ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 08.09.2011
  • *) Email NEFUNCȚIONAL
  • --- F ---
    GR. VÂRSTĂ: 40-50 ani
    DIN: Cluj Napoca
    ÎNSCRIS: 13.03.11
    STATUS: SENIOR
    DATE SEJUR
    AUG-2011
    DURATA: 1 nopți
    familie cu copii

    GRAD SATISFACȚIE
    SERVICII:
    100.00%
    Încântat, fără reproș
    CAZARE [camere etc]:
    100.00%
    Încântat, fără reproș
    BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
    100.00%
    Încântat, fără reproș
    CADRUL NATURAL:
    100.00%
    Încântat, fără reproș
    DISTRACŢ. / RELAXARE:
    100.00%
    Încântat, fără reproș

    NOTA MEDIE REZULTATĂ
    100.00%
    OBS: Spre deosebire de GRADUL de SATISFACŢIE (care se selectează de autor si se exprimă in procente, 0 - 100 %), MEDIA se calculeaza AUTOMAT, ca notă de la 1 (foarte slab) la 10 (excelent)

    AUTORUL ar RECOMANDA
    această destinaţie unui prieten sau cunoscut

    Somerset Ampang Kuala Lumpur4

    Hotelul unde te simti ca si/mai bine decat :) acasa

    Ilustrație video-muzicală
    Louis Amstrong - Chim chiminee
    TIPĂREȘTE

    Somerset este un brand hotelier international care include si lanturile hoteliere Ascott si Citadines, detine aprox. 150 de unitati hoteliere pe mai multe continente.

    Somerset Ampang Kuala Lumpur este un hotel nou si fie si numai acest fapt este un mare plus. Este un hotel cu apartamente.

    Ptr. 80 euro/noapte/camera am primit un apartament cu living, bucatarie, dormitor, camera de birou, dresing-room, baie cu vana langa un geam mare ptr priveliste; acces gratuit la sala de sport cu aparate bineanteles... noi, piscina panoramica cu sectiuni separate ptr copii si ptr. hidromasaj, cu priveliste spre turnurile Petronas, sauna; mic dejun la restaurant cu terasa, ziare zilnice in engleza, reviste in living, privelisti uluitoare din toate incaperile prin geamuri pe toata suprafata peretelui exterior (din unele apartamente se vad turnurile Petronas), linste, curatenie dusa la extrem, wifi gratuit, mancarea (la orice ora) se poate comanda online-clientul isi alege meniul din ofertele cu foto, descriere, pret si ii este adusa la usa. Shuttle-bus gratuit spre zona de shopping Bukit Bintang. Mare atentie pentru detalii. Un rasfat total.

    Bucataria complet dotata incepand de la tacamuri si pana la plita electrica, cuptor cu microunde, frigider, toate de marca si de calitate, cu pliculete de cafea, ceai, lapte, condimente; cu detergenti (si ptr masina de spalat si uscat haine), cu toate dotarile necesare unei bucatarii aranjate estetic si impecabile. In dresing-room fier de calcat si masa de calcat, cos de rufe, dulapuri, seif. 2 tv plasme in living si in dormitor. Aer conditionat si ventilator in tavan. Sistem de iluminat perfect, cu multe variante de iluminat, cu veioze, spoturi cu intensitatea reglabila. Totul este gandit in termeni de confort maxim pentru clienti.

    Micul dejun bufet bogat, variat, se serveste la un restaurant (in aceeasi cladire cu hotelul dar intrare separata) cu atmosfera "rustica"malaeziana, cu terasa pe trotuar dotata cu ventilatoare si aparate de racit aerul.

    Staff-ul amabil, cald, evident instruit sa converseze amabil cu clientii, fara afectarea si plecaciunile (care unora le-ar putea parea false) thailandezilor cu care am intrat in contact in zilele anterioare (nu generalizez).

    Pozitia: pe "strada cu ambasade", langa Consulatul Marii Britanii, vis-a-vis de Ambasada Frantei, la distanta de 1 statie cu metroul de KLCC (Kuala Lumpur City Centre) unde se afla Turnurile Petronas, principala atractie din KL. Transfer direct-15-20 min. cu metroul de la KL Central (gara/autogara/terminal ptr mai multe linii de metrou, punct de sosire/plecare ptr aeroport). Statie de metrou la 200-300 m de hotel, fast-fooduri, marketuri vis-a-vis de statia de metrou, taxiuri in fata hotelului permanent (ieftine, benzina costa aprox. echivalentul a 1,5ron/litru).

    Sincer am primit ca si client mai mult decat la hotelurile de 5 stele din Dubai (la 250 euro/cam/noapte) sau de oriunde am mai fost. Bineanteles/cu siguranta ca mai exista acest confort si chiar mai mult la alte hoteluri/locatii, dar sunt convinsa ca la alt pret.

    Este hotelul unde te simti ca si/mai bine decat :) acasa, fara exagerare, si unde iti doresti sa stai cat mai mult.


    ---
    Trimis de station5* in 08.09.11 18:58:24
    Validat / Publicat: 08.09.11 19:41:13
    VIZUALIZĂRI: 2400
    NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)
    SESIZEAZĂ
    greșeală / conținut, limbaj
    Adn. FAVORIT
    9 ecouri scrise, până acum, la acest articol

    NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (station5*); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo sau ale administratorilor.
    AmFostAcolo.ro nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea (cu asteptări și preferinte posibil particulare ale fiecarui cititor) impresiilor si recomandărilor din articole; deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire a site-ului"); AmFostAcolo.ro sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
    Poze atașate (se deschid în pg nouă)
    P19 [fără descriere]
    EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
    Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.

    Puteți VOTA acest articol:

    PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 8100 PMA (din 10 voturi)

    ECOURI la acest review

    9 ecouri scrise, până acum

    gabitza76 [09.09.11 11:29:19] »

    wow... arata super hotelul

    webmaster13 [24.09.11 08:16:51] »

    Sper sa placa muzica postata!

    station5* [24.09.11 08:36:21] »

    @webmaster13: pur-si-simplu: MULTUMESC! acum pot incepe ziua de munca, te asigur, cu alt tonus... iti multumesc...

    ma gandesc ca, uite, ce mult putem fi de folos unii altora uneori cu un gest... dar tu stii asta ptr ca adaugi multa valoare articolelor noastre si acestui sait

    am zis si sustin: you're special webmaster13!

    gabitza76 [24.09.11 10:59:01] »

    salut station5

    ajungem si noi in kuala lumpur pe 17noiembrie. Suntem 6 persoane si ma gandeam ca hotelul asta ar fi o alegere buna mai ales ca are un pret foarte bun si pare ok iar pozele postate m-au convins. Cum e micul dejun? Continental?

    station5* [24.09.11 11:16:19] »

    Gabitza noi am primit mic dejun suedez, bogat, ok, desi in rezervare scria ca e continental. cnd ajung la computer mai atasez cva foto si detalii despre tipul de ap. rezervat, poate are legatura. revin cu detalii.

    station5* [24.09.11 15:36:34] »

    gabitza am revenit cu detalii: apartamentul rezervat de noi a fost "Premier One-Bedroom Apartment" cu mic dejun continental. pentru mic dejun am primit bonuri de la receptie pe baza carora am intrat la restaurantul de langa intrarea hotelului (aceeasi cladire, intrari separate).

    desi in reviews-urile hotelului pe booking.com era mentionata calitatea slaba a micului dejun (continental) si locatia servirii improvizata intr-un apartament, noi am fost "tratati altfel": cu mic dejun suedez bogat la restaurant; posibil ca hotelul sa fi luat masuri, nu stiu.

    cred ca nu ar fi rau sa trimiti un mail hotelului sa ceri lamuriri referitoare la acest aspect:

    rahimah. razali@the-ascott.com

    daca mai pot fi de folos, oricand cu placere

    gabitza76 [25.09.11 19:34:42] »

    multumesc mult de ajutor. Eu ma gandeam sa iau 2 apartamente cu 2 dormitoare, pentru ca suntem 6. Stii cumva daca sunt si 2 bai in apartamentele cu 2 dormitoare. Cam cat faci pe jos pana la statia de metrou?

    station5* [25.09.11 19:55:25] »

    gabitza, din pacate nu stiu cum sunt ap. cu 2 dormitoare (si prietenii nostri au avut ca si noi, Premier-one bedroom apt.)

    pana la metrou, se fac maxim 3-5 min

    ti-am trimis pe mail inca cateva foto si nr. meu de celular, daca nu ai primit mailul, anunta-ma pe privat

    gabitza76 [25.09.11 20:14:00] »

    multumesc am primit

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul articolului (review-ului) de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine linkul ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    2 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    gabitza76, station5*

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

    [C] Copyright 2008-2021 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
    AmFostAcolo recomandă găzduirea la ROHOST.COM
    pagină generată în 0.0633230209351 sec
    ecranul dvs: 1 x 1