ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 13.07.2011
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Ploiesti
ÎNSCRIS: 30.06.11
STATUS: SILVER
DATE SEJUR
OCT-2010
DURATA: 3 zile
cuplu fara copii

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
50.00%
Nici nemulțumit, nici mulțumit
CADRUL NATURAL:
70.00%
Satisfăcător
DISTRACŢ. / RELAXARE:
50.00%
Nici nemulțumit, nici mulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
51.88%

AUTORUL ar RECOMANDA
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
TIMP CITIRE: 1 MIN

Ok ca city break

TIPĂREȘTE

Ne-am oprit in Vienna in drum spre casa de la Praga.

Vienna vazuta dupa Praga nu m-a impresionat deloc.

Statui, castele si ceva parcuri, ne-am plimbat si am vizitat ce am putut in cele 3 zile cat am stat, dar nu as mai merge a doua oara.

In primul rand m-a umplut de nervi lipsa spatiilor de parcare, hotelul la care ne-am cazat care a fost f scump 125Euro pe noapte, la noi acel hotel care era de 3 * nu dadeai mai mult de 120 Ron pe seara, cam asa arata...

Totul scump, am iesit seara la un restaturant si am ramas socati sa vedem ce intepeniti pot fi, ziceai ca esti la un parastas, toata lumea serioasa si intepata. si toti in culori vesele cum ar fi gri si negru...

Nu stiu pur si simplu ma asteptam la altceva de la Vienna, daca iti plac muzeele si statuile coclite atunci e locul ideal, in rest un oras ca toate cele, nimic deosebit.

Am fost la castelul lui Sisi, de neconceput sa treci prin Vienna si sa nu vezi locul unde a locuit Sisi, interesant asa per total dar si chicios la anumite faze...

E de vazut odata Vienna, nu stiu poate la noi au contribuit si nervi pentru a cauta parcare, hotelul prost si scump pe care l-am nimerit, vremea urata, cert e ca nu ne-a placut.


[fb]
---
Trimis de ariana32 in 13.07.11 12:13:25
Validat / Publicat: 13.07.11 13:22:35
INFO ADIȚIONALE
  • A fost prima sa vizită/vacanță în AUSTRIA
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 3089 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

26 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (ariana32); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 440 PMA (din 11 voturi)

ECOURI la acest articol

26 ecouri scrise, până acum

DanCld
[13.07.11 14:34:29]
»

Relatarea ta e specifica unei vizite pregatite doar de povestile frumoase ale prietenilor.

Faptul ca hotelul a fost scump inseamna doar ca nu l-ai rezervat din timp - adica te-ai dus direct la receptie - sau ai nimerit intr-o perioada destul de aglomerata, ca sunt si acolo targuri si expozitii care cresc cererea de cazare in special pe segmentul de business.

Parcarea este o problema in centru inclusiv in Bucuresti; excursiile cu masina in orase aglomerate trebuie pregatite mental pentru o astfel de situatie; oare ce v-a impiedicat sa lasati masina intr-o parcare pe termen lung sau sa gasiti un hotel cu parcare proprie de unde sa luati pur si simplu... tramvaiul?

Seriozitatea oamenilor din tarile germanice nu este o chestiune doar de tinuta, ei pur si simplu asa se poarta, aia e cultura lor. In Viena si mie mi s-au parut ca ar intrece masura in ce priveste eticheta insa asta le e cultura; cine suntem noi sa ii judecam si oare de ce - declarativ - le admiram modul de viata si gradul de dezvoltare?

Sa concluzionez: nu vizitati locuri fara o minima documentare prealabila iar povestile prietenilor nu inseamna documentare! Daca nu stiti ce s-a intamplat acolo sau nu va intereseaza exista riscul major de a ramane cu astfel de impresii - si e pacat.

Dragoș_MD
[13.07.11 15:04:10]
»

In primul rand m-a umplut de nervi lipsa spatiilor de parcare

AmFostAcolo de curând şi am fost uimit să constat că era plin de locuri de parcare. Cu plată, e drept, dar... chiar vrem totul pe gratis? Se poate şi aşa, doar că e bine să ceri informaţii din timp. Sunt zone şi zile când şi unde se poate parca chiar şi gratis în Viena. Sau mai sunt vestitele P+R (park and ride), unde laşi maşina contra unei sume modice (şi ai avantajul că este şi supravegheată) şi pleci cu metroul/tramvaiul/whatever. Eu în trei zile de stat acolo am mers cu maşina doar odată, la Donauturm, care era la doar vreo trei tuneluri de locul unde stăteam noi şi are parcare gratuită pentru vizitatori. În rest, trăiască metroul şi tramvaiul! Eram şi eu relaxat, puteam bea o bere la dejun, nu îmi făceam griji că nu nimeresc intersecţiile pe unde sa virez... Zău că a fost viaţa mai uşoară!

ileanaxperta*
[13.07.11 16:00:58]
»

Viena si Praga... hm!... nu suporta comparatie. Scriu doar atat: 2 bijuterii autentice ale Umanitatii sub toate aspectele, fiecare pe "felia" ei. Eu le-am vizitat pe ambele si as reveni oricand... si acum

Am trait si eu ca sa citesc aici ca exista cineva care nu place Viena si ca nu ar mai reveni acolo... Eu cred ca nu ai avut dispozitia necesara, cu toate ca, sa fiu sincera, nu prea inteleg ce dispozitie ar trebui sa aiba cineva pt. a vedea frumusetile culturale si nu numai ale unui oras precum este Viena. Dar, in fine, este parerea ta si o respect ca atare... In fond, gusturile nu se discuta. Nici mie nu-mi place... Guta... de ex...

Doamne, eu abia astept sa plec din nou in alt circuit, unde voi poposi iarasi la Viena (a 6-a oara cred...). M-as intoarce acolo mereu si mereu si zau de as simti vreodata vreun plictis... Este UNICA Viena! Este doar parerea mea...

ariana32AUTOR REVIEW
[13.07.11 16:22:12]
»

Draga mea nici mie nu imi place Guta asta chiar a fost tare...

Nu trebuie sa avem toti acelasi gusturi, pur si simplu mie Vienna mi-a lasat un gust amar, nu am zis ca este un oras urat, ca nu ai ce vizita.

Eu din ce am vazut nu m-a impresionat foarte mult, pentru mine Parisul este pe primul loc urmat de Praga.

motaneata
[13.07.11 16:37:09]
»

Aoleu, totul e dintr-un alt film:

1. Cata dreptate ai! Da, urat oras, nu are nimic, doar:

Statui, castele si ceva parcuri.

2.

m-a umplut de nervi lipsa spatiilor de parcare.

Asa e, si eu am incercat sa-mi parchez jipanul Q6 in fata catedralei Sf. Stefan, dar nu aveai loc de oameni, apoi am incercat pe Graben Strasse, pe trotuar era liber, dar a inceput lumea sa ma fluiere, am intrat pe Kärntner Straße, la fel, fluierau aia in draci! Apoi am vazut ca trotuaru' din fata Operei era liber, am bagat-o cu botu'n usa Operei, ce mama mă-sii! A sarit unul imbracat in costum de majordom, cred ca era portarul, i-am dat 100 de para' şi-am plecat!

3.

hotelul la care ne-am cazat care a fost f scump 125Euro pe noapte, la noi acel hotel care era de 3 * nu dadeai mai mult de 120 Ron pe seara

La noi, unde? In Ploiesti?

4.

am iesit seara la un restaturant si am ramas socati sa vedem ce intepeniti pot fi, ... toata lumea serioasa si intepata.

Da, ai dreptate, nici mie nu-mi place cand ii vad scrobiti, in costum si cravata, mult mai misto la noi: in șort si maieu. In plus muzica aia lenta, compusa de unul Strauss, naiba sa-l ia, parca mai zilele trecute lucra a FMI, acum s-a apucat de compus! Mie imi place muzica antrenanta compusa de-ai nostri, de Adrian Copilu' minune, de Adi de la Valcea, de Florin Salam. Si sa fie tare, sa fie la maxim, si sa-i tragem o sarba sanatoasa! Apropo, astia oare pot sa joace sarba pe muzica lui Strauss?

5. Si statuile alea coclite, doamne, cum or fi suportand asa ceva? De ce nu le curata, sau macar sa le vopseasca? Pai la noi dl. Vanghelie a vopsit trotuarul cu albastru, dl. Funar a vopsit bancile din parc in 3 culori, ei de ce nu-si vopsesc statuile?

6. Si castelul ala a lui Sisi e asa chicios la anumite faze! Ar trebui daramat, Sisi era nebuna, nu degeaba se spune "ai Sisi la cap", trebuie daramat si facut ceva ca lumea, ceva gen Casa Poporului, artă tată, iar langa ea sa puna si o statuie adevarata, ca la noi, cu un cartof tras in țeapă!

In viata mea nu ma mai duc la Viena, ce oras murdar si imbacsit, abia astept sa ajung la Ploiesti si sa trag pe nari aerul proaspat de langa rafinarie!

Vivat nostra civitas!

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][11 voturi]
ariana32AUTOR REVIEW
[13.07.11 16:46:42]
»

Nu va inteleg de ce sariti asa, cu toti avem dreptul la o parere, eu ador Parisul, voua va place Vienna, care e problema...

Repet poate am avut noi parte de evenimente care au umbrit sederea in Vienna, dar per total pe mine orasul nu m-a impresionat, replicile taioase pe care le dati nu isi au rostul, apropourile de melteneala pe care le faceti nu sunt valabile in cazul meu si nu le vad sensul.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
Dragoș_MD
[13.07.11 17:31:09]
»

E drept că ai dreptul la o opinie, fie ea şi separată, dar şi restul lumii are, şi tocmai punerea faţă în faţă a punctelor divergente poate contura o imagine mai realistă pentru cei ce nu au fost încă acolo.

Că unii mai sar motanu', pardon, calul când combat, e altă poveste... Dar dacă rămân în limitele bunului simţ, trebuie să recunoşti că au şi ei dreptate...

PşiS mie îmi place Viena.

roth
[13.07.11 17:40:35]
»

Ne-am oprit in Vienna in drum spre casa de la Praga.

Vienna vazuta dupa Praga nu m-a impresionat deloc.

Care e prima si care a-2-a ca sa dus GPS-ul meu la asa poveste.

Dragoș_MD
[13.07.11 18:06:56]
»

Ei, acu' şi tu, te legi până şi de lipsa unei virgule... Hai să nu exagerăm!

roth
[13.07.11 20:11:39]
»

Recunosc eu sunt in top greseli de orice fel (nume pocite, gramaticale, etc) insa am senzatia ca sunt o insiruire de rw-uri pt premiu.

I-mi asum cele spuse, semnez si datez.

Camelia/13.07.2011

Flaviu
[13.07.11 21:53:24]
»

@ariana32

Chiar dacă nu sunt de acord cu tabloul vienez prezentat de tine, apreciez sinceritatea şi curajul de a exprima exact ceea ce ai simţit si văzut TU, nu alţii.

Cred că ai avut şi ghinion, glumind puţin, poate ar fi fost mai bine să vizitezi întâi Copşa Mică, nu Praga.

ariana32AUTOR REVIEW
[14.07.11 08:51:52]
»

Mda ma surprinde sa vad ca al meu comentariu a deranjat atata lume.

Este parerea mea asta am simtit atunci acolo asta am scris, de ce as zice altfel daca eu una nu m-am simtit atrasa de acel oras.

Am vizitat Austria si pot spune ca imi place foarte mult, nu mi-a placut Vienna.

Observ ca sunteti foarte amabili cu utilizatori noi, se pare ca am deranjat o mica gasca cu al meu comentariu

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
neimportant
[14.07.11 09:31:09]
»

Subscriu asertiunii ca Viena vazuta dupa Praga e ca agurida ingurgitata dupa cataif, cu strepezeli dentare de neuitat...

La Viena este recomandat a merge doar dupa ce te saturi o viata la Maglavit sau Barca. Nu stiu altii cum sunt, dar eu cand ma gandesc la Viena, nu pot sa nu salivez la un copan de lebada in sange, prinsa cu arcanul direct de pe lacurile castelelor si parcurilor "aranjate" cu mai putin simt estetic de austriecii aistia imperialisti. Gustul de cocleala evocat poate fi combatut cu succes de o friptana servita pe malul lacului Schonbrunn, din specialitatea descrisa mai sus, stropita din belsug cu un vinisor adus la rucsac din patria noastra.

Bonum vinum laetificat cor hominis - Vinul bun inveseleste inima omului - dupa principiul "nu te lasa, ia sticla si bea".

Cu stima,

Z...

Dragoș_MD
[14.07.11 09:36:43]
»

@ariana32, comentarii sunt astea de dedesubt, unde ne spunem cu toţii părerea; ceea ce ai scris tu se cheamă articol, impresii, review, whatever.

Şi nu e vorba că ai deranjat "o gaşcă", pur şi simplu încearcă să-ţi imaginezi cum ai reacţiona tu, dacă aş veni eu de pildă să scriu despre Paris (care am înţeles că e oraşul tău de suflet) că e un oraş jegos, unde în afară de ceva biserici şi o schelă ca de sondă plus vreo câteva muzee, n-ai ce vedea...

Ai veni să mă lauzi, sau ai încerca să îmi spui că tu ai altă părere? Chiar dacă e evident că eu n-o să fiu vreodată de acord...

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
ariana32AUTOR REVIEW
[14.07.11 10:07:33]
»

Dar cine a spus ca Vienna e jegoasa? departe de mine asemenea afirmatie, am spus ca nu mi-a placut si m-au deranjat replicile unele chiar de prost gust, atata tot, daca nu imi place Vienna asta nu inseamna ca imi place Guta cum batea un apropo cineva, sau ca nu am gasit parcare pentru ca am vrut sa parchez jipanu in fata operei... f nostim

Poti spune ce vrei despre Paris, doar nu crezi ca o sa sar sa apar Parisul? nici vorba, mie mi-a placut, am scris impresia pe care mi-a lasat-o acel oras si atat.

Ma uimeste sa vad cata lume se da culta si critica manelismul pe afara si aici in tara pare sa nu deranjeze pe nimeni faptul ca am ajuns o tara care promoveaza pe toate caile posibille tiaganeala, duduita de mai sus crede ca daca ii place Vienna e o pers culta, iar eu ascult Guta doar pentru ca Vienna nu m-a impresionat.

Una e sa-ti spui parerea si una e sa incepi sa faci afirmatii de prost gust.

Dragoș_MD
[14.07.11 10:15:19]
»

@ariana32, cunoscându-mi (?) oarecum pe colegii mai vechi, sunt sigur că fiecare în parte a dorit doar să sublinieze cu un creion foarte gros dezacordul personal faţă de opinia ta. Nu au lipit etichete; interpretarea mesajelor acelea este din păcate prea personală şi total greşită, sunt sigur că niciunul dintre ei nu a vrut să jignească şi chiar mă aştept să revină şi ei aici şi să susţină lucrul acesta.

PS (n-am spus că ai afirmat despre Viena că ar fi jegoasă, mai sus era doar un contraexemplu la situaţia de faţă, fără să fi dorit s-o copiez perfect).

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
Alina Morar CONS. ONORIFIC AFA / AUSTRIA
[14.07.11 10:34:07]
»

Nu te condamn, dar totusi ce-ti pare chicios la Schonbrunn?

Fiecare are dreptul la o parere, dar da-ne exemple. Eu interiorul nu l-am vizitat, dar gradinile acelea... si zoo... mie mi s-au parut ceva de vis.

Si nu ti-a placut acea civilizatie... eu as da totul ca sa ma mut in Austria.

Si eu o tin pe distractie, nu sunt "scrobita", dar in unele locuri...

Ce ati mai vizitat in Austria? Chiar nimic nu ti-a placut?

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
ariana32AUTOR REVIEW
[14.07.11 11:03:33]
»

Alina eu am fost in octombrie in Vienna dupa un concediu de 9 zile petrecut la Praga, in drum spre casa ne-am oprit si in Vienna vreo 3 zile in care am vizitat ce am putut, vremea era oribila foarte frig si o ploaie mocaneasca de iti intra in oase, am avut si ceva neplaceri la cazare, am vrut sa intram la Opera era inchis, am vizitat ce am putut in 3 zile, nu sunt genul sa stau doar prin castele si gradini, iar sincer dupa ce am vazut in Paris si Praga nu m-a impresionat atat de mult Vienna... atat tot, poate si circumstantele in care am vauzt eu Vienna au contribuit la parerea pe care mi-am facut-o, asta e...

Nu am spus ca e urat, am spus doar ca mie nu mi-a placut.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
ileanaxperta*
[14.07.11 11:30:11]
»

“Duduita” de mai sus, care cu siguranta are cel putin 10 ani peste tine (si apropos: m-ai facut sa rad copios de apelativ …m-ai intinerit si sincer iti multumesc…)

Deci, nu am spus decat parerea mea si atat, ca si ceilalti. Daca vei reciti mai atent “interventia” mea, poate vei intelege ca am scris ca iti respect parerea, fara sa ma ating de cultura ta si a nimanui. Asta se vede cu usurinta din exprimarea fiecaruia si eu, una, nu fac “politie culturala”. Dar tu din cele scrise de tine nu prea respecti parerea nimanui dar doresti in schimb, sa fi respectata…Respectul se castiga, nu se cere. Mai mult…no comment.

Si faza cu Guta, am scris-o doar asa, pt. descretirea fruntii, nu sa ating pe nimeni. Acum, daca cineva se simte atins, nu este vina mea. Fiecare cu “sensibilitatile” lui. Tu te dai jignita dar penultimul tau ecou jigneste. Te rog sa respecti si tu colegii de breasla, pt. ca ei te respecta…Doar nu sunt de acord cu ceea ce ai scris aici si atat…

"Duduita" de mai sus nu se da deloc culta, dar se "topeste" dupa Viena... si nu numai... si dupa Paris, etc...

Si inca ceva: mie manelismul imi repugna sub toate aspectele si oriunde m-as afla...

Vacante de vis oriunde si oricand!

georgiana
[14.07.11 12:14:12]
»

Cam tarziu, dar ma alatur si eu colegilor de mai sus care ''au subliniat cu un creion foarte gros dezacordul personal fata de opinia Arianei. 32''!

Nu am reusit sa vizitez Praga pana acum, dar la Viena am fost de multe ori, ultima oara in luna decembrie, la Targul de Craciun. Pot spune ca sunt fericita, pentru ca ''m-a cucerit '' din prima, cand din masina priveam fascinata totul ca un copil!

Locuri de parcare am gasit, chiar daca uneori nu erau foarte aproape de obiectivul cautat, dar mi se parea normal ca o capitala europeana, printre cele mai vizitate, sa fie aglomerata. Iar faptul ca ei sunt ''mai scortosi'', nu m-a deranjat, ci m-a amuzat.

Despre faptul cum isi aranjeaza ei parcurile, de care amintea mai sus de @zapacitu, pot spune ca m-a uimit in decembrie la Palatul Schonbrunn, cum aratau copacii de pe marginea aleii, tunsi la aceleasi dimensiuni, incat daca stateai in capatul aleii si privei in sus, la coroanele lor, vedeai doar o linie dreapta!

Viena e chiar seducatoare, noi cand avem o zi libera dam o fuga pe acolo, in 4 ore am si ajuns,mai ales ca de 2 luni putem urca pe autostrada chiar din Mako(Ungaria). Din orasul nostru chiar sunt multi tineri care au ales sa-si continue studiile superioare la Viena.

Draga Ariana, regret ca ''ti s-a pus ceata pe ochi'' si ca nu ai putut sa-i deschizi larg, atat ochii si inima si sa poti vedea intr-o alta lumina, ceea ce inseamna cu adevarat Viena!

Ca sa iubesti Viena, mai intai trebuie sa-ti doresti cu adevarat sa ajungi acolo! Iar ca sa ajungi, iti trebuie un motiv, ceva important care ti-a trezit interesul dintr-o lectura, un film sau din alt mijloc de informare.

Eu cred ca daca alegeai prima data o excursie in Viena cu un ghid bun, altfel stateau lucrurile! Uneori nu-i deajuns doar sa privesti superficial, sunt sunt mici amanunte care iti trezesc interesul si unele legende care contin printre altele si mici adevaruri istorice, care zic eu ca nu sunt de neglijat.

Ai vizitat in Viena vreo biserica? Iar daca da, nici macar acolo nu ai ramas impresionata?

magdalena
[14.07.11 12:23:04]
»

Noi am facut invers. Am fost intai in Viena si apoi am vazut Praga...

Cand am cutreierat prin Viena, dupa Bucuresti-ul meu de azi si nu cel "de altadata", am simtit o gura de aer proaspat. Parca am stat toata viata intr-un desert si o vedeam pe Fata Morgana in carne si oase... Era cald, dar soarele nu era la fel... Era beton si piatra peste tot, dar caldura nu topea asfaltul...

Am umblat in fiecare zi 12 ore pe jos in sandale. Seara, talpile mele erau albe si ma intrebam de ce? Cand am ajuns acasa, din statia de tramvai si pana in fata blocului, in cei 100 de metri aveam talpile prafuite si negre, cu aceleasi sandale care cutreierasera prin parcurile si palatele vieneze...

Asa este, dupa ce vezi Praga, Viena pare o Praga in miniatura. In Praga insa am simtit praful...

Nu mi-am permis sa intru in restaurantele cu austrieci «intepeniti », dar ma uitam cu coada ochiului la terasa unui restaurant cu asemenea ...specimene, sa le zic pe limba romanului, cand eram pe Muntele Kahlenberg la o inghetata minuscula de 3 euro... Cred ca mi-ar fi placut si mie...

Viena este scumpa, intr-adevar, dar stiam acest lucru din tara. Si salariul vienezilor este diferit de cel al cehilor, pana la urma. Eu am gasit acest lucru o normalitate. E scumpa si pentru mine, care am buzunar de roman.

Fiecare oras il simtitm insa prin prisma asteptarilor noastre. Eu vreau sa vad Parisul, mi se pare romantic si am citit despre el ca e periculos noaptea si ca e murdar si inca ma intreb daca sa nu aman acest vis al meu...

Este foarte posibil ca sa privesti lucrurile mai rele decat sunt daca ai o cazare proasta sau te enerveaza ceva.

Eu am ramas cu un gust amar despre greci si Thassos, mi-am zis ca nu mai calc pe acolo, dar judecand la rece, dupa ceva timp, am tras concluzia ca nu merita sa raman cu impresii proaste despre Thassos doar pentru ca m-am certat cu capitanul de ferybot sau seful de la receptia hotelului in care am stat... Si impresiile de pe site, m-au convins ca merita sa il incerc a doua oara!

Ceea ce te sfatuiesc si pe tine: sa citesti tot ce e scris despre Viena pe site, sa mai mergi o data, la un hotel recomandat si sa mai ne scrii o impresie dupa...

dananecula
[15.07.11 00:24:29]
»

@ariana32

In primul rand iti urez un ,,Bun venit! '' in marea noastra familie AFA, cu intarziere ce-i drept, dar niciodata nu e prea tarziu. Debutul pe site vad ca ti l-ai facut de 2 saptamani, in schimb activitate fructuoasa pe AFA ai avut destul de multa in aceasta perioada.

Desi esti ploiesteanca de-a mea, totusi imi pare tare rau ca trebuie sa-ti marturisesc ca m-a dezamagit acest review al tau.

N-am fost niciodata pana acum in Viena si sincer iti spun, daca primul review citit despre aceasta minunata locatie ar fi fost al tau, zau ca as fi inclinat putintel sa te cred

Precum bine spunea draga noastra colega Georgiana,

Ca sa iubesti Viena, mai intai trebuie sa-ti doresti cu adevarat sa ajungi acolo!

si ii dau perfecta dreptate .

Probabil ca la tine a fost o conjunctura nefavorabila a momentului, poate din cauza prea multor culori vesele cum ar fi gri si negru... ce le-ai intalnit in Viena .... sa fie de vina ...

Dar scuza-ma, draga mea, eu numai din pozele si review-urile colegilor de pe site m-am indragostit de Viena, iar tu, chiar asa de suparata ai fost pe ea de n-ai gasit nimic atractiv acolo?

Oare Budapesta ai reusit s-o vizitezi?

Iti dau un sfat: daca nu-ti plac statuile coclite atunci nu e locul ideal sa-l vizitezi, caci si acest oras il vei gasi poate ca toate cele, nimic deosebit.

Cu siguranta capitala Ungariei nu te va fascina cu nimic.

Scuza-ma daca te-am suparat cu ceva, dar probabil ca Vienna nu te-a impresionat deloc, deoarece doreai probabil sa ajungi cat mai repede spre casa de la Praga, precum afirmi chiar in prima fraza a review-ului tau.

Dragoș_MD
[15.07.11 00:38:16]
»

Hai măi Dana, şi tu te legaşi de aceeaşi virguliţă nesemnificativă care nu e la locul ei? ! ?

dananecula
[15.07.11 00:44:45]
»

Ce sa fac, Dragos... asta e... Sa-i zic un fel de deformatie profesionala ? Sau nici chiar asa ! Ideea e ca am materia proaspat recapitulata, doar ieri s-au afisat rezultatele la liceu si fi-miu mi-a multumit ca l-am ,,tocat'' mereu cu dezmierdari de genul: ,,atentie la asezarea in pagina, atentie la scris, atentie unde pui virgulele''... ca la examen conteaza enorm. Ufff, ce ti-e si cu gramatica asta a limbii romane. Pana s-o virgula poate schimba intelesul radical al unei frazei...

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
santana*
[16.07.11 09:39:43]
»

Ieri am sosit şi eu de la Viena. Era cît pe ce să zic că nu mi-a plăcut aşa tare. Dar am ajuns fraţilor în Bucureşti şi m-am lămurit. N-am înţeles de ce vă certaţi. N-am convenit noi oare că fiecare e liber să-şi mănînce lebăda cum îi place? Nici statuia nu-i mol, la fel cum nici muzeu nu-i acuaparc.

webmaster0
[16.07.11 19:43:41]
»

Copii, gata! Vi s-a mai atras atenţia că săriţi gardul cam des. Sper că nu e nevoie de alte imbolduri.

Orice viitor ecou off-topic (sau excesiv de acid la adresa autoarei) va fi sancţionat.

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
11 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
Alina Morar, ariana32, dananecula, Flaviu, georgiana, ileanaxperta*, magdalena, motaneata, neimportant, roth, santana*
Alte impresii din această RUBRICĂDescoperă Viena:


    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.054894208908081 sec
    ecranul dvs: 1 x 1