ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 16.09.2011
GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
DIN: Iasi
ÎNSCRIS: 16.09.11
STATUS: GOLD
DATE SEJUR
SEP-2011
DURATA: 7 nopți
familie cu copii
2 AD. + 1 COPII -- v: 3 [ani]

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
50.00%
Nici nemulțumit, nici mulțumit
CAZARE [camere etc]:
25.00%
Foarte nemulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
PLAJA şi MAREA:
0.00%
Sub orice critică
DISTRACŢ. / RELAXARE:
50.00%
Nici nemulțumit, nici mulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
41.00%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut

TIMP CITIRE: 2 MIN

Nu foarte rau, nu foarte bine

TIPĂREȘTE

Am citit review-urile de aici inainte de a pleca.

M-a frapat faptul ca erau 30 de review-uri extrem de favorabile si 1 extrem de nefavorabil.

Sejurul a fost ok pina la urma, dar in mare parte datorita capacitatii noastre, a romanilor, de a face compromisuri: compromisul de a cheltui 4 salarii medii pe economie ca sa afli:

- ca plaja e penibila;

- ca 5 stele turcesti inseamna cam 2-3 stele europene;

- ca la receptia hotelului de 5 stele turcesti e un singur specialist in limba engleza (extrem de aproximativa) si ala e chemat pe rind la toti cei ce au nevoie;

- ca doctor 24 de ore inseamna de fapt un asistent medical cu o trusa medicala improvizata intr-o trusa de scule si care nu stie decit turceste (accesul la doctorul veritabil - care nici el nu stie decit turceste se face in stil windowsian: 'esti sigur ca vrei sa te vada doctorul? ', 'yes/no');

- ca la hotelul de 5 stele turcesti trebe sa dai spaga ca sa capeti o camera ca lumea;

- ca retetele de mojito variaza de la bar la bar si de la barman la barman;

- ca poti sa-ti gasesti dimineata copilul piscat in 30 de locuri de tintarii de 5 stele;

- ca poti fi carat de la aeroport vreme de 2 ore pe 35 de grade cu o tigaie fara aer conditionat;

- ca poti accepta ca agentia de voiaj sa te trimita cu cel mai jegos si periculos avion pe care l-ai vazut vreodata si in care (lucru nemaiauzit vreodata de mine) unul din pasageri a zburat in cabina pilotilor din cauza unei probleme de scaune;

- ca poti accepta sa-ti lasi copilul sa se dea in niste instalatii aflate la limita sigurantei;

De ce facem asta?

- pentru ca ne dau multa mincare (cam cit putem duce);

- pentru ca, desi celelalte bauturi sint penibile (ati auzit de coniac servit cu lamaie si de whisky-cola?), berea e multa si poti bea cit vrei;

- pentru ca, pina la urma, am venit pentru copii si ei par sa se distreze;

- turcii sint amabili si par sa se straduie sa faca lucrurile mai bune ('a fost naspa, dar saracii s-au straduit');

- pentru ca, de ani de zile, mergem in concedii cu companii de turism penibile si pentru ca nu stim cum ar trebui sa fie.

Deci, in concluzie, nu mai mergem acolo desi:

- piscinele sint excelente;

- copilul muscat de tintari s-a distrat binisor;

- mincarea este excelenta (am onoarea sa ma fi pozat cu unul dintre cei mai importanti bucatari din Europa si care conduce restaurantul acolo);

- gradina este superba, excelent ingrijita (au un excelent sef gradinar, am vorbit si cu el...);


[fb]
---
Trimis de arianmares in 16.09.11 10:20:25
Validat / Publicat: 16.09.11 12:09:02
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în TURCIA. A mai fost în/la: Antalya, Club Sera
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 3943 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

22 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (arianmares); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 17299 PMA (din 19 voturi)
NOTĂ: Mulțumită numărului de voturi primit, articolului i-a fost alocat automat un SUPERBONUS în valoare de 2000 PMA.
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 999.00 EUR pe cameră

  • ECOURI la acest review

    22 ecouri scrise, până acum

    webmaster25
    [16.09.11 12:09:26]
    »

    @arianmares: bine ai venit pe site si in comunitatea AmFostAcolo!

    Multumim pentru impresii, te asteptam si cu alte recomandari din vacantele tale trecute sau viitoare

    Te rog acorda o nota si pentru rubrica "DISTRACTIE SI RELAXARE" ca sa fie "tabloul" complet.

    arianmaresAUTOR REVIEW
    [16.09.11 13:07:58]
    »

    Cum fac asta?

    webmaster25
    [16.09.11 13:14:50]
    »

    Spune-ne nota intr-un ecou si o sa modificam noi.

    arianmaresAUTOR REVIEW
    [16.09.11 13:16:03]
    »

    50%

    rentea
    [16.09.11 16:32:48]
    »

    bun review. corect 100%.

    danoradea
    [16.09.11 16:41:16]
    »

    Ce pot sa spun decat... spumos, , foarte la obiect.

    Unul dintre motivele pentru care deocamdata nu vreau sa mai repet ca si destinatie Turcia sunt zborurile catre/dinspre aceasta destinatie, probabil daca o sa-mi conving sotia, intr-un viitor mai mult sau mai putin indepartat sa facem cei 2200 de kilometri cu masina vom mai ajunge aici, altfel am indoieli, prefer sa evit s... e zburatoare.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    arianmaresAUTOR REVIEW
    [16.09.11 17:35:13]
    »

    Multumesc pt aprecieri!

    Zborul a fost o epopee care merita doar ea un mic eseu.

    In primul rind, compania care il opera este proprietara unui singur avion, un Boeing 737-300 cu 148 de locuri. Acest model a fost fabricat pina in 1999, deci asta avea cel putin 12 ani. Nu ar fi fost grav daca nu arata de 25 de ani (poate ii si avea...).

    Al doilea soc a fost cind am constatat ca se pleaca de pe aeroportul din Iasi, care are o pista de 1800m. Ma uit la Boeing pe site si aflu ca modelul asta are nevoie de 2400 de metri pentru decolare in siguranta! A decolat, de doua ori chiar, dovada este faptul ca sint capabil acum sa va scriu aceste impresii.

    Al treilea soc a fost cind am pasit la bord! Scaunul din fata mea era rupt literalmente iar copilul agitat ce statea pe el l-a terminat complet pina la destinatie.

    Domnisoarele insotitoare de bord erau incapabile sa pastreze ordinea: au umplut avionul pina la refuz, din cei 148 de pasageri, cam 60 erau copii si cel putin jumatate dintre ei circulau sau alergau printre scaune.

    Printre ei adulti care trebuiau neaparat sa discute ceva cu prietenii asezati 10 rinduri mai in fata sau mai in spate. Alti 10 copii urlau in permanenta si multi domni si doamne care nu mai aveau loc pe culoar urlau la prietenii de pe alte locuri ca sa le impartaseasca proaspetele impresii de vacanta.

    Am stat in fata avionului si la un moment dat m-am ridicat sa ma uit inapoi. Cabina arata ca in avioanele sovietice din epoca in care partidul a hotarit ca transportul aerian este si pentru clasa muncitoare si taranime. Taranime care nu se putea desparti nici in cabina aeronavei de gainile si oile preferate.

    De exceptie a fost momentul in care un cetatean imbracat in tricou si short de fotbalist a constatat ca nu are scaun. Si atunci a fost invitat in cabina pilotilor, aia pazita de usa cu vizor aparuta dupa 9/11 de teama deturnarilor. La noi nu era nici un pericol: cetateanul era destul de sumar imbracat ca sa poata ascunde vreo arma (poate doar slapii marca Chanel sau D&G sa fi putut fi aruncati in capul pilotilor). Si in plus la Iasi nu e nici un turn care sa poata fi darimat cu avionul (era unul la CET, dar acum e falimentar deci nimeni n-ar suferi daca s-ar darima). Prin urmare l-au lasat sa zboare acolo!

    A fost o minunata experienta pe care nu v-o doresc si pe care sper sa nu o mai repet!

    Este foarte util sa cereti companiilor de turism date despre zborurile charter. Este cel putin confortabil sa stiti ca avionului cu care zburati i s-au schimbat uleiul si cauciucurile la timp.

    stefanSB
    [16.09.11 17:54:37]
    »

    Chiar imi pare rau pentru experienta neplacuta in ceea ce priveste zobrul si sunt curios sa-mi impartasiti, daca se poate, numele companiei aeriene si a agentiei de turism. Prin PM bineinteles.

    Cat despre ce ati scris. Unele lucruri adevarate, iar altele mai putin. V-as ruga sa va interesati ce presupun 2-3 stele europene si ce facilitati ati avut aici.

    Deasemenea, faptul ca ati constatat abia acolo ca plaja este cu pietre si exista multi tantari cu toate ca sustineti ca ati citit impresiile este un pic ciudat. Despre conditia "Luna parkului" s-a tot scris...

    Spaga nu trebuie data daca stiti cam ce si unde doriti. Poate doar in semn de apreciere, daca este cazul.

    Drumul pana acolo fara A/C este intradevar un calvar, insa asta nu tine de hotel, ci de agentie. Transportul Ro - Tur deasemenea.

    Ps. Avionul respectiv are nevoie de 2300 m la MTOW ( Maximum Take Off Weight, greutatea maxima admisa ) care mai mult ca sigur nu este atinsa decat in situatii speciale. Este lesne de inteles ca nu s-ar efectua un zbor de la Iasi cu un asemenea avion daca nu ar putea decola.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    arianmaresAUTOR REVIEW
    [16.09.11 18:14:39]
    »

    Da, zborul si transferul le datoram agentiei!

    In rest:

    - stelele hotelurilor din Europa sint 'regulate' de o institutie numita HotelStars Union. Credeti-ma, petrec in jur de 40-50 de nopti pe an in hoteluri din toata Europa, am carduri de fidelitate la mai multe lanturi.

    Dar, aruncati o privire aici: http://www.hotelstars. eu/en/index.php? open=Criteria

    Extrag ce-i la 5 stele:

    - Reception opened 24 hours, multilingual staff - Aveau multilingual staff, e drept: turceste si ruseste;

    - Doorman-service or valet parking - Nu;

    - Concierge, page boy - Da;

    - Spacious reception hall with several seats and beverage service - Da;

    - Personalized greeting for each guest with fresh flowers or a present in the room - Nu;

    - Minibar and food and beverage offer via room service during 24 hours - Foarte subtire si nu era completat zilnic;

    - Personal care products in flacons - Nu, in recipiente care se reumpleau, din plastic;

    - Internet-PC in the room - Nu;

    - Safe in the room - Da;

    - Ironing service (return within 1 h), shoe polish service - Nu;

    Turndown service in the evening (adica ar fi trebuit curatate camerele si schimbate asternuturile zilnic) - un hotarit NU. Nu le schimbau nici cind lasai in usa o notita explicativa;

    Mystery guesting (adica oameni care se prefac ca sint turisti ca sa testeze personalul) - Nu stiu, dar nu cred;

    s. a. m. d

    - nu am o problema cu pietrele de pe plaja ci cu chaise-long-urile rupte, cu mochetele peticite, cu dusurile defecte, cu umbrelele stricate, etc;

    - cred ca era normal intr-un resort cu atita vegetatie sa se faca ceva pentru tintari. Mi s-a parut normal sa dorm cu geamul deschis, gindindu-ma ca la atita vegetatie 'or da cu ceva pentr tintari...

    - eu nu am dat spaga, dar am aflat apoi ca 10 euro in pasaport fac minuni la receptie, mai ales daca primesti o camera la parter cu ferestrele spre parcul de distractii...

    Serios, impresia generala a fost ok, adica nu am avut o vacanta ratata din toate aceste cauze. Nu luati contributia mea aici ca pe un demers plingacios... Aceste lucruri le-am impartasit intr-o corespondenta absolut decenta si constructiva chiar managementului hotelului care a reactionat perfect normal si constructiv.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    stefanSB
    [16.09.11 18:21:12]
    »

    Va multumesc pentru raspunsul prompt. Sunt in totalitate de acord, extrem de putine hoteluri din turcia merita 5 stele adevarate, insa la ce ofera Botanik, nu cred ca intra in categoria 2,3 stele.

    mandi
    [16.09.11 18:55:38]
    »

    @arianmaries Pretul platit pe 7 zile era ca pentru un hotel de 5 stele european?

    arianmaresAUTOR REVIEW
    [16.09.11 19:17:43]
    »

    Cu siguranta ca nu, dar ce conteaza?

    Poate doar ca daca ar fi spus ca au 3 stele acest review nu ar fi existat.

    rentea
    [16.09.11 19:57:00]
    »

    ARIANMARES, trebuie sa te obisnuiesti - e ceva ciudat cu acest hotel, exista persoane care nu suporta sa critici ceva la delphin Botanik, daca spui ca nu-i de vis, esti taxat imediat. cred ca e rodul unor interventii mistice, care transforma Delphin Botanik in idealul hotelier al unor anumite categorii de persoane.

    Recunosc, sunt pana peste maasura de intrigat de acest lucru, fapt pentru care urmaresc tot ceea ce se scrie despre hotelul acesta - parca e un studiu de caz...

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    mandi
    [16.09.11 20:24:58]
    »

    @rentea, Acele categorii de persoane stiu cat au platit si stiu la ce sa astepte. In alta ordine de idei vrei sa spun ca am avut tantari in camera, vrei sa spun ca n-am avut ce manca, ca a fost mizerie ca nu a functionat ac, daca asa vrei asa spun. Ca sa fie multumita si cealalta categorie de persoane.

    rentea
    [17.09.11 10:11:44]
    »

    Nici eu n-am avut tantari si AC a mers, dar nu mi se pare deloc improbabil ca acest lucru sa se fi intamplat cuiva (ba chiar foarte posibil, cu cat vara era mai in toi).

    Nu a fost mizerie, dar plaja a fost "o mizerie", chelnerii miroseau a transpiratie destul de des (desi amabili), nu se pastra linistea la piscinele de relaxare... si altele.

    stefanSB
    [17.09.11 12:26:06]
    »

    @rentea: Gresesti un pic... mai mult. Exista intradevar si persoanele de acel fel, insa nu aici, nu acum. Daca am fost si eu acolo cu aprox. o saptamana inaintea autorului acestui review, cred ca pot sa afirm cu tarie ca nu este in totalitate corect ce a afirmat.

    Atat timp cat platesti 1800 E pentru un sejur, din care spre 1000 E costa doar transportul cu avionul, cele 5 stele europene ies din discutie.

    Dau un exemplu, pentru un hotel de 5 stele din Florenta platesti 2000-2500 E cu REDUCERE, 6 nopti, mic dejun inclus, 2 adulti. Abia in cazul celor de 4 stele pretul se apropie, insumand 800-900 E.

    In alta ordine de idei, asta este singurul lucru care m-a deranjat...

    Va doresc concedii excelente in continuare si zboruri cat mai placute. Aici mi-am terminat interventia, impresiile, parerile si neplacerile le voi detalia in propriul review in cursul zilei de azi sau maine.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    arianmaresAUTOR REVIEW
    [17.09.11 14:18:44]
    »

    Oameni buni,

    E foarte simplu, de ce ne ambalam inutil?

    Putea sa coste si 5 eur, faptul ca erau 5 stele m-a facut sa aleg, printre altele locul ala.

    Recunosc ca era ieftin, dar si de aia ne ducem acolo si nu in alta parte.

    Ce ma deranjeaza este ca inghitim aceste trucuri ieftine pur si simplu acceptind a priori ca stelele din Turcia nu au legatura cu cele din Europa.

    In Europa e mai scump tocmai pentru ca primesti exact lucrurile pe care le-ai platit.

    Nu vad ce anume nu era corect din ce am afirmat...

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    roxxie
    [12.08.12 23:02:46]
    »

    Buna. Voiam sa te intreb daca la micul dejun ati mancat clatite, pt ca am vazut in poze niste clatite din alea mai micute, gen americane. Sunt bune la gust? Sau par mai dense sau fainoase din cauza bicarbonatului? (intreb pt ca am incercat si eu sa fac acasa si nu prea mi-au placut). Multumesc.

    jimmybitza
    [13.08.12 00:30:18]
    »

    @arianmares:

    Salut!

    a fost senzational: IMPRESII + ECOU-ri de nota 10+

    pur si simplu am dorit sa mai citesc cite ceva pe site AFA si ce am vazut aici m-a distrat pina la urma (desi nu e de ris) de am ris cu lacrimi... ai un mare plus de la mine

    jimmybitza
    [13.08.12 00:36:42]
    »

    @jimmybitza:

    scuze, pina la urma, nu vreau sa par ridicol si imi pare tare rau de ce ati patit in vacanta, dar nu trebuie dupa parerea mea sa generalizezi, fiindca (din experienta noastra) sint in Belek de ex multe resorturi care chiar isi merita 5*, si care iti pot oferi oricind servicii de calitate si care chiar merita sa le incerci si sa va oferiti o vacanta frumoasa asa cum ne dorim cu totii...

    numai bine!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    arianmaresAUTOR REVIEW
    [13.08.12 01:14:03]
    »

    @jimmybitza: Multumesc mult

    arianmaresAUTOR REVIEW
    [13.08.12 11:19:40]
    »

    @roxxie: sincer, nu-mi aduc aminte.

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    7 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    arianmares, danoradea, jimmybitza, mandi, rentea, roxxie, stefanSB
    Alte impresii din această RUBRICĂBotanik Hotel & Resort (ex Delphin Botanik) [Okurcalar]:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.076123952865601 sec
    ecranul dvs: 1 x 1