ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 24.07.2011
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Piatra Neamt
ÎNSCRIS: 25.06.10
STATUS: UCENIC
DATE SEJUR
JUL-2011
DURATA: 10 nopți
familie cu copii
2 AD. + 1 COPII -- v: 3 [ani]

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
25.00%
Foarte nemulțumit
CAZARE [camere etc]:
80.00%
Mai degrabă mulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
50.00%
Nici nemulțumit, nici mulțumit
PLAJA şi MAREA:
90.00%
Mulțumit, mici obiecții
DISTRACŢ. / RELAXARE:
50.00%
Nici nemulțumit, nici mulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
59.00%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 2 MIN

Nu merita banii!!!

TIPĂREȘTE

Incep prin a-mi exprima regretul ca am ales acest hotel, tinand cont de review-urile pozitive postate pe acest site.

Nota hotelului nu este nici pe departe aproape de adevar, poate undeva in jur de nota 7 cu indulgenta.

Voi puncta, din pacate, doar aspecte negative deoarece am revenit cu un gust amar dintr-un concediu asteptat 1an de zile.

Sincer cred ca majoritatea celor care au postat numai pareri pozitive au fost in primul concediu all inclusive.

A fost al 3-lea an consecutiv in care am ales Bulgaria, dar probabil si ultimul.

Hotelul este vechi destul de sters (chiar daca a fost renovat) probabil printre primele construite in zona, de aici si avantajul ca este aproape de plaja (unul din criteriile pe care le-am cautat anul acesta).

Camera a fost la etajul 1, fara balcon, nu foarte spatioasa in care predomina un aer inchis, chiar daca era aerisita timp indelungat si baia simpla, cu scurgeri de apa de la closet.

Mancarea nu foarte variata, la gratar se pregatea aceeasi mancare in ambele locuri, garniturile erau predominate de cartofi prajiti, carnatii si pizza erau la putere si fasolea prajita de la micul dejun. Prajiturile nu prezentau interes, inghetata avea un gust ciudat, iar pentru persoanele care mancau mai dietetic erau zile cand nu aveau ce alege.

Micul bufet dintre mese era jalnic si sa nu credeti ca exagerez (branza topita, hamburgeri si niste cornulete uscate).

Din zece zile platite ne-am bucurat si noi de doua, ca incepand cu a treia zi a inceput calvarul, copilul nostru s-a imbolnavit, o enterocolita provocata de la mancare, diagnostic dat de pediatrul spitalului in care am stat internati. Dupa 5 zile de perfuzii, am revenit la hotel si am reusit sa discutam cu managerul hotelului, care nu a fost deloc marcat de suferinta noastra si care sustinea in continuare nevinovatia lor. In celelalte 3 zile s-a recuperat si copilul nostru, cu regim strict si fara expunere la soare si am reusit sa plecam de la marele RIU, nu imi doream decat sa ajungem acasa sanatosi.

Asta a fost vacanta noastra minunata, petrecuta in acest hotel care nu stiu daca se ridica la 3 stele.


[fb]
---
Trimis de gasparani in 24.07.11 21:42:04
Validat / Publicat: 25.07.11 00:47:00
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în BULGARIA. A mai fost în/la: Obzor - Hotel Miramar Nessebar - Sol Palace
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 2535 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

12 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (gasparani); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 2250 PMA (din 5 voturi)

ECOURI la acest review

12 ecouri scrise, până acum

gattasalvaje
[25.07.11 15:17:43]
»

Imi pare rau ca nu ati avut un concediu la inaltimea asteptarilor voastre, cred ca intamplarea nefericita cu imbolnavirea copilului a contribuit mult la dezamagirea voastra.

Totusi, cred ca nu este potrivit sa faci aprecieri generale de genul acesteia

"Sincer cred ca majoritatea celor care au postat numai pareri pozitive au fost in primul concediu all inclusive. "

... sunt totusi 29 de review-uri postate, majoritatea cu note peste 9.5 si crede-ma, multi dintre userii respectivi stiu bine ce inseamna un all inclusive bun.

Eu am postat un review anul trecut, il potzi citi daca vrei si, dupa cum spuneam si atunci, imi mentin parerea ca RIU Helios Sunny Beach are un AI mai bun decat al multor hoteluri din Turcia si chiar mi s-a parut mai bun decat un alt RIU din Mallorca la care am stat. Chiar atat de mult sa se fi schimbat in 12 luni? ... sincer, ma indoiesc.

Cum potzi fii atat de sigur ca enterocolita copilului a fost provocata de mancarea de la hotel? Au mai existat si alte cazuri in aceeasi perioada? Copilul tau n-a mai consumat nimic altceva din afara hotelului, nu a avut contact cu apa marii sau cu alte locuri publice in afara hotelului?

Enterocolita se poate face si de la o gura de apa de mare inghitita, de la o inghetata mancata pe strada sau daca foloseste o toaleta publica. Daca a fost un val de imbolnaviri simultane la acest hotel, atunci da, potzi sa susti ca a fost din cauza mancarii, altfel, mi se pare o afirmatie total nefondata.

Hai sa incercam sa fim mai ponderati in aprecieri si sa nu incercam sa dezinformam gratuit.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
gasparaniAUTOR REVIEW
[25.07.11 21:14:36]
»

Uite daca cineva m-ar fi intrebat unde este mancarea cea mai buna in Bulgaria, i-as fi raspuns rapid ca la hotel Miramar din Obzor, dar ecourile de anul acesta sunt total diferite fata de ce am vazut noi in 2008.

Se pare ca si Bulgaria incepe sa scada standardele.

Cum potzi fii atat de sigur ca enterocolita copilului a fost provocata de mancarea de la hotel...

Cu siguranta daca nu am fi avut problema medicala, am fi inchis ochii la celelalte neajunsuri (chiar si tu ai relatat multe puncte slabe in review).

Cel mai urat a fost faptul ca cei din conducerea hotelului au tratat problema noastra cu indiferenta.

Tinand cont ca noi am mancat numai la hotel si de faptul ca pediatrul spitalului din Burgas ne-a confirmat ca enterocolita a fost provocata de oua, nu stiu cum as putea sa-mi schimb parerea.

Oricum pana la sfarsitul sezonului vor mai aparea si alte opinii negative.

Chiar este posibil ca in 12luni sa se schimbe multe.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
indiralisa_26
[25.07.11 21:20:25]
»

gasparani, intr-adevar o experienta neplacuta!

Dar! cred ca esti subiectiva, raportezi totul la nefericita enterocolita. enterocolita poate avea multe cauze nu neaparat mancarea si daca doar copilul tau a avut probleme ce sanse sunt sa fie de la mancarea hotelului?

minime zic eu!

imi pare rau pentru ce vi s-a intamplat!

-"Camera a fost la etajul 1, fara balcon, nu foarte spatioasa in care predomina un aer inchis, chiar daca era aerisita timp indelungat si baia simpla, cu scurgeri de apa de la closet. " 1. ce inseamna " baia simpla"? 2. camerele fara balcon sau fara vedere la mare au un pret mai mic (pretul face diferenta, nu?) ati anuntat la receptie ca sunt scurgeri de apa la closet?

-"Sincer cred ca majoritatea celor care au postat numai pareri pozitive au fost in primul concediu all inclusive. " te grabesti cu aprecierile!

-"A fost al 3-lea an consecutiv in care am ales Bulgaria, dar probabil si ultimul. " Bulgaria este " vinovata" pentru enterocolita? Poti avea ghinion la orice hotel din lume... nu? Nu uita ca esti primul user care se plange de asa ceva spre deosebire de alte hoteluri" cu state vechi " in ale imbolnavirilor (si aici intra si Turcia ca destinatie de ex)

concedii frumoase!

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
indiralisa_26
[25.07.11 21:25:45]
»

1.cum si-a dat seama ca enterocolita a fost provocata de oua? poate ne detaliezi! mi-e greu sa cred ca putea sa-si dea seama! cel mult cred ca a facut o presupunere!

2. ce asteptai tu de le conducerea hotelului? scuze sau inapoierea banilor?

3 ai notat serviciile cu 25% si bucataria si masa cu 50%! cred ca invers ar fi meritat avand in vedere experienta traita....

4. distractia si relaxarea au primit un asa punctaj doar pt ca nu v-ati putut bucura de concediu sau v-a nemultumit ceva anume? te rog sa detaliezi.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
gasparaniAUTOR REVIEW
[25.07.11 21:40:46]
»

Am specificat de prima data ca voi pune accent doar pe aspectele negative.

Sincera sa fiu chiar nu mai vreau sa intru in alte amanunte si chiar nu iti doresc sa treci printr-o experienta ca a noastra ca sa vezi ca nu mai pui niciun accent pe lucrurile pozitive.

Concedii frumoase si tie.

indiralisa_26
[25.07.11 21:47:52]
»

ok! din pct meu de vedere review-ul tau este unul subiectiv si raportat strict la intamplarea nefericita iar punctajele nu reflecta realitatea!

pos*
[27.07.11 15:47:52]
»

Buna.

Si eu am rezervare la acest hotel, incepand cu 7 august.

Pe voucher scrie "camera cu vedere la mare/piscina, cu/fara balcon"... desi evident as vrea camera cu balcon si vedere la mare. Review-ul tau m-a speriat un pic, in opozitie cu celelalte.

Am cateva intrebari:

1. Ce scria pe voucherul tau de la agentie privind tipul de camera?

2. La ce hoteluri ai fost anii anteriori la AI in bulgaria si ai spus ca era mai bine?

3. Ati avut asigurare medicala pentru copil? Decontul s-a facut automat (asigurator-spital), sau ati platit la spital si v-ati recuperat banii ulterior?

4. Data fiind varsta copilului, eu as inclina sa cred ca sursa imbolnavirii a fost alta... la varsta asta pun mainile peste tot si apoi baga in gura... si sunt curios in urma caror analize si-a dat medicul seama ca ar fi de la oua...

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
gattasalvaje
[28.07.11 11:08:26]
»

@pos, e ciudat ce scrie pe voucher-ul tau adica

"cu/fara balcon"

. Toate agentiile care au in oferta Riu Helios au pret diferentiat pe camerele cu balcon vis-a-vis de cele fara balcon, diferenta de pret fiind data in mod evident de gradul de confort. Incearca sa lamuresti aspectul asta cu agentia care ti-a vandut sejurul, inainte de plecare, pentru a nu avea surprize neplacute odata ajunsi acolo. Eventual, potzi cere o confirmare de rezervare direct la hotel, specificand ca ai platit camera cu balcon sea-view. Adresa de e-mail este: heliospalace@relax-plus.com

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
Corina70
[28.07.11 11:54:30]
»

stiu ca sunt off-topic, dar va rog sa-mi permiteti sa imi dau cu parerea:

procentul mare al copiilor care se imbolnavesc in timpul sau dupa sejurul din Bulgaria poate fi explicat in felul urmator:

- mancarea, painea si fructele, la AI, sunt pastrate timp de mai multe ore in recipiente deschise sau pe mese, expuse atingerilor (maini murdare, muste), sau se pot altera cu usurinta din cauza temperaturilor ridicate din sala de mese, mai ales daca recipientele nu sunt puse in suporturi incalzite sau racite, dupa cum este cazul; rareori am vazut ca turistii sa se spele pe maini inainte de a manca, asa cum vin de la plaja sau piscina, se aseaza la masa si apoi umbla sa-si umple farfuriile; nu de putine ori am vazut turisti incercand mai multe sortimente de paine, cu mana (sa vada daca e proaspata painea), inainte de a-si alege feliile sau chiflele

- la fel se intampla cu tacamurile, farfuriile si paharele

- multi copilasi se balacesc ziua intreaga in piscine si aratati-mi mie piscina in care nimeni nu face macar un pipi; anul acesta, in piscina hotelului unde am fost, intr-o dimineata pluteau si doi rahatei, probabil scapasera din pampersul unui bebel; e suficient ca unul-doi copilasi sa fie purtatori de nu stiu de virus, microb sau parazit, ca se pot infesta cu usurinta si ceilalti, deoarece multe boli se raspandesc prin saliva, secretii nazale sau fecale. ganditi-va cate guri de apa (de piscina sau de mare) inghite un copilas pe parcursul unei zile de balaceala (cu voie sau fara voie), asadar riscul imbolnavirii creste exponential.

amintiti-va ca pe vremuri, pe al nostru litoral, neexistand sistemul de AI si piscinele, toata lumea manca la restaurant mancarea adusa de chelneri, iar copiii si adultii se racoreau in apa marii.

chiar daca in hotel, restaurant si piscine, curatenia este la ea acasa, nu putem fi siguri niciodata ca ai nostri copilasi nu vor intra in contact cu vreun microb periculos; oricat am fi de prevazatori si de exigenti, tot se pot intampla imbolnaviri, cele mai frecvente fiind enterocolitele (virale sau bacteriene), infectiile cu rotavirus, toxiinfectiile alimentare sau herpangina. in plus, multi copilasi sau adulti pot veni in sejur in perioada de incubatie a unei anumite boli, asadar nu stiu ca sunt purtatori de virusi/bacterii, cu care ii pot contamina pe ceilalti, fara sa vrea.

gasparaniAUTOR REVIEW
[28.07.11 18:17:20]
»

1. Ce scria pe voucherul tau de la agentie privind tipul de camera?

Pe voucher-ul nostru era confirmat "camera cu balcon" - dar cei de la receptie ne-au spus ca cei de la agentia au schimbat rezervarile.

2. La ce hoteluri ai fost anii anteriori la AI in bulgaria si ai spus ca era mai bine?

In 2009 am fost la Obzor-la Miramar si 2010 la Nessebar la Sol Palace

3. Ati avut asigurare medicala pentru copil? Decontul s-a facut automat (asigurator-spital), sau ati platit la spital si v-ati recuperat banii ulterior?

Nu am platit nimic, nici la cabinetul hotelului si nici la spitalul din Burgas.

Am avut asigurari la GroupAma, dar l-am intrebat pe doctorul de la hotel si a spus ca asigurarile nemtesti sunt cele mai serioase.

4. Data fiind varsta copilului, eu as inclina sa cred ca sursa imbolnavirii a fost alta... la varsta asta pun mainile peste tot si apoi baga in gura... si sunt curios in urma caror analize si-a dat medicul seama ca ar fi de la oua...

Nu are rost sa mai dezvolt pe marginea acestui subiect...

Poate nu totul este asa de "negru' cum am perceput eu acest hotel, dar nici gradul de recomandare de 100% nu este real.

Iti doresc sedere placuta si te asteptam cu un review.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
ionescunic CONS. ONORIFIC AFA / BULGARIA
[28.07.11 18:34:24]
»

Daca pe voucher scria camera cu balcon, pai eu nu ma miscam de la receptie pana nu primeam camera cu balcon. Cred ca a fost o smecherie facuta de cei de la receptie.

In 2008 la Miramar, mi s-a intamplat sa platesc camera cu vedere la mare si sa primesc o camera cu vedere la cladirea din fata, orientata spre mare e adevarat.

Am vorbit foarte frumos si calm cu cei de la receptie si apoi cu managerul de zi si nu am cedat pana nu am primit o camera din care se vedea totusi marea.

Noi nu avem pretentii, deobicei luam camerele mai ieftine dar acum era si culmea dupa ce ca platisem vedere la mare special, sa nu avem asa ceva.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
pos*
[28.07.11 22:40:50]
»

Trimisesem deja la receptie. Iata raspunsul...

Dear Mr. S,

I we have a confirmed reservation for hotel RIU Helios 07-14.08.11 / dbl with sea view and balcony room for two adults + child on your name.

Regards

Milena Kehayova

Deci pare a fi de bine

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
5 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
Corina70, gasparani, gattasalvaje, indiralisa_26, pos*
Alte impresii din această RUBRICĂRIU Helios Hotel:

INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.056020975112915 sec
    ecranul dvs: 1 x 1