ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 30.06.2011
  • *) Email NEFUNCȚIONAL
  • GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
    DIN: bucuresti
    ÎNSCRIS: 30.06.11
    STATUS: CHIBIȚ
    DATE SEJUR
    JUN-2011
    DURATA: 10 nopți
    familie cu copii

    GRAD SATISFACȚIE
    SERVICII:
    NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
    CAZARE [camere etc]:
    NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
    BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
    NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
    PLAJA şi MAREA:
    NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ

    TIMP CITIRE: 3 MIN

    Esec maxim!!!

    TIPĂREȘTE

    Asteptam acest concediu plina de bucurie si speranta ca voi descoperi inca un loc plin de caldura, ospitalitate si voi avea o vacanta reusita impreuna cu familia mea si ceilalti prieteni (3 familii), toti cu copii.

    N-a fost sa fie spun acum.

    Am vrut sa stiti ce va asteapta daca mergeti in acest an la acest hotel.

    Fiind al 6-lea an cind merg in Turcia, am avut foarte multe termene de comparatie.

    Prima impresie cind am intrat in hotel a fost ca intru intr-un buncar.

    Mizeria m-a intimpinat de la intrare. Camapele murdare, geamuri nesterse iar personalul din receptie... trist si neprietenos.

    Stiam ca sunt sensibili la bacsis. Am incercat si varianta asta, insa in zadar.

    Impreuna cu cele 3 familii care am ajuns in 16 iunie, am primit ultimile 3 camere din hotel.

    De la camera pina la receptie mergeam cam 20 min, treceam prin holuri triste si neprietenoase, cu mochete mirosing a gindaci, urcam 2 etraje si iarasi prin holuri.

    Dupa o calatorie lunga, ajungem in camera.

    Normal, dupa o criza de nervi incerc sa rezolv problema sa schimbam camerele. Dupa ce am vorbit cu agentia din tara, ne-au spus ca abia a doua zi e posibil sa schimbam camera.

    m zis ca suntem in vacanta si daca tot stam 10 zile, macar sa luam cei-i mai frumos din aceasta vacanta.

    A doua zi, dupa micul dejun m-am prezentat la receptie pentru schimbarea camerei.

    Mi-a fost prezentata camera care urma sa-mi fie repartizata.

    In tara am platit pentru o camera DOUBLE LARGE SEA SIDE VIEW.

    Ce credeti c-am primit? O camera pentru persoane cu handicap!!! Da ati citit corect.

    Camera nu era la fel de mare ca cealalta, avea o chiuveta micuta, ca sa stai pe wc urcai pe un postament, aveai bara de care sa te tii, nu aveam cada ci doar o piatra de marmura pe care sa te asezi sa-ti faci dus.

    Am trecut peste acest aspect deoarece era mai aproape de restaurant, de plaja si nu stateam in camera decit cind dormeam.

    Managerul de la receptoie nici o secunda nu mi-a spus ca voi primi diferenta de pret pentru categoria la care am fost cazata.

    In camera era doar gresie si o bucatica de parchet.

    Curatenia... foarte sumara. Schimbau prosoapele, netezeau paturile, insa niciodata nu au spalat pe jos in conditiile in care era gresie!!!

    Despre restaurantul principal... au fost 2 seri in care nu am avut ce sa-mi pun in farfurie si am mincat fructe.

    Mincarea era foarte multa gatita, cu multe condimente si sosuri. Gratarele... erau mai tot timpul goale.

    Restaurantele a la carte, o japca totala. Plateai o multime de bani pentru rezervari si acolo nu gaseai nimic din ce te asteptai.

    Plaja... murdara, plina de mucuri de tigari, mizerabila si neingrijita. Rar venea cineva sa stringa paharele de pe plaja.

    Barurile de la piscina se inchideau la ora 18.00 cind lumea era inca la plaja.

    Bauturile erau foarte putine, locale si citeodata nici acelea.

    Toaletele de la baruri erau un dezastr.Atita mizerie de mult n-am mai vazut nici la Gara de Nord.

    Personalul... foarte neprietenos, putin si muncit pina la epuizare. Oriunde mergeai iti dadeau niste foi pe care sa-ti scrii impresiile.

    Am vrut sa vedem ce se intimpla daca le scriem :).

    Surpriza!!! a doua zi (a 8 din concediu meu) am fost convocati la o discutie cu managementul hotelului, de la toate departamentele.

    Erau mirati de ce nu ne place, de ce sunt asa de suparat si nemultumita.

    Cind lea-m spus ca serviciile la acest hotel sunt de 3* erau si mai socati.

    Nici o secunda nu si-au recunoscut greselile, nu si-au asumat lipsurile. Pentru mine e clar un management foarte deficitar.

    Daca mai aveti timp, schimbati urgent biletele. Cred ca la Jupiter la un hotel de 3* e muuult mai bine.


    [fb]
    ---
    Trimis de dana aneculoaei* in 30.06.11 16:56:54
    Validat / Publicat: 30.06.11 18:03:06
    INFO ADIȚIONALE
    • Nu a fost singura vizită/vacanţă în TURCIA. A mai fost în/la: concord, limak lara de luxe, cornelia diamond, amara dolce vita (de 2 ori)
    NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

    VIZUALIZĂRI: 3613 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
    SESIZEAZĂ
    conținut, limbaj

    4 ecouri scrise, până acum, la acest articol

    NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (dana aneculoaei*); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
    Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
    EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
    Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
    Puteți VOTA acest articol:
    PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS -2 PMA (din 2 voturi)
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com — la un preț mediu (media pe întreg anul) de 375.00 EUR pe cameră

  • ECOURI la acest review

    4 ecouri scrise, până acum

    Admin
    [30.06.11 17:11:18]
    »

    @dana aneculoaei: spune-mi te rog daca exista vreo legatura intre tine si autoarea acestui review: click aici

    Admin
    [30.06.11 18:01:39]
    »

    Cele doua reviews-uri (cel de fata si cel referit in ecoul precedent) au fost scrise de pe acelasi calculator.

    Pana la lamurirea situatiei, articolul de fata este publicat fara note.

    Ma intriga ca autoarea nu a gasit de cuvinta sa raspunda intrebarii adresate, desi a fost aproape tot timpul online (si tot timpul in paginile dedicate acestui hotel).

    izabellac
    [01.07.11 08:56:58]
    »

    Vai Admin, sint putin speriata de aceste review-uri aparute la Lykia, stiti ca urmeaza sa merg la sf. de august, am luat bilete de la voi.

    Am observat si eu ca au aparut 2 review-uri unul dupa altul cu titlu asemanator, eu mi-am zis ca or fi fost oamenii impreuna si au fost toti nemultumiti, dar daca sint scrise de pe acelasi computer...

    Am asteptat cu sufletul la gura review de anul asta la Lykia, nu ma asteptam la asa nota dezastruoasa, mai ales dupa notele f. bune de anul trecut.

    In plus pe tripadv. au aparut deja multe review-uri la Lykia si par foarte bune; sper sa nu fie deloc rau.

    Voi ce ziceti? E posibil sa se fi stricat de anul trecut serviciile asa mult incit sa fie cazul sa schimbi cu altceva?

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][0 vot]
    Admin
    [01.07.11 09:02:21]
    »

    @izabellac: ca si parere strict personala, eu unul as astepta sa apara si alte pareri, banui ca a fost o situatie particulara in cazul acestui utilizator si ca o alta familie, cu alte asteptari, preferinte si in general cu o alta atitudine vizavi de vacanta ar fi perceput cu *totul altfel* acest hotel.

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    1 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    izabellac
    Alte impresii din această RUBRICĂLykia World Antalya Links & Golf Resort [Denizkent]:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.029530048370361 sec
    ecranul dvs: 1 x 1