GRAD SATISFACȚIE
NOTARE MEDIE REZULTATĂ
Am avut onoarea de a fi persoana care a postat impresii despre aceste hotel 23.07.2012 (in cadrul unei alte rubrici - Solicitare CMR despre acest hotel amfostacolo.ro/intrebare- ... hp?iid=2852&a=1 - nota webmaster).
A fost un sejur placut, avand in vedere ca a fost a treia oara in Bulgaria la mare.
(mai jos sunt reproduse randurile incarcate initial in cadrul solicitarii C-M-R mai sus amintite)
--
Tocmai ne-am intors, avand sejurul in perioada 14-21.07.
Hotelul este nou, situat direct pe plaja, spre deosebire de restul care sunt despartite de faleza. Camere cu TV LCD in fiecare camera, minibar (gol), curatenie zilnic, prosoapele se schimba de fiecare data cand sunt lasate pe jos deoarece adopta procedura protejarii mediului.
Ceea ce au reprezentat bile albe pentru mine au fost:
- am solicitat de la agentie (a fost mentionat pe voucher) 2 camere double, cu vedere spre mare (pt. ca nu se putea achita supliment sea view), cat mai departe de piscina pt. a evita galagia, iar cand am ajuns mi s-a spus direct ca hotelul nu are camere cu vedere spre mare, decat apartamente cu 1 sau 2 dormitoare... mi s-a facut rau... Le-am propus sa ne ofere un upgrade de cate 1 apartament in cazul in care toate camerele ar fi fost ocupate si au zambit, spunand ca daca am fi venit peste 2 zile, am fi beneficiat de acest privilegiu. Ne-au propus sa achitam diferenta de apartament, dar dupa ce am intrebat cat reprezinta, au venit cu o solutie: ne-au oferit un upgrade gratuit: un apartament cu vedere spre mare cu 2 dormitoare pentru toti 4. Ne-au dat o cheie de la o camera double si una de la un apartament situat exact in corpul solicitat de catre mine ca sa alegem. Camera double era cu vedere spre baruri, in timp ce apartamentul a fost superb: 2 dormitoare in linie + 1 living + o terasa superba care se intindea pe lungimea celor 3 camere + 2 bai, una cu dus, cada, chiuveta si WC iar una cu chiuveta si WC. Am ales apartamentul, bineinteles, care pentru mine a insembat totul, putand sa admiram marea tot timpul de pe tarasa, cat si din dormitor; Au spus ca pretul apartamentului este acelasi ca cel pt. 2 camere double, dar de fapt diferenta de pret era de 12,5 EURO/ zi de persoana, ceea ce a reprezentat 175 euro/cuplu pe sejur, suma suportata de catre hotel.
- echipa de animatie care se schimbau prin rotatie cu celalalt hotel din lantul MPM - Kalina Garden aveau destule programe de animatie: stretching pe plaja dimineata, gimnastica in piscina, diferite jocuri la ora 12.00 + voley, darts si altele, animatie pt. copii seara, urmata de cea pentru adulti. Intr-o seara ne-am distrat la maxim si am ras participand la concursul: "Superman". Dupa ora 22.00 animatorii ne invitau la 3 baruri (unde primeai un shot gratuit+ 1 discoteca (intrareas gratuita). Toti erau draguti si isi dadeau interesul sa te faca sa te simti bine;
- mancarea: era diversificata: pui, peste, porc, am avut si caracatita si iepure cate o data, salate, supe, prajituri si o varietate de fructe spre deosebire de alte hoteluri. Gustari intre mesele principale. A fost buna din punctul meu de vedere;
- baruri: lobby bar care se inchidea la ora 23.00, nu mai serveau niciun minut dupa; pool bar care se inchidea la 18.30; tot felul de bauturi la pahar (vin alb/rosu, bere Kamenitza, lichioruri, whiskey, sucuri la dozator), iar foarte important, puteam merge cu bauturile de la bar pe plaja, un criteriu in functie de care am ales hotelul. Nu necesita bar pe plaja, fiind situat direct pe nisip. Sezlongurile + umbrelutele incluse in concept, ceea ce a constituit tot un criteriu de alegere;
Bile negre:
- cateva ajustari fiind nefinisat complet;
- parcarea subterana foarte scumpa: am platit 20 leva/noapte. Ne-au informat ca mai exista o parcare a unui alt hotel de 10-15 leva/noapte daca dorim.
- intr-o seara am cerut ceva de la bar, dar fiind 23.01, au refuzat sa ma mai serveasca. A fost ok, pana am sesizat ca au servit 3 barbati + 3 copii dupa ce iesisem. Am informat la receptie si s-au scuzat ca venise marele boss, iar acele persoane erau prieteni, familie. Le-am explicat ca nu este un exemplu bun pentru clientii hotelului, fie ne servesc pe toti, fie pe niciunul dua ora 23.00 si a doua zi mi-au spus ca au informat sefii si ca nu se va mai intampla;
- un roman a facut plangere ca menajera folosea acelasi lift cu clientii si ca un hotel de 4 stele ar trebui sa aibe lift de serviciu. Mie mi s-a parut un pic deplasat, nu m-a deranjat acest aspect.
Cam atat.
Hotelul linistit, spre deosebire de altele unde canta muzica pana seara tarziu.
Noua ne-a placut si il recomand.
Monica C.
Trimis de Monique33 in 06.08.12 11:23:02
- Nu a fost singura vizită/vacanţă în BULGARIA. A mai fost în/la: Nisipuri: Arabella: Sunny Beach: Bellevue.
3 ecouri scrise, până acum, la acest articol
NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Monique33); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
- sait oficial al acestei destinații:
- Coordonate GPS: 42.68893400 N, 27.71292100 E - CONFIRMATE
ECOURI la acest review
3 ecouri scrise, până acum, la acest articol
La review-ul de debut iti spunem, @Monique33, bun-venit pe site si in comunitatea AmFostAcolo!
Multumim pentru impresii, te asteptam si cu alte recomandari din vacantele tale trecute sau viitoare
Buna ziua!
Am si eu o intrebare. In caz ca se ajunge mai devreme de ora 14 se poate servi pranzul la restaurant sau intrarea (ma refer strict la masa) se face cu cina?
Multumesc!
@bobchi: poti pune orice intrebare asemanatoare celei de mai sus la rubrica de Intrebari si raspunsuri din pagina principala a hotelului care te intereseaza, in cazul nostru MPM Blue Pearl, accesand linkul Scrie o intrebare (in stanga paginii). Astfel intrebarea ta va ajunge la toti cei care au scris despre aceasta destinatie (nu doar la cei care au scris pentru acest review) deci cresc sansele de a primi raspuns. Am pus in locul tau intrebarea, sper sa primesti cat mai multe raspunsuri.
- Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
- Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
- Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație:
in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o
ÎNTREBARE NOUĂ
(întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
- Sep.2023 Dezamagire din cauza unui eveniment neplacut la masa. — scris în 20.09.23 de Alindan1 din BRAşOV - nu recomandă
- Sep.2021 Experienta la Sunny Beach — scris în 01.10.21 de viodevio din MIOVENI [AG] - nu recomandă
- Jun.2021 Foarte multumit de vacanta — scris în 02.07.21 de ux120588 din BUCUREșTI - RECOMANDĂ
- Aug.2019 Dezamăgire nervi — scris în 07.08.19 de Camy83 din BISTRIţA - nu recomandă
- Jun.2019 Nepasare este cuvantul de baza — scris în 28.06.19 de ionelab* din BUCURESTI - nu recomandă
- Apr.2019 Perla cu morcovi, conopidă și câteva tăvi goale, tăvi cu aromă de friptură — scris în 30.04.19 de krisstinna din BUCUREșTI - nu recomandă
- Jun.2016 Dezamagire totala!! — scris în 11.06.16 de Amza2016* din BUCUREşTI - nu recomandă