ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 27.02.2012
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: București
ÎNSCRIS: 12.03.11
STATUS: APOLLO
DATE SEJUR
JUN-2010
DURATA: 7 nopți
cuplu fara copii
2 AD. + - COPII

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
100.00%
Încântat, fără reproș
CAZARE [camere etc]:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
100.00%
Încântat, fără reproș
PLAJA şi MAREA:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
DISTRACŢ. / RELAXARE:
100.00%
Încântat, fără reproș

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
97.00%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

TIMP CITIRE: 13 MIN

Un hotel bun, poate nu chiar de 5*, însă cu servicii extraordinare

TIPĂREȘTE

Am ajuns la acest hotel în luna iunie 2010, după o scurtă ședere la hotelul Grand Belish 5* din Davutlar (Kusadasi). O combinație nefericită de evenimente, începând cu alegerea total neinspirată a agenției prin care ne-am rezervat vacanța și terminând cu țeapa de peste 1200 de euro dată nouă de aceeași agenție care a intrat brusc în insolvență (în traducere liberă: a dispărut fugind cu banii turiștilor păcăliți), ne-a dat total peste cap planurile. Astfel, trei săptămâni plătite de sejur în trei hoteluri de 5 stele: Grand Belish – Davutlar, Ephesus Princess – Pamucak și Palm Wings – Didim s-au transformat într-o singură săptămână de sejur la Ephesus Princess (plus o noapte la GB). Nervoși și supărați de situația extrem de neplăcută în care am fost puși, am plătit din surse proprii la o agenție turcească încă o săptămână la un alt hotel de 4 * din Kusadasi (atât ne-am mai permis) pentru a nu considera vacanța complet ratată, plus o altă noapte intermediară la hotel Akol 4* din Canakkale (rezervare făcută pe booking). Multă vreme am evitat să scriu despre experiența Turcia 2010, fiindu-mi efectiv rușine pentru naivitatea de care am dat dovadă, dar cred că este bine de știut că, dincolo de alegerea hotelului potrivit, alegerea agenției este foarte importantă pentru a avea o vacanță reușită sau dimpotrivă.

Parcarea

Hotelul se află în Pamucak, la 6-7 km nord de Kusadasi, venind dinspre Selcuk. Am ajuns la hotel în jurul prânzului. La punctul de control de la intrarea în resort, ne-am regăsit imediat pe listă, figurând inclusiv numărul camerei ce ne fusese deja repartizată, astfel că am fost lăsați să trecem. Am urmat indicatoarele spre parcare. Parcarea era ocupată cam 80%, găsind cu ușurință loc la umbra copertinelor aflate pe cele două laterale ale acesteia. În zilele următoare, pe măsură ce numărul turiștilor a crescut, în special al celor din România, parcarea s-a umplut, nu se mai găseau locuri sub copertine, dar se putea parca pe rândul/rândurile din centru, în plin soare. Acesta era singurul dezavantaj, în rest mașinile fiind parcate absolut în siguranță.

Cazarea

Am mers pe jos spre recepție, urmând indicatoarele, deși puțin derutați de faptul că nu reușeam să vedem hotelul. Hotelul fiind construit în munte, recepția se afla la nivelul etajului 8 (nivelul solului), acesta desfășurându-se în jos până la nivelul piscinelor. Marele avantaj al cazării în hotel (main building) este acela că toate camerele au vedere la mare, poate mai puțin cele aflate la parter, care au vedere doar în direcția mării, pe lângă gradul de confort mai ridicat decât cel al camerelor club. Cazarea s-a făcut rapid, pe baza listelor cu turiștii care urmau să vină, camerele fiind deja repartizate. Deși plătisem pentru o cameră dublă standard în hotel (se plătește un supliment variabil în funcție de perioada sejurului, fiind mai scumpe și mai bune decât camerele club, aflate în vile), am primit o cameră junior suite la etajul 5. Nu am dat niciun fel de ”atenție” la recepție. Upgrade-ul de la standard la junior suite s-a datorat exclusiv agenției care mi-a dat camera plătită de altcineva. Ciudat sau nu, am reușit să mă cazez imediat prezentând doar pașapoartele și un voucher a cărui valabilitate începea cinci zile mai târziu. Văzând că suntem doar doi adulți fără copii, recepționera ne-a întrebat dacă nu dorim o dublă standard. Am acceptat s-o văd numai din curiozitate, pentru că oricum o alegeam pe prima. Dotările erau aproape identice, un pat dublu și unul simplu, singura diferență între standard și junior suite consta în suprafața camerei, la aceasta din urmă coboram câteva trepte și aveam o mică zonă cu o măsuță, un fotoliu și un colțar, ca un living, înainte de ieșirea în balcon, la standard era doar o canapea de 2 locuri. Un angajat al hotelului a mers cu noi cu o mașină până în parcare pentru a lua bagajele pe care ni le-a dus apoi cu liftul până în cameră contra 2 euro.

Prima impresie despre cameră a fost aceea că ar fi necesitat o oarecare renovare, deși spațioasă și foarte curată, totuși mobilierul vechi parcă nu era chiar de 5*. În baie, am avut aceeași senzație de vechi privind instalațiile sanitare învechite, deși perfect funcționale. Baterii de chiuvetă sau duș cu câte două robinete n-aș mai găsi acum nici să vreau. Baia era cu cadă, la fel de curată ca și camera, singurul reproș pe care l-am avut a fost acela legat de dușul fix, o invenție incomodă și perimată, din punctul meu de vedere. Prosoapele ne-au fost schimbate zilnic, iar consumabilele din baie se completau la nevoie. Lenjeria, impecabilă, de damasc, o schimbau o zi da una nu, deși nu era necesar să o schimbe atât de des. Mi-a plăcut faptul că reușeau să termine curățenia zilnică în cursul dimineții astfel că după masa de prânz nimic nu ne tulbura odihna. În cele opt zile de sejur nu ne-am întâlnit niciodată cu camerista, care și-a făcut treaba mereu cu simț de răspundere, deși nu am recompensat-o decât la plecare cu 5 euro. Am avut televizor LCD și minibar cu apă (plată și minerală) și sucuri (fanta și sprite), completat zilnic gratuit. Balconul de dimensiuni medii, dotat cu masă, scaune și uscător, ne oferea o frumoasă priveliște spre piscina cu tobogane și spre mare, iar în dreapta vedeam o mică parte din toboganele de la Aqua Fantasy și, în depărate, hotelurile Surmeli (frumos luminat noaptea) și Richmond Ephesus. Aerul condiționat era în sistem centralizat și, ceea ce a fost cu adevărat neplăcut, funcționa cu program. Nu m-am așteptat la o asemenea surpriză, ținând cont de cele 5 stele afișate ale hotelului. Degeaba lăsam permanent cartela în soclul pentru curent dacă aerul funcționa doar între orele 16,00 și 24,00 (maxim 1,00 a. m.). La culcare era o temperatură OK, însă se încălzea peste noapte și mai mereu m-am trezit în zori de zi pentru a deschide geamul, dis de dimineață fiind mai răcoare afară decât în cameră. Camerele club aflate în bungalow-uri împrăștiate pe tot dealul de deasupra hotelului beneficiază de aer condiționat individual, deci fiecare își stabilește temperatura după preferințe.

Hotelul are trei lifturi panoramice, unul central de mare capacitate destinat în principal celor cazați la vile, acesta neoprind decât la nivelul recepției, restaurantului principal și al piscinei, și alte două mai mici, care opreau doar la etajele cu număr par, respectiv impar.

Restaurante și baruri

Există un restaurant principal, aflat la primul etaj, unde se servesc mesele principale ale zile în sistem bufet, și șase restaurante a la carte, cu rezervare prealabilă la biroul de relații cu clienții, o vizită la fiecare din acestea fiind gratuită.

Restaurantul principal este foarte mare, are o zonă interioară climatizată eficient, dar și o terasă generoasă, suprafața de expunere a unei mari varietăți de feluri de mâncare fiind, de asemenea, considerabilă. Deși hotelul a fost plin în perioada sejurului nostru, nu am avut senzația de aglomerație, nu am stat la coadă. Băuturile sunt servite la masă de către ospătari cu destulă promptitudine, dar, la fel de bine, puteam comanda și singuri de la barul restaurantului. Fiind fumători, am mâncat mereu pe terasa restaurantului, găsind mese libere de fiecare dată. Mâncarea a fost variată, de bună calitate și excelent gătită, putând satisface și cele mai exigente gusturi. În opt zile nu am reușit să gust măcar din fiecare fel de mâncare care m-ar fi tentat. Un plus pentru marea varietate de fructe.

Restaurantele a la carte sunt șase la număr și anume:

-”1001 de nopți”, cu specific internațional, la care copiii nu aveau acces, aflat la nivelul recepției cu o superbă vedere la mare;

-”La Romantica”, cu specific italian, aflat deasupra piscinei principale, în stânga;

-”Pescatore”, cu specific seafood, aflat deasupra plajei, în zona în care avea capătul tractorașul care plimba turiștii la/de la plajă;

-”Agora”, cu specific turcesc, aflat în zona vilelor, nu departe de cafeneaua turcească;

-”Sayanora”, cu specific asiatic;

-”Schnitzel”, cu specific vienez.

Am fost doar la primele patru. Fiecare din ele erau deschise în anumite zile ale săptămânii. Mâncarea a fost excelentă la fiecare din ele, servirea impecabilă. Cel mai mult mi-a plăcut la cel turcesc, dar e chestie de gust.

Ca alternative la restaurantul principal, se putea lua masa și la Pool bar, aflat la piscina principală (pizza, hamburgeri, salate, paste), la Beach grill, 10-17, (pizza, hamburgeri, lasagna, spaghetti, supe-cremă, salate, iar ca băuturi: sucuri, bere, vin, ayran) și Fish snack (evident, produse din pește și salate), ultimele două aflate pe plajă. Varietatea sortimentală era mai redusă ca în restaurantul principal, fiind axate mai mult pe genul fast food pizza, dar noi, din comoditate, preferam să mâncăm pe plajă, nemaifiind nevoiți să urcăm tot dealul până la hotel.

Voi enumera și cele 9 baruri din resort:

-Tropical Pub, 10-18, aflat pe plajă, unde am băut cocktailuri excelente, cafea, ceai sucuri;

-Pool Bar, 11-23, la piscină, servea o gamă largă de băuturi alcoolice și nealcolice, ceai și cafea;

-Lobby Bar, 17-24, servea o gamă largă de băuturi alcoolice (inclusiv câteva de import) și nealcolice, ceai și cafea, avea și două terase unde se poate fuma și era singura zonă din hotel unde aveam internet wireless gratuit;

-Cafe Turc, 20-23, aflat în zona vilelor, servea, într-o atmosferă tradițională, ceai turcesc, cafea turcească (excelentă) și puteam fuma narghilea gratuit (4 arome);

-Wine House, 20-01, aflat mai sus în zona vilelor, la care am băut mai multe feluri de vin, la sticlă și incomparabil mai bun decât cel servit în restaurantul principal, într-o atmosferă deosebită;

-Kickers Pub, 20.30-02.00, contra cost;

-Cafe Mozart, 17-24;

-Disco Bar, 23-2, deschis 3 zile pe săptămână.

La ultimele trei nu am fost.

Berea a fost numai Tuborg și numai draft, rece și bună la toate barurile din resort, inclusiv în restaurant. Cafeaua era Jacobs la filtru, bunicică, la restaurantul principal, în rest nescafe la dozator, slabă, dar avea avantajul că putea fi băută în orice cantitate. Ceai turcesc și ceaiuri de fructe sau plante la plicuri erau disponibile peste tot. Vinul vărsat alb, roșu și rose era băubil, mai ales rece. Mi-a plăcut mai mult cel rose. Cine dorea un vin mai deosebit, îmbuteliat la stică, nu trebuia decât să meargă la Wine House, unde găsea destule sortimente, chiar pentru toate gusturile. Cu toate acestea, nu am văzut prea mulți doritori. Am băut cocktailuri excelente atât la barul de pe plajă, cât și la piscină sau la Lobby bar.

Plaja și marea

Principalul dezavantaj al plajei îl constituie chiar poziționarea acesteia mult mai jos față de hotel, pentru a ajunge la plajă trebuind să cobori circa 200 de trepte sau se putea merge pe aleea pe care circula tractosașul. Pentru cei comozi ca noi sau pentru cei cu copii există varianta tractorașului care te duce și te aduce de la plajă, dar acesta începe să circule abia de la ora 10 și până spre miezul nopții. Noi fiind ceva mai matinali, coboram pe scări până la plajă, astfel că la 8,30-8,45 eram deja instalați pe șezlonguri. Recunosc, spre rușinea mea, că nu am urcat niciodată pe scări, preferând să aștept mașinuța chiar și 15-20 de minute. Plaja este destul de lată, cu nisip. Șezlonguri libere se găseau absolut la orice oră, ceea ce nu se poate spune despre cele de la piscină, rezervate cu prosoape încă de dimineață. Am văzut că mulți au fost nemulțumiți de calitatea plajei, de faptul că se intră în mare de pe ponton. Mie nu mi s-a părut acest lucru o atât de mare problemă. Este adevărat că o plajă cu intrare lină în apă ca la Mamaia ar fi fost de preferat, dar restul condițiilor oferite și, mai ales, calitatea extraordinară a serviciilor, zâmbetul permanent și amabilitatea personalului (n-am văzut vreo față acră și n-am primit vreun răspuns nepoliticos toată săptămâna) m-au făcut să trec cu ușurință peste acest mic disconfort.

Practic, erau trei variante de a intra în apă:

1) de pe pontonul în forma literei T, pe scară, unde apa nu cred că era mai adâncă de 2 metri (am intrat de câteva ori),

2) coborând două trepte de piatră, cam ca în piscină, în nișele create între ”minipontoanele” paralele cu țărmul, unde apa avea cam 0,5-1 m adâncime;

3) intrare lină doar pe nisip în zona celor cu sporturile nautice, unde apa de adâncea treptat.

Am preferat să fac plajă pe un asemenea ”miniponton”, aflat în apropierea barului cu cocktailuri, am avut mereu ca vecini niște francezi deloc gălăgioși, muzică în surdină de la bar, băuturi la discreție, iar marea superaproape. Pe un asemenea ponton încăpeau maxim 3-4 umbrele cu șezlongurile aferente, pe un singur rând, astfel că intimitatea și liniștea ne erau asigurate. Cei cu copii alegeau șezlongurie aflate pe plaja cu nisip, unde aceștia se puteau juca în voie. Apa mării a fost excelentă pe toată durata sejurului, caldă, extrem de curată (nu am văzut alge sau altele), cu ceva valuri mici dupăamiaza. Am intrat în mare și de pe ponton, chiar lângă șezlong, pe fundul mării fiind nisip, iar adâncimea apei era de maxim un metru, înotam și mă întorceam la ponton pentru a mă răcori cu o băutură rece, doar întinzând mâna.

În conceptul de ultra all inclusive de la acest hotel intră și utilizarea gratuită a caiacelor și hidrobicicletelor. Celelalte cu motor se plăteau. Banana era gratis o oră pe zi.

Piscina

Hotelul dispune de trei piscine: piscina principală, foarte mare, traversată de o punte, cu o zonă cu jacuzzi, piscina de la tobogane (compartimentată în mai multe zone, pentru copii și chiar pentru bebeluși) și piscina interioară (nu ne-a interesat). Am apreciat faptul că regula afișată a obligativității pamperșilor de piscină pentru bebeluși chiar era respectată de către turiști, în condițiile în care apa în care ne scăldam era aceeași.

Apa din piscine era caldă și curată. Toboganele erau doar două, nimic spectaculos și funcționau cu program.

În timpul zilei, în zona piscinei aveau loc majoritatea activităților echipei de animație. Deși nu am participat, nu am putut să nu remarc cum acești tineri animatori se străduiau să atragă turiștii în fel de fel de jocuri și concursuri, mai mult sau mai puțin amuzante, dar nelăsându-i să se plictisească vreun pic. Excepțională melodia hotelului, cu care, împreună cu dansul specific, începea și se termina fiecare zi petrecută la Ephesus Princess. Luni de zile după ce m-am întors în țară încă mai aveam în cap acel cântec extrem de antrenant și îmi aminteam vacanța petrecută la acest hotel. Deși i-am întrebat, nu au vrut să-mi spună cum se numește melodia și nici cine este autorul, oarecum explicabil în încercarea lor de a vinde turiștilor un CD cu muzica ascultată aici, unde figura sec drept Club Dance. Am filmat de câteva ori dansul de la piscină, înregistrând automat și melodia, pe care am găsit-o ulterior și pe internet.

Seara aveau loc spectacole la amfiteatru, precedate de minidisco pentru cei mici. Nu am participat, dar amfiteatrul era plin seară de seară.

Recomand acest hotel oricui își dorește un sejur reușit în Turcia, la un bun raport calitate preț. Plătiți în plus pentru a fi cazați în hotel și nu în camere club la vile, care au deazavantajul de a fi mai departe de toate punctele de interes, iar confortul acestora este cu o stea mai redus (cam 3*, după aprecierea mea). Nici camerele din hotel nu sunt de 5*, mai degrabă 4*, dar compensează prin calitatea serviciilor care merită fiecare bănuț. Resortul se întinde pe o suprafață foarte mare – 160.000 metri pătrați – astfel că nu există senzația de înghesuială nicăieri, chiar dacă hotelul este plin. Construit cu destui ani în urmă, beneficiază de o vegetație bogată, toate spațiile verzi fiind în permanență bine îngrijite.

Aș reveni oricând cu plăcere la Ephesus Princess.


[fb]
---
Trimis de nicole33 in 27.02.12 22:05:15
Validat / Publicat: 28.02.12 06:09:24
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în TURCIA. A mai fost în/la: Kusadasi (Grand Belish, Sealight Resort, Egeria Beach, Onyria Claros Beach), Belek (AlvaDonna), Side (Silence Beach), Alanya (Vikingen Quality), Bodrum (Yelken, Royal Palm Area)
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 3268 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

7 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (nicole33); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P01 Ephesus Princess - hotelul văzut dinspre plajă
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 24500 PMA (din 25 voturi)
NOTĂ: Mulțumită numărului de voturi primit, articolului i-a fost alocat automat un SUPERBONUS în valoare de 2000 PMA.
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    7 ecouri scrise, până acum

    Larissa
    [28.02.12 22:53:43]
    »

    Felicitări, un review complet, mi-ar plăcea să merg în locații descrise așa de bine cum ai făcut-o tu! Îmi plac și pozele, nu îndrăznesc să calculez cât timp ți-a luat descărcarea lor. Îmi place când vin cu superbonusul, mai ales când e meritat! Imaginea asupra mării de la piscina principală este de mare efect, frumoase locuri, eu nu am ajuns acolo până acum!

    nicole33AUTOR REVIEW
    [29.02.12 06:45:58]
    »

    @larissa2012:

    Îți mulțumesc mult. Am încercat să fiu cât mai obiectivă în descrierea făcută. Când alegem o destinație de vacanță este util să avem informații cât mai complete despre aceasta, cu plusuri și minusuri, deoarece nu cred că există hotelul perfect. Eu sunt mai interesată de dezavantajele sesizate de cei care au fost înaintea mea într-o locație sau alta, amănunte pe care nu le găsești niciodată pe site-urile oficiale de prezentare, pentru a putea decide înainte de a rezerva dacă mă deranjează aspectele respective sau pot trece peste acestea.

    În legătură cu pozele, a durat ceva urcarea lor pe site, dar mai ales sortarea acestora dintre multele poze făcute, majoritatea personale.

    Nu e timpul pierdut pentru a vizita și Turcia. Are atât de multe de oferit.

    @all

    De asemenea, mulțumesc tuturor celor care au avut răbdarea să citească impresiile mele, le-au apreciat și m-au votat.

    Vă doresc tuturor vacanțe inspirate!

    manuta_1969
    [29.02.12 11:42:07]
    »

    Felicitari ptr review, fff frumos am fost si eu 2 ani la acest hotel si am fost incantat calitate, servicii pret este ok.

    nicole33AUTOR REVIEW
    [29.02.12 21:40:27]
    »

    @manuta_1969:

    Mulțumesc.

    Mă bucur să aflu că și alții au fost mulțumiți de vacanțele petrecute la acest hotel.

    Este evident că dacă nu ți-ar fi plăcut nu ai fi revenit anul următor.

    Într-adevăr, hotelul are un bun raport calitate preț.

    Eu chiar m-am simțit foarte bine aici. În alte părți am plătit mai mult și am fost tratată cu totul altfel.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    claualex07
    [28.03.12 01:07:09]
    »

    buna,

    in ce perioda a lunii iunie ati fost?

    ma intereseaza vremea la inceputul lunii iunie? temp apa?

    nicole33AUTOR REVIEW
    [28.03.12 06:39:11]
    »

    @claualex07:

    Perioada a fost 14-20 iunie 2010.

    Vremea a fost perfectă, apa mării a fost suficient de caldă pentru a putea face baie fără probleme. A nu se înțelege că era foarte caldă cum este la noi în august, dar intrau și femei și copii. Puteai sta oricât în apă.

    Apa din piscine cred că era ceva mai caldă decât apa mării, dar eu mă duc la mare pentru mare și pentru plajă.

    La fel a fost și anul trecut în Antalya când am plecat din 12 iunie, cu singura diferență că aici s-a încălzit mult mai repede, astfel că după două săptămâni deja era mult prea cald pentru gustul meu.

    Recomand lunile iunie și septembrie pentru a vizita Turcia. Vremea este bună, căldurile sunt suportabile, nu este nici foarte aglomerat, iar prețurile sunt mai accesibile.

    Vacanță plăcută!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    raluca1983
    [14.09.12 15:54:08]
    »

    @nicole33:

    Bine ca pana la urma nu v-ati ratat de tot concediul. Intradevar, alegerea agentiei de turism e o mare problema. Noi am fost la acelasi hotel in 2009 dupa nunta, in luna de miere adica. Am mers la Agentie unde ne-a fost recomandat acest hotel. Am platit in regim last minute, ca ocupandu-ne de nunta, nu ne-a mai stat capul si la luna de miere.

    Tot ce ai relatat despre hotel e adevarat. Noi ne-am simtit la fel de bine, e adevarat camerele nu sunt de 5*, hotelul in general nu e, insa compenseaza cu mancarea i serviciile care au fost de calitate. Restaurantele a la carte excelente, mai ales cel italian si vienez, dar dupa cum ai spus si tu, e chestie de gusturi.

    Din pacate fusesem repartizati la bungalouri, ceea ce noi am refuzat din start, de acasa de la agentie chiar specificasem si platisem supliment pentru camera cu vedere la mare in hotel. Am vazut camera din bungalou, era ok, dar era departe de plaja, de restaurantul principal, de piscine, de tot. Ne-am certat destul cu aia de la receptie, am sunat la agentie, problema aparuse undeva intre agentii, respectiv intre asta de acasa, cu tour operatorul din Germania si cel din Turcia. Nu m-a interesat unde fusese problema, nu ni s-a rezolvat nimic si cert e ca am platit 20 euro pe zi in plus pt a sta in hotel, bani pe care pana la urma i-am recuperat de la agentia de acasa dupa un mare scandal, abia in ziua cand deja redactasem cererea de chemare in judecata.

    Dar as mai merge acolo, ne-a placut cum am fost tratati, cum a fost mancarea, vorba aia nu am apucat sa gustam din toate, poate daca am fi avut cate 2 burti.

    O zi frumoasa si vacante cat mai reusite!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    4 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    claualex07, manuta_1969, nicole33, raluca1983
    Alte impresii din această RUBRICĂLabranda Ephesus Princess Resort [Pamucak]:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.086169004440308 sec
    ecranul dvs: 1 x 1