ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 17.08.2009
GR. VÂRSTĂ: 20-30 ani
DIN: Bucuresti
ÎNSCRIS: 17.08.09
STATUS: UCENIC
DATE SEJUR
AUG-2009
DURATA: 7 nopți
familie cu copii
[?] AD. + 1 COPII

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
12.50%
Extrem de nemulțumit
CAZARE [camere etc]:
25.00%
Foarte nemulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
PLAJA şi MAREA:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
18.75%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 1 MIN

Varza de Romania

TIPĂREȘTE

Hotel Caraiman... face parte din categoria care fac de ras turismul romanesc. Este hotelul care te ajuta sa te hotarasti sa nu iti mai petreci concediu in tara.

Sa incep:

La intrare in parcare te intampina un nene care nu are niciodata locuri de parcare si care te indeamna "politicos" sa vi la 6 ca atunci sa face cazarea. Daca nu e la poarta il gasiti la bodega de peste strada.

La intrare in hotel dai de vestita mutra acra a receptionerei.

Te duci in camera. Aer conditionat si frigider cica. Aerul conditionat e o chestie bagata in usa de la balcon, format dintr-un singura bucata, fara telecomanda si care face un zgomot ca de tractor.

Frigiderele sunt pe post de mobilier pentru ca nu racesc. Am luat de la alta camera un frigider mic in locul celui din camera mea, dar degeaba. Am "vorbit" apoi cu camerista (in stil romanesc) sa-mi faca rost de un frigider mare cum vazusem in alte camere care aveau usa larg deschisa... (?? ). A trebuit sa car de la parter un astfel de frigider, care bineinteles era plin de mucegai si am stat o ora sa-l scot cat de cat la lumina.

Pe balcon si la baie... paienjeni.

Prosoapele ne-au fost schimbate o singura data si asta la insistentele nostre.

Cu mop-ul nu s-a dat nici macar o singura data in camera in 7 zile.

Lenjeria nu a fost schimbata nici o data.

Camerista venea doar si lua gunoiul.

Peretii erau ca la casa bunicii cu crapaturi si umflaturi.

Or fi doar 2 stele si zici sa nu ai pretentii... dar multe tin de bunsimt.

Le doresc si daca o tin asa... au toate sansese, sa aiba vara clienti cati au si iarna.


[fb]
---
Trimis de redbleau in 17.08.09 11:35:01
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 1652 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

4 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (redbleau); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
[900 PMA] [450 PMA]
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 0 PMA (din 1 vot)

ECOURI la acest review

4 ecouri scrise, până acum

delinyka [02.09.09 22:04:02] »

La care hotel va referiti de 2-3*?

Of, domne, eu merg anul asta la hotel caraiman3***, pe 4septembrie pana pe 10 septembrie. si din cate am inteles la comentarile de pe saitul acesta ca ar fi nasol dar la care caraimna va referiti la caraiman de 3stele sau de 2stele... va rog crei care ati fost la hotel cariamna de 3stele puteti sa ma contactati la id: delynika.

va rog vreu sa vb cu cnv pana joi...

Visitor [27.02.13 13:13:46] »

Stimabile, nu inteleg de ce si Dvs., ca multi altii, de altfel, va plangeti de insectele existente pe balcoanele camerelor hotelurilor. La urma urmei, cine poate controla natura? Cu atat mai mult cu cat vorbim despre un hotel situat pe partea lacului.

Inteleg perfect nemultumirea Dvs. referitoare la camere, curatenie sau orice alte aspecte care tin, intr-adevar, de managementul hotelului. Dar nu va asteptati sa stea cineva pe balconul camerei Dvs. cu insecticidul in brate 24/24.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
Dragoș_MD CONS. ONORIFIC AFA / ROMÂNIA [27.02.13 13:37:12] »

@Visitor:

Stimabile, nu inteleg de ce [... ] va plangeti de insectele existente pe balcoanele camerelor hotelurilor. [... ] Dar nu va asteptati sa stea cineva pe balconul camerei Dvs. cu insecticidul in brate 24/24.

Unde s-a plâns omu' ăsta de insecte? a scris doar asta:

Pe balcon si la baie... paienjeni.

... și cu siguranță nu se referea la insectele păianjeni, ci la plasele pe care aceștia le lasă în urmă, care adună praf, mizerie și chiar alte resturi de insecte rămase de la 'mesele' proprietarilor. Păianjenul în general e o ființă discretă, rar iese la iveală dacă simte mișcare în preajmă. Așadar, referitor la mizeria produsă de către păianjeni, dar necurățată de către personalul cu atribuțiuni în domeniu, ai vreun comentariu?

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
Visitor [27.02.13 23:35:57] »

@Dragos: Probabil ca ar fi specificat aspectul pe care l-ai mentionat. Si, da, am si un comentariu referitor la personalul hotelier neglijent. Comentariu pe care, de altfel, l-am mentionat in prima instanta - aceste lucruri tin de managementul hotelului, de cum este instruit si indrumat personalul si, evident, unde exista mizerie in camere si unde turistul este tratat cu insolenta, in mod nejustificat (spun "nejustificat" intrucat, dupa cum bine stim cu totii, in aceasta mirifica societate, standardele minimale ale bunului-simt nu sunt intotdeauna respectate - chiar si clientul poate da dovada de anumite modele comportamentele inadecvate), atunci este clar ca acel loc necesita "reparatii" ale personalului. Acesta este exact comentariul postat anterior, insa, de aceasta data, l-am explicat putin mai clar, fiindca se pare ca nu oricine il poate intelege in forma lui simpla. Cam asa stau lucrurile cu oamenii "porniti", ca sa vorbim romaneste O seara buna!

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
1 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
Visitor
Alte impresii din această RUBRICĂCaraiman Hotel:


    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.042482852935791 sec
    ecranul dvs: 1 x 1