ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 17.08.2009
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: Ploieşti
ÎNSCRIS: 08.07.09
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
AUG-2009
DURATA: 7 nopti nopți
cuplu fara copii

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
0.00%
Sub orice critică
CAZARE [camere etc]:
12.50%
Extrem de nemulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
0.00%
Sub orice critică
PLAJA şi MAREA:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
DISTRACŢ. / RELAXARE:
25.00%
Foarte nemulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
23.50%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 3 MIN

Focar de infectie la rang de 5 stele

TIPĂREȘTE

Asa cum am promis, postez cateva randuri despre cumplita experienta avuta cu ocazia acestui concediu la acest hotel.

Trebuie sa mentionez ca inainte de a pleca cu 2 saptamani (cand au inceput sa apara impresii negative despre aceasta locatie si cand am avut dovezi clare de la niste prieteni ca nu trebuie sa merg acolo) am solicitat agentiei schimbarea hotelului.

Dupa lungi discutii si rugaminti de la agentie mi s-a spus ca ei nu pot modifica locatia si ca daca voi dori vreodata sa reclam ceva, sa fac poze cu data si ora si sa le trimit la agentie. Asta este tot ce am putut obtine de la "marele" operator de turism S&S Travel.

Constatari:

1. mizerie generala incepand de la receptie, toalete receptie, cantina, piscina, camere. Repet miros pestilentios si mizerie

2. in camera nu s-au schimbat prosoapele decat odata cand am lasat pe pat 5 leva, nu s-a aspirat, nu s-a curatat baia, in baie miros de WC public, perdeaua de la cada imputita, la fel si presul de la cada care era mucegait, nu s-a schimbat lenjeria.

3. la cantina nu se putea manca pe fetele de masa care erau atat de patate de mancare si de mucegaite incat majoritatea turistilor le strangeu si le aruncau sub masa. Nu se gaseau farfurii, tacamuri, cani, pahare atunci cand le gaseai erau soioase si pline de apa. Podeaua era murdara si plina de grasimi si de resturi de mancare. "Chelnerii" in fapt debarasatorii erau imbracati in niste costume negre, cu adidasi in picioare si miroseau ingrozitor a transpiratie la prima ora, la micul dejun. Cei care faceau omlete sau clatite erau niste tatuati si cercelati cu cearcane de la "oboseala", care isi beau cafeaua in timp ce prajeau.

Am indraznit sa spun cu voce mai tare ca este mizerie si nu am farfurie si mancare si s-a zburlit un dubios la mine ca mi-a fost frica sa mai fac poze si sa mai comentez.

Seful de cantina si el la randul lui un individ cu cercel in ureche si papion ca sa scape de mirosul groznic din cantina iesea pe terasa si pur si simplu se scarpina in fund (sa-mi fie iertat dar asa se intampla).

Cand am incercat sa reclam mizeria, cea de la receptie masa, brusc nu mai intelegea limba engleza.

4. mancare nu se gasea, am mancat cartofi prajiti si rosii stalcite, carnea era stricata, intr-una din zile s-a iscat un scandal groznic fiindca s-au dat niste coaste arse intr-o tava ca sa-si piarda mirosul de carne stricata. Kaiser gras prajit dimineata si daca nu se consuma se pregatea la pranz acelasi kaiser cu mazare sau porumb.

5. fructe numai stalcituri si jumatati de banane si felii de portocale, cand gaseai un mar acesta era din acela cretesc cu coaja tare, prajituri sintetice pe care nu le puteai manca gen torturi cu multa multa frisca moale, apa la bidoane si bere cu gust dubios.

6. piscina plina de nisip si clor, fara sezlonguri suficiente.

7. parcare cu plata (mi s-a spus de la receptie ca daca nu am posibilitatea sa platesc 10 leva pe zi ce mai caut la un hotel de 5 stele), plaja cu plata.

Un singur lucru ma deranjeaza acela ca exista printre noi "turisti" care pleaca de la principiul raport calitate - pret. Eu ca turist ce m-am cam plimbat pe ici pe colo, plec de la principiul ca trebuie sa primesc ceea ce am platit, in cazul de fata pachet turistic cazare 5 stele si masa all inclusiv. Daca plateam un sejur la "gambrinus" nu mai comentam. Pentru cei care pleaca de la raportul calitate pret probabil ca s-ar putea sa fi fost multumiti, eu am pancreatita si mizeria crunta mi-a afectat sanatatea.

Voi face sesizari scrise impotriva agentiei si nu ma voi opri aici, voi solicita in instanta despagubiri materiale.

Bulgaria este asa cum va inchipuiti toti, un mare fief al bunurilor contrafacute al hotiilor pe fata pe care Europa il ingaduie in mod tacit.

Daca in Romania s-ar fi gasit 10% din mizeria de acolo toata Europa vuia, DSV-ul era pe ei, Min. Sanatatii la fel si amenzile ar fi curs, toata media avea subiecte palpitante.

Bulgaria o gluma proasta.


[fb]
---
Trimis de Bobo2017 in 17.08.09 23:15:28
INFO ADIȚIONALE
  • A fost prima sa vizită/vacanță în BULGARIA
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 4456 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

26 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Bobo2017); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 300 PMA (din 5 voturi)

ECOURI la acest review

26 ecouri scrise, până acum

webmasterXY*
[17.08.09 23:26:36]
»

Iarina, s-a strecurat o greseala cred: ai bifat ca "nu a fost singura vacanta in Bulgaria", iar apoi unde puteai scrie unde anume ai mai fost (in Bulgaria) ai scris "nu". Corectam?

Bobo2017AUTOR REVIEW
[17.08.09 23:32:23]
»

Am gresit, iarta-ma, sunt prea obosita. Daca poti te rog sa modifici. Nu am mai fost in Bulgaria si nici nu o sa ma mai duc.

Cu consideratie!

webmasterXY*
[17.08.09 23:34:02]
»

), inteles, era un raspuns pentru viitor! Vacante mai reusite!

corina75
[17.08.09 23:34:19]
»

Acest hotel este clar o mare batjocura... agentiile care vand bilete aici nu se auto-sesizeaza? ma mir sincer ca Silviu si Sabina de la SS Travel accepta asa ceva, dupa ce au muncit ceva sa-si faca un renume pe piata... si ce sa mai vorbim, daca citesti pe toate site-urile de agentii cum este prezentat acest hotel, chiar crezi ca e ok...

Aici vine intrebarea mea: nu noi, clientii, ar trebui sa avem ultimul cuvant, si sa boicotam, impreuna cu agentiile, astfel de servicii? cei pacaliti sa-si ia banii inapoi plus despagubiri morale!

Gresesc?

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
Bobo2017AUTOR REVIEW
[17.08.09 23:48:37]
»

Draga Corina, am insistat sa mi se schimbe biletul, i-am rugat si le-am spus ca voi plati suplimentar tot ceea ce este necesar, raspunsul a fost ca nu pot sa-l conving pe Dnul CENUSA decat daca voi merge acolo si voi face poze ca sa ma creada. Adevarat este ca mi-a dat un nr. de telefon si ca daca voi avea probleme sa-l sun. Aceasta presupunea sa-l sun in fiecare zi pe banii mei sa vorbeasca la receptie sa-mi schimbe lenjeria sau prosoapele sau sa faca curat in camera. In ceea ce priveste mancarea nu se putea face nimic.

Daca ar fi existat profesionalism mi-ar fi schimbat biletul fie si cu costuri suplimentare suportate de mine. Imi pare rau sa o spun dar agentia este de vina. Si cu acest comentariu voi incheia fiindca nu merita nici un fel de reclama, nici macar una negativa.

Cu consideratie pentru toti turistii onesti si pentru administrator!

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
un om
[18.08.09 11:37:30]
»

Buna ziua tuturor.

Am fost acolo si am vazut. din pacate nu am citit aceste impresii inainte de a face rezervare. [... - continuarea in review-ul independent postat ulterior de autor]

webmasterXY*
[18.08.09 12:15:40]
»

un om,

de ce oare nu te-ai invrednicit mata' sa postezi un review propriu? Nu stii cum? Iaca simplu: dai click mai jos pe "adauga impresii noi" si de aici...pofta de scris sa fie!!

Unde mai pui ca de azi iti sunt si evaluate impresiile (primesti puncte pentru review)...numai avantaje ai.

un om
[18.08.09 12:30:15]
»

multumesc de avantaje.

crezi ca o sa-mi schimbe cu ceva impresia de acel hotel? niciodata. in ceea ce priveste invrednicitul.... mi-a fost mai la indemana aici. da daca m-ai certat am facut si un rewiu propriu. o zi buna in continuare

Admin
[18.08.09 12:35:35]
»

nici vorba de vreun "certat"

Este insa in avantajul tuturor -- in primul rand al cititorilor care, cautand impresii PROASPETE despre un hotel, le gasesc mult mai bine la rubrica "impresii" (este acolo o lista cu ele, ordonate dupa data) decat in "mijlocul" lantului de ecouri, de multe ori foarte stufos, din interiorul unui alt reveiw...

Multumim, oricum.

Cat despre "avantaje" (puncte) - s-ar putea ca in viitor sa aveti o placuta supriza [primii 100 care acumuleaza cele mai multe puncte, mai ales ]

monica05
[18.08.09 16:53:33]
»

Dupa zile in sir in care am citit impresiile celor care veneau de acolo, m-am hotarat sa schimb hotelul. Bine am facut! Ce citesc acum ma ingrozeste.

Cum am reusit sa schimb biletele? Amenintari la agentie cu opc-ul, garda si ce mai exista... Iar ei ca nu poate si nu se poate, dupa care mi-au zis sa scriu un mail cu motivele pt care nu vreau sa merg acolo si ei il trimit hotelului si daca aia anuleaza rezervarile ne dau in alta parte (asta se intampla cu 7 zile inainte de plecare).

Am facut cum au zis si a doua zi ne-au confirmat anularea cu o penalizare de 20 euro de persoana (adult) si am avut un concediu super ok la Nessebar, hotel sol resort 4 *.

Deci pt cei care mai au timp, nu-i lasati, insistati, amenintati ca se poate...

amalia.ciobanu
[18.08.09 17:50:01]
»

Buna ziua,

Nu se mai termina "laudele"...

Sunt deja patita cu Victoria-group (am fost la H. Chaika si nu-mi mai trebuie), dar ma tem ca ramanem la stadiul de a ne spune pasul unii altora si nimeni nu poate face nimic. Oare voi trai sa vad ca se misca ceva in noianul de nemultumiri. Credeti ca OPC-ul poate face ceva? Felicitari monica05!

Ce procent din turistii dornici de a cunoaste Bulgaria citesc aceste randuri? Am simtit gustul amar al privirilor ca "sunt roman", dar nu pot sa nu recunosc lipsa celor 7 ani de acasa a unor compatrioti, mi-era si rusine sa vorbesc romaneste.

De 5 ani mergem in Albena si curatenia, parcarea, locurile de joaca pt. copii nu se compara cu ce-am vazut in Sunny Beach. Pana si supraveghetorii jocurilor ne cunosteau si ne salutau, ba chiar mai primeam si bonus. Mi-aduc aminte ca a doua zi dupa o furtuna, gradinarii au replantat straturile de craite. De-abea asteptam anul urmator pt a descoperi noi locuri amenajate de spatii verzi, terenuri de golf, ... Ma voi intoarce in Bulgaria numai pt Nessebar si Balchik. Merita din tot sufletul

... si inca ceva: toata admiratia pt initiativa si straduinta webmaster, ... daca ar avea si putere de influenta ar fi extraordinar

cu drag,

un turist impatimit al Bulgariei

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
Admin
[18.08.09 17:56:45]
»

multumesc amalia

Bobo2017AUTOR REVIEW
[19.08.09 22:01:41]
»

Buna seara, webmaster te rog sa-mi permiti sa fac un comentariu pe care am promis ca-l voi face si anume, astazi am facut o sesizare scrisa la agentia S&S TRAVEL si in timp real mi-au raspuns luand si masurile de rigoare adica au suspendat de la vanzare acest hotel si mi-au promis ca dupa ancheta pe care o vor face imi vor restitui pretul biletului.

Ii rog pe toti cei care i-am suparat sa ma ierte si in special pe Dnul Cenusa, dar ajunsesem la capatul nervilor mai ales ca de cateva zile stau pe la medici fiindca sanatatea mi s-a deteriorat.

Mi-asi dori sa vad cum managementul hotelului isi cere scuze public turistilor romani si nu numai.

Cu consideratie !

Aish*
[19.08.09 22:11:59]
»

WAW!!! Felicitari!

Totodata, avem si noi o parte din "vina", avand in vedere "presiunile" care s-au facut si prin review-urile de pe AmFostAcolo.

Astept cu nerabdare sa "venim de hac" si unora (sau mai multor) din serviciile turismului romanesc... mai ales ca ne ajuta si Radio Vacanta zilnic.

Sa avem vacante minunate!

corina75
[19.08.09 22:18:13]
»

Bravo Iarina, felicitari si SS Travel.

Asteptam Eurotravel / Altours sa ia aceeasi masura!

Cornel, fiindca tot ii cunosti si-i recomanzi, poate le trimiti link-urile sa se dumireasca ce vand. Ar trebui boicotat la maxim acest 'hotel', rascumparate toate pachetele vandute deja, poate asa se mai trezesc la realitate domnii din conducere.

Multumesc.

TheEagle
[19.08.09 22:20:20]
»

iarina, ai omis un aspect ESENTIAL!

Cei de la agentia S & S Travel s-au inteles cu tine ca daca ai vreo problema sa-i suni si a doua zi TI SE VA SCHIMBA HOTELUL!

Stiu aceste lucruri dintr-o discutie avuta cu Dl. Silviu (fara sa dea nume evident) in care dansul se intreba ce ai facut de nu ai mai sunat si presupunea ca esti OK de vreme ce NU ai mai sunat!

Oricum pana la rezolvarea problemei (problemelor) vad ca s-a suspendat hotelul de la vanzare conform anuntului de pe site: http://www.bulgaria.com.ro/

PS: O sa intrebi de ce vorbesc eu in numele altora si ce interes am! Nu am niciun interes direct! SUNT DOAR UN CLIENT EXTREM DE MULTUMIT DE ONESTITATEA ACELOR OAMENI care imi inspira foarte multa incredere si la care o sa apelez si pe viitor!

PPS: Sa speram ca vom vedea cum managementul hotelului isi cere scuze public turistilor romani si nu numai.

Bobo2017AUTOR REVIEW
[19.08.09 22:48:41]
»

Scuze, dar cred ca este totusi o neintelegere, am spus si nu am sa neg ca mi s-au oferit doua numere de telefon in caz de probleme, dar va intreb si ma intreb oare era cazul sa fac conversatii telefonice in conditiile in care am solicitat schimbarea locatiei inainte de a pleca. Daca se putea schimba locatia de ce nu s-a facut cand am solicitat? De ce trebuia sa ma duc acolo si sa reclam? Poate nu inteleg eu bine acest aspect, dar fiti siguri ca daca stiam ca mi se va schimba hotelul cu siguranta sunam.

Inca odata, faptul este consumat, concediul meu distrus, nervii mei la fel, banii mei deasemenea si cu toate acestea gasesc puterea sa mai cred ca, inca sunt persoane care inteleg sigur ceea ce mi s-a intamplat.

Increderea se castiga, profesionalismul se invata dar omenia o avem de la Dumnezeu.

Multumesc inca odata agentiei ca mi-a raspuns pozitiv la solicitarea de astazi.

Cu respect, o seara minunata!

sandstravel*
[20.08.09 10:06:02]
»

Buna ziua,

numele meu este Silviu Cenusa si alaturi de sotia mea, Dna Sabina Cenusa sunt patronul companiei ce detine agentie de turism touroperatoare S&S Travel.

Avand in vedere comentariile aparute in urma neplacerilor enumerate de userul iarina, prin prezentul comentariu ne exercitam dreptul la replica.

Am sa va expun toate etapele rezervarii Dnei M. B pentru a intelege mai bine de unde au aparut problemele. Deobicei o astfel de problema apare datorita unui sir de evenimente, nu unui singur evenment.

In acest comentariu nu am sa dau numele turistilor implicati, dar nici ale firmelor implicate, mai putin a hotelului Victoria Palace - Sunny Beach

Pe data de 02. 07. 2009 Dna M. B. a facut o rezervare online pentru hotel Bonita 3* din Nisipurile de Aur, o dubla pentru perioada 01. 08-07. 08. 2009 cu HB

In urma confirmarii disponibilitatii, pe 03. 07. 2009 Dna M. B. ne-a trimis un email in care ne-a rugat sa (citez) 'o pasuim pana luni' 06. 07. 2009 cu rezervarea pentru ca sotul domniei sale avea posibilitatea de a deconta o anumita suma de la compania unde lucreaza dansul.

Pe data de 06. 07. 2009 am primit un email de la Dna M. B. in care ne ruga frumos sa ii dam o calculatie pentru Hotel Victoria Palace - Sunny Beach, aceeasi perioada, insa cu allinclusive si o dubla cu vedere la parc, avand in vedere ca acest hotel se afla in portofoliul nostru doar pe agentiile revanzatoare, fiind un hotel on-request (la cerere) din portofoliu.

Pe 07. 07. 2009 trimitem un email prin care comunicam turistului faptul ca intre 05. 08-06. 08. 2009 hotelul se afla in STOP SALES (nu exista camere disponibile), intreband daca nu doreste alta perioada. Doamna M. B. accepta intrarea pe data de 07. 08. 2009 pentru un sejur de 7 nopti la acest hotel cu allinclusive, intr-o dubla cu vedere la parc, trimitand in acelasi timp si datele de facturare, factura urmand a se emite pe numele sotului Dl. V. B.

Ulterior am fost contactati pentru ca factura sa nu mai fie emisa pe numele sotului, ci sa fie emisa printr-o agentie de turism din Ploiesti cu care inca nu aveam contract. Respectiva agentie de turism ne-a contactat, s-a emis contractul, cat si factura fiscala catre respectiva agentie de turism. Trebuie precizat faptul ce reiese foarte clar: Dna M. B. a semnat contractul cadru cu alta agentie de turism, o agentie devenita revanzatoare pentru noi. Factura fiscala a fost emisa catre respectiva agentie de turism.

Pe data de 15. 07. 2009 am primit un email de la Dna M. B. prin care ne intreba ce include programul allinclusive, De asemenea ne-a spus ca a auzit de anumite probleme referitoare la acest hotel, cerandu-ne parerea. De asemenea ne-a intrebat ce poate sa faca daca sunt probleme. DIn experienta avuta cu acest hotel anul trecut, dar si anul acesta (pana spre mijlocul sezonului, adica pana sa fie hotelul ocupat aproape 100%) am avut feedbackuri pozitive, nu puteam sa spun turistului decat ceea ce stiam din surse sigure, de la alti turisti ai nostri. Stiu ca hotelul nu mai poate arata la fel de 'ca scos din cutie' dupa ce trec anumiti turisti mai putin civilizati, prin urmare nu putea sa arate la fel ca la inceputul sezonului, insa problemele ce puteau exista in mod normal erau minore, neobservabile de turist, observabile doar de cei care lucreaza in domeniu. Despre servicii nu s-a plans nimeni, anul trecut fiind unul dintre hotelurile de top pentru piata romaneasca. In acelasi timp i-am explicat Dnei M. B. ca pe voucher este trecut un numar de urgenta la care poate suna 24 de ore pe zi (numar de urgenta al agentiei noastre), urmand ca orice problema sa fie rezolvata imediat. Pe fiecare voucher emis de noi apare inscris chiar textul 'Orice reclamatie privind serviciile hotelului se va face pe perioada sederii dvs la hotel pentru putea fi solutionata imediat! '

Dna a fost multumita de raspunsuri.

Pe data de 27. 07. 2009 am primit un alt email de la Dna M. B. prin care ne ruga sa schimba hotelul. Desi aceasta rugaminte trebuia sa vina prin agentia cu care a semnat contractul am incercat noi sa o lamurim asupra urmatorului fapt: release period-ul (perioada in care respectivul hotel accepta schimbari sau renuntari) este de minim 14 zile pentru respectiva perioada. Dna a facut cererea cu 12 zile inainte de intrarea la hotel. Prin urmare imi era imposibil sa fac anularea. Pe de alta parte nu am cum sa spun ca un client ce urmeaza sa fie cazat nu este multumit de serviciile hotelului inainte ca acesta sa fie cazat. In timpul discutiei am venit cu o propunere in asa fel incat nimeni sa nu aibe nimic de pierdut, astfel: daca Dna M. B. ajunge la hotel si serviciile/camerele/restaurantele se afla in situatia descrisa de cunostintele dansei, sa ma sune imediat pentru a schimba hotelul, insa sa incerce sa faca si cateva poze asupra zonelor cu probleme pentru a avea si eu un material palpabil cu care sa merg la hotel. Doresc sa mentionez ca mutarea nu se facea pe cheltuiala clientului iar hotelul tinta pentru mutare era Sol Nessebar Palace 5*, allinclusive, tot camera cu vedere la parc. Am inchis telefonul de comun acord cu acest aspect.

TImpul a trecut, Dna M. B. a fost cazata la hotel, s-a si intors, insa nu am avut niciun feedback negativ sau pozitiv, aducand in discutie recent problema in timp ce discutam cu un turist despre comentariile de pe acest site (amfostacolo. ro) SIncer eram convins 100% ca dna M. B. s-a simtit bine si ca hotelul este asa cum imi inchipuiam ca a ramas.

Astazi insa, 19 august 2009 la ora 10: 16 am primit un email de la Dna M. B. in care imi descria problemele de la hotel. Am discutat cu domnia sa si am rugat-o sa faca imediat o reclamatie catre agentia de turism cu care a semnat dansa contractul, si sa ne trimita si noua o copie a acestei reclamatii, daca se poate cu semnatura. La ora 12: 19 am primit reclamatia adresata direct noua. Am trimis un email in care am rugat-o pe Dna M. B. sa faca reclamatia catre agentia contracta astfel incat toata documentatie sa fie perfecta din punct de vedere legal. In mod normal dupa ce respectiva agentie din Ploiesti primea reclamatia ar fi trebuit sa fim contactati de dansii pentru solutionarea problemei turistilor dansilor. Inca nu am primit nicio nota oficiala sau neoficiala de la dansii, nu am habar daca Dna M. B. a facut respectiva reclamatie catre dansii, insa sunt convins ca o va face astfel incat totul sa fie rezolvat conform legislatiei.

Dupa traducerea de catre traducator autorizat a reclamatiei initiale trimise de doamna, la ora 16: 38 am trimis pe email reclamatia tradusa in engleza care touroperatorul de la Sofia prin care cumparam pachetele pentru respectivul hotel (zona Sunny Beach nu este una de interes pentru noi, pachetele fiind achizitionate de la unul dintre cei mai mari touroperatori bulgari)

Reclamatia a fost trimisa catre respectivul touroperator cu recomandarea de restituire integrala a sumei, urmand ca sumele dintre noi si respectivul touroperator sa fie reglate pe urmatoarele facturi. Raspunsul a venit prompt si aici imi permit sa dau copy& paste '

'Dear Silviu,

I received your e-mail and send complains to the hotel. As I have their answer I shall answer you at once'

Prin urmare se poate observa ca si touroperatorul bulgar doreste tot o rezolvare amiabila

Din acest moment asteptam un raspuns oficial al hotelierului astfel incat sa stim ce este de facut in continuare.

Urmeaza sa fac o vizita hotelului atat pentru o discutie, cat si pentru a incerca stabilirea unui contact direct. SIncer sunt dezamagit de faptul ca serviciile au suferit o astfel de deteriorare, in reclamatia Dnei M. B. existand cateva aspecte extrem de importante.

In acelasi timp doresc sa subliniez un lucru: turistul trebuie sa ia legatura cu touroperatorul direct daca are un contract direct sau prin agentia revanzatoare pe timpul sederii daca doreste sa rezolve problema imediat.

Apoi atunci cand va intoarceti, daca ati avut probleme, inainte de a spune cuvinte mai putin placute, incercati in cel mai calm mod sa aveti o discutie amiabila, sa va expuneti problemele touroperatorului, in mod clar si strict obiectiv. In mod normal veti fi ascultat si impreuna cu dvs se va gasi cea mai buna solutie.

Noi de exemplu am pus de mai bine de 2 ani la dispozitia turistilor (indiferent ca au plecat cu noi sau nu) un formular online prin care isi pot exprima pozitia fata de hotelul la care au stat, dand calificative, insa avand si posibilitatea introducerii unui comentariu, a unei adrese de email de contact sau a unui telefon. Ca touroperator vizitez hotelurile, vad camere, restaurant, eventual daca sunt in vizita in timpul mesei pot vedea si mancarea/restaurantul in timpul unei mese. Insa este imposibil sa vezi toate camerele la toate hotelurile din portofoliu, sa mananci cele trei mese la fiecare hotel si sa repeti continuu aceasta operatiune.

Acum doua luni de ex. am fost sa contractez niste hoteluri la cererea dansilor. Mi-au fost prezentate niste camere de tip family room/junior suite pe post de duble. Am aflat acest lucru de la niste turisti ce au fost acolo anul trecut. Sincer am fost socat sa aud acest lucru. Oricum contractul nu a fost semnat datorita servciilor indoienice inca de la intrare, cu toate ca se stia ca sunt touroperator, mai mult cu contractul in mana pentru a fi semnat. Cazuri similare, sau chiar mai rele sa stiti ca mi s-au intamplat si in Romania. Din pacate in turism, ca in orice domeniu exista si neseriosi. Este insa important ca turistul sa inteleaga ca in 99% din cazuri touroperatorii sunt extrem de obiectivi in orice situatie, pentru noi nu exista notiunea de subiectivism, sau in mod normal nu ar trebui sa existe. Nu vad de ce asa cum s-au scris niste comentarii pe acest site sa se arunce in touroperatori cu pietre cand nu este cazul. Noi, ca touroperatori, avem raspunderea dvs cat timp nu va aflati in tara. Pentru acest lucru insa avem nevoie de suportul dvs, al turistilor, si scuze ca ma repet, un suport obiectiv.

Revenind la problema Dnei M. B. : exista in prezent doua probleme: una cu hotelul, cu care deja s-a inceput abordarea, si una cu agentia catre care dansa a efectuat plata. Practic banii trebuie returnati prin respectiva agentie, factura fiscala a fost emisa catre dansii, plata a fost efectuata de catre dansii. Sper sa gasim o modalitate pentru ca si aceasta problema sa fie rezolvata legal.

In ceea ce priveste S&S Travel, as dori sa spun ca aceasta agentie a fost creata din prisma turistului. Inainte de a avea aceasta agentie am fost turist, ca cei mai multi de pe acest site. De multe ori am dat banii inapoi unor turisti carora li s-au imbolnavit copii sau parintii, ori au fost cazuri de deces. Am dat acesti bani inapoi fara ca turistii sa aibe vreo asigurare storno, fara ca acest lucru sa fie trecut in contractul cadru cu turistul, sau in contractul cu hotelierul. Pur si simplu am cazut de acord cu hotelierul ca pe baza documentelor prezentate sa inapoiem banii. Nu imi place sa ma imbogatesc de pe suferinta altuia.

Vis a vis despre anumite generalizari asupra Bulgariei/bulgarilor: fac parte din categoria care acum ceva ani buni nu vroiam sa aud de aceasta tara. Am invatat sa o pretuiesc si sa ii pretuiec oamenii. Nu putem arunca cu rosii in toti bulgarii doar pentru ca au si ei uscaturi.

Nu imi spuneti ca romanii sunt asa cum sunt prezentati prin alte tari: tigani, hoti, violatori, si cate si mai cate.

Va multumesc pentru dreptul la replica, pentru timpul acordat citirii acestui mesaj, si nu in ultimul rand doresc sa multumesc turistilor care ne-au sarit in ajutor vis a vis de acest subiect.

Va doresc sa aveti o zi excelenta, iar in concedii numai bucurii

P. S. Doresc sa salut ultimele mesaje ale Dnei M. B. si va asigur ca facem tot ce ne sta in putinta sa solutionam problema domniei sale. Daca hotelul nu isi cere scuze, am sa o fac eu personal, imi pare sincer rau pentru problemele aparute. Intr-adevar s-a decis suspendarea unilaterala a contractului/rezervarilor pentru acest hotel pana la rezolvarea problemelor expuse, probleme ce includ si serviciile reclamate.

Sarina32*
[20.08.09 14:15:18]
»

Jos palaria, S&S Travel. De acum cand am sa vreau sa ma duc in vacanta, am sa stiu la cine sa apelez.

un om
[20.08.09 14:20:07]
»

sunt si eu de acord cu ce a zis sarina.

Sarina32*
[20.08.09 15:14:39]
»

totusi nu ma pot abtine si as vrea sa o intreb pe iarina, daca apa era la bidoane din acelea gen de tara sau era cumva la bidoane gen "Cumpana", cum le gasesti prin diverse birouri, magazine, spitale etc? Din cate inteleg ai platit All Inclusive si nu Ultra All. Ultra All presupune bauturi imbuteliate, All bauturi la dozator si apa la bidon. Pana si la Hermitage la Nisipuri gasesti apa in bidoane prin diverse puncte ale hotelului.

Pe unde am fost eu in Bulgaria si nu numai, piscinele seara se inchid, dupa ora 19. 00 si sunt tratate cu clor. Asa mi se pare firesc, ca apa sa fie tratata. Acum, ca era nisip pe fundul piscinei, denota tot faptul, ca unii turisti sunt nesimtiti si confunda dusul cu piscina.

Sa facem o comparatie intre mirificul litoral romanesc si bulgaria. Bulgaria totusi este peste si sa nu ii criticam doar pentru un Hotel Victoria Palace. Probabil, ca acest hotel va primi ceva controale. Sunt sigura ca bulgarii stiu sa gestioneze mai bine o situatie decat dragii nostri romani, care iti trantesc si iti scuipa in mancare, si iti spun, daca nu iti place sa mergi la vecinii bulgari. Daca ar fi bulgarii atat de rai cum se zice nu ar mai fi full litoralul lor de nemti, romani, polonezi, rusi etc.

Am impresia insa, ca unii pleaca de la inceput cu carcoteala, fara macar sa stie ce vor si ce asteapta de la vacanta lor. Lux la bani putini nu cred ca vom gasi nicaieri in lumea asta. Luxul costa.

Intr-adevar Victoria Palace este se pare un hotel de evitat, dar sa vii si sa spui ca apa era la bidoane, cand de fapt e la bidoane gen"Cumpana", sa vii sa spui ca dimineata primeai Kaiser, ca mancarea de dimineata se reutiliza la pranz pentru alte preparate. Pentru ce s-ar face risipa de mancare? Sunt convinsa, ca nu erau luate cele din farfurii sau resturi mestecate si puse in alte mancaruri. In reviewul tau iarina sunt cateva aspecte deloc de neglijat, pentru care hotelul ar trebui sanctionat serios, dar unele imi lasa impresia ca sunt pure exagerari. Asa cum descrii, nu ar fi trebuit, sa stai nici macar o noapte, nu o saptamana. Sunt sigura, ca agentia gasea o solutie. Si mai cu seamana orice decizii se pot lua imediat si mult mai usor, daca faptele sunt prinse si dovedite, decat daca vii dupa un timp x si faci valva. O vorba zice mai bine mai tarziu decat niciodata. Dar numarul de urgenta nu a fost de forma si nu poti acuza, atata timp, cat ai avut un numar de telefon de urgenta, pe care nu l-ai folosit. Asta denota faptul, ca te-ai simtit bine la acest hotel si ai tolerat si suportat neregulile, preferand sa vii in tara si sa scoti banii dublu, o data decontat din cate inteleg si o data recuperati de la Touroperator.

Frumos din partea lor ca se zbat sa ti-i recupereze, aratand in acest fel, ca sunt capabili sa rezolve si dupa ce a trecut furtuna.

Admin
[20.08.09 16:38:17]
»

S&S travel: am aplaudat, initial, punctul vostru de vedere, gasindu-l rezonabil si laudabil (ma refer aici la postul de pe contul sandstravel)

TOTUSI mi se pare ciudat si deplasat sa va auto-laudati si auto-felicitati pentru acest lucru, de pe conturi diferite [sarina32, deocamdata; o sa mai cercetez].

As vrea sa va atrag atentia ca aceste metode sunt un posibil indiciu al unei moralitati indoielnice si in consecinta - cu toate aprecierilor anterioare vizavi de postul domnului - personal as avea retineri in a contracta un sejur de la o agentie care foloseste astfel de tactici.

Bobo2017AUTOR REVIEW
[20.08.09 17:42:03]
»

Sarina, daca mai continui in a insista cu aceste discutii voi face publice toate fisierele audio pe care le am, precum si corespondenta pe care pana astazi am considerat-o confidentiala, dar vad ca nu este asa si voi actiona asa cum trebuia sa o fac de prima data.

Iti spun doar atat, standardul meu este mult mai ridicat, daca tu crezi ca piscina la 5 stele se dezinfecteaza cu clor (vai de capul tau) si confunzi bidoanele de 5 litri pline cu apa de la chiuveta cu "cumpana" iti propun sa nu mai faci turism, crede-ma. Nu ma infuria si nu impinge lucrurile la extrem, este un sfat, daca il vei urma este bine, daca nu iti promit ca nu voi mai posta aici ci in alta parte.

Apropo, eu mi-am platit biletul si nu l-a decontat sindicatul nimanui, dar nu cred ca trebuie sa-ti dau nici o explicatie. De asemenea, pe fisierul audio se aude cand strigai ca in gura de sarpe sa nu mi se dea banii inapoi. Parca facusem o pace tacita? Sau m-am inselat la fel ca si cu schimbarea hotelului?

Mai gandeste-te odata. Este simplu.

Webmaster este ultima oara cand mai postez, iti multumesc ca m-ai ingaduit.

Imi cer scuze tuturor si va spun un singur lucru "nu intrati in troaca, ca va mananca porcii"

Cu consideratie!

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
Admin
[20.08.09 17:50:05]
»

Bun. Sunt de parere ca dezbaterile si argumentia de pe acest thread, desi pe alocuri mai aprinse decat mi-as fi dorit, au avut rolul lor in a ne face o idee mai clara despre fiecare aspect adus in discutie aici.

Pe de alta parte, consider ca am acordat suficient spatiu (si timp) pentru ca fiecare parte implicata sa-si poata expune punctul de vedere si dreptul la replica.

Daca as lasa firul de discutie deschis, ar insemna sa ne asumam un risc deloc considerabil ca discutiile sa degenereze intr-un mod neplacut, sunt sigur, pentru TOTI.

Ne oprim asadar aici.

Daca cineva doreste redeschiderea threadului (pentru motive rezonabile, de exemplu intrebari despre sejur adresate iarinei), are mai jos instructiunile.

Admin
[24.08.09 15:51:02]
»

UPDATE referitor la solutionarea diferendului dinte turist, agentie si hotel, descris pe larg mai sus:

Am primit pe mail o informare cu privire la o vizita a reprezentantului agentiei la hotel, inmanarea unui document oficial prin care se descriu plangerile si o "inspectie" a facilitatilor hotelului, impreuna cu reprezentantii conducerii hotelului presupun.

Se mai precizeaza: "Tinand cont ca ancheta este in curs, rezultatele inspectiei efectuate de noinu vor fi facute publice decat dupa rezultatul final. Prin documentul semnat la Sunny Beach a aparut un termen limita la care hotelul ne va trimite rezolutia finala din punctul sau de vedere."

Daca voi primi rezultatul final, oficial, vi-l voi face cunoscut aici.

Firul de discutie ramane in continuare inchis.

Admin
[07.09.09 10:43:08]
»

Pana la urma se pare s-a ajuns la un aranjament amiabil, multumitor pentru ambele parti (sa recunoastem si merita subliniat: in primul rand pentru clientul-turist - iar pentru asta agentia merita toata consideratia).

Redau mai jos textul primit sambata.

---

Comunicat S&S Travel 05.09.2009

Prin prezenta va comunicam urmatorul fapt asupra articolului publicat pe site-ul amfostacolo.ro de catre Dna M.B. sub pseudonimul 'iarina' pe data de 17.08.2009

In urma discutiilor avute cu Dna M.B. dar si cu Dl V.B., la data de 02.09.'09 ne-am deplasat la Ploiesti unde am semnat un acord cu Dl V.B., acord ce este atasat prezentului comunicat.

Prin respectivul acord am informat turistii asupra situatiei hotelierului si am ajuns de comun acord la urmatoarea rezolutie intre S&S Travel si turisti: suma facturata de S&S Travel pentru sejurul sotilor B (in proportie de 100%) se constituie in avans direct al sotilor B pentru o viitoare excursie in sezonul 2010 in Bulgaria. Au fost identificate hotelurile de interes pentru dansii, insa aceste nu vor fi facute publice (cel putin de noi) pentru a nu face in niciun fel reclama respectivelor hoteluri.

Rezolutia este definitiva si irevocabila.

In felul acesta S&S Travel nu mai are nicio obligatie fata de Dna M. B. si de Dl V. B, in afara de cea stipulata mai sus, ce se afla in rezolutia finala.

S&S Travel se dezice de orice actiuni ale altor persoane juridice implicate in acest caz, considerand ca din punctul sau de vedere cazul a fost solutionat in favoarea turistului in proportie de 100%

Trebuie subliniat faptul ca incepand cu data de 19.08.2009 contractul cadru, insa si voucherele S&S Travel au fost modificate in asa fel incat turistii au obligatia de a anunta in termen de 24 de ore S&S Travel cu privire la orice reclamatie, in caz negativ S&S Travel va fi exonerat de orice implicatii. Am efectuat aceste modificari plecand de la cazul sotilor B, care daca foloseau numerele de telefon de urgenta si ne expuneau cazul ar fi fost utati la Sol Nessebar Palace. Atata timp cat nu cunoastem problema cu care se confrunta un turist nu avem cum sa ii acordam sprijinul pe timpul sederii.

---

Cu privire la Hotelul Victoria Palace 5* / Sunny Beach dorim sa facem urmatoarele precizari:

1. Pe data de 21 august 2009 s-a semnat un document la Sunny Beach cu Directoarea de Rezervari pentru a se da un raspuns asupra reclamatiei in termen de 7 zile (o saptamana) Directoarea de Rezervari este persoana ce se ocupa de legatura dintre touroperator si Managementul central. Nu numai ca nu am primit niciun raspuns, insa refuza sa raspunda la orice emailuri sau telefoane. In acelasi timp refuza sa dea orice raspuns si catre touroperatorul extern.

2. In timpul vizitei noastre la hotel am putut confirma partial problemele expuse de reclamanti. Principala problema a hotelului observata la fata locului, discutata cu cei din management, este aceea ca in momentul ocuparii 100% a hotelului personalul nu este destul de numeros. Este primul an cand hotelul a introdus allinclusive, insa in acelasi timp a introdus si tarife foarte mici. Avand in vedere insa rezolutia finala data turistilor ne oprim aici cu orice comentariu asupra hotelului.

3. Hotelul Victoria Palace a fost scos din vanzare de catre noi si asa ramane.

---

Avand in vedere diferite afirmatii as mai dori sa precizez cateva aspecte:

1. Cu privire la piscinele exterioare si interioare: in cazul in care hotelurile se afla pe malul marii si implicit aceste piscine se afla pe malul marii, datorita faptului ca unii turisti nu inteleg ca inainte de a intra in piscina trebuie sa faca un dus pentru a se curata de nisip, tot acest nisip ajunge in piscina. Pentru a fi scos nisipul trebuie ca acesta sa se depuna pe fundul bazinului si apoi este aspirat. Acest lucru este imposibil in timp ce turistii se afla in apa deoarece nisipul nu se decanteaza decat atunci cand apa nu mai este agitata. Deobicei aspirarea are loc seara si dimineata. In legatura cu clorul folosit in apa de piscina: clorul se foloseste in orice piscina pentru a dezinfecta apa. Clorul se cumpara la bidoane de plastic sau sub forma de pastile, urmand a se prepara intr-o galaeata/bidon concetratia ideala pentru volumul bazinului. Clorul se toarna seara pentru a avea timp pana a doua zi sa se evapore pana la o cantitate admisibila de clorine libere in apa. De aceea seara in mod normal este interzisa folosirea piscinei. Daca nu ar fi folosit clorul ar exista un pericol iminent de imbolnavire a turistilor.

2. Cu privire la categoria hotelurilor. Categoria de 1, 2, 3, 4, 5 stele este atribuita in urma controalelor ministerelor de resort din tara respectiva. In mod normal hotelului nu ii este permis sa afiseze alta categorie. In orice caz orice hotel este obligat sa afiseze in receptie categoria acordata de catre minister. Diferentele intre numarul de stele sunt date in general de suprafata camerelor, utilarea lor (aici se refera strict la TV, baie, uscator par, etc), suprafata si numarul restaurantelor, sali de conferinta, suprafata receptie, lobby bar, piscine interioare/exterioare. Exista hoteluri ce corespund unor standarde de 5 stele din acest punct de vedere, insa se subclasifica la 4 stele pentru a micsora taxele. Serviciile unui hotel tin de managemantul hotelului, nu de numarul de stele. In mod normal un hotel de 5 stele va incerca sa ofere servicii ireprosabile pe cat posibil. Cel putin asta isi doreste managementul. Din pacate se lucreaza cu oameni, iar acestia pot sa isi faca treaba sau nu. Aici intervine turistul care poate atentiona managementul hotelului fie direct, fie prin turoperator asupra unei probleme. Ideal este ca orice atentionare sa se faca imediat pentru ca numai asa se poate rezolva ceva, prinzand angajatul 'asupra faptei'. In legatura cu restaurantele allinclusive: niciodata un restaurant allinclusive nu va putea oferi calitatea unui restaurant a la carte. Intr-un restaurant de 5 stele a la carte in mod normal si din experienta proprie pot spune ca fiecare obiect de pe masa este aranjat cu multa grija de catre chelneri, bucatarul va aranja platourile cat mai frumos, bucatele nefiind unele tocmai ieftine. La un restaurant allinclusive insa, turistii sunt cei care pot face din acel restaurant unul placut sau unul mai putin placut: felul in care se imbraca, felul in care isi umplu in mod normal farfuria si grija pe care o au pe traseul dintre bufet pana la masa. Aici nu ma refer doar la turistul roman, ci la toti. Din pacate e de ajuns sa vedem o singura persoana ce intra in slip sau doar cu niste pantaloni scurti fara tricou sau altceva pentru a ne strica pofta de mancare. Sa nu mai spunem cum ne simtim cand vedem cate un turist mai pofticios ce isi umple farfuria pana peste limite scapand pe drum diferite feluri de mancare si apoi pe masa. Desi disconfortul este foarte mare la vederea acestor indivizi, indiferent de limba pe care o vorbesc, aici intervine hotelul care trebuie sa curete imediat orice urme lasate. Se pot discuta pagini intregi cu privire la aceste aspecte.

Ca si o concluzie turistul trebuie sa inteleaga ca touroperatorul ii este un aliat, insa trebuie sa informeze imediat asupra oricarei probleme. SI acest lucru in primul rand pentru propriul confort

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

Fir de discuție ÎNCHIS - nu se mai pot scrie ECOURI.

[pentru solicitari de redeschidere, scrieti-mi pe Feedback]
Daca ai fost acolo si doreşti sa ne povesteşti experienţa ta: Scrie impresii

Alte impresii din această RUBRICĂVictoria Palace Hotel:


    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.053115129470825 sec
    ecranul dvs: 1 x 1