ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 10.10.2011
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: BUCURESTI
ÎNSCRIS: 28.09.10
STATUS: GOLD
DATE SEJUR
SEP-2011
DURATA: 8 nopți
familie cu copii
2 AD. + 1 COPII -- v: 7 ani

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
CAZARE [camere etc]:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
70.00%
Satisfăcător
PLAJA şi MAREA:
95.00%
Mulțumit, aproape încântat
DISTRACŢ. / RELAXARE:
25.00%
Foarte nemulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
63.50%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
la PMM* = 96 EUR
*PMM = Preț Minim MEDIU / Cameră, în cursul anului

TIMP CITIRE: 3 MIN

Servicii slabe spre inexistente

TIPĂREȘTE

Initial am spus ca nu merita sa scriu despre Rixos, apoi m-am razgandit: merita alti utilizatori sa citeasca.

Am ajund la Rixos Sungate (Kemer) dupa un zbor ok, pe la ora 12; evident cazarea se facea incepand cu ora 14, asa cum apasat si usor nervos ni s-a precizat la receptie. Am lasat bagajele in camera dedicata si ne-am asezat rabdatori la baruletul principal, pe niste fotolii de rachita. La receptia de primire exista o canapea rosie care dispare dupa ce pleaca autocarul ce te-a lasat acolo. Nu m-a impresionat nimic caci nu era nimic acolo in afara de biroul receptionistilor.

Camera, ce am primit-o pe la 14.30, era ok, spatioasa, curata, paturile mari mobilier din pal... dar ok. Baia gazduia 2 halate de o nuanta de bej-galbui, ca petele de igrasie, putin rupte si pe alocuri descusute. Plaja ok, marea superba. Resortul este plasat in mijlocul unei paduri de pini. Se vede ca resortul si-a castigat pe cinstite renumele, a fost candva de mare lux, demuult! Este minunata senzatia ca vii de pe plaja si strabati o padurice ca sa ajungi in camera... mi-a placut tare mult!

ce nu mi-a placut: am dat 5 euro cameristei sa ne dea in plus prosoape (caci erau pt 2 persoane si nu pt 3 cati eram) si i-am cerut gel de dus caci mai era doar 1 sticluta. Camerista mi-a dat 2 sticlute si mi-a aratat ca suntem 3 persoane si deci sa ne ajunga! Discutia se intampla dimineata iar noi urma sa facem cam 3 dusuri pe parcursul zilei...

Desi am pus pe usa placuta cu "nu deranjati", pe la ora 15 a venit un nene sa verifice maxibarul. Adica ne-am trezit cu el in camera!!! S-a mai repetat si a 3-a zi povestea.

Am cerut seara lapte pt copil si mi-au spus sa comand la room service (adica sa platesc!).

Piscinele erau deosebit de murdare, la fel si toboganele, la Rixiclub - superb, dar foarte murdar - gaseai peste tot foste farfurii cu foste mancaruri sau cu resturi de pepene... copiii erau lasati sa manance inghetata in piscina si sa bea suculete pe care- inevitabil le varsau in apa. De apreciat faptul ca nu se fuma acolo si nu erau admise bauturile alcoolice.

La toaleta copiilor functiona un singur uscator cu capacul defect si nu prea gaseai sapun in dozator.

La toaletele de pe plaja era dezastru!!! La fel si in jurul sezlongurilor: nu existau scrumiere ori cosuri de gunoi deci erau fel si fel de resturi pe langa te miri ce sezlong, nu am vazut pe nimeni sa vina sa faca curat. Ce e drept era invazie de iranieni cand ne-am dus noi... Nu intentionez sa fac vreo legatura, doar informez.

Restaurantul - o mare dezamagire ca si design si cosmetica - ne-a luat ceva sa ne lamurim ca asta e restaurantul principal si nu altul:(Aspect de cantina, cu zgomot de farfurii, personalul vorbea tot timpul la telefon, nu gaseai servetele sau oliviere pe masa, daca cereai ti se aducea 1 tacam desi era evident ca venisem cu totii sa mancam... greu! in niciun caz de 5 stele. Mancarea in schimb excelenta, variata cu peste la gratar la fiecare masa, cu creveti, scoici, surimi, calamari, raci etc-etc. Super! Supele erau impecabile... dar din nou, am remarcat lipsa diversificarii la produsele pt copii: nu existau iaurturi, actimel... laptic la cutie gaseai doar la micul dejun daca te trezeai mai devreme...

O alta dezamagire a fost check-out-ul. Ne asteptam sa primim o scrisoare in camera, ceva, un semn ca e momentul sa pecam peste o zi-doua. Am sunat ghida care ne-a indrumat spre avizier. Evident ca nu era niciun anunt despre ora la care venea autocarul sa ne ridice. Am intrebat la receptie si ni s-a raspuns, dupa ce am astepta politicosi sa vorbeasca la telefon, ca nu stiu nimic despre plecarea noastra.

Am sunat din nou ghidul si am aflat amanuntele.

Nu m-as mai intoarce si nici nu as recomanda cuiva sa mearga aici. Nu la acest pret!


[fb]
---
Trimis de loret in 10.10.11 16:01:28
Validat / Publicat: 10.10.11 17:27:53
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în TURCIA. A mai fost în/la: Ella Quality, Crystal, Delphin De luxe, Diva, Palace
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 4057 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

11 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (loret); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
[900 PMA] [450 PMA]
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 6750 PMA (din 9 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 96.00 EUR pe cameră

  • ECOURI la acest review

    11 ecouri scrise, până acum

    Anturium [10.10.11 21:42:03] »

    Poti te rog sa detaliezi cum disparea canapeaua rosie de la receptie dupa ce pleaca autocarul?

    adryana [11.10.11 08:12:44] »

    sa stii ca nu receptionera e obligata sa tina seama de cand pleaca autocarele cu turisti, caci la cate autocare vin si pleaca, pune-te in locul ei... Asta trebuia sa discutati doar cu ghida voastra, detalii despre ora de plecare, etc. Deci doar ea trebuia sa va informeze. Nu am inteles totusi de ce ghida v-a trimis la receptie, probabil v-a dat doar intalnire acolo. Cu canapeaua rosie ce s-a intamplat, ca tot nu am inteles?? Acum imi amintesc si eu ca acel minibar (maxibar) din camera e contra cost. Deci indiferent daca consumi de acolo sau nu, cineva vine zilnic in camera si incepe sa numere produsele din minibar, si sa adauge ce lipseste. Daca ati fi solicitat de la inceput sa inchida cu cheia minibarul ca voua nu va trebuie nimic de acolo, atunci acea persoana nu v-ar mai fi deranjat zilnic. Noi, dar nici voi, banuiesc ca nu ati putut solicita inchiderea minibarului, deoarece aveati nevoie de frigider, sa mai bagati o sticla de apa, sa fie rece. De aceea acea persoana vine in camera, e obligata de superiori sa faca acest lucru. Pacat de banii dati. Altii, multi altii, s-au simtit bine acolo.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    lidiadanaila [11.10.11 10:04:11] »

    Noi pe unde am fost am fost instiintati cu o zi inainte ca trebuie sa plecam... iar cind am fost cu avionul bineinteles ca la receptie ne-au comunicat ora... insa eu nu despre asta vreau sa vorbesc... am citit ca ati mai fost in lantul delphin... si probabil aici v-au lipsit serviciile lor, armata de angajati care fac curat de peste tot, amabilitatea lor... si delphinul are lipsuri de te uiti prin "colturi" insa stiu sa compenseze prin servicii, te fac sa nu-ti para rau de banii pe care i-ai dat... eu am mai spus-o sunt fan delphin si de mai merg in Turcia nu mai merg decit in lantul delphin!! Vacante frumoase va dorim!

    loret [11.10.11 13:02:40] »

    Da, asa este in ce priveste Delfinul. Insa si in alte parti, nu doar in Turcia, eram anuntati cumva: prin scrisorica lasata sub usa, sau telefonic, sau pur si simplu la receptie - despre amanuntele plecarii. Dar asta nu-i bai, sa fim sanatosi

    Stiti ce observ aici? Spre deosebire de "tripadvisor.com" - cu care compar utilul site "amfostacolo", aici e musai sa ne incontram, sa ne despicam impresiile si sa aratam ca "ba a mea e mai corecta"; cum disparea canapeaua? era formata din multe "scaune"unite, puse in cerc si am asistat amuzata cum le strangeau ergonomic unele peste altele si le depozitau intr-o incapere... Multumit?!?

    Inteleg ca e un site de informare si de libera exprimare a impresiilor de calatorie, nu e un examen, nu e un site judecatoresc... Mie nu mi-a placut rixosul, repet nu la pretul acesta. Punct.

    Am dreptul sa nu-mi placa o vacanta (in care am investit timp, bani, asteptari si nervi) si sa NU recomand un hotel daca asa consider - cu toata sinceritatea.

    Haideti sa ramanem la descriere si informare si daca putem aprecia un review, sa o facem, daca nu... la ce folos? la ce bun?

    Toate bune si vacante placute tuturor!

    Cu consideratie,

    L

    cristina65 [11.10.11 20:52:32] »

    Loret, f util review-ul tau, de altfel l-am si votat ca atare, multumesc! Util pt mine pt ca Rixos-ul era pe short-list-ul meu pt concediul de vara viitoare (dupa ce ani de zile m-am ferit de turci, iata-ma acum mare fana Turcia), e adevarat ca ma refer la cel din Belek. Rixos-ul este o destinatie cunoscuta printre cei mai pretentiosi, normal de altfel la banii pe care ii platesti, dar ecourile venite de la diversi prieteni nu au fost chiar pozitive. Mai concret, avem cunostinte care au fost si acum cativa ani, si vara trecuta si povesteau ca in acelasi hotel serviciile au cazut mult. Pacat, concurenta e acerba. Ca si in alte domenii, nu e atat de greu sa ajungi in varf, ci sa te mentii acolo. Cred ca am sters Rixos-ul de pe lista: -)

    Multumesc, Loret!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Anturium [11.10.11 21:03:19] »

    Parerea mea este ca daca tot investim "timp, bani, asteptari si nervi", e adevarat ca avem dreptul sa nu ne placa o vacanta, DAR, poate ar trebui sa fim mai putin incordati cand plecam la drum, cand intram intr-un hotel, sa ne gandim ca am asteptat atat de mult aceasta vacanta si ca am investit atat de muult... Sa incercam in primul rand sa ne relaxam, ca de aia e vacanta, sa lasam incordarea deoparte si ochiul soacrei acasa. Sa ne bucuram de ceea ce avem pentru ca nu se stie la anul ce va fi, sa vedem ceea ce este frumos in hotelul in care am ajuns, iar daca neajunsurile nu sunt foarte mari sa incercam sa le toleram.

    Poate ca Rixos Sungate nu a fost perfect pentru tine, dar daca te vei informa mai mult data viitoare sigur vei gasi si hotelul in care sa te simti fericita. Dar nu uita: de la an la an tendinta de scadere a serviciilor este evidenta chiar si in TK, asa ca ori schimbi destinatia, ori platesti mai mult, ori mai scazi din pretentii.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    loret [12.10.11 10:55:39] »

    Cristina65 iti recomand cu toata buna intentie orice hotel Delphin - am auzit ca nici Ella, nici Susesi nu mai sunt ce-au fost...

    Anturium: Foarte utile sfaturile tale. Super! Totusi nu prea ma dumiresc de ce te preocupa starea mea de bine?!? Si nici ultimatumurile de ori iti schimbi destinatia, ori, ori... nu le pricep caci nu am mai primit asa ceva nici de la cei mai avizati din viata mea...

    Cand iti voi cere sfatul, sa nu eziti sa mi-l dai, pana atunci limiteaza-te la opinii proprii despre trairi proprii si review-uri utile.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    cristina65 [12.10.11 21:02:26] »

    @anturium: sigur, ai dreptate, ar fi bine sa nu fim incordati si sa ne savuram vacantele, dar... Nu pot fi de acord cu tine pana la capat, oricat m-as stradui, pentru ca dupa ce am platit o gramada de bani munciti si am asteptat un an de zile, am dreptul sa am pretentii. Relaxare-relaxare, dar trebuie sa-mi tihneasca atunci cand intru in camera/piscina/restaurant, etc, nu pot fi de acord cu atitudinea tipic romaneasca "las' ca merge si asa", ca de-aia am ajuns unde am ajuns. Pana la urma, sunt oameni critici si oameni toleranti in toate domeniile, deci si in vacanta, dar postarile critic-obiective mi se par utile pt ca eu nu am chef sa merg in locuri unde se intampla ce povesteste loret. Asa ca, daca pot afla din vreme ce sa evit, pt mine e superok.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    daniela19_10 [13.10.11 00:00:14] »

    Buna!

    Noi am fost in iulie la acest hotel si am fost f incantati... nu stiu la ce canapea rosie te referi dar la ambele receptii erau mai multe canapele/fotolii.

    Piscinele erau fff curate... si legat de scrumiere... nu stiu daca ai sesizat dar erau niste vaze mai mari... acelea erau scrumierele!

    Noi da am primit o scrisoare cu o zi inainte in care ne multumeau si ne spuneau cand trebuie sa eliberam camera... ceva de genul... ghidul ne-a anuntat exact cand sa fim in receptie si la ce ora vine autocarul.

    La faza ca in restaurant sa auzea zgomot de farfurii... ma scuzi dar e absurd ce spui! Pai ce ar trebuii sa se auda???

    Si da restaurantul nu pot sa zic ca arata ff bine... defapt erau 2 restaurante principale... unul din ele (cel de la primul etaj) arata chiar f bine.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    adryana [13.10.11 07:49:03] »

    @cristina65, eu as zice sa te mai gandesti daca sa stergi sau nu de pe lista acest hotel, caci daca nu ai fost, nu poti sti daca tie iti va place sau nu. Dupa cum observi sunt multe impresii si ca sa iti faci cat de cat o idee, e bine sa le citesti pe fiecare in parte. Vei afla astfel cat de diferiti suntem fiecare si ce pretentii vrem de la hotelul acesta. Pe unii ii deranjeaza zgomotul de farfurii, sau micile greseli ale copiilor de a scapa suc pe jos, sau faptul ca nu au gasit un anume iaurt la restaurant (chiar nu am auzit pe nicaieri sa fie acel ,,actimel''-la restaurante exista peste tot iaurt varsat, care se serveste din niste boluri si e de diverse tipuri). In fine, poate tie iti va place acolo, sau poate te vor deranja alte aspecte, este f. geu sa iei o decizie si daca o iei totusi e bine cand ajungi acolo sa vezi doar ,,partea plina a paharului '', sa iei lucrurile asa cum sunt caci oricum nu mai ai ce face, nu? si sa incerci, pe cat posibil sa nu iti strici vacanta. Deci e bine sa analizezi toate impresiile despre Rixos. Numai bine si vacante frumoase!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    and33 [18.07.12 11:08:47] »

    @adryana: ... noi am avut zilnic improspatat minibarul cu 2 beri, 2 cola, 2 fanta, 2 ape, 2 sucuri naturale, 2 ice tea, lapte si lapte cu ciocolata... dar nu am avut nimic de platit pt ele, era inclus in pret.

    Exista un dulapior cu tot felul de lucruri (alimente si cosmetice) care erau contra cost, dar erau sigilate si daca doreai sa iei ceva de acolo presupun ca le plateai la plecare. La noi nu a fost cazul...

    Iar gelul de dus era suficient... dar trebuie sa mentionez ca eu intotdeauna am cu mine sampon si gel de dus pt copii, deci nu prea folosesc de la hotel, indiferent cat de luxos este hotelul.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    8 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    adryana, and33, Anturium, cristina65, daniela19_10, lidiadanaila, loret, nicole33
    Alte impresii din această RUBRICĂRixos Sungate Resort [Beldibi]:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.040493965148926 sec
    ecranul dvs: 1 x 1