ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 30.04.2011
--- M ---
GR. VÂRSTĂ: 50-60 ani
DIN: Târgu Mureș
ÎNSCRIS: 28.03.10
STATUS: AUGUSTUS
DATE SEJUR
APR-2011
DURATA: 3 nopți
prieteni
7 ADULȚI

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
CAZARE [camere etc]:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ
PLAJA şi MAREA:
NU SUNT ÎN MĂSURĂ SĂ MĂ PRONUNȚ

TIMP CITIRE: 12 MIN

Mie mi-a placut la Helios-Hilton (II)

TIPĂREȘTE

Iata ce mi-a mai placut mie la hotelul Helios. In camera de baie te asteaptau trei flacoane, cu o crema de piele (hidratanta), cu un balsam de baie si cu un sampon plus 6 casti de plastic pentru par iar in frigider gaseai o sticla cu apa minerala DEVIN, care se schimba in momentul in care se golea. Menajera, o femeie in varsta, cunostea engleza la perfectie, batea mereu la use inainte de a intra iar cand nu doreai sa ti se faca curatenie sau te odihneai, auzeai un “sorry”, politicos, aveai de fapt si un cartonas mov agatat de clanta cu “please clean un the room” pe care puteai sa-l folosesti, prosoapele ti se schimbau zilnic, n-am avut probleme cand am lasat vreo doua zile kilogramele de scoici pline de nisip pe mobila frumos lacuita, nici cand am scos fotoliul pe balcon sa facem plaje, nici cand ne aduceam cafeaua sau ciocolata calda sau fructele de la masa in camera. In ultima zi i-am oferit menajerei, cu bucurie, cativa Leva, s-a bucurat si ea, fapt ce m-a indemnat sa cred ca salariile lor sunt mici. La restaurant, intr-adevar, era uneori multa lume, dar din prima zi, stiam ca pe la 8,30, pe la 12,30 si la 16,30, cand incep mesele principale, e mai putina lume iar daca totusi picai in plina aglomeratie, nu te impeidica nimeni sa deschizi o use si sa iesi pe terasa cu tava de mancare, unde era imposibil sa nu gasesti locuri libere. Personalul de la restaurant era mereu zambitor, tinerii debarasau masa imediat ce goleai o farfurie, o tanara statea la intrare si te ajuta sa te asezi la masa sau iti gasea cate un loc liber.

Am avut si un grup de nemti sositi cu un program social “over 60”, unul dintre ei era dezorientat in timp si spatiu, mereu cand ajungea la restaurant, acea fata de la intrare, il conducea pana la o masa oarecare, indiferent daca acolo erau nemti sau romani. Doua nemtoaice in varsta, paralizate, in carucior cu rotile, nu puteau nici macar sa ajunga la cuvele cu mancare dar personalul bulgar se ocupa de ele, le insotea si le umplea farfuriile, dupa dorinta. Cand le cadea ceva pe jos sau nu se descurcau cu mancarea, mai sareau si romanii nostri sa le ajute, asadar exista si multi turistii romani care cunosc codul international al bunelor maniere. Farfuriile si tacamurile stateau mereu pe niste tavi, langa servetele, iar cuvele pline cu mancare, erau impartite in trei categorii …salate-carnate-garnituri…erau aproape mereu pline…cateva bucatarese nu avea rolul decat de a sesiza momentul in care o cuva se golea si basculau in ele fara incetare alte portii de mancare. Pe alte doua mese erau dulciuri si fructe (fructele de kiwi mi s-au parut mult mai dulci decat cele de la noi). Un automat de cafea, ciocolata calda si ceai te servea cu vroo 10 feluri de sortimente. Intr-altul era apa de izvor si bauturi racoritoare. Zaharul si pliculetele de ceai le gaseai langa automat dar si pe masa ta. Langa automatul de cafea si ceai era un bar, foarte solicitat, la care puteai comanda bere Kamenita in cantitati nelimitate (foarte buna), la pahar sau la halba, bauturi alcoolice tari sau bauturi racoritoare. Langa masa noastra era un domn, care dupa vreo 5 “negrese” a consumat cam tot atatea baclavale si mai vroia negrese. In ultima baclava i-a ramas infipta o plomba importanta, asa ca omul a spus “valeu! ” si s-a oprit din mestecat. Astfel am ajuns si eu sa mai prind vreo 4-5 “negrese”, prajiturile mele preferate, care erau insa in cantitate limitata. La restaurant n-am vazut vreun bulgar iritat, nervos, guraliv sau obosit chiar daca era aglomeratie, chiar daca se mai spargea cate o farfurie sau vreun pahar, chiar daca ramanea pe masa mancare, bautura si mai ales "painea noastra cea de toate zilele". Instructajul personalului din hotel vis-à-vis de orice gen de turist, s-a dovedit a fi excelent! La masa festiva, la intrare, imbracati in frumoase costume populare nationale, ne asteptau un tanar si o tanara cu oua rosii si urari de sarbatoare, si care, zambitori, ne indemnau sa luam nu unul ci doua sau mai multe oua. La restaurant, in doua seri din trei, am avut muzica. A fost si cozonac si peste (macrou) gatit in 5 feluri si carne de miel in acea zi de sarbatoare, dar aceasta s-a terminat repede.

Am vazut si cateva grupuri de tineri animatori, care incercau sa mentina buna dispozitie, mai ales in randul tinerilor si mai ales in "seara de adio", cand sa- servit vin rosu si s-a organizat un concurs de muzica din filme si apoi, dans.

In acest an la Helios, au fost multi copii, am numarat la un moment dat in piscina hotelului 32 de copii si doat 29 de adulti.

Copiii sareau de zor in apa dar un supraveghetor se ducea de cate ori trebuia si le spunea cu blandete… “no jump”. Piscina era luminata natural si “de sus” si “pe lateral”.

Dupa karaoke, urc la etaj cu trei copii, tre frati, Max, Ramo si Elisa, toti din Bucuresti. Liftul face halta la fiecare etaj, caci sunt prin hotel copii nazdravani ce apasa pe toate butoanele posibile si-apoi, o tulesc. Elisa, “aia mica”, are cam 4 anisori, are doi zulufi blonzi pe frunte, dar la o oprire mai brusca a liftului, scapa putin suc de portocale din paharul de plastic “mai mare ca ea. ”. Mai, Elisa, ii zice Ramo, e-a treia oara azi, cand ma stropesti cu suc pe picioare! ". Dar Elisa are personalitate. “Ei, lasa, lasa Ramo, ca tu ai si-asa, mereu, picioarele ude”. Max, fratele cel mare, sare in ajutorul surorii mai mici “Da, da, Ramo, am simtit si eu ca-ti transpira picioarele noaptea”... Nu m-am putut abtine si-am izbucnit in ras, si-am tinut-o tot asa, pana la etajul meu.

De “Inviere”, a fost o “maree crescatoare” de oameni, majoritatea romani, la bisericuta ortodoxa din statiune, asa am putut observa cat de multi connationali au venit in acest an la "Nisipuri".

Si la televizor puteai urmari in camera o slujba de Pasti, “live”, la TVR Cluj dar si la TVR international. Cred ca toti romanii s-au simtit bine, ascultand o slujba romanesca in Bulgaria, transmisa din tara, direct in camera lor de hotel.

Fata de anul trecut, cand eram la 4 stele, la hotelul Lebed din statiunea Constantin si Elena, cand a fost un adevarat “regal culinar regesc”, anul acesta s-a simtit criza economica si mai ales cresterea preturilor la alimente dar nimeni n-a rams flamand la restaurantul Helios. Daca as fi platit intreaga consumatie de la Helios, pentru 3 zile, (3 mese pe zi), la Paris, Frankfurt, Roma sau Londra, treceam usor de 400 de euro!! Bani cu care eu imi asigur trei ani la rand, sarbatorile de Pasti la bulgari, mai ales la Albena, Balcic, Constantin si Elena sau Nisipurile de Aur, statiuni mai apropiate de tara noastra si care au inceput sa fie vizitate, an de an, de tot mai multi romani din jumatatea de sud a tarii dar nu numai.

La piscina hotelululi mergeam in orele de dupa masa de dimineata, sau, pe la 13,30-14, cand stiam ca exista sezlonguri libere. Mi-a placut scarita subacvala prin care intrai in piscina si in bazinul de jacuzzi. La piscina m-a amuzat un eveniment iesit din comun…la un moment dat a aparut un domn corpolent, cred ca era american, care eram sigur ca n-o sa faca sauna pentru ca n-avea cum sa intre pe usa ei. Chiar si la ascensor, el trebuia sa urce singur, nu pentru ca liftul nu pornea (capacitatea era de 600 kg) ci pentru ca greu se mai strecura altcineva pe langa el. La piscina am crezut ca acest om va detine recordul de obezitate al hotelului. Asa a si fost, pana cand n-a aparut si consoarta lui la piscina. Atunci mi-am dat seama ca, pe langa ea, omul nostru era ca Stan pe langa Bran (a). Imi imploram toate cunostiintele mele celeste ca cei doi sa nu intre in mica piscina, in acelasi timp, caci in acel moment toate cele 50 de sezlonguri aveau sa devina niste barcute plutitoare din plastic. Rog administratiile hotelurilor cu piscine mici, sa aiba in vedere acest lucru si sa ia masuri, macar sa doteze sezlonguruile cu vasle!

La intrarea in piscina, primeam un prosop mare, pe care era bine sa-l pui pe sezlong, sub tine si la sauna sa te-asezi pe el. Microbilor si ciupercilor mai ales, le place la nebunie umezeala si caldura, ca si noua, oamenilor, si adeseori se cuibaresc printre fibrele de lemn de brad ale saunelor. In sauna, doi bucuresteni comentau…”Am fost la sauna langa Casa Scanteii si m-am imbolnavit, zice unul dintre ei, am umblat pe la dermatolog si eu si fiica-mea, o luna intreaga…la “Ilie Nastase”, e mai scump, dar e curat... dar, de-acum, gata! …voi merge in fiecare an la hotel Termal la Felix, e mai departe, dar merita…macar nu mai dau bani la doctor”

La hotelul Helios, ca si-n orice alt domeniu, “cat platesti, atata si primesti inapoi”, sunt sigur ca vara cand camera aceluiasi hotel plin de nemti va costa 100 de euro pe zi si nu 40 de euro, ca acum in aprilie, serviciile vor fi altele... si asta e valabil pentru orice alt hotel bulgaresc sau de alta natie de 3 sau 4 stele, unde, la 25-30 de euro pe zi, n-ai la ce sa te-astepti mai mult. despre aceasta diferenta dintre extrasezon si sezon, fotografiile, mai ales cele din a doua jumatate a setului postat, sunt graitoare, unele le-am copiat de pe un clip publicitar de 10 minute al televizoarelor hotelului, care ruleaza non-stop prin camere, in holuri, langa bar sau la receptie... E imposibil, ca vazand aceleasi magini de 10 ori, sa nu-ti se imprime ceva definitiv pe retina, ceea ce si urmaresc managerii hotelului…dar acestea nu ne sunt adresate noua, turistilor de “3-4 zile din luna aprilie” cand inca e rece, e extrasezon…imaginile contin oferta hotelului Helios, pentru sezonul de vara si pentru cei cu buzunare mai pline... adica o zi la “Beauty Centerul” din hotel, diverse spectacole artistice, un “safari”, un “action day” pigmentat cu o partida de “paint-ball”, plimbari prin natura sau un tur al statiunii in trenulet, karting, o partida de golf, o vizita la “Rock Forest” (padurea de piatra), o degustare de vinuri, o vizita la o “ferma de scoici”, o degustare de bauturi exotice, o plimbare cu salupa pe mare, sau un un zbor cu parapanta deasupra marii, o plimbare intr-un vaporas pe “Kamohia river”, o vizita la Capul Kaliakra, si altele. Dar toate acestea costa. Am senzatia ca bulgarii isi deschid hotelurile cu o luna inaintea celor de pe litoralul nostru, pentru a ne face o favorare sau pentru a-si antrena si testa personalul, nu cred ca profitul adus de romani e prea mare. Aceste sejururi de Pasti par a fi niste “cadouri” care ni se fac noua, romanilor de catre bulgari. Poate pentru ca nu am mai cerut niciodata retorcedarea minunatului castel al reginei Maria din Balcic. La receptia hotelului am primit gratis un pliant cu o harta a “Nisipurilor”, si infatisarea catorva hoteluri din statiune iar la “Beauty Spa, am primit altele”, scrise in engleza si in limba romana.

Anul trecut, tot in extrasezon, am facut cunostiinta cu hoteluri, e drept, de 2 sau de 3 stele, din Italia, Franta (Paris si Poitiers) si Ungaria, am platit intre 45-55 euro pe zi, am rabdat de frig in camera, am avut un mic dejun inclus cvasi-saracacios (nicidecum ceea ce ne dau bulgarii mereu zambitori chiar si cand le spargem farfuriile sau lasam cafeaua din automat sa curga pe jos!), iar cand ii rugam pe receptionerii occidentali sa dea niste caldura in camera, imi raspundeau... "pai e doar luna octombrie dom'le, noi dam caldura de-abia din noiembrie"... de aceea eu n-o sa mai calc prea curand in minunatul si civilizatul Occident in extrasezon... in aceasta perioada, am devenit si voi ramane balcano-fil... Am citit multe review-uri critice la adresa serviciilor din hotelurile bulgaresti…treaba cu capra vecinului a inceput sa functioneze si de sarbatori, cand tot omu’ se bucura si trebuie sa mai si ierte, noi nu vedem ca a noastra capra bolnava, e la reanimare, in coma profunda…pai, ce-am dori noi sa primim la 25-40 de euro pe zi? …e posibil ca nemultumitului sa i se ia darul, s-ar putea ca managerii nemti si americani si scandinavi ai acestor hoteluri din Bulgaria sa citeasca si ei “review”-uri de pe AFA si sa spuna... "Ei, fratilor, gata! nu mai muncim noi in pierdere pentru niste romani nemultumiti, la anu', in aprilie, tinem hotelurile inchise, asa cum le tin si ei pe litoralul lor, incepem sezonul la 1 Mai, ia sa-si petreaca romanii sarbatorile pascale in alta parte, ca noi ne-am saturat de atatea critici... "

Si-atunci, si visul de veacuri al bucurestenilor de-a avea niste sarbatori de Paste civilizate si ieftine, la doar 4-5 ore distanta de ei, se vor narui ca niste castele de nisip... de aur. Nu mai trebuie sa amintesc ca in tara, nu exista un oras care sa aiba si “munte si mare”, adica si schi si balaceala "la un loc", cu exceptia, poate, a Brasovului, care si-a construit un frumos “Paradis Acvatic”.

Bucurestiul, incearca sa-si traga marea si muntele cat mai aproape. Dar deocamdata el n-au reusit decat sa-si apropie marea, printr-o autostrada, cu toate ca o linie de tren rapid, care circula cu 250 de km la ora, le-ar fi adus bucurestenilor Marea Neagra, “la scara”... Muntele? E departe!... la Sinaia ajungi vinerea la pranz in 5 ore si duminica, faci drumul de intoarcere, uneori in 6 ore. Primele cai ferate romane au fost construite pe la inceputul secolului cu capital romano-german, dupa ce regele Ferdinand a trimis niste “telefoane si cablograme de tip Bell-Marconi” in tara lui de bastina. Am impresia ca regele ajungea, in urma cu aproape un secol, la Peles, in automobilul sau regal dar greoi, mai repede decat ajungem noi astazi din Bucuresti la Sinaia, chiar si calare pe-un BMW sau Ferrari nervos ce scoate foc pe narile de la esapament. O lectica romana trasa de doi “cai putere”, circula, in urma cu doua milenii, din orasul lui Bucur pana la aceeasi Sinaie, cam cu aceeasi medie orara, de 40 de kilometri la ora, precum circula in zilele noastre o limuzna de 200 de cai putere, “bara la bara”, in week-end... Si cand te gandesti ca bogatia si ministerele tarii se afla si azi, ca si-n urma cu un secol, in acelasi oras, incapabil de a-si crea niste oaze de sanatate in jurul lui, sau macar de a si le apropia pe cele exsitente. Pana si pentru o baie calda, in extrasezon, bucuresteanul reumatic e nevoit sa bata cale lunga, pana la Olanesti, Felix sau Mangalia. Cam tot atata cat e si pana la baile termale de la resortul “Varna-Lebed-Rubin-Dolphin” din statiunea Constantin si Elena. Diferenta o fac insa serviciile care sunt, bine-nteles, in favoarea bulgarilor...

Eu va recomand sa priviti cu atentie secventele explicitate in engleza ale acelui filmulet publicitar de 10 minute care ruleaza fara incetare in fiecare ungher al hotelului Helios cu oferta lui turistica, foarte diversificata.

Urmaream la TV o emisiune despre agroturismul maramuresean, care in acest an a scazut cu 15-20% fata de anul trecut. Reporterul o intreba pe o patroana de pensiune frumos imbracata in straie specifice. “Ce oferiti turistilor? ” “Pai avem mancare multa, prosapata din gospodaria proprie”... “OK, dar ceva in plus, o iesire cu trasura, cu caii, un pescuit la un un helesteu, o plimbare in natura, pe la Sapanta, la Barsana, pe valea Izei sau pe la Cascada Cailor? ”... “Le mai dam si slanina si carnati, putem taia chiar si un curcan sau un purcel daca e nevoie, a adaugat patroana”... “Bine, bine, am inteles, dar in afara de mancare le mai dati ceva? ” ”Cum sa nu? Sa stiti ca avem si dulceata de casa si tuica din butoi de dud si niste vinuri excelente”

Dorgo


[fb]
---
Trimis de dorgo in 30.04.11 12:04:44
Validat / Publicat: 30.04.11 14:05:33
INFO ADIȚIONALE
  • Nu a fost singura vizită/vacanţă în BULGARIA. A mai fost în/la: Albena, Balcic, Sofia, Constantin si Elena
NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

VIZUALIZĂRI: 3606 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

13 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (dorgo); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P29 O plimbare prin gradinile Balcic-ului
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA simbolic articolul - VĂ PLACE? [doar simbolic; articolul NU are PMA std]
PUNCTAJ CRT: 0 PMA (std) PLUS 2015 PMA (din 15 voturi)
NOTĂ: Acest articol nu beneficiază de punctajul standard acordat automat.
NOTĂ: Mulțumită numărului de voturi primit, articolului i-a fost alocat automat un SUPERBONUS în valoare de 2000 PMA.
  • AŢI PUTEA rezerva o cameră aici, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    13 ecouri scrise, până acum

    webmaster10
    [30.04.11 13:58:44]
    »

    @dorgo, stii foarte bine ca nu sunt acceptate doua review-uri cu note de la acelasi hotel din aceeasi perioada. Voi retrage notele deoarece ele au mai fost date si vom muta impresiile alaturi de primul rw adica aici.

    De asemenea consider ca n-ar fi drept ca doua rw. despre acelasi hotel sa participe la concurs in tandem, de aceea voi retrage si pma atribuite acestui rw.

    dorgoAUTOR REVIEW
    [30.04.11 14:16:08]
    »

    Mersi @web 10... cunosc regulamentul si de aceea am postat o paranteza sub titlu, care, daca s-ar, putea ar trebui eliminata acum... multumesc!

    webmaster10
    [30.04.11 14:45:25]
    »

    Done.

    dorgoAUTOR REVIEW
    [30.04.11 14:51:23]
    »

    @Web 10... nu de asta e vorba... e de fapt un singur review pe care l-am intrerupt in prima seara din lipsa de timp si pt ca mi-era somn... si datorita numarului prea mare de fotografii... daca as fi scris intreg review-ul "dintr-o data", ar fi trebuit sa scriu si sa postez intreaga noapte...

    dorgoAUTOR REVIEW
    [30.04.11 17:15:01]
    »

    @all... inca trei lucruri...

    1. -dimineata la "Nisipuri" era rece, de-abia erau 4-6 grade Celsius in aer, chiar daca era soare, mai batea si un vanticel, pe plaje nu puteai sa te asezi in nici un fel decat sa te plimbi sau sa alergi, dar in hotel, adica in camere, holuri, sala de mese sau coridoare, era cald, la nevoie exista si un sistem de climatizare dar n-a fost nevoie... la piscina era cald, apa avea 28 de grade Celsius, dupa ce ieseai de la sauna, era tocmai buna... spre pranz, din cauza soarelui se incalzea totul si puteai sa faci plaje pe balcon sau pe terasa iar la piscina trebuia sa deschizi o use spre terasa ca sa se mai tempereze caldura... in statiune, cel mai cald era insa printre baracile din bazar, unde nu batea vantul deloc.

    2. - la capitolul infrastructura rutiera de litoral, noi, romanii, stam mai bine ca bulgarii, care, in partea de nord a tarii, au o sosea ingusta si uneori peticita, . Soseaua noastra de la Mangalia la Constanta, (sosea de 5 stele), de acces la multe statiuni de litotral, Vama Veche, 2 Mai, Saturn, Venus, Jupiter, Neptun, Olimp, Cap Aurora, Eforie, Costinesti si Mamaia e mult mai lata si mai buna, cred ca si la locuri de parcare stam mai bine. Se naste, logic, intrebarea... oare atunci de ce, in sezon, litoralul bulgar e plin de masini straine si-al nostru nu? Le plac strainilor soselele inguste si peticite?

    3. - acea romanca simpatica ce vindea, impreuna cu doi baieti, "sari"+"un CD de folosire" in bazar, despre care a pomenit @ionescunic in 2010, inca mai era pe-acolo, fetele din grupul nostru au cumparat 2 sau 3 "sari", care e-un fel de voal multicolor care se poate purta sub forma de fusta, rochie, naframa... si inca alte 12 feluri...

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [1][1 vot]
    Flaviu
    [01.05.11 13:57:23]
    »

    În urmă cu vreo 5-6 luni, începând eu să caut posibile destinaţii pentru sejurul meu din vara ce urma să vină, am dat la un moment dat şi peste acest hotel DoubleTree by Hilton din Nisipurile de Aur.

    Acu' poate unii dintre voi îşi aduc aminte că eu n-am căzut în extaz în urma concediului petrecut de "moi" anul trecut în Bulgaria. Condiţiile de cazare şi masă oferite de hotelul Iberostar Sunny Beach au fost foarte bune dar... În fine, mi-am zis să nu fiu cârcotaş tot timpul, să las deoparte trufia şi oricine sau orice merită o a doua şansă. Inclusiv planeta Bulgaria.

    Preţul afişat pentru o cameră single, 7 nopţi cazare cu All Incl. în perioada 23.06-30.06.2011 era foarte bun, chiar prea bun. În cele din urmă nu am dat curs acelei oferte dar am aşteptat cu nerăbdare primele impresii ale colegilor care urmau să meargă acolo.

    Acum, după ce le-am citit, trebuie să recunosc faptul că sunt cam nedumerit, m-aţi cam băgat în ceaţă.

    Nu prea am înţeles eu exact cum e cu struţo-cămila asta numită Helios Spa-DoubleTree by Hilton. Pare-se că serviciile sunt "la comun" doar condiţiile din cameră şi baie diferă. Interesant dar nu prea e OK.

    Depinde şi de aşteptările şi pretenţiile fiecăruia, probabil că acum, de Paşte, au cam dat-o în bară dar pentru cei de la DoubleTree cred că a fost doar o repetiţie generală cu "public" pentru sezonul estival care se apropie cu paşi repezi. Se pare că nu şi-au pus la punct toate lucrurile, adică serviciile, dar ca în multe alte cazuri, e posibil ca la vară să fie "altceva". Nu doar pentru turiştii nemţi ci pentru toată lumea.

    Că tot adusesem vorba de struţo-cămile, să ştiţi că şi pe Loganul meu scrie că este "powered by Renault" dar... aşa şi cu Dablătriul ăsta "bai Hilton", cred.

    @Dorgo

    Dragă coleg, aş dori să-ţi pot oferi liniştea sufletească necesară şi să te asigur că pe milostivul manager american, neamţ, scandinav, bulgar, îl vei găsi şi la anul tot acolo, împărţind cu oaspeţii săi români "darul" acesta al deschiderii hotelurilor sale. Eu cred că aceşti manageri au prevăzut din timp toate pierderile generate de acordarea acestor daruri de Paşte.

    Nu ştiu de ce dar aş putea jura că în tariful acela de 40 de euro/cap de turist pascal, calculat de cap de manager american, neamţ, scandinav, bulgar intră şi mâncarea irosită şi cafeaua vărsată de unii. Crezi că-l interesează pe managerul respectiv unde au ajuns cele 364 bucăţi şniţele vieneze sau cei 45 litri de cafea care au fost puse la dispoziţia oaspeţilor pentru această perioadă? Ba aş băga mâna în foc că în tariful ăsta intră şi cota parte din una bucată sejur pentru mama-mare a lu' manageru' american, scandinav, bulgar.

    Cred că e mai bine să mă opresc aici şi să nu mai spun cum a fost calculat tariful de vară, acela de 100 de euro/cap de turist estival.

    Din punct de vedere strict financiar, comportamentul unor conaţionali este oricum "decontat" prin tariful practicat. Se vorbeşte enorm despre foamea unora dintre ai nostri, despre comportamentul turistului român peste hotare. Ce ne facem însă cu celelalte defecte ale noastre, defecte poate mai puţin vizibile afară dar pe care le plătim noi cu vârf şi îndesat în viaţa de zi cu zi. Mă întreb eu acum, oare care afectează mai mult imaginea noastră în lume?

    Nota autorului

    Acest ecou e un pamflet... cred. Vă rog să nu-l băgaţi în seamă. Cred că opţiunile pentru evaluarea acestui ecou nu ar trebui să fie cele existente acum adică Bun-Foarte bun.

    Mai potrivite în acest caz ar fi:

    a) Eşti total pe dinafară

    b) Sună-ţi un prieten

    c) Sună-ţi medicul de familie

    d) Vezi că-ţi sună

    e) Eşti beat

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [1][2 voturi]
    dorgoAUTOR REVIEW
    [01.05.11 19:37:36]
    »

    @Flaviu... sunt sigur ca un manager din reteaua de 200 de hoteluri europene Hilton (si nu mai stiu cate mondiale), n-o sa citeasca el criticile de pe AFA sau daca ajung la urechea lui, nu-i pasa, din moment ce in fiecare an, romanii sunt cei ce doresc serviciile hotelului, nu neaparat hotelul e mort dupa turisti romani... cred ca un beneficiu tot au ei, caci astfel functioneaza economia de piata, sau, precum in alte lanturi comerciale, pierderile unei unitati sunt acoperite de supercastigurile altora... presupun ca daca managerul american n-a castigat de la romani, a castigat prin "exploatarea" bulgarilor, asa ca, acea excursie in "Bora-Bora", a intregii sale familii, poate fi o realitate... dar nici pe bulgari nu-i plang... nu vezi ca-n fiecare an se ratacesc definitiv cateva masini de 50.000 de euro pe-acolo?

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [1][0 vot]
    anetalambru
    [01.05.11 20:58:14]
    »

    tu sigur nu ai stat la acest hotel. hotelul nu are nici in visele lui 5* iar hilton (chiar si doubele tree) cu asa servicii nu va avea nici in 50 ani. mincarea este chiar sub orice critica si la servicii sunt total dezorganizati. asta este abia inceputul impresiilor negatii sunt sigura ca vor fii in curind sute pt ca mineni nu a plecat multumit de acolo. o sa revin cu impresiile mele insotite de poze

    o seara buna si

    ps: hai sa fim obiectivi nu sa facem reclama ieftina hotelului

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [1][0 vot]
    dorgoAUTOR REVIEW
    [01.05.11 21:37:54]
    »

    @anetalambru... trebuie sa specifici cui te adresezi, daca nu, ceea ce-ai spus, poate fi considerat un monolog, asta inseamna ca vorbesti cu tine inseti sau reciti o poezie...

    Eu cred ca se face mult zgomot pentru nimic, e-o furtuna intr-un pahar cu apa, ecourile se vor opri foarte curand, sarbatorile de Pasti au trecut, zilele de vara au aparut, lumea iese din casa in fiecare week-end si va scrie despre destinatii mult mai pitoresti, exotice chiar... mai e un pic si incep marile vacante!

    Orice hotel "full" (precum Helios), n-are niciodata nevoie de reclama sau daca si-o face, o face bine, isi atrage clientii prin fotografii grozave si promisiuni mincinoase, ii aduce aciolo, macar odata in viata... sunt aproape 7 miliarde de oameni in lume care pot fi pacaliti... dupa aceea, inchide pravalia...

    Intr-adevar, nu stiu cum de-a primit 5 stele, cand e cunoscut faptul ca la 5 stele trebuie sa ai 70 sau 80%locuri de parcare in raport cu numarul camerelor.

    Iar Helios n-are decat 30-40% acoperire.

    Si totusi... oare cum de reuseste Helios sa fie "full", fara locuri de parcare, cu management prost si mancarea sub orice critica?

    Raspunsul pare a fi unul singur... clientii (adica noi) sunt usor de fraierit...

    Astept cu nerabdare review-ul tau promis si negativ...

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [1][0 vot]
    isabelaisa
    [02.05.11 12:38:46]
    »

    Felicitari pentru review si pentru atitudinea optimista si echilibrata. chiar daca a fost lung reviewul a fost interesant si chiar m am amuzat.

    anetalambru
    [04.05.11 20:18:29]
    »

    Cred ca am postat aiurea impresia. in citeva cuvinte lucrurile ar fii asa:

    Am fost de 1 mai la doubeletree cu familia si am fost extrem de nemultumita:

    -hotelul si camera sa zicem ca este ca de 4*. pentru 5* ar mai trebui multe (o serie de consumabile pe la baie (nu numai sampon, sapun si casti de baie); gaurile reparate din pereti de gresie si chituite sa fie curatate de chitul care era in surplus si nu cu chitul intins pe toata faianta din jurul gaurii chituite; pervazul pe interioul geamului si geamurile sterse de praful de 2 degete (dar asta e greu daca te gandesti ca pe toata fatada hotelului este un imens santier cu muncitori si escavatoare

    - nu stiu cui ii convine sa platesca 5 eur/ zi/pers pentru vederea la mare si in afara faptului ca marea se vede printre niste pomi si asa doar un pic pe deasupra hotelurilor care sunt intre hotel si plaja si cel mai tare sa te trezesti zilnic in zgomot de santier cu muncitori escavatoare etc. si nici pe balcon nu poti iesii ca te umpli de praf si e zgomot mare de e santier afara se construieste noul hilton.

    - si cel mai dureros la acest hotel sunt serviciile care sunt pe departe cele mai proaste din statiune (merg ff des in bulgaria asa ca am stat cam in 30-40 % din hotelurile din nisipuri). la servicii este jale mare mare... dar sa fiu explicita

    * este o aventura sa obtii ulei si otet pt salata (lamie taiata feliute subtiri de tot am vazut doar la o singura data si alea in cantitate extrem extrem extrem de limitata)

    * ospatarii mai lenesi cei mai lenesi

    * hai sa analizam un pic meniul obisnuit:

    - 8 tavi pentru zona de alimente calde unde tronau 5 garnituri - ceapa prajita, orez simplu, orez cu castraveti, paste fainoase fundite cu urme de mazare si o tocanita de cartofi cu sos de rosii acru si 3 feluri principale- spagete cu un sos aproximativ alb; si 2 feluri de carne -aici felurile diferea mult pe parcursul mesei pt ca se faceau in cantitati mici si se incepea de exemplu cu snitele si carnati dar dupa de se termin aun platou mic se aducea chiftele si ghiveci cu carne apoi cind se terminau si astea se inlocuiau cu macrou prajit si pui la cuptor si tot asa...

    - si 5 tavi cu salata care cuprindeau varza tocata, salata verde, morcovi rasi, castraveti si rosii (rosi se aducea doar la inceput si nu se mai completau)

    -mai era prezenta o crema de cartofi sau o supa de diverse (deci o zi supa, o zi o crema)

    - desertul -niste fursecuri de la metro marca aro

    -paine 1 fel sau maxim 2 dar fff limitata ca si cantitate

    -un cos cu mere, kiwi si grefe dar toate in prag de alterare

    acum o scurta descriere a bauturilor incluse la all inclusive:

    - intre orele 11.00-23.00 bauturile incluse in sistem se puteau consuma numai la barul de la piscina interioara unde era si fff cald si trebuia sa stai la coada cu lumea carea iesea uda din piscina acoperita (era totusi barul piscinei acoperite)

    barul are 16 scaune la 4 mese asta in conditiile in care in hotel era 200 de turisti platitori de all inclusive. nu va zic ce era acolo ziua ce era pe mese de pahare de unica folosinta folosita ca barmanul singur era linsat si daca se ducea dupa un butoi de bere... de curatenie pe mese nici nu se punea problema. bauturile absolut numai in pahare de plastic (5* ce sa zic ) erau cele pe care le stiiti suc la dozator, berea cea mai proasta la butoi , vin la punga de plastic, cafeau la aparate din prafuri -era destul de greu de gasit ;si bauturile lor tari de iti curata ficatul...

    ce sa zic baruri in hotel mai erau dar cu plata asta era singurul pt all inclusive

    apoi parcare care se facea la citeva sute de metri de hotel si cu bagajul in brate te duceai la hotel. bonul de parcare era o bucata rupta dintr-o foaie pe care scria cu pixul nr. masini si tariful de 5 eur/ zi (ce bon de parcare mai vreti???)

    am piedut 2 ore sa ne cazam pt ca cartela care ne-a fost data la receptie nu functiona - de fapt nu functiona placuta care trebuia sa o citesca si in acest mod simplu si dupa citeva drumuri nervi si tot tacamul dupa ce au gasit cheia apartamentului am reusit sa ne cazam dupa fix 2 ore la "hilton "

    o sa revin cu poze

    o sera buna

    asta e tot tot

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [1][0 vot]
    Andox
    [04.05.11 20:32:44]
    »

    Si cu ce suntem noi de vina, de urli la noi???

    webmaster10
    [04.05.11 21:27:46]
    »

    @anetalambru, ai sesizat bine faptul ca ai postat aiurea, este de inteles pentru un utilizator nou, nu este nici o problema.

    Iti recomand sa dai copy-paste impresiilor tale si sa apesi link-ul Scrie impresii care se gaseste deasupra rubricii de ecouri. Astfel vei putea acorda si note pe grade de satisfactie, care vor contribui la media generala a hotelului. Pozele le poti atasa in cadrul propriului articol.

    Pe de alta parte incearca sa eviti pe viitor scrierea exclusiv cu majuscule, in limbaj internaut nu are o semnificatie prea placuta, mai degraba una ofensatoare. De aceasta data am transformat ecoul tau pentru a fi mai usor de perceput cand vei da copy/paste

    RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [1][0 vot]
    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    4 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    anetalambru, dorgo, Flaviu, isabelaisa
    Alte impresii din această RUBRICĂApollo Spa Resort (ex Doubletree by Hilton) :

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.065538167953491 sec
    ecranul dvs: 1 x 1