ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 23.05.2012
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: bucuresti
ÎNSCRIS: 03.12.10
STATUS: SILVER
DATE SEJUR
MAY-2012
DURATA: 2 nopți
cuplu fara copii
2 ADULȚI

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
25.00%
Foarte nemulțumit
CAZARE [camere etc]:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
PLAJA şi MAREA:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
DISTRACŢ. / RELAXARE:
50.00%
Nici nemulțumit, nici mulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
66.25%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
la PMM* = 45 EUR
*PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

TIMP CITIRE: 4 MIN

Hotel ok, lipsa crasa de profesinalism

TIPĂREȘTE

Mi-am facut rezervarea printr-un site b....com. Am trimis apoi mail hotelului, rugand sa-mi confirme rezervare; nimic.

Ajungem, ne cazam. Primul lucru-banii. Zic: eu stiu ca plata se face prin site-ul respectiv, ca doar nu e prima data. Nu, plata se face la cazare. Zic iar: Nu se face la plecare? Da', dar stiti ca sa nu va mai stresam la final cu check outul. Ei, lasa, stresati-ma ca oricum trebuie sa ne verificati camera si nici nu e prea mare aglomeratie in mai. Ni se da cartela, plecam spre camera. Surpriza: rezervasem o camera dubla de luxe, la receptie mi s-a comunicat suma pt acel tip de camera (130euro), de cazat ne-a cazat intr-o dubla simpla. Ma intorc la receptie (apropos: la receptie era o mare diploma de la ''Am fost acolo"). Ii dau rezervarea imprimata: stiti, eu am rezervat altceva. O cheama pe sefa. Ii spun si ei ca am facut o rezervare, ni s-a cerut plata conform acelei rezervari, dar am fost cazata la o camera inferioara. (fara ton ridicat, fara nervi, ca doar venisem sa ma relaxez; era o constatare). Nicio problema, isi cer scuze si suntem cazati.

Hotelul e situat la intrare in Mamaia, aprope de Satul de vacanta, de Aqua park si de magazinele din zona Hotelului Perla. Noi mergtand in mai nu era galagie de la Satul de vacanta... nu stiu cum e in sezon. Nu e pe linia intai de la mare si nu are plaja proprie.

Camera ok: curata, totul nou, aer conditionat silentios, dotare corespunzatoare unui hotel de 4*; daca ar fi sa fiu cacotasa as zice ca ar fi fost de dorit ca aiba plasa de insecte la usa (ca de aia am dat drumul la aer conditionat) si o sursa de lumina la balcon. Salteaua patului foarte tare, dar, surprinzator, am dormit bine. wireless-ul e gratuit dar trebuie ceruta parola de la receptie

Parcare pazita (cam mica in sezon)

Micul dejun in prima zi a fost cu comanda. Ni s-a spus ca, nefiind multi clienti nu fac bufet suedez; a doua zi (duminica) au organizat bufet suedez. Doar un singur fel de paine (alba feliata), un singur fel de suc(chimicale portocale), cafea (chiar proasta), vreo 5 tipuri de mezeluri, oua gatite in vreo 3 feluri, 2 branzeturi, 1 croisant, cereale, ma rog, destul de ok mai ales ca inca nu era sezon. Seara am mancat tot la hotel. Foarte bun. Nimic de reprosat bucatarului sau chelnerilor. Iar vederea din restaurant, situat la ultimul etaj si cu terasa- foarte frumoasa. Ca sa revin asupra cazarii, cu toate ca eram 30 de oameni in hotel, ne-a cazat in camera cu vedere spre oras, nu spre mare :(. Acum, sa nu fiu paranoica, poate tipul ala de camera nu avea vedere la mare...presupun , hmmm.

In rest n-am mai avut probleme, receptionerele (altele decat la cazare) dragutze, zambitoare.

La plecare, intreb iar: sigur nu se opresc bani prin rezervarea facuta? Nu. Ok, platesc, pa!

Verificandu-mi contul constat ca s-au facut 2 plati catre hotel: una de peste 400roni (site-ul m-a anuntat ca la rezervare se plateste 5% din toata suma si ca daca anulez- eu rezervarea am facut-o cu mai putin de 7 zile inainte- platesc si prima noapte; asa era politica hotelului. Deci, banuiesc, banii reprezentau acea garantie) pluuuus banii pe care i-am platit la plecare, adica tot sejurul, adica aproape 600roni.

Si aici intervine lipsa de respect pt clienti. Sun la hotel. Vorbesc cu receptionera. ''Eu sunt mic, nu stiu nimic" problema e la b...com. Cum, doamna? plata e in contul hotelului. Poate site-ul ala sa va ia banii din cont si sa mi dea inapoi? Zice: trimiteti un mail cu toate datele, sa vada si sefii. Am trimis. Nicio reactie. Niciun telefon, niciun mail, macar ca ''analizam si va contactam'', nu mai zic de ''ne pare rau''- cu toate ca asta e prima lectie de marketing.

Trimit si la site. Am primit 2 mailuri de la ei. Nu ca mi-ar fi rezolvat problema (inca), dar macar m-au anuntat ca sunt la curent cu problema mea si incearca sa o rezolve. Ei au lectia de marketing invatata. Profesionisti ;)

In concluzie, sunt foarte dezamagita de modul in care am fost tratata, ca fost client. Orice manager cat de cat pregatit stie ca un client nemultumit iti alunga mai multi clienti decat iti aduce unul multumit iar, in final, pierzi atat clientii pe care i-a gonit, cat si pe cei pe care ti i-ar fi adus. Si inca o lectie gratis (ca poate or citi si ei) e mult mai simplu sa-ti fidelizezi clientii existenti decat sa aduci altii noi.

Daca primesc ceva de la ei promit sa revin.

Pacat! Hotelul chiar mi-a placut. Si ca sa nu se spuna ca sunt rea si acra, eu recomand hotelul, convinsa fiind ca sunt un caz izolat. Dar eu nu ma mai duc :))


[fb]
---
Trimis de dr_negrea2002 in 23.05.12 00:30:57
Validat / Publicat: 23.05.12 06:29:05
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 3821 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

3 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (dr_negrea2002); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 9450 PMA (din 13 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 45.00 EUR pe cameră

  • ECOURI la acest review

    3 ecouri scrise, până acum

    johnnyredlabel † CONS. ONORIFIC AFA / ROMÂNIA
    [24.05.12 13:58:18]
    »

    Din pacate, acest lucru se intampla destul de des in Romania. Am avut si eu o experienta neplacuta in Mamaia de 1 mai la un hotel de 4 stele, sper sa am timp sa o povestesc curand pe site.

    dr_negrea2002AUTOR REVIEW
    [25.05.12 14:23:40]
    »

    Asa cum am promis, am revenit pt ca m-au contactat dupa al doilea mail (la 5 zile dupa prima sesizare). Lucrurile s-au rezolvat

    bose
    [12.06.12 11:17:58]
    »

    Cine ar vrea să tăiască o astfel d experienţă, mai ales când vorbim de vacanţă... parcă îţi strică tot cheful şi se pierde tot farmecul concediului. La noi litoralul a fost compromis pentru mult timp de acum înainte. ,,Reforma?!? " litoraului a început prost acum mulţi ani, s-a bazat doar pe oprtunism şi ,,tunuri" date peste noapte şi uite unde suntm acum... cel puţin 20 de ani în urma bulgarilor. De ce nu am merge la bulgari pe litoral să ne simţim bine? Că distanţa este nesemnificativă. Dar serviciile... nici nu se compară. Ştiu afaceriştii noştri ce înseamnă AI sau UAI? ... sau probabil trebuie să le traducem noi turiştii!!!

    Sau poate ar trebui să se apuce de altceva, ceva la care să se priceapă. Nici măcar hotelurile considerate ,,tari" de la noi nu se compară la preţuri cu hotelurile tari de la bulgari... Ale noastre sunt mult, mult mai scumpe! Noroc cu snobismul în floare de la noi că mai fac şi aceste hoteluri bani.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    3 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    bose, dr_negrea2002, johnnyredlabel
    Alte impresii din această RUBRICĂDel Mar Hotel:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.037628889083862 sec
    ecranul dvs: 1 x 1