ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 20.08.2012
  • *) Email NEFUNCȚIONAL
  • GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
    DIN: Deva
    ÎNSCRIS: 20.08.12
    STATUS: UCENIC
    DATE SEJUR
    AUG-2012
    DURATA: 10 nopți
    familie cu copii

    GRAD SATISFACȚIE
    SERVICII:
    0.00%
    Sub orice critică
    CAZARE [camere etc]:
    70.00%
    Satisfăcător
    BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
    25.00%
    Foarte nemulțumit
    PLAJA şi MAREA:
    90.00%
    Mulțumit, mici obiecții
    DISTRACŢ. / RELAXARE:
    25.00%
    Foarte nemulțumit

    NOTARE MEDIE REZULTATĂ
    42.00%

    AUTORUL NU ar recomanda
    această destinaţie unui prieten sau cunoscut

    TIMP CITIRE: 2 MIN

    Calitate scazuta comparativ cu anii anteriori

    TIPĂREȘTE

    De trei ani consecutivi merg la acest hotel. Anul acesta a fost cel mai slab din toate punctele de vedere.

    Am cumparat biletul din noiembrie, de la o agentie din Romania. La sosire am fost intampinat de un manager arogant (Nikolai, nu tin minte al doilea nume) care la solicitarea noastra de a primi, ca si in ceilalti doi ani un pat dublu si unul simplu, intrucat eram cu un copil de 10 ani, ne-a raspuns ca nu ne poate da decat doua paturi simple si un fotoliu pat. Am insisistat, dar am fost tratati cu dispret, ni sa intors spatele si ni s-a spus ca asta am platit, asta primim.

    Cu noi au fost inca o familie cu un copil, care la aceeasi pret au primit o camera dubla, cu doua bai.

    Nu s-a putut discuta cu acest om, a ramas sa ne inghesuim copilul in fotoliul pat, dar i-am promis individului ca nu vom mai calca vreodata prin acest hotel.

    Serviciile au fost satifacatoare, dar in declin fata de ceilalti ani.

    Astfel, de la restaurantul de pe plaja Havana (care se deschidea la 11.30) au disparut gratarele si frigaruile din alti ani fiind inlocuite cu hamsii prajite (la romani sunt bune si astea, doar nu o sa stricam orzul pe gaste). La restaurantul principal, in cele zece zile petrecute de noi am avut parte de 3 ori de gratargiul de la intrare care servea peste de o calitate mediocra (insuficient prajit). La capitolul fructe, strugurii au disparut, portocalele din Africa de Sud din anii trecuti au fost inlocuite cu unele ca mingile de ping-pong, dimineata la micul dejun din 10 zile au servit doar 4 bacon, omleta un singur sortiment, toti carnatii si tocaturile aveau gust dubios. Bauturile s-au mai rarefiat pe rafturi, in special cele straine (Bacardi Black preferat de sotia mea a disparut), paharele de multe ori aveau urme de grasime, iar apa imbuteliata o gaseai doar pana la ora 17, dupa care se inchidea cu lacat usa frigiderului din holul hotelului.

    Spectacolele de seara sunt identice celor din anii trecuti, nimic nou si atragator.

    Plaja si apa au fost punctele tari, de aceasta data toate scaunele au avut saltele, ceea ce reprezinta un progres.

    Cu toate punctele slabe, per total a fost un concediu satisfacator dar nu sfatuiesc pe nimeni, in conditiile scaderii calitatii serviciilor din acest an si a lipsei totale de respect si ospitalitate a personalului hotelului sa-si petreaca concediul la acest hotel.

    Macar daca tot platiti, dragi romani, sa stiti ce primiti.


    [fb]
    ---
    Trimis de mircea d* in 20.08.12 19:32:18
    Validat / Publicat: 20.08.12 20:49:23
    INFO ADIȚIONALE
    • Nu a fost singura vizită/vacanţă în BULGARIA. A mai fost în/la: Hotel Ralitsa Superior, aniii 2010,2011,2012
    NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

    VIZUALIZĂRI: 3394 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
    SESIZEAZĂ
    conținut, limbaj

    2 ecouri scrise, până acum, la acest articol

    NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (mircea d*); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
    Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
    EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
    Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
    Puteți VOTA acest articol:
    PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 2700 PMA (din 6 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    2 ecouri scrise, până acum

    webmaster
    [20.08.12 19:45:35]
    »

    @mircea d: bun-venit pe site si in comunitatea AmFostAcolo.

    Multumim pentru impresii, te asteptam si cu alte recomandari din vacantele tale trecute sau viitoare

    riana784
    [17.01.13 04:47:14]
    »

    Am luat o vacanta de 8 nopti la acest hotel si sper sa fie bine

    uni zic ca este bine altii ca nu

    pai ce sa mai intelegem, eu plec la drum cu inima cat un purice, dar sunt optimista, am sa ma distrez in concediu fara sa imi pese de comentarii

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    1 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    riana784
    Alte impresii din această RUBRICĂPrimasol Ralitsa Superior Garden Hotel (ex corpul K):

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.034768104553223 sec
    ecranul dvs: 1 x 1