ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 21.07.2011
  • *) Email NEFUNCȚIONAL
  • GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
    DIN: Iasi
    ÎNSCRIS: 01.10.09
    STATUS: SILVER
    DATE SEJUR
    JUL-2011
    DURATA: 7 nopți
    prieteni
    2 ADULȚI

    GRAD SATISFACȚIE
    SERVICII:
    12.50%
    Extrem de nemulțumit
    CAZARE [camere etc]:
    0.00%
    Sub orice critică
    BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
    37.50%
    Mai degraba nemulțumit
    PLAJA şi MAREA:
    NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ

    NOTARE MEDIE REZULTATĂ
    16.67%

    AUTORUL NU ar recomanda
    această destinaţie unui prieten sau cunoscut

    TIMP CITIRE: 2 MIN

    Dezamagitor

    TIPĂREȘTE

    Va scriu aceste intamplari cu speranta ca nu o sa mai treaca nimeni prin ce am trecut noi.

    Suntem un grup de prieteni 6 persoane, am luat biletele din aprilie si de-abia asteptam vacanta.

    Am ajuns la hotel si am fost cazati in camere de maxim 2 stele vedeti fotografiile. Ne-am intors inapoi la receptie si am incercat civilizat sa le explicam ca nu pentru asta am platit. Mai intai ne-au spus ca doar in seara aceea vom dormi acolo, apoi ca de fapt nu au camere tot sejurul. Am sunat persoanele de legatura de la tour operator dar habar nu aveau ce se intampla...

    In timp ce asteptam o rezolvare in holul hotelului am aflat ca inca 2 cupluri din Romania/ acelasi tour operator au fost fraierite in acelasi mod.

    La ora 23 a fost clar ca nu se poate face nimic iar una dintre persoanele de legatura s-a urnit sa vina sa ne asigure ca a doua zi la ora 10 vom fi in camerele care le-am platit. Asta dupa ce a sunat avocatul si le-a explicat ca e destul de grav ce se intampla. La ora 24 am intrat in camere.

    A doua zi dimineata evident ca nu aveau nici un fel de camera si ne-au mutat la un alt hotel. Fiind patiti am mers intai sa-l vedem si a fost in regula. Aceeasi persoana de contact a sunat pe la ora 13 sa ne intrebe daca am intrat in camerele noi nestiind ca suntem la un cu totul alt hotel.

    Per total am pierdut 1 zi din concediu, ceea ce am patit nu este o intamplare... unor prieteni de familie li s-a intamplat acelasi lucru in iunie.

    Hotelul pare in regula, daca te cazezi la camerele de 4 stele probabil ca este oki insa noi nu le-am vazut.

    Am mancat in seara in care am ajuns si dimineata insa mancarea a fost cam de cantina.

    Inca imi este neclar cine este de vina pentru aceasta situatie.


    [fb]
    ---
    Trimis de Amarylllis* in 21.07.11 17:20:29
    Validat / Publicat: 21.07.11 17:42:20
    INFO ADIȚIONALE
    • Nu a fost singura vizită/vacanţă în GRECIA.
    NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

    VIZUALIZĂRI: 7781 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
    SESIZEAZĂ
    conținut, limbaj

    9 ecouri scrise, până acum, la acest articol

    NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (Amarylllis*); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
    Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
    Poze atașate (se deschid în pg nouă)
    P10 AI
    EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
    Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
    Puteți VOTA acest articol:
    [900 PMA] [450 PMA]
    PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 3150 PMA (din 6 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    9 ecouri scrise, până acum

    webmaster [21.07.11 18:23:09] »

    Daca am inteles bine, ati stat doar o noapte la acest hotel, "camerele de doua stele"? Hotelul are cumva camere de mai multe categorii?

    O alta intrebare: care este cel de-al doilea hotel la care ati fost mutati a doua zi (daca am inteles bine) ?

    iulian68 [21.07.11 18:32:38] »

    Eu sunt convins (pot pune pariu chiar!) ca vinovatii sunt cei de la agentia din romania, de fapt citeste pe voucher ce tip de camera ai platit si ce ai primit...

    Insist, de fiecare data cand citesc chestii din astea sa ii interpelati (pe agentii respectivi) si sa puneti in vedere sa ia legatura cu sefii lor si sa fiti despagubiti. Multi insa imi spun ca nu se intampla nimic, ca se pierde timp, etc.

    In 2007 am fost la Phaselis Princess, cu bilete de la o agentie din bucuresti, AI, cursa Tarom, etc. Totul a fost super ok. In ultima seara, vazand ca nimeni nu ne suna sa anunte la ce ora se pleaca spre aeroport, am constatat ca avionul decola la ora 17. Prevazatori, ne-am facut bagajele de cu seara, si ce sa vezi? la ora 9:30 venisera dupa noi!!! Am facut cu autocarul 4 ore pana la aeroport pt ca trebuia sa trecem pe la fiecare hotel de unde aveam de luat turisti spre casa. Asta a fost prima chestie care nu mi-a placut...

    Ajunsi la aeroport am avut parte de o alta surpriza neplacuta: Desi stiam ca avem o cursa tarom la intoarcere, am fost anuntati ca vom zbura cu turkish airlines!!! Aici s-a umplut paharul, si impreuna cu toti ceilalti am facut un scandal monstru, bineinteles fara un rezultat concretizabil pe loc...

    Ajunsi acasa am facut o interpelare pe mail catre agentia respectiva, i-am acuzat ca nu au respectat contractul pt ca, in primul rand ne-au privat de o masa (cea de pranz) si de aproape o zi de plaja, (acum, daca te apuci sa scrii...) si cel mai important, ne-au creeat disconfort si multe emotii prin inlocuirea unei curse in a carei companie avem incredere, si, cel mai important, am constatat ca tarom-ul nici nu opera in zilele respective pe ruta antalya -otopeni, deci ceea ce scria in voucher era deja o inducere in eroare, fapt pt care anuntam intentia noastra (am scris in nimele meu, al cumnatului si a unei familii din sibiu) de a sesiza forurile competente.

    Dupa aproape doua zile am primit un raspuns prin care agentia isi recunostea vinovatia si ne invita sa trecem pe la sediu si sa ridicam suma de 200 euro/familie, pt neplacerile creeate. (noi platisem 960 euro sejurul).

    Concluziile? NU SE POATE, daca ai dreptate si stii sa-ti aperi interesele, nu se poate sa nu castigi, fie chiar si o suma modica ca noi. Cu banii luati am facut un tur de 5 zile prin partea de vest a tarii... Asa ca incercati, nu pierdeti absolut nimic!!!

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Admin [21.07.11 18:43:05] »

    Pentru conformitate si acuratetea informatiei, ati putea confirma ca hotelul este MIRAMARE RESORT CRETE (hotelul a fost definit, la introducerea pe site, ca 'Miramare Hotel') din AGIOS NIKOLAOS?

    Amarylllis* [21.07.11 19:05:04] »

    [@webmaster]: Da, am dormit doar 1 noapte aici.

    Se pare ca au camere de mai multe categorii lucru care nu se spune la agentie; nici pe alte site-uri nu am gasit.

    Prietenii nostrii au avut camere in alta parte a complexului insa la fel de proaste. Ei au spus ca la etajele superioare ale cladirii erau camere de 4 stele pentru ca vazusera in camere cand intrau locatarii.

    Noi am platit pentru Miramare Resort 4 stele cu sea view chiar asa scrie pe bilet.

    Am fost mutati la Iberostar Mirabello Beach&Village.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    Amarylllis* [21.07.11 19:09:40] »

    [@Admin] Da hotelul se numeste Miramare Resort, Gargadoros 72100 Agios Nikolaos Crete Greece.

    O sa scanez foaia care am primit-o de la receptie referitor la ce inseamna AI si o voi posta maine.

    Cred ca mutarea noastra la Iberostar o datoram hotelului si nu tour operatorului pentru ca acele persoane de contact nu au transmis mai departe ce s-a intamplat.

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
    Amarylllis* [21.07.11 19:18:45] »

    [@iulian68]: Multumim frumos pentru incurajari! Vom incerca sa facem cat de mult se poate macar sa nu mai pateasca si alte persoane acelasi lucru.

    webmaster [21.07.11 19:26:56] »

    Multumesc de precizari, Amaryllis.

    Poate cand gasesti un pic de timp ne scrii si despre "experienta Iberostar Mirabello Beach&Village", ce zici?

    Amarylllis* [21.07.11 21:32:16] »

    rezolvat -- click aici

    Admin [21.07.11 21:46:23] »

    Multumiri @Amaryllis. Si poti conta pe multe 'beri' ce vor merge virtual inspre tine / in cinstea ta, din partea celor multi interesati in aceste doua destinatii, care vor cauta peste tot aceste informatii si le vor gasi doar aici

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    2 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    Amarylllis*, iulian68
    Alte impresii din această RUBRICĂMiramare Resort & Spa:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.69262099266052 sec
    ecranul dvs: 1 x 1