ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 21.07.2012
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Drobeta Turnu Severin
ÎNSCRIS: 21.07.12
STATUS: GOLD
DATE SEJUR
JUL-2012
DURATA: 8 nopți
cuplu fara copii

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
25.00%
Foarte nemulțumit
CAZARE [camere etc]:
50.00%
Nici nemulțumit, nici mulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
12.50%
Extrem de nemulțumit
PLAJA şi MAREA:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
DISTRACŢ. / RELAXARE:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
51.50%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

TIMP CITIRE: 7 MIN

Nu tocmai multumiti de Hotel Delfinul, Eforie Nord

TIPĂREȘTE

Hotel de, cu indulgenta, 3 stele din punct de vedere al camerelor si al serviciilor oferite.

Plecam la mare plini de entuziasm si voie buna. Ajungem in Eforie Nord la Hotel Delfinul, cei drept mult mai devreme de ora de check-in, undeva pe la 09:00. Suntem intampinati de o receptionera extrem de draguta si zambitoare care ne intreaba cu ce ne poate ajuta. Dupa ce verifica voucherul ne explica politicos ca ne asteapta in jurul orei 11:00 pentru cazare. Revenim la ora stabilita, suntem intampinati de aceeasi fata zambitoare cu aceleasi intrebari de mai adineauri semn ca doar zambetul receptionerei persista... nu si memoria. Trecem cu vederea acesasta scapare, in definitiv hotelul este unul mare cu 14 etaje, prezentam din nou toate actele dupa care suntem cazati.

Plusuri

+ Check-in mai devreme decat ora 16:00.

+ Aplasarea foarte frumoasa chiar pe malul marii.

+ Zona linistita.

+ Apa marii foarte curata, fara alge, cu ceva pietre la intrare, dar daca mergeai cam 10 m stanga/dreapta fata de stabilopozi intrarea in mare era cu nisip fin.

+ Bancute frumoase in „gradina” hotelului chiar in fata marii, pacat ca seara cand acestea erau la mai mare cautare iti scoteai ochii prin bezna ca sa ajungi la ele.

Minusuri

- Plaja din dreptul hotelului este mica si in mare majoritate concesionata pentru sezlonguri care ajunsesera si la 20 de RON/ zi.

- Masini parcate exact in fata scarilor hotelului abia te puteai strecura in hotel. (foto)

- Defectiuni ramase neraparate desi am anuntat de 2 ori la receptie.

- Mochetele de pe scari nu cred ca au fost schimbate fiind intr-o stare avansata de uzura.

- Cele 4 stele ale hotelului nu se regasesc in coportamentul a cel putin 90% din personalul hotelului.

- Personalul hotelului slab instruit, orice informatie ceream se uitau putin pierduti si trebuiau sa se intrebe intre ei ca sa poata raspunde, nu stiau sa dea detalii concrete si corecte, in plus nu ofereau informatii importante cum ar fi existenta parcarii din spatele hotelului Meduza, cu toate ca atat gardianul hotelului (care nu facea altceva decat sa stea pe banca in fata hotelului) cat si personalul de la receptie vedeau cum ne ingramadim pe aleile complexului sa gasim un loc de parcare. Un mic anunt afisat la receptie ar fi rezolvat aceasta problema de la sine.

- Braseria, pizzeria si cofetaria in paragina, nici macar una nu fusese renovata astfel ca posibilitatile de petrecere a timpului liber in coplex sunt limitate, mai ales ca zona este putin cam departe de centrul statiunii iar deplasarea catre centru se poate face decat pe jos.

- La 15- 20 min de mers pe jos pana in centrul statiunii (la sensul giratoriu de la Belona).

Camera

Ajunsi in camera aceasta pare cam neincapatoare dar deschizand fereastra privelistea inlatura repede acest sentiment claustrofob (foto). Marea se arata in toata splendoarea ei la o aruncatura de bat de fereastra noastra.

Revenim cu picioarele pe pamant si constatam ca balconul inchis nu este de fapt un balcon ci un colt de camera in care sunt amplasate 2 fotolii si o comoda de colt, geamurile „balconului inchis” fiind de fapt geamurile camerei.

Desi la receptie am ales o camera cu pat matrimonial in camera gasim doua paturi asezate strategic in colturi opuse ale camerei, usa de la baie nu se poate inchide si spotul de pe hol nu functioneaza. Comunicam la receptie, unde primim asigurari ca se vor remedia imediat. Dupa aproape o ora de asteptare, cu ochii carpiti de somn luam initiativa si redecoram singuri camera in stil matrimonial, lucru de care receptia s-a declarat incantata si ne-a multumit. Usa de la baie a fost ulterior „elegant” cioplita (pacat de ea ca era noua) (foto), cat despre spot speram ca cei care vor urma sa stea in camera vor fi mai insistenti si se va remedia.

Plusuri

+ Camere cu vedere la mare.

+ Camere curate.

+ Dotari camere multumitoare.

Minusuri

- Camere mici.

- Sistemul de climatizare centrala nu face fata, scoate doar un aer intre cald si rece si mult zgomot (foto).

- TV din camera vechi tip CRT ceea ce nu se preteaza la cele 4 stele.

- Lenjeria a fost schimbata o singura data in mai bine de o saptamana, in mod ironic exact in ultima zi de cazare; asta denota lipsa de organizare si comunicare intre receptie si serviciu de curatenie.

- Lipsa balconului separat de camera.

- Lipsa spatiului de uscare a prosoapelor de plaja si costumelor de baie.

- Usile cabinei de dus nu se inchid bine astfel ca in baie este in permanenta apa pe jos.

Masa

Dupa o binemeritata odihna foamea si-a cerut tributul, astfel ghidati de mirosul fin am descoperit un galant restaurant, frumos amenajat, unde urechile noastre au fost placut mangaiate de doua voci suave ale unei formatii care dealtfel ne-au si salutat in semn de bun venit.

Aproximativ o ora a durat pana cand si unul dintre ospatari ne-a urat bun venit. Acesta a fost inceputul unui lung sir de provocari pentru a ne satisface papilele gustative.

Pe parcursul sejurului mancarea a fost buna si portia imensa, insa serviciile de masa ne-au pus la incercare rabdarea. Cu toate ca restaurantul nu avea un grad mare de ocupare, am stat chiar si 3 ore sa mancam un pranz si nu s-a intamplat o singura data, cam o data la 2 zile probabil aveau ceva probleme cu unul dintre schimburile de la bucatarie. Ni s-a blocat cardul de masa si a trebuit sa revenim de mai multe ori la bucatarie pana sa il primim inapoi deoarece ne tot amanau; si tot felul de astfel de defectiuni tehnice, intr-o zi nu le-a functionat imprimanta de bonuri pentru clienti. Intr-o seara am comandat si o portie de mancare la pachet si ne-au impachetat-o direct intr-o folie de aluminiu fara sa ne anunte ca nu mai au caserole de pachet si sa ne intrebe daca mai dorim in aceste conditii. Am fost dezinformati ca putem manca cu cardul primit la receptie si la micul dejun, dar dupa ce ne-au lasat sa consumam a trebuit sa platim cu cash. Feluri putine de mancare de unde sa alegi, de exemplu la ciorbe aveai de ales intre ciorba de vita, de legume, de pui a la grec si de burta; pana acum nu am intalnit hotel care sa nu aiba si o ciorba de porc sau de perisoare. Pe parcursul sejurului meniul a ramas acelasi fara a mai fi diversificat.

Ingredientele din care se faceau anumite feluri de mancare erau de slaba calitate. De exemplu ciupecile sote facute din ciuperci la cutie, pe care doar le-au incalzit cu putin ulei, piureul de cartofi facut din fulgi de cartofi ceea ce nu se preteaza la un hotel de 4 stele.

Personal neprofesionist se misca cu incetinitorul, nu stiau sa deschida sticlele de bere si de vin, chiar am asistat la o faza pe cat de haioasa pe atat de penibila; una dintre ospatarite a adus o sticla de vin la o masa si nu reusea sa o desfaca, iar unul dintre meseni i-a sugerat sa o bage intre picioare si sa traga dopul, noroc ca a fost oprita la timp de o alta ospatarita mai in varsta care a desfacut sticla.

In concluzie, in afara de muzica, masa a fost o adevarata provocare, daca as fi cronometrat probabil as putea spune ca am facut sejurul mai mult la masa decat la mare (aici am fost putin subiectivi, dar la cate s-au intamplat...).

Piscina

Ajunsi la piscina am descoperit o oaza de relaxare de care hotelul dispune, aplasata in imediata apropiere a plajei, care si-a adus pe deplin aportul la buna noastra dispozitie si la bronzul auriu capatat pe parcursul sejurului.

Accesul la piscina era gratuit daca doreai doar sa faci baie sau se platea daca doreai un sezlong, 10/15 lei pe zi in functie de dimensiunea acestuia.

Plusuri

+ Frumos amenajata (foto)

+ Apa era din mare si se schimba in fiecare zi.

+ Personal amabil si serviabil la piscina.

+ Muzica de intretinere buna.

+ Sezlonguri confortabile din lemn.

+ Diverse sortimente de bauturi, cafea si inghetata la bar, chair si cateva sortimente de preparate la gratar.

+ Dusuri cu apa normala.

Minusuri

- Fundul piscinei a fost alunecos in ultimele 4 zile ale sejurului.

- Am avut surpriza sa gasim sezlongul ocupat intr-o dupa amiaza.

- Program destul de scurt pana la ora 18:30.

Concluzii

Complexul este intr-o continua renovare, insa pana se termina ar trebui sa se ia masuri ca turistii deja existenti sa fie multumiti si dornici sa mai revina si cand va fi gata. Din pacate doar raspunsul repetat „Stim ca este o problema, ne scuzati” nu ajuta la atragerea turistilor.

In concluzie, daca alegeti acest hotel fara masa, nu cereti la receptie informatii suplimentare si nu aveti pretentii de 3 stele + s-ar putea sa va placa.

Am incercat sa fim cat am putut de obiectivi si sa evidentiem atat lucrurile frumoase cat si cele mai putin placute, cel putin pe care noi le-am intampinat dealungul sejurului si din cate se observa acesta are multe minusuri.

Va doresc ca, daca alegeti acest hotel, sejurul vostru sa fie asa cum vi-l doriti.


[fb]
---
Trimis de TaniaT in 21.07.12 18:29:43
Validat / Publicat: 21.07.12 23:25:52
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în EFORIE NORD. A mai fost în/la: Toate statiunile de pe litoralul romanesc
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 19274 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

12 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (TaniaT); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P01 Acces in hotel printre masini
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 14150 PMA (din 16 voturi)
NOTĂ: Mulțumită numărului de voturi primit, articolului i-a fost alocat automat un SUPERBONUS în valoare de 2000 PMA.
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    12 ecouri scrise, până acum

    webmaster28
    [21.07.12 21:02:21]
    »

    @TaniaT: bun-venit pe site si in comunitatea AmFostAcolo!

    Multumim pentru impresii, te asteptam si cu alte recomandari din vacantele tale trecute sau viitoare

    TaniaTAUTOR REVIEW
    [21.07.12 23:14:12]
    »

    @webmaster28: Bine v-am gasit!

    Cu multa placere va voi relata si de acum inainte impresii din locurile vizitate.

    Sa fie cu folos si alegeri bune de destinatii le doresc cititiorilor acestui site!

    webmaster
    [21.07.12 23:59:12]
    »

    Am introdus coordonatele GPS ale hotelului, rezultand urmatoarea pozitionare pe harta click aici. Ne poti spune daca-i ok?

    Multumesc.

    adri-nico
    [22.07.12 09:18:42]
    »

    bun reviewul dar cam mica media de la sfirist. crezi ca va mai alege cineva sa mearga acolo?

    TaniaTAUTOR REVIEW
    [22.07.12 12:15:33]
    »

    Da webmaster, pozitionarea pe harta este corecta.

    Cu multa placere.

    TaniaTAUTOR REVIEW
    [22.07.12 13:05:34]
    »

    @adri-nico multumesc.

    Cu siguranta cei care urmaresc gradul de satisfacere defalcat vor sti ce si cum sa aleaga. De exemplu "Plaja si Mare" si "Distractie & Relaxare" au primit un punctaj foarte bun, iar cei care urmaresc doar acest lucru intr-un sejur pot fi multumiti.

    Cei care doresc un sejur cu masa inclusa, s-ar putea sa trebuiasca sa fie la fel de rabdatori cum am fost noi, nota mica de la aceasta categorie reflectand multitudinea de neplaceri intampinate, dintre care o parte le-am prezentat in acest review.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    pepsi70ro CONS. ONORIFIC AFA / ROMÂNIA
    [22.07.12 13:38:13]
    »

    Din acest an, complexul a fost preluat de catre patronul hotelului Tomis din Mamaia; sunt convins ca la anul vor fi impresii la fel de bune ca cele din Mamaia, de la Tomis.

    rommys
    [26.07.12 15:12:16]
    »

    Multumesc Tania, mai facut sa ma opresc la timp. Nu cred ca a fost luat de catre patronul de la Tomis deoarece acesta nu ar fi luat niciodata taxa pe paturile de la piscina.

    Nick33
    [27.07.12 11:51:32]
    »

    Care e diferenta intre masa a la cart si cea "fixa" (in sensul de preturi) la acest hotel?

    Poti sa imi spui, te rog, daca as avea de ales, unde sa cer camera... e vreo diferenta intre ele... sau la ce etaj?

    "... Am fost dezinformati ca putem manca cu cardul primit la receptie si la micul dejun, dar dupa ce ne-au lasat sa consumam a trebuit sa platim cu cash... "

    adica cum... micul dejun nu este inclus?

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    TaniaTAUTOR REVIEW
    [28.07.12 13:46:48]
    »

    @Nick33:

    1. Pranzul si cina erau doar a la carte.

    Aveau doua meniuri, unul pentru cei care plateau cash si pentru cei care alegeau ca toti banii de masa sa le fie pusi pe un card, iar un alt meniu, nu stiu exact, probabil pentru cei care nu alegeau acest card. Diferenta dintre cele doua meniuri era ca pe meniul pentru cei care plateau cash sau cu acel card erau cateva feluri de mancare in plus.

    Din ce am aruncat o privire, preturile erau la fel la felurile care se regaseau pe ambele meniuri. Ca idee de pe meniul nostru cu card exemplific cateva feluri de mancare cu pretul lor per portie (portie care era destul de mare):

    - Ciorba de burta: 9 RON

    - Ciorba de pui a la grec: 8 RON

    - Snitel de piept de pui: 15 RON

    - Ceafa de porc la gratar: 18 RON

    - Saramura de crap: 27 RON

    - File somon la gratar: 32 RON

    - Cartofi prajiti: 5 RON

    - Cartofi taranesti: 9 RON

    - Legume la gratar: 9 RON

    - Salata de varza: 4 RON

    2. Ei spun ca toate camerele au vedere la mare, dar totusi cred ca cei care stau la etajul 1,2 nu vad marea sau o vad foarte putin printre pomii din parcul hotelului. Noi am stat la etajul 3 pe partea din fata hotelului si se poate observa in foto atasat cum era vederea la mare. Sa zicem suficienta cat sa combati dezavantajul de a astepta sa urci cu liftul la etaje mai superioare .

    Prietenii nostri au stat la etajul 8 pe partea din spatele hotelului, de la ei se vedea mai mult din mare si din portul Agigea.

    De ales camera ce sa zic, camerele sunt identice ca si amenajare, doar ca priveliste catre mare difera. Nu stiu daca se poate alege.

    3. Depinde de ce pachet alegi la agentia de turism. Noi am ales un pachet in care am platit cazarea si cotravaloarea pranzului si cinei. Ajunsi la hotel ne-au intrebat daca dorim sa ne puna toti banii de masa pe un card cu care vom putea manca la orice ora dorim sau daca dorim strict pranz si cina si o sa fim conditionati de orele de masa.

    Atunci eram euforici ca la inceput de concediu, insa acum cand ma intrebi stau si ma gandesc, ce au vrut oare sa spuna? Pe usa restaurantului era un singur program de masa pe care il respecta toata lumea.

    Cat despre dezinformare, o data ca ne-au spus la receptie ca daca alegem cardul putem manca la orice ora si a doua oara am mai intrebat si una dintre ospatarite la restaurant pentru a fi siguri, iar aceasta ne-a spus ca da, putem manca cu acel card dimineata numai sa il prezentam unuia dintre ospatari pentru a ne lua cei 25 RON/persoana de pe el. Dimineata ajunsa la restaurant, la usa se afla un angajat al hotelului care avea o lista si ii bifa pe cei care intrau; eu am specificat ca sunt cu cardul am fost trecuta separat pe foaie si mi s-a urat pofta buna. La sfarsit am dat cardul unei ospatarite sa mi se ia cei 25 RON, l-a luat, insa s-a intors dupa cateva minute spunandu-mi sa merg la receptie ca este o problema (... din nou o problema...). Astfel am ales sa nu mai merg la micul dejun (care era de fapt mai mult moft - de obicei nu mananc dimineata) si am ramas cu 300 de RON pe card la sfarsitul sejurului de care a trebuit sa luam produse de la bar... la pret de bar.

    In plus am mai avut in alti ani aceasta varianta de sejur cu cotravaloarea pranzului si cinei pe card sau fisa cont la alte hoteluri si puteai manca pana se terminau banii oricand chiar si dimineata.

    La acest hotel micul dejun era bufet suedez.

    Nick33
    [28.07.12 14:57:58]
    »

    @TaniaT: Am inteles... multumesc mult pentru raspuns.

    Eu as intentiona sa iau un pachet cu MD inclus pt. 2 adulti si fetita de 15 ani si sa incarc un card cu vreo 600-800 lei... crezi ca acestia ne-ar ajunge pentru 8 zile? Nu suntem "mancai" si nu as vrea sa raman cu bani pe card.

    In plus cred ca vor fi zile in care vom pleca in alte statiuni si nu stiu daca vom manca macar o masa.

    A... uitasem... daca se mai poate... niste preturi la bauturi si sucuri...

    Multumesc mult Tania... o zi buna!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    TaniaTAUTOR REVIEW
    [28.07.12 16:19:39]
    »

    @Nick33:

    Sa incarci un card de masa de la receptie? Nu stiu daca se poate si se merita, poti sa platesti cu bani atunci cand mananci, preturile sunt aceleasi cu sau fara acel card.

    Ca si alte posibilitati de masa mai este un restaurant-terasa exact la 2 m de hotel, insa nu stiu sa spun preturi de acolo.

    Cred ca 600-800 lei sunt suficienti pentru 3 persoane. 2 portii de mancare la 3 trei persoane si sunt arhisuficiente sau au caserole de unica folosinta in care, daca cereti, va pun la pachet ce nu puteti manca (sa intrebati inainte daca au caserole sa nu vi le puna si voua direct in folie de aluminiu .

    Ca si preturi la bauturi si sucuri:

    whisky = 10-15 lei/100 ml

    Vin = 27-34 lei/sticla de 750 ml

    Bere = 6-7 lei

    Sucuri la 500 ml = 6 lei

    Limonada la 250 ml = 8 lei

    Cu placere, o zi minunata iti doresc si tie!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    4 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    adri-nico, Nick33, rommys, TaniaT
    Alte impresii din această RUBRICĂSteaua de Mare, complex hotelier:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.37854385375977 sec
    ecranul dvs: 1 x 1