAZARE [camere etc]:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
PLAJA şi MAREA:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
DISTRACŢ. / RELAXARE:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții

NOTA MEDIE REZULTATĂ
89.00%
OBS: Spre deosebire de GRADUL de SATISFACŢIE (care se selectează de autor si se exprimă in procente, 0 - 100 %), MEDIA se calculeaza AUTOMAT, ca notă de la 1 (foarte slab) la 10 (excelent)

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

Grifid Encanto Beach Hotel (ex Sentido Golden Star)4

Alt nume dar nicio schimbare importantă!

TIPĂREȘTE

Abia ne-am întors din vacanţa petrecută la mare, la Nisipurile de Aur, hotelul Sentido Golden Star şi pentru că suntem în plin sezon estival mă grăbesc să scriu în speranţa că aceste rânduri ar putea fi utile şi altor turişti.

Anul trecut am ales hotelul Berlin Golden Beach din Nisipuri dar am fost, pentru prima oară de când mergem în concediu pe litoralul bulgăresc, extrem de nemulţumiţi. Cu ajutorul agenţiei de la care ne cumpărăm de mulţi ani biletele pentru vacanţă ne-am mutat la hotelul alăturat, Obzor Beach Izgrev unde am avut parte de o vacanţă frumoasă...

Anul acesta am ales acelaşi hotel dar cu un alt nume-Sentido Golden Star. A fost pentru prima dată când am revenit la un hotel pe litoralul bulgăresc. Deşi ne-au plăcut multe dintre hotelurile în care ne-am petrecut vacanţa am preferat să încercăm de fiecare dată altă staţiune sau măcar un alt hotel. Cum noi suntem cinci în familie-eu, soţul meu, bunicii şi fiul nostru de 17 ani-şi vacanţa la mare o petrecem împreună a devenit destul de greu să împăcăm pe toată lumea! De ce din nou Bulgaria... Pentru că unul nu merge cu avionul, altul nu suportă drumurile lungi cu autoturismul sau autocarul, pe altul îl stresează din motive medicale distanţa prea mare faţă de casă... De ce, de astă, dată acelaşi hotel... Pentru că, adunând pretenţiile tuturor membrilor familiei, a rezultat cam aşa-hotel pe plajă sau foarte aproape de plajă, vedere la mare, cameră tip family în care fi-meu să aibă camera şi baia lui, plajă privată, piscină interioară... All inclusive -deşi în cazul familiei mele plătim băuturile cam degeaba, facând mare consum de apă plată-pentru că nu avem răbdare să aşteptăm ospătarul să ia comanda, să aducă mâncarea... Având de plătit trei camere dintre care una single pentru opt nopţi se adunau cam mulţi bănuţi şi punând toate acestea cap la cap am hotârât să evităm surprizele neplăcute şi să revenim la Nisipurile de Aur, la Sentido Golden Star.

De la început ţin să vă spun că majoritatea agenţilor de turism prezintă acest hotel ca fiind renovat în totalitate în anul 2013, anul preluării de către grupul hotelier SENTIDO care deţine hoteluri în Turcia, Grecia, Spania, Kenya şi alte ţări. SENTIDO nu a schimbat deocamdată radical imaginea hotelului Obzor Beach Izgrev, fost Iberostar, aşa cum a făcut, tot în Nisipurile de Aur, lanţul hotelier GRIFID cu vechiul hotel Astoria-redenumit Vistamar-sau chiar la începutul acestui sezon cu Metropol.

Anul trecut am stat în camere cu vedere laterală la mare în Obzor Beach, anul acesta am avut camere cu vedere frontală la mare în corpul Izgrev. Am fost uşor dezamăgită pentru că am primit camere la parter dar având două camere cu uşă de legătură între ele este posibil ca acestea să fie amplasate doar la parterul hotelului. Nu ştiu dacă aşa o fi sau nu... Cert este că am întâlnit cele mai acre recepţionere de când ne tot plimbăm noi prin Bulgaria, la toate solicitările noastre am primit un singur răspuns-Ne pare rău, nu se poate! Recunosc, de fiecare dată am prezentat voucherele şi actele de identitate însoţite de o mică atenţie dar aici am renunţat, atitudinea recepţionerelor m-a iritat şi am socotit că nu merită nimic în plus... Ca să fiu totuşi corectă, băieţii de la recepţie sunt amabili şi politicoşi, dar şefe sunt doamnele, nu se mişcă nimic fără voia lor! Am trecut uşor peste dezamăgirea cu camerele de la parter, este de fapt un parter înalt, sunt foarte spaţioase-mai mari decât cele în care am stat anul trecut-luminoase şi marea este atât de aproape...

În camerele cu uşă de legătură între ele au dormit băiatul meu şi bunicii. Au fost foarte aproape de intrarea în hotel şi de terasa care teoretic se închidea la ora 22.30 dar lumea continua să bea până după miezul nopţii... După ce barul din recepţia hotelului se închidea se consumau proviziile făcute din timp sau chiar băuturi de la magazinele din zonă. Campioni la băut şi comportament necivilizat nu erau românii- prezenţi în număr destul de mic în acest hotel -ci ruşii şi, mai ales, nemţii tineri. Junii din Germania au fost o mare dezamăgire pentru mine-gălăgioşi, necivilizaţi, prost educaţi! Eu ştiu că tinerii doresc să se distreze la mare şi mi se pare absolut firesc dar atâta timp cât acest hotel are club de noapte la subsol şi SKY Bar la ultimul nivel deschise aproape toată noaptea mi se pare curată nerozie să urli pe scările hotelului sau pe balconul camerei cu o sticlă în braţe... Poate oi fi început eu să îmbătrânesc dar comentariile lui fi-meu la adresa lor au fost mult mai dure, ar suna cam urât aici! Norocul nostru că tinerimea din Germania a sosit spre sfârşitul sejurului nostru, luând locul doamnelor şi domnilor în vârstă din aceeaşi ţară. Extrem de politicoşi, veseli, manieraţi, nemţii de vârsta a treia vin în număr mare la tratament la centrul balnear al hotelului în luna mai şi prima parte a lunii iunie sau septembrie-octombrie.

Norocul nostru au fost geamurile care izolează fonic foarte bine... Ca să fie tacâmul complet camera în care am dormit eu şi soţul meu era faţă în faţă cu încăperea destinată cameristelor-care troncăneau cu spor dimineaţa devreme şi după prânz-şi în imediata apropiere a unei maşinării care făcea din timp în timp un zgomot infernal. Sinceră să fiu cred că românilor li se repartizau camerele cele mai proaste. O familie de tineri din Sibiu cu copilaş mic a primit cameră aproape de clubul de noapte! Le-au schimbat-o după câteva nopţi... Poate sunt eu cârcotaşă de data aceasta!

Ne-am obişnuit cu zgomotele de diferite provenienţe, am avut şi tinctură de valeriană la mine şi am dormit dusă... Oricum hotelul este aşezat în cea mai liniştită zonă din staţiune, nu sunt tarabe pe faleza din faţa lui. În apropiere este o singură terasă cu muzică la un volum rezonabil care închide spre miezul nopţii. Dincolo de poziţia mai bună sau mai puţin bună a camerelor, acestea sunt spaţioase ,curate, proaspăt zugrăvite, au mochetă nouă, mobilier în stare bună, saltele confortabile. Au fost înlocuite bătrânele televizoare cu altele moderne, cu ecran mare.

Aerul condiţionat funcţionează şi atunci când scoateţi cartela pentru lumină. Am prins câteva zile foarte călduroase şi îl lăsam pornit când ieşeam din cameră. În minibarul care răceşte foarte bine şi nu produce nici un zgomot care v-ar putea deranja veţi găsi-la fel ca anul trecut- o sticlă de 1,5 l apă plată, două sticle de 0,5 l cu suc de proastă calitate şi o cutie cu bere. Dacă se consumă se înlocuiesc zilnic.

Băile sunt curate dar bateriile, deşi funţioneză foarte bine, au început să arate cam obosite... Săpunul, şamponul, gelul de duş nu s-au completat în fiecare zi iar hârtia igienică doar când era aproape terminată. Prosoapele se schimbă de câte ori doriţi, trebuie doar să le lăsaţi în cada de baie. Aşternuturile de pat au fost schimbate de două ori în opt nopţi, mult mai des decât o fac eu acasă... Cameristele îşi îndeplinesc atribuţiile, fără exces de zel, e drept că şi noi păstrăm curăţenia. Le-am recompensat aproape în fiecare zi cu câte ceva, dar nu avut parte de niciun răsfăţ ca în alte părţi. Nu este nicio problemă dar după mulţi ani încă ne amintim de camerista de la Flamingo Grand din Albena care ne punea flori de tei în cameră sau câte o floricică adusă din grădina ei de acasă!

În ceea ce priveşte mâncarea mie mi s-a părut bună şi –foarte important-proaspătă! Am venit perfect sănătoşi acasă, nu am avut niciun necaz pe tot parcursul vacanţei noastre. E adevărat, nici nu am întrecut măsura, fiecare dintre noi a mâncat cam la fel ca acasă. Aveai ce alege şi pentru copii şi pentru cei care mănâncă mai puţin sărat sau mai uşor... Fi-meu a mai cârcotit cum că anul trecut ar fi fost mai variată mâncarea. De fapt lui i-a cam lipsit pieptul de pui sau curcan care este preferatul lui acasă şi pe care aici l-a găsit doar de vreo trei ori.

De fapt, micul dejun este foarte bun, cuprinde cam tot ce ţi-ai putea dori dimineaţa. Lactate de bună calitate-telemea, brânză de vaci, urdă, iaurt- mezeluri pe care nu le-am încercat dar nu arătrau rău, omletă, ouă ochiuri, ciuperci, clătite pregătite pe plită în restaurant, bacon prăjit, crenvurşti, fasole boabe, roşii coapte în tavă la cuptor ,măsline, legume, compoturi, gogoşi, cornuri, plăcintă cu brănză, checuri foarte bune, diverse prăjiturele, cereale,fructe proaspete şi uscate... Desigur că am uitat să înşir câte ceva, cert este că micul dejun mulţumeşte pe toată lumea!

Prânzul-mai subţirel, cu zile mai bune şi altele mai sărăcuţe... Mai multe mâncăruri cu sos, peşte, garnituri-cartofii prăjiţi nu lipsesc la nicio masă-, salate diverse şi bune, câte un preparat la grătar,în unele zile cârnaţi sau chiftele cu condimentele specifice tocăturii bulgăreşti care nouă nu ne plac. Alegi până la urmă ceva să mănânci cu plăcere iar pastele şi legumele preparate în tigăi uriaşe chiar în restaurant sunt delicioase şi au mulţumit până şi mofturoşii familiei!

Cina-super, cum ar zice tânăra generaţie... Am prins seri cu specific bulgăresc, vietnamez, pescăresc, cu preparate deosebite şi personalul restaurantului costumat în ton cu evenimentul. În fiecare seară am avut şi un preparat din care unul dintre bucătari felia şi oferea turiştilor câte o bucăţică-peşte, pui la rotisor, curcani la cuptor, coastă de porc, pulpă de vită... La seara pescărescă nu au lipsit fructele de mare! Peştele a fost foarte bun la toate mesele, vita foarte bine pregătită, o dată am avut iepure, porc în fiecare zi, pulpele de pui au fost aproape nelipsite din meniu, piept de pui foarte rar.

Desetul şi la prânz şi seara-mai slăbuţ ca anul trecut! Prăjituri cu multă cremă colorată, spre sfârşitul sejurului nostru au apărut deseturile de bună calitate cu care eram obişnuiţi anul trecut. Tartele cu fructe, tiramisu, şarlotele sunt foarte bune dar spre sfârşitul programului de masă rămân doar prăjiturile colorate. Salvează situaţia îngheţata care nu se termină niciodată şi fructele de bună calitate. Fructele de sezon-cireşe, caise, piersici-şi bananele se termină primele dar merele roşii şi verzi, portocalele, grefurile le găsiţi la toate mesele zilei.

Deşi hotelul a fost plin-ochi, mult mai multă lume ca anul trecut, în restaurant am găsit întotdeauna masă liberă. Mâncarea este aşezată în mai multe locuri pentru a nu se produce prea mare aglomeraţie. Tinerii care debarasează mesele sunt foarte activi, feţele de masă în permanenţă curate, tacâmuri şi şerveţele pe mese. Nu sunt niciodată tăvi goale, se înlocuiesc înainte de a se termina în totalitate, în afară de unele sortimente de prăjituri şi de fructele de sezon găseşti de toate chiar şi cu câteva minute înainte de finalul programului de masă.

Am remarcat scaunele pentru masa bebeluşilor-noi, frumoase, de calitate bună, suficiente-precum şi locul special amenajat anul acesta pentru copilaşii de 3-6 ani cu măsuţe şi scăunele viu colorate, pe măsura lor şi linie de autoservire în miniatură cu preparate potrivite pentru meniul celor mai mici turişti.

Sunt multe baruri în hotel, astfel încât nu este mare aglomeraţie la nici unul dintre ele-în cele două recepţii, la cele două piscine exterioare, două baruri în restaurant deschise în timpul prânzului şi cinei, BLUE BAR pe terasa de la etajul 5 al hotelului Izgrev, SKY BAR la ultimul nivel al hotelului Izgrev, deschis de la ora 20 până la 2 noaptea. Nu mai este deschisă terasa de pe plajă care mie mi s-a părut foarte utilă in timpul zilei anul trecut iar seara se tranforma într-un loc romantic cu lumânărele pe masă şi muzică live... Am simţit lipsa celor doi cântăreţi care ne-au făcut serile frumoase anul trecut la terasa de pe plajă!

Restaurantul a la carte cu specific mediteranean, premiat în sezoanele trecute-am văzut diplomele pe pereţi-este situat în hotelul Obzor Beach. Este foarte solicitat, ar fi bine să faceţi rezervare din prima zi a sejurului, noi ne-am hotărât mai târziu şi n-am mai prins locuri!

Lângă piscina de lângă Obzor Beach sunt amplasate un mic loc de joacă pentru copii şi Snack-barul. Nu este o gamă prea variată de gustări dar găsiţi fructe, îngheţată, apă, cafea, băuturi de toate felurile.

Şi anul trecut hotelul avea plajă privată dar şezlongurile şi umbrelele se plăteau separat la recepţie, cu un tarif preferanţial pentru clienţii hotelului. De anul acesta pentru fiecare cameră aveţi incluse în preţ două şezlonguri şi o umbrelă. Dacă doriţi saltele-acestea sunt gratuite în prima zi a sejurului apoi se plătesc. Costă 2 leva pe zi, dacă doriţi. Se texează suplimentar şezlongurile din prima linie precum şi dacă vreţi al treilea şezlong pentru persoana cazată pe patul suplimentar din cameră. Plaja este mare, cu suficiente locuri pentru toţi clienţii hotelului. În prima zi ni s-a pus un bileţel cu numărul camerei pe umbrele astfel încât am avut aceleaşi locuri rezervate pe toată durata vacanţei. Spre sfârşitul sejurului nostru am observat că nu mai puneau biletele pentru rezervare dacât dacă achitai costul salteluţelor pentru mai multe zile. Oricum, o notă foarte bună pentru modul în care este administrată plaja, este singurul loc în care nu am văzut şezlonguri rezervate cu prosopul cu noapte în cap.

Dacă doriţi prosoape pentru plajă, le puteţi procura de la recepţia hotelului contra unui depozit de 30 leva pentru fiecare prosop. Se pot schimba de câte ori doriţi iar la sfârşitul vacanţei predaţi prosoapele la recepţie şi vi se restituie banii lăsaţi drept garanţie.

Piscinele exterioare nu sunt prea mari, frumoasă mi s-a părut cea de la hotelul Izgrev, înconjurată de leandrii înfloriţi. Nu au niciun fel de topogane pentru copii. La începutul vacanţei noastre apa mării a fost foarte caldă, perfectă pentru baie, apoi a bătut vântul şi, deşi afară era foarte cald, apa mării s-a răcit. Am făcut baie în piscinele cu apă mult mai plăcută decât apa mării. Băieţii mei au preferat piscinele exterioare iar eu, piscina interioară unde nu mă bătea soarele în cap la ora prânzului. Am înotat linistită, de multe ori eram singură în piscina interioară.

Animatorii de anul trecut nu mai erau, locul lor a fost luat de o nouă echipă. Mult mai tineri, politicoşi şi bine intenţionaţi dar cam lipsiţi de energie pe parcursul zilei iar spectacolele de seară slăbuţe tare, cu excepţia serilor gen Mister Sentido. Minidisco şi mascotele divers costumate îi distrează însă din plin pe cei mici.

Parcarea din spatele hotelului este păzită, suficient de mare iar costul este de 5 leva pe zi. Sala de fitness este inclusă în clinica balneo, situată la subsolul corpului Obzor Beach. Nu a încercat-o niciunul dintre noi dar am întrebat şi nu m-am lămurit dacă se plăteşte sau nu separat.

Staţiunea Nisipurile de Aur era extrem de aglomerată, n-am văzut-o niciodată aşa la sfârşitul lunii iunie. Puhoi de ruşi, basarabeni, nemţi... Şi români, dar mult mai puţini, pe locul patru ca pondere în totalul turiştilor! Unele hoteluri şi-au schimbat cu totul faţa peste iarnă. Metropolul, preluat de Grifid, este de nerecunoscut... Lipit de Cazino Internaţional din centrul staţiunii a crescut un colos iar zona din jurul lui arată fantastic după lăsarea serii. Totuşi pentru mine în centrul staţiunii era obositor, prea multă înghesuială, prea multă gălăgie... Am preferat plimbările din zona hotelului nostru, spre micul port din capătul staţiunii. Era foarte plăcut seara, pe scena amfiteatrului de lângă port s-a desfăşurat un festival de muzică uşoară şi populară cu intrare gratuită.

Deşi am mai fost de trei ori la Nisipurile de Aur nu vizitasem până acum Mânăstirea Aladzha din Parcul Natural Nisipurile de Aur, situată la doar câţiva kilometri de staţiune, spre Varna. Am mers cu un taxi din faţa hotelului, ne-a costat 25 leva dus-întors. Cea mai cu cunoscută dintre mânăstirile săpate în stâncă de pe ţărmul bulgăresc al Mării Negre, întemeiată în perioada secolelor XII-XIV, Mânăstirea Aladzha este astăzi declarată monument istoric şi cultural naţional. Am să scriu altă dată mai pe larg despre acest loc, merită cu siguranţă o vizită într-o zi mai răcoroasă ori când v-aţi săturat de plajă.

În concluzie, deşi SENTIDO n-a adus nicio schimbare importantă hotelului Obzor Beach Izgrev, deşi serviciile mi s-au părut un pic mai slabe decât anul trecut-era şi mult mai aglomerat-recomand în continuare acest hotel. Principale avantaje sunt situarea în zona cea mai liniştită a staţiunii, plaja privată, mâncarea bună şi proaspătă. Este potrivit şi pentru familiile cu copii mici, mai ales în septembrie şi până spre 25 iunie când este mai puţin aglomerat. Dacă voi reveni la Nisipuri-anul viitor cu siguranţă nu, trei ani la rând este deja prea mult- voi alege Bolero sau acest SENTIDO care cine ştie cum se va mai numi!

Vă doresc vacanţe însorite şi liniştite alături de cei pe care îi iubiţi!


---
Trimis de Floria in 01.07.13 14:37:21
Validat / Publicat: 01.07.13 17:15:29
VIZUALIZĂRI: 3334INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în BULGARIA.
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)
SESIZEAZĂ
greșeală / conținut, limbaj
Adn. FAVORIT
5 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Floria); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo sau ale administratorilor.
AmFostAcolo.ro nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea (cu asteptări și preferinte posibil particulare ale fiecarui cititor) impresiilor si recomandărilor din articole; deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire a site-ului"); AmFostAcolo.ro sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.

Puteți VOTA acest articol:

PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 30350 PMA (din 33 voturi)
NOTĂ: Mulțumită numărului de voturi primit, articolului i-a fost alocat automat un SUPERBONUS în valoare de 2000 PMA.
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com
  • INFO: membrii AmFostAcolo beneficiază - in cadrul sistemului de Privilegii - de preţuri particulare pentru vacanţa în această destinaţie - negociate direct cu tour-operatorii sau cu proprietarii.
  • Verifică: solicită o ofertă personalizată

  • ECOURI la acest review

    5 ecouri scrise, până acum

    sunflower [02.07.13 17:18:45] »

    Frumos scris, minunata urarea din final, la fel, doar de fumusete si iubire sa ai parte!

    dorgo [14.08.13 17:01:46] »

    @Floria, ochii-mi cer Grecia si stomacul, AI-ul de la Nisipurile de Aur...

    tumisfabu [13.11.13 13:54:25] »

    Buna, ai putea te rog sa-mi spui, exista cumva 2 receptii, la care din ele ati mers, ati stiut dinainte in care din corpuri o sa fiti cazati, daca pe dinafara ti se "pune pata" ca obzor e mai aratos ca Izgrev, pur si simplu mergi acolo cu vaucerele si soliciti cazarea? Ma poti lamuri, te rog, o zi buna iti doresc!

    Floria CONS. ONORIFIC AFA / BULGARIA [14.11.13 18:56:13] »

    @tumisfabu: Există două recepţii dar nu am ştiut dinainte în care dintre ele trebuie să ajungem. Am intrat la întâmplare dar am fost îndrumaţi spre cealaltă recepţie. Cele două corpuri arată aproape la fel, camerele sunt identice, restaurantul este comun, baruri sunt mai multe dar băuturile sunt aceleaşi, plaja este comună, există o singură sală pentru spectacolele... Deci, din punctul meu de vedere nu prea contează în care parte a hotelului nimeriţi, vă recomand însă camerele cu vedere la mare. Priveliştea este minunată! Camerele cu vedere spre parcare au şi dezavantajul zgomotului continuu şi puternic produs de ventilatoare.

    Vă doresc vacanţe frumoase alături de cei dragi!

    Dacă mai aveţi întrebări vă răspund cu plăcere.

    tumisfabu [16.11.13 08:53:00] »

    @Floria: Iti multumesc mult pentru promptitudine si seriozitate, toate cele bune pentru tine si familia ta!

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul articolului (review-ului) de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine linkul ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    4 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    dorgo, Floria, sunflower, tumisfabu
    Alte impresii din această RUBRICĂ:
    NOTĂ: Recomandările evidențiate (pe fond galben) aparțin unor autori cu statut membru GOLD sau superior

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

    [C] Copyright 2008-2020 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
    pagină generată în 0.0846090316772 sec
    ecranul dvs: 1 x 1