ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 28.06.2009
  • *) Email NEFUNCȚIONAL
  • GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
    DIN: Timisoara
    ÎNSCRIS: 28.06.09
    STATUS: JUNIOR
    DATE SEJUR
    JUN-2009
    DURATA: 7 nopți
    familie cu copii
    [?] AD. + 1 COPII

    GRAD SATISFACȚIE
    SERVICII:
    37.50%
    Mai degraba nemulțumit
    CAZARE [camere etc]:
    37.50%
    Mai degraba nemulțumit
    BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
    37.50%
    Mai degraba nemulțumit
    PLAJA şi MAREA:
    60.00%
    Către satisfăcător
    DISTRACŢ. / RELAXARE:
    50.00%
    Nici nemulțumit, nici mulțumit

    NOTARE MEDIE REZULTATĂ
    44.50%

    AUTORUL NU ar recomanda
    această destinaţie unui prieten sau cunoscut

    TIMP CITIRE: 3 MIN

    O experienta aproape neplacuta...

    TIPĂREȘTE

    Un sejur mult asteptat, un pachet ultra all inclusive, un hotel de 5 stele... ar fi trebuit sa fie o experienta mai mult decat placuta. Nu a fost asa... Desi am plecat incarcati de optimism si voie buna toate au disparut dupa ce am constatat ca dupa un zbor de 2 ore urmeaza o plimbare cu autocarul de aprozimativ 3 ore... inadmisibil avand in vedere ca alesesm aceasta locatie si pentru ca era la o distanta relativ mica de aeroport. Aveam un copil de un an si jumatate cu noi, ori acest drum cu autocarul ne-a terminat mai ales ca nu ne avertiase nimeni legat de acest lucru...

    Hotelul dragut, nimic impresionant, clar nu de 5 * ca prima impresie dar aveam sa ne convingem de asta in zilele ce urmau. Cazarea s-a facut intr-o anexa a hotelului, probabil camerele dincorpul central erau pastrate pentru turistii germani si rusi care sunt clar favorizati aici. Fiind cu copil mic si ajungand la o oar tarzie nu am reclamat camera si ne-am cazat in liniste. la receptie erau grupuri de turisti care refuzau categoric aceste camere si au fost cazati fara mare tam tam in corpul central... Camera s-a dovedit a fi ok, dar categoric nu de 5* ci undeva la 3*... O camera foarte prost izolata, cu pereti subtiri, usile montate prost... noaptea muzica din discoteci era ca langa noi, ziua behaitul olor si al caprelor ce pasteau pe terenul din spatele cladirii si strigatele femeilor de servici faceau imposibile orele de somn. Cartelele pentru curent nu faceau contact, astfel lumina statea aprinsa cam 30 de secunde... apoi bezna... miscam putin cartela... din nou lumina. . pentru putin timp... in cele 7 zile cat am stat acolo problema nu s-a rezolvat. Hotel de 5*? ? ? Ma indoiesc.

    Mancarea... frumos aranjata dar excesiv condimentata, micul dejun se repeta obsesiv in fiecare zi. . si nu doar din punctul de vedere al sortimentatiei ci si al mancarii propriu zise... se serveau aceleasi chifle, aceeasi sunca zile in sir...

    Personalul... binevoitor... dar aproape deloc familiarizat cu limba engleza... din nou germana si rusa. Inclusiv personalul de la receptie avea lacune mari... din 5-6 receptioneri maim 2 vorbeau engleza si asta la un nivel de incepator.

    Plaja, placuta, bine intretinuta dar cu greu gaseai un loc neocupat de turistii germani care isi insirau din zorii zilei zeci de prosoape... bunul simt te oprea sa nu le dai deoparte... intrucat picior de neamt nu era prin zona pana la ora pranzului. Acelasi lucru valabil si pentru piscine.

    In ziua plecarii am fost "imbarcati" in autocare cu 4 ore inainte de decolare... pentru simplul motiv ca exista un singur autocar care deservea 4-5 hoteluri... inadmisibil as spune... aici este totusi vina agentiei de turism Tez Tour si nu a hotelului.

    Cam atat... un sejur aproape neplacut... spun aproape pentru ca totusi am cunoscut si oamnei amabili, vremea a fost frumoasa si am avut familia alaturi asa ca am incercat sa facem din aceasta vacanta o experienta de care sa ne amintim... . si atat. Este prima si ultima data cand vacanta noastra va mai avea ca si optiune Belek Beach Resort.


    [fb]
    ---
    Trimis de Timisoara* in 28.06.09 23:44:02
    NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

    VIZUALIZĂRI: 1631 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
    SESIZEAZĂ
    conținut, limbaj

    46 ecouri scrise, până acum, la acest articol

    NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Timisoara*); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
    Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
    EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
    Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
    Puteți VOTA acest articol:
    PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 0 PMA (din 0 vot)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    46 ecouri scrise, până acum

    tm67bru CONS. ONORIFIC AFA / TURCIA
    [29.06.09 00:00:49]
    »

    Am fost si eu la Belek Beach si sincer nu-mi pot imagina prin ce concurs de imprejurari drumul cu autocarul a luat atat de mult (3ore!! ), in conditiile in care nu cred ca sunt mai mult de 30-35km de la aeroport pana in zona in care e situat hotelul vostru. Poate ati trecut, inainte, pe la foarte multe alte hoteluri, unde s-au lasat alti turisti...

    In orice caz, e pacat de acest inceput cu stangul, care si-a pus cel mai probabil definitiv amprenta asupra intregii perceptii a sejurului.

    Daca ati mai fost in Turcia, la hoteluri "superioare" (mai scumpe), este absolut de inteles o eventuala usoara dezamagire. Totusi, consider c-ar trebui tinut cont si de pretul simtitor mai mic cerut al sejurului la acest hotel in comparatie cu altele din zona Belek sau Lara (justificat, in principal, si de distanta de 8 km dintre zona Bogazkent, acolo unde este situat de fapt hotelul, si Belek-ul propriu-zis)

    argus
    [29.06.09 03:40:00]
    »

    Puteati opta la Tez pentru transfer individual (extra charge). Am ajuns la un hotel aflat la 80km de aeroport in in mai putin de 90 min oprind la alte 5 hoteluri pe drum, asa ca si mie mi se pare stranie durata de 3h. Cat despre pret, distanta nu are legatura, nimeni nu merge in Belek ca sa se distreze in mica localitate, asa ca nu cei 8km fac diferenta ci dotarile, nivelul de servicii si calitatea produselor. Si in Turcia se aplica principiul cat dai atat si face, si se confirma faptul ca doua reviewuri de pe site cu privire la acest hotel erau mincinoase

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    Admin
    [29.06.09 08:50:46]
    »

    Nici un review de pe acest site nu este mincinos, cu atat mai mult mpresii din Turcia - ce motiv ar putea avea cineva sa minta in privinta asta? ? ))

    argus, ma dezamagesti, esti user vechi pe acest site. In plus, ii jignesti absolut aiurea, cu totul gratuit, pe autorii acelor doua reviews-uri la care faci referire (nu stiu acuma care-s, dar se poate vedea usor consultand lista cu impresii de la acest hotel).

    Distanta / izolarea unui hotel ARE legatura cu pretul mai mic; daca pentru mine (sigur) si pentru tine (probabil) shoppingul si obiective interesante de vizitat (plimbari etc) *in apopriere, usor accesibile* nu sunt criterii importante la un hotel, iti spun sigur ca pentru multi altii ARE (si inca MARE).

    argus
    [29.06.09 11:34:02]
    »

    Am comentat si atunci si imi sustin parerea, http: //amfostacolo. ro/turcia-pareri, 1/belek, 1, 3/belek-beach-resort, 76/impresii-sejur-si-fotografii-vacanta__920. htm este review interesat, precum si http: //amfostacolo. ro/turcia-pareri, 1/belek, 1, 3/belek-beach-resort, 76/impresii-sejur-si-fotografii-vacanta__747. htm. Apropos de jigniri, nu jignesc pe nimeni, nu vad ce referire am avut la persoana lor, ci doar pun la indoiala echidistanta comentariilor. De asemenea, cred ca ar trebui sa existe o pondere din 100% pentru fiecare hotel (bazata eventual pe clasamentul de pe holidaycheck de pilda), astfel incat 100% la Rixos de pilda sa nu fie 100% din mai stiu eu ce bomba de 3 stele sau chiar de 5.

    Admin
    [29.06.09 11:40:21]
    »

    nu sunt de acord cu tine, 100% la Rixos ESTE PERFECT EGAL cu 100% de la o un hotel ieftin -- oamenii au fost LA FEL DE MULTUMITI (la o "bomba" nu are cum sa fie 100%, ca MEDIE a hotelului - chiar daca cineva cu gusturi atipice, sa spunem ii da 100%, in timp iasa la iveala adevarul, precum untdelemnul ]. Daca tu nu intelegi acest lucru elementar (din punctul meu de vedere), foarte probabil si prezenta discutie este in van - avem un mod de a percepe esential diferit [nu inseamna ca al tau e bun si al meu gresit, ori viceversa, anyway ] Consulta mai atent holidaychech (si tripdvsior daca vrei) vei vedea ca exact la fel se calculeaza lucrurile.

    Verific, insa, oricum impresiile semnalate de tine si revin. Nu o sa scriu neaparat ptr tine [banui ca tu ai parerea deja betonata, ci pentru ceilalti vizitatori]

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    argus
    [29.06.09 11:51:30]
    »

    Punctul tau de vedere este ok atata timp cat nu faci clasament global. Faptul ca un site sau altul fac un lucru intr-un fel nu inseamna ca asa se face si reteta e perfecta. Sa ai cotari la 100% si cotari la 50% (nu una singura) mie personal imi sugereaza ca ceva nu e OK. Am inteles insa mesajul, si ma voi conforma, ma voi reintoarce la siturile mele rusesti, unde lucrurile sunt facute altfel si pana acum au fost 100% conforme cu realitatea descoperita de mine. Succes.

    Admin
    [29.06.09 11:54:40]
    »

    LOL, argus, dupa ce am vazut la ce te referi, trebuie sa-ti cer, intr-un fel scuze. Adevarul este ca si eu am banuit unul dintre reviewurile mentionate de tine si chiar am scris asta explicit pe site. INSA de-a lungul timpului m-am mai lamurit. La fel cum m-am lamurit despre cat de mult variaza gusturile, preferintele si perceptiilor oamenilor.

    Intr-un final, am acceptat acel review ca fiind dezinteresat. Poate nu esti la curent, dar am sters, de-a lungul timpului, multe review-suri despre care am avut indicii seriose ca nu sunt genuine. (E adevarat, cvasitotalitatea au fost despre pensiunihoteluri/vile din Romania). Raman la parerea mea ca e extrem de putin probabil sa existe vreun review postat pentru manipulare pe destinatia Turcia. Asta pentru ca nimeni (in afara de proprietarii hotelurilor) nu poate avea interes sa manipuleze oamenii spre un hotel sau altul. Agentiilor de turism le este - in general, cu exceptiile pe care le voi mentiona mai jos - indiferent ce hotel alege turistul, ele oricum iau un comision in general procentual (din aceasta privinta, ar fi mai interesate sa recomande un hotel scump, decat unul ieftin gen Belek Beac). Pe de alta parte, eu nu cred ca azi mai exista agentii care sa nu constientizeze ca un turist trimis catre un hotel de care acesta sa nu fie multumit nu este egal un turist in minus pe viitor. Ba dimpotriva, am observat o preocupare din ce in ce mai mare de a-si fideliza clientii (sunt din ce in ce mai multi oameni care merg cu aceeasi agentie, ani buni).

    Al doilea review este unul postat intial pe tripavisor, pe care autoarea a dorit sa-l posteze si aici, neavand timp de traducere (si rugandne pe noi sa o facem). NB: tripadvsor l-a acceptat de genuine. (sic!)

    Exceptiile de care pomeneam: se refera la o agentie care detine hoteluri pe litoralul Turcesc sau la altele (FOARTE putine) au in garantie un numar (in general mic) de camere la altele. Belek Beach NU se incadreaza in nici una din aceste situatii.

    Nu in ultimul rand, am fost PERSONAL acolo in aprilie si mi-a pesonal MI-A PLACUT hotelul!

    Admin
    [29.06.09 11:59:47]
    »

    Am scris ecoul precedent probabil simultan cu cel in care-ti anuntai tu "plecarea". Nu l-am scris pentru a influenta in vreun fel aceasta decizie.

    Este absolut decizia ta daca te simti mai bine pe "site-urile [tale] rusesti". Aici nu-ti este oricum inchisa nici o usa. Nici tie si nimanui altcuiva, cel putin pana acum.

    Sistemul de clasificare nu se va schimba, el reflecta cel mai corect - in OPINIA MEA - gradul de sastifactie al unui hotel, iar a include si pretul (? ) aici mi se pare o idee fara sens.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    Miss Butterfly
    [29.06.09 13:00:04]
    »

    Salut!!! Probabil ca nu mi-am facut aparitia in cel mai favorabil moment dar vroiam sa ii dau dreptate lui Argus. Nu toate impresiile postate pe acest site sunt tocmai adevarate ( as putea sa dau drept exemplu impresiile postate la Daima Resort Hotel). Mi se pare foarte normal sa existe indoieli in ceea ce priveste impresiile mele postate aici cu ceva timp in urma. Din moment ce majoritatea vin cu reprosuri si tot felul de nemultumiri legate de Belek Beach Resort e cat se poate de normal sa se ridice un semn de intrebare in fata acelor impresii atat de roz... categoric avem preferinte diferite...insa asa cum a zis si webmaster nu trebuie sa mergi la Rixos ca sa te simti 100% bine. ( Ca sa nu mai spun ca cei care au fost la Rixos nu au fost super multumiti, asta afland tot din impresiile postate aici). Eu oricum nu-mi schimb parerea si nici nu mai iau de bune toate impresiile postate aici (am luat teapa o data si imi ajunge )

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    Admin
    [29.06.09 13:24:56]
    »

    Hilar. Adica tu ii dreptate lui argus care spune ca impresiile tale nu sunt adevarate??? )))

    webmaster7
    [29.06.09 13:35:31]
    »

    Miss Buterfly si Argus, parerea mea este ca toata discutia pleaca de la o premisa neclara, cel putin pentru mine.

    Ar trebui lamurit, inainte de a continua, in primul rand ce inseamna pentru voi "minciuna" si "adevar".

    Cand va referiti la un review ca este mincinos sau adevarat, la care adevar va referiti? La perceptia voastra personala despre hotel, care scuzati-ma ca va spun, nu are cum sa fie altfel decat subiectiva, ca in cazul oricaruia dintre noi?

    Eu spun ca una este parerea noastra despre un hotel, formata pe diferite considerente SUBIECTIVE, ce tin de structura fiecaruia, si alta este parerea unui alt user, care poate fi altfel structurat, are alte asteptari, vede altfel lucrurile, etc.

    Oricum, astept raspunsul vostru pentru a ma lamuri cam ce inseamna adevar pentru voi.

    Asa ar fi mai usor de inteles despre ce discutam, altfel se creeaza confuzii.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    Miss Butterfly
    [29.06.09 13:36:04]
    »

    ) suna penibil... am spus e dreptul lui sa se indoiasca de impresiile mele asa cum eu ma indoiesc de fapt sunt sigura ca cele postate la hotelul Daima sunt false. Daca Argus mi-ar spune ca a fost la Belek Beach Resort si ca le da dreptate celor care isi scriu nemultumirile atunci... jos palaria

    Miss Butterfly
    [29.06.09 13:39:17]
    »

    Personal eu inteleg ca nu toti avem aceleasi preferinte. Nici nu as avea cum sa spun ca o anumita persoana minte daca imi spun eca nu i-a placut hotelul ( chiar daca mie mi-a placut) . Insa sa spui ca la micul de jun iti dadeau zilnic aceasi chifla si sunca... e de-a dreptul penibil... poate ca a nimerit la un alt Belek Beach Resort asa cum probabil am nimerit si eu la o alta Daima .. )))

    Admin
    [29.06.09 13:39:36]
    »

    oameni buni, repet si eu, ce inseamna pentru voi "adevarat"? nu cumva "adevarat" = "percepe la fel ca mine"? ? ?

    Pentru mine unul, adevarat = ceea ce a simtit ACEL om fiind ACOLO! Scris fara absolut nici un interes!!

    MissButterfly, impresiile tale (de la Belek Beach) sunt adevarate sau nu? Specifica te rog si la ce sens al cuvantului "adevarat" te referi

    Miss Butterfly
    [29.06.09 13:53:15]
    »

    Din moment ce impresiile sunt postate de mine, indiferent daca sunt adevarate sau nu, eu o sa-mi sustin punctul de vedere; asa ar face-o oricine. Eu m-am simtit foarte bine in acel hotel, daca altii nu au fost multumiti asta nu inseamna ca nu spun si ei adevarul. Minciuna este sa spui ca hotelul respectiv nu are tobogane ( cand de fapt are ) numai pentru ca nu ti-a placut tie acolo. ( acesta este strict un exemplu pentru a-i lamuri pe ceilalti ). DE exemplu cum se poate spune ca drumul de la aeroport pana la hotel e de 3 ore? De ce nu mentioneaza ca au trecut pe la alte hoteluri inainte?

    Webmaster din cate am inteles eu ( daca am inteles bine) ai fost la Belek Beach, corect?

    Daca este asa ai putea sa spui cel mai bine daca impresiile mele sunt sau nu "adevarate" ( daca se potrivesc hotelului sau bat campii)

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    Miss Butterfly
    [29.06.09 13:54:38]
    »

    Oricum eu cand m-am referit la impresii false, neadecvate vroiam sa atrag atentia asupra celor publicate altor hoteluri, nu cele postate la Belek Beach, dar am vazut ca aici a inceput discutia si mi-am dat si eu cu parerea...

    Admin
    [29.06.09 15:09:29]
    »

    Am fost acolo doar o zi, nu am avut cum sa verific tot ce ai scris tu, dar repet: mie mi-a placut Belek Beach. Raportat la banii pe care ii dai - subliniez acest lucru - este un hotel decent si okey.

    Cat priveste ingenuitatea impresiilor tale: desi la inceput am fost sceptic, stiu acuma ca ele au fost autentice, MissButterfly. INSA nu fac nici o deosebire intre acuzele lui argus (vizavi de "falsitatea" impresiilor tale falsitatea impresiilor tale) si acuzele tale la adresa celor care au postat impresii pe Daima, anul trecut -- ambele mi se par - acum - la fel de nefondate! Si mai mi se pare chiar hazliu (ca sa folosesc un eufemism bland) ca tocmai tu (acuzata, pe nedrept in opinia mea, ca ai postat impresii FALSE) sa afirmi ca exista impresii false la Daima!!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    mirelab
    [29.06.09 23:09:58]
    »

    Ne-ati pierdut de mult in acest dialog pe noi muritorii de rand....-)).

    Admin
    [29.06.09 23:14:44]
    »

    nu-i bai, ca la urma urmei n-ati pierdut, de fapt, nimic

    Timisoara*AUTOR REVIEW
    [29.06.09 23:36:36]
    »

    Regret ca am initiat dispute cu impresiile mele.

    Am descoperit acest site in momentul in care incercam sa decid unde anume sa-mi petrec concediul si parerile dumneavoastra m-au ajutat sa ma decid in favoarea Belek Beach Resort. Mi s-a parut normal sa postez impresiile mele vis a vis de saptamana petrecuta acolo.

    Imi mentin afirmatiile chiar daca unora dintre dumneavostra li s-au parut deplasate.

    Intr-adevar drumul de la aeroport la hotel a durat aproape 3 ore, in conditiile in care am trecut pe la inca 3 hoteluri. Nu spun ca asa ar trebui sa fie sau nu ci doar ca ar trebui sa fim avertizati de durata acestui drum.

    Intr-adevar micul dejun a fost saracacios si da chiflele si sunca s-au servit zile la rand, cel putin asta este senzatia pe care mi-a dat-o nuanta usor verzuie a suncii de pui in a treia zi a sejurului si chiflele intarite raspandite printre cele proaspete si calde. Regret ca v-a deranjat acest lucru dar pe mine m-a deranjat cu atat mai mult.

    Poate ca trebuia sa optez pentru un pachet mai scump ca sa beneficiez de conditiile pe care mi le-as fi dorit dar consider ca un concediu care m-a costat 1500 de euro ar fi trebuit sa fie in concordanta cu acesti bani. Nu ma asteptam la un hotel de 5 stele dar nici la asa ceva nu m-am asteptat.

    Am trimis poze cu anexa in care am fost repartizati si cu camera in care am locuit si agentiei care ne-a intermediat sejurul si s-au declarat si ei total de acord cu nemultumirile mele.

    Nu stiu daca am ajutat sau nu pe cineva cu impresiile mele, se pare ca mai mult am deranjat... asta este... va doresc tuturor concedii mult mai placute decat cel de care am avut noi parte.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    Admin
    [30.06.09 00:01:42]
    »

    @ "Timisoara" - poate nu ar fi rau sa incarci fotografiile si aici, ne ajuta sa ne facem, cu totii, o impresie mai clara. (Daca vrei, gandeste-te ca astfel e posibil sa ajuti alti oameni aflati in situatia ta, inainte sa pleci).

    Cat despre "drumul de 3 ore" - cred eu ca de fapt a fost intervalul de 3 timp dintre aterizarea avionului si pana in mom cand ati ajuns la destinatie. Corect?

    pepi2421
    [30.06.09 15:28:54]
    »

    salut.

    pana la urma imi pare rau ca nu mi-am scris comentariul la ecou, ci separat, ca experienta proprie.

    sunt de acord cu faptul ca toata lumea are dreptul la parere proprie si "impresie" proprie. in momentul in care se scriu lucruri NEADEVARATE, respectiv nefondate [ref. la "anexa" hotelului] incep sa ma enervez. iar din pacate oamenii care iau decizii pe baza acestui site [cum am luat si eu, si am fost foarte multumit] vor lua decizii nefondate.

    Admin
    [30.06.09 17:04:08]
    »

    ei bine, si in opinia mea, cei care citesc aici e recomandat sa citeasca si review-ul lui pepi2412 de aici (a fost in aceeasi perioada cu "Timisoara" si a scris - in opinia mea, personala - impresii complete si echilibrate)

    Timisoara*AUTOR REVIEW
    [30.06.09 18:45:26]
    »

    Ma bucur pentru toti cei care au avut un sejur placut la Belek Beach Resort si doresc si celor care vor merge de acum inainte acelasi lucru.

    Regret ca review-ul meu a parut partinitor si nefondat dar imi mentin afirmatiile. Consider ca am dreptul la o opinie. Daca deranjeaza comentariul meu va rog mult simtiti-va liberi sa stergeti mesajul, eu consider ca mi-am transmis nemultumirile si atat... nu doresc nimic mai mult.

    Trebuie sa dau totusi dreptate webmasterului care recomanda review-ul lui pepi, intr-adevar eu am omis sa scriu si bune si rele si m-am rezumat doar la cele rele.

    Inca odata doresc un sejur placut tuturor si imi declar incheiata interventia pe acest site.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    adinutza86
    [07.08.09 17:07:22]
    »

    As dori sa imi postez si eu parerea: romanii sunt niste snobi; nu ii poti multumi cu absolut nimic; au niste pretentii pe care nu le poti satisface niciodata; nici daca ii pui unui roman o mie de euro cadou in camera nu va fi multumit; tot timpul va avea ceva de comentat; partea proasta este ca tot timpul cei fara bani au mai multe pretentii decat cei cu bani; cunosc zeci de familii cu bani care se simt bine oriunde si nu cauta nod in papura la orice in schimb exista anumite categorii de oameni cu venituri medii dar cu pretentii de monica barladeanu;

    Si doresc sa punctez un lucru pentru cei care ziceau ca vacanta la belek beach este ieftina: nu este domnilor, ieftina pe mine m-a costat 700 euro de persoana aceasta vacanta, deci 1400 euro impreuna cu sotul meu: deci per familie pt toti sa priceapa bine ne-a costat 60 milioane, fara cheltuielile care s-au adunat pe langa, sa zicem o medie de 70 milioane cu suvenirurile aduse celor dragi in tara. Repet, hai sa nu mai fim snobi, 70 milioane mi se par foarte multi bani. Nu mai aruncati cu cuvintele asa usor. Altii nu castiga intr-un an 70 milioane. Romania este plina de snobi care nu se simt nicaieri bine. Si ar vrea cu 200euro sa isi petreaca vacanta la nivel de dubai. Pey daca nu va convine mergeti in dubai cu 10000euro si veti avea tratamente pe masura.

    Iar remarci gen "sezlongurile erau ocupate de nemti si rusi dimineata". Pey treziti-va fratilor de dimineata si mergeti la plaja, ca de asta ati venit la mare. Nu dati vina pe oamenii care se trezesc si merg la plaja in mod normal numai ca voi ajungeati dupa 3 ore la plaja si nu aveti sezlong. Vroiati sa va faca plecaciuni si sa va scrie pe sezlong fam X din romania? Nu atingem sezlongul pana nu vin prim ministrii. Sunt oameni ca noi si nemtii care stiu sa mearga de la 9 la 12 la plaja, nu ca romanii care merg la amiaza ca nu au notiuni elementare despre cancerele de piele. Suntem un popor de incuiati. Domnul explicase ca la amiaza aveau si ei loc de sezlong ca nu mai vedeai tipenie de neamt la amiaza. Pai da nu mai era tipenie de neamt pt ca, cunosc riscurile expunerii la soare a pielii albe precum o au ei... dar ce sa le explici unor romani care sunt inculti. De aia nu meritam sa fim la un loc cu nemtii ca nu ne vom ridica niciodata la nivelul lor.

    Muzica de la discoteca mai era problema: domnilor ati venit in vacanta la hotel, intre oameni, iar daca va deranjeaza retrageti-va in munti la cabana ''privata'' si lasati oamenii sa se distreze daca nu va puteti integra.

    Mai era o problema mancarea care se repeta: vai ce remarca proasta, parca acasa mancati icre de manciuria, auzi la ei se repetau suncile. Bine ar fi si acasa la voi sa aveti zeci de sortimente de sunci desi ma indoiesc...

    Iar pentru cei care nu au fost multumiti de camera, este pentru ca sunt zgarciti si nu ar da un 10 euro la receptie sa le dea o camera buna, nu este spaga, dar de pe vremuri se procedeaza asa, inclusiv pe vremea lui ceausescu dadeam o palinca si primeam o camera cu vederea la mare.... Meritati tot ce patiti cu varf si indesat.

    Admin
    [07.08.09 17:26:09]
    »

    adinutza, chiar daca sunt de acord cu unele din remarcile tale, tonul folosit de tine nu este potrivit. Scrie daca vrei despre sejur, contrazi alte pareri, dar respecta aceste pareri. Pentru ca doar astfel ceilalti ti le respecta pe ale tale, chiar daca nu sunt de acord cu ele. - Multe din cele pe care le scrii tu acolo sunt, la randul lor, atacabile - iti dau doar un singur exemplu, insignfiant ca "greutate": chiar daca si pentru mine 70 de milioane vechi ar insemna "foarte mult" (iar pentru altii, poate e pur si simplu inimaginabila o vacanta care sa coste atat), nu inseamna ca pentru toata lumea trebuie sa fie la fel - poate pentru ei "adevaratele" vacante incep de la 3-4-5000 de euro in sus. Si nu ai de ce sa-i "infierezi" (si) pentru acest lucru ...

    Pen'ca esti la primul post, iti acordam circumstante atenuante

    Si-mi pare rau, sa stii, ca nu ai ales sa-ti postezi randurile ca "impresii distincte" (si nu la rubrica Ecouri), aveai astfel posibilitatea sa contribui la media hotelului (cea mai vizibila informatie despre o destinatie) cu propriile-ti note (cunosc hotelul, il consider recomandabil si chiar il recomand pentru bugete mici-medii) - daca vrei s-o faci, foloseste linkul ADAUGA IMPRESII NOI de mai jos.

    Ca sa nu ma intelegi gresit, precizez ca prin "bugete mici-medii" ma refer aici la bugete mici PENTRU ANTALYA (pretul mediu al unui sejur se apropie de 2000 euro, dupa cate stiu eu)

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    adinutza86
    [07.08.09 17:48:07]
    »

    Am exagerat recunosc... Am fost malitioasa si chiar transanta, dar remarcile mi s-au parut nepotrivite: atata timp cat hotelul nu era in flacari, camerele nu erau demodate si jalnice ca in Romania, mancarea nu era alterata etc - mai conteaza ca erau rusi sau piscina era roz si nu albastra? Eu cred ca nu... Si-i pacat ca dupa astfel de remarci au de suferit hoteluri, agentii si multi altii. In primul rand s-a platit un bilet de avion, o taxa de viza, asigurare medicala, sejurul, si mancare din belsug la fel si bautura nelimitat. Pai unde gasesti in Romania asa ceva? Cine iti da un coca cola gratis? Nimeni. Deci hai sa fim mai putin rautaciosi, pentru ca in banii dati (scazand drumul si taxele) se ofera MULT mai mult decat putem primi oriunde in Romania...

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    Admin
    [07.08.09 17:57:48]
    »

    adinutza86: sunt convins ca orice om matur & rezonabil isi poate face parerea proprie fara sa fie prea mult influentat. Cu alte cuvinte, citeste tot, dar retine doar lucrurile care i se potrivesc lui. Nu toti suntem la fel, nu toti avem aceleasi gusturi si aceeasi personalitate.

    Unii oameni au asteptari mari si NU ar trebui sa mearga la acest hotel -- in acest caz, reviews-uri negative precum acestea sunt binevenite pentru toti, inclusiv pentru agentie/hotel/etc - ii scuteste de multe oale sparte in capul lor, nu crezi? .

    Altii se identifica mai mult cu cei care au scris reviews-urile pozitive, au asteptari mai bine acordate (personal as zice mai realiste, tinand cont de banii dati - comparativ cu alte hoteluri din Antalya, repet!) si vor avea, sunt sigur, o vacanta reusita. Si in cazul lor un review negativ are efecte benefice - nu face decat sa le echilibreze asteptarile. Nu e mai bine sa te astepti "la rau" si sa fi placut surprins decat invers?

    Sunt convins ca, majoritar, asa se intampla lucrurile. Si pe masura ce acumulam mai multa experienta, tot mai multi vor face la fel.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    adinutza86
    [07.08.09 21:55:38]
    »

    da asa este...imi cer scuze daca am suparat pe cineva...dar mie mi-a placut si nu mi se pare scump pentru banii dati avand in vedere ca 110 euro sunt doar taxe de aeroport,vize si asigurare medicala plus drumul...daca mergi la marea neagra nimeni nu sponsorizeaza drumul...deci serviciile hotelului se reduc la vreo 500 de euro...pt 20 mil zic ca este suficient tot ce se ofera...si eu am fost la toate marile chiar si in monte carlo pe cont propriu si am cheltuit mii de euro...nimeni nu imi dadea un hot dog gratis...bani multi si un biet mic dejun...am simtit pe pielea mea ce inseamna sa scoti 10 euro pt o apa plata zilnic...deci sa ne bucuram de ceea ce primim...inca odata webmaster imi cer scuze pt atacuri dar eram furioasa pt cei nemultumiti...am fost pe cont propriu in cannes am cheltuit 3000 euro si nu am fost tratata atata de bine ca la acest hotel...

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    Miss Butterfly
    [07.08.09 22:12:26]
    »

    Eu sunt perfect de acord cu adynutza86. Am spus-o de multe ori: astia suntem niste snobi, badarani, etc; sincer: reputatia pe care o avem in strainatate se datoreaza persoanelor de acest gen.

    Sezlongurile nu erau ocupate dragilor numai de nemti ci si de romani care 2 persoane fiind nu ocupau doar 2 sezlonguri asa cum e normal ci 4 (2 la umbra si 2 la soare) ; din acest motiv nu aveati dvs sezlonguri libere, nu din cauza nemtilor care isi pun prosoapele dis de dimineata ca sa apuce un loc la piscina. Oricum din cate am observat treaba asta se practica la majoritatea hotelurilor, insa aici daca cereai se aduceau sezlonguri in plus "in limita stocului disponibil".

    Si eu sunt "furioasa" pe cei care scriu aiurea (e normal sa nu le fi placut tuturor; na nu poti sa impaci si capra si varza) ; dar am si eu o intrebare, prosteasca cei drept: Cei care au fost cazati in acest hotel, desi dispun de un buget mare, de ce au ales acest hotel ieftin? Sau daca au un buget redus si au venit totusi aici, nu isi dau seama cumva ca serviciile sunt cu mult peste pretul mic, simbolic (in raport cu celelalte hoteluri de 5*) ; sa fim seriosi: daca turcii nu isi trateaza turistii asa cum trebuie, atunci cine o face? ! ? Oameni mai amabili, ospitalieri si mai binevoitori decat turcii nu am mai intalnit.

    Referitor la bacsisul dat la receptie va spun eu cum sta treaba. Am fost in Turcia la hoteluri incepand cu 2* si terminand cu 5* si niciodata nu a fost nevoie de vreo "cotizatie". Ideea e ca turcii se poarta destul de frumos cu toti oaspetii lor, insa daca ai ghinionul sa fii cu nasul pe sus si sa ii tratezi de la inaltime iti vor arata cu siguranta cine e "mai sus" la momentul respectiv si nici bacsisul nu te va mai ajuta. Asta pentru ca noi de fiecare data am primit ce camera am vrut fara sa dam vreun ban in plus la receptie si ma mira sa vad ca toata lumea spune ca "s-a rezolvat cu 20$".

    Bravo lor ca si pe vremuri de criza tara lor castiga si se intretine dupa urma banilor dati de straini sa isi petreaca vacantele la ei.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    Miss Butterfly
    [07.08.09 22:21:40]
    »

    adinutza86 daca nu te deranjeaza poti sa-mi lasi o adresa de mail?!? As vrea sa te mai intreb cate ceva.

    O seara minunata!!

    adinutza86
    [07.08.09 22:24:56]
    »

    da-mi-l pe al tau si iti trimit un mail cu al meu...nu as dori sa il fac public merci de intelegere

    Miss Butterfly
    [07.08.09 22:29:30]
    »

    Nicio problema; stai linistita; trimite-mi un mail pe adresa i******2@yahoo.com [editat de webmaster, la cerere]

    Rugaminte pentru webmaster: sa imi stergi ecoul acesta pana maine- poimaine pentru ca nu as vrea sa fie "public" daca intelegi, cine doreste ceva detalii il cere pur si simplu. merci

    Admin
    [07.08.09 22:38:38]
    »

    adinutza - scrie-mi cand ai citit/notat emailul, il sterg imediat dupa, nu e bine sa ramana aici, macar ptr faptul ca il aduna "botii" si dup-aia tone de spam ajung il el...

    adinutza86
    [07.08.09 22:55:08]
    »

    gata am preluat emailul multumesc

    Admin
    [07.08.09 22:58:00]
    »

    done. e okey asa, MissB?

    Timisoara*AUTOR REVIEW
    [07.08.09 23:05:24]
    »

    Ma scuzati ca intervin dar daca toti avem dreptul la opinie de ce dumneavoastra cei atat de incantati de serviciile acestui hotel nu va descrieti pur si simplu experientele placute si le atacati pe ale celorlalti. Daca v-ati fi rezumat doar la atat era perfect dar continuati sa aduceti injurii si sa faceti afirmatii deplasate la adresa celor care posteaza un comentariu...in acest caz eu.

    Va asigur ca nu ma incadrez in categoriile descrise de dumneavoastra si nu am nici o intentie de a defaima Belek Beach Resort, era doar descrierea propriului meu concediu si atat.

    Cateva precizari intrucat se pare ca nu am fost destul de explicita:

    1. da intr-adevar vacanta mea a fost una nu foarte reusita dar asa cum spune si titlul este vorba de "o experienta APROAPE neplacuta" , am si mentionat mai devreme ca se prea poate sa fi pus accent pe partile mai putin placute.

    2. legat de orele la care gaseam sezlongurile ocupate cu prosoapele indiferent carei natii...este vorba de ora 9 am...mai devreme cu scuzele de rigoare nu reuseam sa ajung la plaja, apreciez totusi grija dumneavoastra pentru sanatatea mea 3. legat de orele de liniste si de sugestia dumneavoastra de a merge la cabana din munti...stimata doamna/domnisoara...acum cativa ani probabil ca m-ar fi interesat aceste discoteci...dar acum era vorba de un concediu cu fiica mea de 1 an si jumatate si aceste "distractii" nu faceau parte din program...motiv pentru care am solicitat agentiei un hotel foarte linistit.

    Daca ar fi sa dau o replica tuturor afirmatiilor dumneavoastra ne-ar lua prea mult timp si nu acesta este rostul intregului review.

    Stimate admin, cu scuzele de rigoare, se prea poate sa nu fii inteles rostul acestui site/forum dar in cazul in care parerea cuiva care-si descrie propriul concediu este luata in deradere si atacata permanent va rog sa stergeti acest review si sa le pastrati pe cele pe care le considerati realiste.

    In rest...as fi incantata sa citesc despre concediile dumneavoastra reusite in review-uri proprii.

    Multumesc

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    adinutza86
    [07.08.09 23:20:27]
    »

    am inceput totul de la remarca hotelul nu era de 5 stele ci de 3 stele mai degraba... oamenii isi fac impresia ca e ceva buda de hotel si de ce? pentru ca nemtii mergeau de la 8 la plaja? si se repeta mancarea? sau pt ca se auzea muzica? de asta este de 3 stele? mancare condimentata si turci care nu stiau engleza decat la nivel de incepator? da eu cred ca review-ul dumneavoastra ar trebui sters pentru simplul fapt caci creaza o impresie total gresita: prietenii la care recomand hotelul imi reproseaza datorita comentariilor dumneavoastra ca ii mint si nu vor sa mai auda de acest hotel...

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    Admin
    [07.08.09 23:28:41]
    »

    deci LOL, incercand sa pastrez un echilibru, se pare ca reusesc mai degraba sa nemultumesc toata lumea)

    Hai sa stam stramb si sa judecam drept: nu e adevarat totusi ca din tot acest schimb de replici am mai clarificat niste lucruri, devenind mai bogati c-un micron in experienta? Raspundeti-va fiecare sie insusi, NU e necesar sa o faceti scriind aici.

    INSA... hai sa ne oprim aci, ce-i prea mult e... excesiv

    Timisoara*AUTOR REVIEW
    [07.08.09 23:41:16]
    »

    @Adinutza: De unde si pana unde un hotel de 3 stele ar putea fi comparat cu o" buda"??? Asta ati inteles dumneavoastradin tot ce am spus? Regret.

    Este o doua oara cand solicit sa se stearga acest review daca este considerat nerealist. Prietenii dumneavoastra se pot convinge de acest hotel pe baza recomandarilor facute de prietena dansilor nu de o persoana necunoscuta a carei singura intentie in opinia dumneavoastra este sa denigreze aceasta locatie.

    Asa cum prietenilor mei cu copii mici le recomand sa evite acest hotel va recomand si dumneavoastra sa fiti putin mai rezervata si mai putin incisiva in ceea ce afirmati.

    Daca doriti sa ne continuam polemica...o putem face in particular si nu aici unde lumea cauta cu totul si cu totul altceva.

    @webmaster:Este putin probabil sa reusiti sa multumiti pe toata lumea, sincer nu v-as recomanda sa incercati. Ce ar trebui totusi sa incercati este mentinerea unui ton civilizat si dreptul fiecaruia la replica si la opinie personala. Atata timp cat ...ma repet...se pastreaza elementare reguli de bun simt.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    Miss Butterfly
    [08.08.09 00:17:59]
    »

    Merci webmaster pt editarea ecoului... uite, eu sunt multumita: D

    adinutza86
    [08.08.09 10:53:48]
    »

    webmaster daca te rog sterge parerile mele desi review-ul este total nerealist... probabil nu stiau turcii engleza sau se repeta mancarea dar asta nu il face de 3 stele... dar asta ne caracterizeaza pe noi romanii...

    Miss Butterfly
    [09.08.09 13:45:08]
    »

    Stimate user Timisoara singurul fapt pentru care consideram review-ul tau nerealist este acela ca nu ai argumentat. Ai spus ca din toate punctele de vedere ai fost "mai degraba nemultumit" (dpdv al notelor acordate). Am inteles ca in camera iti cadea usa pe tine, la masa aveai de ales intre o sunca verde si o chifla uscata, personalul nu cunostea nicio limba straina, dar cu marea si cu plaja ce ai avut?!? Era cumva neingrijita, murdara, ai gasit resturi menajere in apa, era prea rece prea calda, era pietre in apa, insecte?!?! Lamureste-ne si pe noi... Eu as putea sa te contrazic din toate celelalte puncte de vedere insa nu vreau sa intru din nou in polemica...

    Si stai linistit ca nu sunt analizate, comentate si criticate doar parerile negative... daca scrii de bine ori esti de la agentie, ori faci reclama; daca scrii de rau inseamna ca minti; Stiu cum este sa se puna presiune asupra ta si imi cer scuze daca te-am pus intr-o situatie neplacuta...

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    Miss Butterfly
    [09.08.09 13:49:46]
    »

    Eu insa te-as ruga un singur lucru: pentru ca oamenii sa nu se mai indoiasca de impresiile tale incearca sa-ti sustii parerile prin argumente si nu numai... daca lucrurile au stat atat de prost sunt convinsa ca indignat/a fiind ai facut si niste fotografii, pe care te-as ruga sa le atasezi; in felul asta ne-ai inchide gurile tuturor, inclusiv mie; stergerea review-ului nu mi se pare o decizie matura sa-i zicem; in plus nu ar fi bine sa ramana doar impresiile pozitive...cineva cu acelasi gusturi ca si tine ar trebui sa stie la ce sa se astepte si probabil daca ar citi impresiile per total si-ar putea face o parere impartiala, cat mai aproape de adevar.

    O zi buna!!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    Timisoara*AUTOR REVIEW
    [26.08.09 15:28:37]
    »

    Nu doresc sa "inchid gura" nimanui... nici sa ofer probe la cele scrise de mine pentru ca nu am de ce, este alegerea fiecaruia dintre dumneavoastra daca crede sau nu in cele povestite de mine.

    As vrea sa va spun ceva... acum cateva zile am primit un telefon de la o angajata a hotelului Belek [Beach], care a fost extrem de amabila si s-a interesat de cum am ajuns in Romania si care ne sunt impresiile. Desi din cate am inteles de la doamna in cauza noi faceam parte dintr-un procent f mic... marea majoritate fiind clienti extrem de multumiti... dansa a tinut sa imi spuna ca intelege perfect care ne-au fost nemultumirile, ca au mai primit reclamatii asemanatoare si ca se vor stradui sa le remedieze. De asemenea m-a rugat ca pe viitor sa am grija in momentul in care fac rezervarea sejurului prin agentie sa trimit un mail direct catre hotel prin care sa ii anunt care sunt solicitarile noastre pentru ca ei sa stie ce fel de camera sa repartizeze. Mi-a explicat ca de multe ori agentiile vand camere categoria 2 sau 3 la pret de camera categoria 1, clientul asteapta ceva... si hotelul ofera altceva... de aici mare parte din nemultumiri.

    Discutia a fost mai lunga, am lamurit foarte multe si ce pot sa spun este ca acest telefon mi-a schimbat parerea despre cei de acolo. Nu neaparat in masura in care sa pot spune ca voi reveni curand la ei... dar cel putin s-a atenuat acel gust amar cu care ne-am intors din concediu.

    Sfat pentru cei care urmeaza sa plece, verificati si cu hotelul daca solicitarile dumneavoastre le-au fost transmise si daca ceea ce ati platit este intr-adevar ceea ce va asteapta la sosire.

    Din punctul meu de vedere... tot respectul pentru cei de la Belek... si dezamagire totala la adresa celor de la TezTour...

    Miss Butterfly
    [26.08.09 15:51:44]
    »

    Eh, asta este... nu vreti sa adaugati fotografii pe site si... pace... ce sa zic? ! ? ! Cu toate ca eram curioasa sa vad cu ce fotografii va sustineti spusele de mai sus... ma bucura faptul ca in final v-ati dat seama de unde a pornit problema... si ca hotelul se preocupa de problemele pe care le intampina turistul, incercand sa le remedieze...

    Va doresc de acum incolo vacante mult mai inspirate decat cea de la Belek Beach...

    Miss B

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    7 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    adinutza86, alinviola, argus, mirelab, Miss Butterfly, pepi2421, Timisoara*
    Alte impresii din această RUBRICĂBelek Beach Resort [Bogazkent]:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.090490102767944 sec
    ecranul dvs: 1 x 1