ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 13.05.2013
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: Bucuresti
ÎNSCRIS: 31.08.09
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
MAY-2013
DURATA: 4 nopți
cuplu fara copii
2 ADULȚI

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
0.00%
Sub orice critică
CAZARE [camere etc]:
0.00%
Sub orice critică
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
CADRUL NATURAL:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
DISTRACŢ. / RELAXARE:
50.00%
Nici nemulțumit, nici mulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
21.88%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
la PMM* = 40 EUR
*PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

TIMP CITIRE: 1 MIN

Nu recomand Wolf

TIPĂREȘTE

Noi am avut o experienta neplacuta, cu rezervare prealabila pe mail cu o luna inainte, am fost mutati dupa trei nopti intr-o alta camera, vezi doamne, de la trei la patru stele.

Eram veniti de pe traseu montan, am spus ca nu ne intereseaza 4 stele ”VIP” - expresia receptionerei. Camera in care am fost mutati mirosea si arata oribil, mocheta patata, pilota patata, fara minibar, fara cabina dus. Era camera pt handicapati, nefolosita decat de personalul hotelului cred. La insistente a fost adus un minibar defect. Fara halate, fara feon, fara telecomanda.

Avem poze, stim ca trebuie sa reclamam, noi am depasit momentul, dar in concediu de odihna sa fii pus sa te muti dintr-o camera in alta si sa accepti, intelegand omeneste ca vine un grup si sa ai o asltfel de surpriza neplacuta e de domeniul incredibilului.

Rusine WOLF... mare rusine.

Mic dejun foarte slab si prospetimea discutabila.

## end review sc

[fb]
---
Trimis de adisilvi in 13.05.13 19:28:25
Validat / Publicat: 13.05.13 21:06:37
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în BRAN. A mai fost în/la: in toata tara
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 3165 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
NOTĂ: Operatorul acestei destinații (proprietarul, administratorul etc) a scris un răspuns / drept la replică referitor la aceste impresii
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

4 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (adisilvi); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P01 hal de mocheta 4stele
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 2700 PMA (din 5 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 40.50 EUR pe cameră

  • ECOURI la acest review

    4 ecouri scrise, până acum

    Zara
    [25.05.13 17:32:36]
    »

    @adisilvi:

    Buna ziua,

    Eu sunt managerul complexului unde ati fost cazati si as vrea sa raspund acestei acuzatii pe care o aduceti.

    Poate ar fi trebuit sa mentionati faptul ca ati solicitat o cazare la hotelul de 3* de 4 nopti dar vi s-a raspuns ca nu sunt disponibile decat 3 nopti, ati acceptat asa (mail-ul exista-daca mi se explica cum il incarc aici se poate vedea). Chiar daca vi s-a confirmat ca exista doar 3 nopti disponibile ati incercat sa fortati norocul si ati achizitionat un voucher de pe un site pentru 4 nopti. Ati sosit la receptie ati prezentat voucherul, v-ati cazat. Dupa cele 3 nopti colegii mei v-au informat ca trebuie sa va decazati deoarece s-a terminat sejurul, ati insistat ca aveti voucher de 4 nopti. Neavand acces la emailul companiei receptionera a incercat sa va rezolve problema asumandu-si vina de a va fi rezervat camera doar pentru 3 nopti chiar daca vina nu era a noastra. Singura camera disponibila la acel moment era o camera pentru persoane cu dizabilitati camera care insa era dezafectata la acel moment, din motivele: lipsa minibar, mocheta patata de catre un alt client cu exact o zi inainte, se poate dovedi.

    Ati revenit la receptie spunandu-ne de minibar, de lipsa halatelor si de telecomanda. Problema a fost rezolvata in 15 minute si le-ati primit pe toate. Daca mocheta era intr-o singura parte patata ne-am cerut scuze avand in vedere ca nu am avut cand sa o inlocuim sau sa o spalam, stiind clar ca nu vom ocupa acea camera in urmatoarea perioada.

    Vam propus mutarea la un alt hotel dar nu ati dorit.

    Suntem de acord cu plangerile si reclamatiile atunci cand sunt justificate dar nu consideram ca in acest caz aveti dreptate si nici sa faceti o evaluare a complexului dupa un astfel de incident.

    Surprizator este faptul ca nu ati facut nici o evaluare a hotelului in care ati stat cazati 3 zile conform rezervarii facute.

    Noi ne cerem scuze pentru inconveniente, incercam sa facem un turism de calitate si sa ne ridicam la standarde de calitate, dar am incercat doar sa va asiguram un loc in care sa dormiti astfel incat sa nu fie probleme, sa nu ramaneti o ultima noapte fara cazare.

    Sunt foarte curioasa daca nu ati fi incercat sa mai obtineti o noapte chiar daca vi s-a transmis ca nu mai sunt locuri ce note ati fi acordat complexului???

    Vedeti dumneavoastra, noi hotelierii nu suntem perfecti, nimeni nu este perfect, incercam doar sa multumim pe toata lumea si sa ne ridicam la standarde cat mai inalte si din dorinta de a multumi de multe ori ne facem rau singuri, dar oare dumneavoastra, ca si client, in acest caz particular aveti dreptate?

    Cu stima,

    Ioana Chitu


    NB Zara este (sau a fost) reprezentant al unității
    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][2 voturi]
    Adnotat ca DREPT REPLICA la review CRT
    adisilviAUTOR REVIEW
    [25.05.13 21:56:31]
    »

    Fals, dezinformati si faceti asta pentru ca sunteti persoana care a gresit rezervarea. Chiar as vrea sa discut cu conducerea complexului, dumneavoastra poate reprezentati conducerea la nivel de executie.

    Este fals pt ca am si eu corespondenta, ati spus ca nu aveti liber sambata, deci am putut lua voucher pt 4nopti (marti-vineri plecare sambata). Ati fost neatenta si nu ne-ati spus ca nu aveti liber a 4-a noapte. Daca scriati clar ca nu aveti liber nu veneam sa fie clar, nimeni nu vine la noroc pe banii lui. Pentru ce conditii???

    Nu ni s-au oferit alte sanse, ati spus ca nu aveti camere, sa va reclamam daca nu ne convine, minibar stricat, sa va confirme colegii, am tinut la frigiderul din bar ce am avut si acuzatiile mele pot continua, sunt in cunostina de cauza.

    Dar sincer prin simplu fapt ca va permiteti sa scrieti astfel de minciuni (la ce hotel ne-ati oferit??? cand ati spus sa nu luam voucher de 4 nopti) ?? , ma dezamagiti o data in plus... Trist, dar adevarat... rusine WOLF

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Zara
    [27.05.13 12:52:22]
    »

    @adisilvi:

    Buna ziua,

    Da sunt persoana cu care ati discutat pe email dar nu si cea care a gresit, cei care ati gresit sunteti dumneavoastra si pacat ca nu vreti sa recunoasteti.

    Referitor la cele transmise toti stim, atat hotelieri cat si clienti, ca exista un organ de control abilitat sa rezolve astfel de probleme atunci cand sunteti nemultumiti. Sunt convinsa ca ati fi apelat la dansii fara probleme daca aveati dreptate.

    Mai jos aveti mail-ul:

    From: "office@complexulwolf.ro"

    To: Rotaru Adina

    Sent: Thursday, March 14,2013 10:19 AM

    Subject: Re: internet acces

    Buna ziua,

    Din pacate nu avem camere disponibile decat in perioada 08-10.05 sau daca va ajuta in perioada 15-19.05.2013. Internetul in camere este gratuit si este cu cablu, doar in receptie avem Wi-Fi.

    Cu stima,

    ---

    From: adina apostu

    Date: 3/18/2013 5:47:13 PM

    To: office@complexulwolf.ro

    Subject: rezervare 7-10mai ROTARU Adina si SIlviu

    Ne confirmati o rezervare 7-10mai - ca sa putem imediat cumpara voucherul?

    Ne-ati ajuta foarte mult daca ati gasi o camera si pt noaptea de 11mai, dar daca chiar nu se poate intelegem.

    Ma gandesc ca o camera... dorim 8-11mai, daca nu se poate 7-10mai.

    --

    Cu toate acestea ati achizitionat voucher de 4 nopti si ati fortat norocul...

    Referitor a faptul ca doriti sa discutati cu conducerea complexului, chiar cu persoana responsabila discutati...

    Eu am facut rezervarea dumneavoastra, eu am comunicat pe email cu dumneavoastra si stiti foarte bine acest lucru.

    Daca insa considerati ca aveti dreptate fie cum vreti dumneavoastra, nu am vrut decat sa expun situatia si din punctul nostru de vedere. Din fericire acest site ofera oportunitatea si hotelierilor de a-si exprima parerea.

    Va multumesc.

    Cu stima,

    Ioana Chitu


    NB Zara este (sau a fost) reprezentant al unității
    adisilviAUTOR REVIEW
    [27.05.13 19:38:29]
    »

    si acum gresiti drept dovada ca sunteti superficiala; din corespondenta se vede ca in 11 mai nu aveati liber; ori pe noi ne-ati mutat in noaptea de 10 mai si nu de 11 mai cand intr-adevar ati spus ca nu aveti liber. Daca v-ati fi uitat macar acum in ultima instanta pe calendar ati fi vazut... e fara comentarii...

    Avem dreptate si amenda era foarte mare, dar nu suntem genul care sa ne bucuram de raul altuia. Atentionam insa eventuali clienti, atata tot. Desi sigur trebuia reclamat.

    Asa de multa dreptate aveti incat comentariul nostru din cartea de oaspeti wolf l-ati sters. Am fost oaspeti, aveam dreptul la un punct de vedere, dar daca e nefavorabil se sterge. Noroc ca de pe acest site nu puteti sterge comentariul... nu recomand wolf

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    2 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    adisilvi, Zara
    Alte impresii din această RUBRICĂComplex Turistic Wolf [Wolf 1, Wolf 2]:


      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.045024156570435 sec
    ecranul dvs: 1 x 1