ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 12.03.2012
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 50-60 ani
DIN: Bucureşti
ÎNSCRIS: 03.03.08
STATUS: AUGUSTUS
DATE SEJUR
MAR-2012
DURATA: 3 nopți
cuplu fara copii
PREȚ SEJUR 610 ?
FĂRĂ transport
"ECHIPA" A INCLUS:
2 ADULȚI

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
CAZARE [camere etc]:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
CADRUL NATURAL:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
DISTRACŢ. / RELAXARE:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ

Grand Hotel Perla Ciucașului [Tărlungeni, BV]3

Articol publicat FĂRĂ NOTE; vezi mai jos motivele...

Păcat de potenţial...

TIPĂREȘTE

Am ajuns acolo în primul pluton, aproximativ.

Cazarea a decurs impecabil, am urcat bagajele, am despachetat în grabă, apoi am coborât la cina festivă dedicată fetelor.

Dar să revin la descrierea camerei: nici prea mare, dar nici mică - dacă mergi atent, poţi să scapi de vânătăi. Mobila e 100% din lemn (nu rumeguş compactat cu clei şi furniruit, ca în majoritatea "hotelelor"). Dulap mare, cu 4 uşi glisante, având şi un mic seif în interior, 2 noptiere (însă doar o singură veioză), o comodă pe care era televizorul (LCD de 22" LG) şi receptorul de satelit, iar dedesubt, minifrigibarul. La fereastră era un mic birou, având şi o oglindă deasupra - putând fi folosit şi drept masă de toaletă de către doamne. Ca să fie tot tacâmul, mai erau şi 2 fotolii şi o măsuţă între ele.

Camera are şi un aparat de aer condiţionat. Accesul este pe bază de cartelă de proximitate, iar alimentarea cu electricitate pentru prize şi iluminat este condiţionată de punerea acesteia în fanta specială aflată imediat lângă intrare. Frigiderul şi televizorul funcţionează însă şi fără aceasta. Nu m-am uitat să văd dacă există senzor de geam deschis care să oprească aparatul A/C (aşa cum ar fi normal).

La noi, căldura a funcţionat aşa cum ar fi de aşteptat. (din păcate, ştiu sigur că în alte camere situaţia a fost mult mai rea).

Singurul minus, din punctul meu de vedere, al camerei, au fost pernele - doar 2 şi şi alea subţiri şi pleoştite ca vai de ele... Când mi-aminteam de hotelul londonez care avea două perechi, frumos marcate cu "perne tari" şi "perne moi"... să poată omul să-şi aleagă, eventual să le combine...

În baie în schimb, se cam termină plăcerea dată de vederea unui lucru făcut cu meşteşug şi drag faţă de viitorii clienţi. Aici, în ciuda curăţeniei, ne întâmpină "vestitul" de acum (din zeci de alte articole citite pe-aici) miros. Nu foarte pregnant, dar în mod cert foarte deranjant. Colac peste pupăză, cabina de duş era neetanşă (oare cum s-or nimeri numa' la mine camerele cu "scurgeri" la baie?!?) şi din 2 duşuri scurte, am reuşit să udăm mocheta! Evident, a trebuit să folosim prosopul de podea pe post de mop. :( Camerista ni l-a schimbat zilnic, dar asta n-a înlăturat disconfortul, din păcate. Tot acolo, cuierul (probabil) şi o bară pentru prosoape erau stricate/lipsă, se mai cunoşteau doar urmele prezenţei lor acolo, marcate de clemele de fixare pe perete şi şuruburile rămase stinghere, umbre ale fostelor dotări. Idem policioara orizontală de sub oglindă. Norocul nostru cu pervazul de la gemuleţ, că ne-a oferit puţin spaţiu suplimentar. E adevărat că dotările au fost iniţial frumoase şi de bună calitate, dar fără ceva întreţinere, în scurt timp oamenii vor începe să refuze cazarea în aceste condiţii... Chiar şi colacul toaletei (că tot veni vorba de colac), era zgâriat/uzat. Trebuie totuşi să remarc aici şi părţile bune: hârtie igienică de foarte bună calitate, uscător de păr, săpun şi plicuri de şampon bune calitativ. Şi caloriferul - grilă, perfect pentru pus prosoapele la uscat.

Micul dejun a fost foarte bun calitativ şi cantitativ - felicitări pentru produsele lactate provenite din ferma proprie; de fapt, mă tem că şi ouăle şi cârnăţăria erau tot de acolo. :)) În ultima zi au fost câteva sincope în completarea cu produse a bufetului, dar oricum era ce să mănânci chiar dacă nu erai dispus să aştepţi să aducă tot ce era pe meniu.

Masa festivă a fost bine organizată, servirea şi debarasarea au mers bine, mâncarea a fost bună şi multă. Îmi place să cred că au fost mulţumiţi toţi mesenii.

Aş sugera să mai facă puţin 'training' cu ospătarii - băieţi tineri, amabili, săritori, dar... fără o pregătire în meserie prea bună. Cu siguranţă pot mai mult!

Domeniul şi ferma - frumoase, îngrijite (chiar şi iarna!), Animalele se vede că sunt bine hrănite şi îngrijite; oamenii de acolo le iubesc şi se vede asta.

Sunt terenuri de sport (fotbal, tenis), foişoare şi mese la iarbă verde...

Dar şi o pată pe obrazul firmei - o mare "groapă de gunoi" chiar lângă drumul ce leagă hotelul de fermă... bleah!!!

Drumul de acces, din sat şi până la hotel, a fost deszăpezit de mântuială, doar pe o bandă. Fără a lăsa măcar la câte 3-4 sute de metri câte un "buzunar" de depăşire... Norocul nostru că nu erau şi alţi turişti, să ne încrucişăm pe stradă!

Una peste alta, o experienţă foarte "amestecată".

Recomand hotelul pentru întruniri, team-buiding; mai puţin pentru vizite doar cu ai tăi - e posibil să dai peste vreun grup care vă va ţine trezi toată noaptea. Sau să muriţi de plictiseală...

Şi pentru că aminteam mai sus de gălăgie - izolaţia fonică e minunată, dar lipseşte cu desăvârşire. Pereţii de carton ghipsat nu ajută prea mult lăsând să intre şi zgomotele din camerele alăturate.

Serviciul de curăţenie a fost bun, gunoiul a fost luat zilnic şi, cum am mai spus, ni s-a schimbat prosopul de podea zilnic.

La plecare, la fel - check-out-ul rapid şi fără sincope.

Am beneficiat şi de o şedinţă de călărie - un alt cadou pe care l-a primit iubi de ziua ei, din partea mea de astă dată. Iapa Daria s-a dovedit o bună prietenă pentru o amazoană începătoare. Şi-a meritat pe deplin mărul primit la sfârşit.


---
Trimis de Dragos in 12.03.12 22:14:52
Validat / Publicat: 13.03.12 06:09:06
VIZUALIZĂRI: 2476INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în BRAȘOV.
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)
SESIZEAZĂ
greșeală / conținut, limbaj
Adn. FAVORIT

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Dragos); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo sau ale administratorilor.
AmFostAcolo.ro nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea (cu asteptări și preferinte posibil particulare ale fiecarui cititor) impresiilor si recomandărilor din articole; deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire a site-ului"); AmFostAcolo.ro sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.

Puteți VOTA simbolic articolul - VĂ PLACE? [doar simbolic; articolul NU are PMA std]

PUNCTAJ CRT: 0 PMA (std) PLUS 2035 PMA (din 37 voturi)
NOTĂ: Acest articol nu beneficiază de punctajul standard acordat automat.
NOTĂ: Mulțumită numărului de voturi primit, articolului i-a fost alocat automat un SUPERBONUS în valoare de 2000 PMA.

ECOURI la acest review

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

Fir de discuție ÎNCHIS - nu se mai pot scrie ECOURI.

[pentru solicitari de redeschidere, scrieti-mi pe Feedback]
Daca ai fost acolo si doreşti sa ne povesteşti experienţa ta: Scrie impresii

Alte impresii din această RUBRICĂ:
NOTĂ: Recomandările evidențiate (pe fond galben) aparțin unor autori cu statut membru GOLD sau superior


    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

[C] Copyright 2008-2020 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
pagină generată în 0.11424612999 sec
ecranul dvs: 1 x 1