ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 22.08.2010
  • *) Email NEFUNCȚIONAL
  • GR. VÂRSTĂ: 20-30 ani
    DIN: Bucuresti
    ÎNSCRIS: 22.08.10
    STATUS: JUNIOR
    DATE SEJUR
    AUG-2010
    DURATA: 7 nopți
    familie cu copii

    GRAD SATISFACȚIE
    SERVICII:
    37.50%
    Mai degraba nemulțumit
    CAZARE [camere etc]:
    60.00%
    Către satisfăcător
    BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
    37.50%
    Mai degraba nemulțumit
    PLAJA şi MAREA:
    25.00%
    Foarte nemulțumit
    DISTRACŢ. / RELAXARE:
    37.50%
    Mai degraba nemulțumit

    NOTARE MEDIE REZULTATĂ
    39.50%

    AUTORUL NU ar recomanda
    această destinaţie unui prieten sau cunoscut

    TIMP CITIRE: 5 MIN

    5 stele? HaHaHa!!!

    TIPĂREȘTE

    In ciuda asteptarilor mele (am citit foarte multe impresii bune despre acest hotel) pot sa spun ca am fost foarte dezamagita.

    Am ajuns la acest hotel in jurul orei 11. Bineinteles ca nu ne asteptam sa fim cazati la ora 12 fix. Am fost oarecum surprinsi cand am aflat ca sunt gata camerele la ora 3. Nu am primit camerele la 3, ci la 5. Nu acest lucru m-a deranjat cel mai mult, ci faptul ca un grup de nemti care au ajuns dupa noi au primit camerele cu mult inaintea noastra.

    In ciuda faptului ca am ratat si micul dejun si pranzul am decis sa mergem sa mancam la piscina. Nu pot sa spun ca ma asteptam la cine stie ce dar la un hotel de 5 stele nu ma asteptam sa gasesc alimente "reciclate". Pizza era uscata, prajiturile aveau un gust ciudat, nimic nu era "comestibil".

    Am trecut si peste acest "incident" deoarece nu am vrut sa las o zi sa imi strice vacanta. Dar surpriza mea si celorlalte cinci familii cu care am fost deabia incepuse. Eram cazati langa un grup de nemti (probabil o tabara, deoarece erau raspanditi prin tot hotelul).

    Recunosc ca ma asteptam sa fie galagiosi dar ce a urmat m-a uimit complet. In prima noapte au spart usa camerei lor si au batut incontinuu cu pumnii in perete. Am coborat, speriata si am vorbit cu cei de la receptie. Au trimis pe cineva la ei in camera si s-au mai "potolit". Pentru 10 minute. Am adormit la ora 5. La micul dejun surpriza mea a fost sa aud ca si celelalte familii s-au plans ca nu au putut sa doarma toata noaptea. Si eram cazati prin tot hotelul, nu doar intr-un singur loc. Desi aproape toti am facut reclamatii, nimic nu s-a schimbat.

    Cum am mai spus am decis de la bun inceput ca nu trebuie sa ma enervez desi ajunjesesem intr-un punct in care aproape cedasem. A doua zi am mers la plaja. Eram ferm convinsa ca sezlongurile erau gratuite dar SURPRIZA, nu. 7 leva/sezlongul. Am luat 2 si desi nu eram multumita am ramas la plaja.

    Plaja era curata, nimic de reprosat, dar apa plina de pietre. Nu i-am lasat pe cei mici sa intre in apa deoarece numai dupa cativa pasi apa depasea 1, 30. Am plecat si de la plaja, de data asta nervoasa.

    Cat despre mancare, ca la orice hotel din Bulgaria, fenomenul de "reciclare". Nu recomand nimanui sucurile, care erau defapt apa de la robinet combinata cu coloranti. Nu am consumat ouale, deoarece aveau un gust stricat si nici unele salate cu sos. Si celelalte familii s-au plans de mancare, dar dupa cateva zile am invatat alimentele care nu erau "reciclate".

    In urmatoarele zile lucrurile au mers mai bine. Sau cel putin asa credeam. Majoritatea timpului il petreceam la piscina, cu copiii. Am fost socata cand am vazut un copil cu bube pe tot corpul ca a intrat in apa. Angajatii hotelului au vorbit cu parintii lui dar nimic nu s-a schimbat. Acel copil a intrat si in urmatoarele zile.

    Stiu ca aproape tot ce am enumerat, problemele cu nemtii, cu acel copil din piscina sunt strict legate de perioada in care am fost cazata dar eu vreau sa subliniez defapt nepasarea angajatilor care practic nu s-au interesat de reclamatiile nenumerate pe care le-au avut.

    Revenind la nemti, desi credeam ca s-au mai potolit... s-au imbatat toti la barul din hotel (care era foarte aproape de camerele noatre). Pe la 03: 30 au inceput sa bata la usa, sa zbiere pe hol si nu pot sa descriu zgomotele ce se auzeau din camerele lor. Copiii s-au trezit, bineinteles in jurul orei 4 din cauza urletelor. Am coborat din nou la receptie, si nimic. Toata"petrecerea lor" a continuat pana la ora 5 cand am adormit cu totii. Am vorbit cu restul familiilor si toti au avut aceleasi probleme cu somnul. Ei s-au mai plans si de faptul ca primeau telefoane la miezul noptii de la alte camere. De la camerele nemtilor, bineinteles. O familie a cedat si intr-un final s-au mutat la etajul 6, sperand ca acolo vor putea dormi.

    In urmatoarele zile am primit si eu telefoane la miezul noptii. Am renuntat la ideea de a mai vorbi cu cei de la receptie, era inutil. Am incercat chiar eu sa vorbesc cu ei, dar se comportau exact ca niste gorile zbierau"jajaja" si tranteau usa. In ultima zi unul din ei era atat de beat incat nu a nimerit usa si a cazut pe usa noastra.

    Cum am spus si mai sus cel mai mult am stat la piscina. Intr-una din zile piscina a fost inchisa deoarece se schimba apa. Nu am avut nimic de comentat, oricum era foarte cald afara. Ce m-a deranjat cel mai mult a fost faptul ca a doua zi piscina era plina de clor si mirosea ingrozitor iar doi dintre copiii prietenilor au facut un fel de alergie la clorul din piscina sub forma unor pete albe. Nu i-am mai lasat sa intre in piscina si i-am trimis pe toti sa joace ping-pong. O idee foarte proasta deoarece mirosul din acea camera era insuportabil si era mizerie. Nu au rezistat si au plecat si de acolo, dezamagiti.

    Pentru ca seria de "ghinioane" ca sa spun asa nu se mai termina am fost surprinsa cand am aflat ca internetul nu este gratis. Da, ati auzit bine nu era internet. Cum? Nu este internet la un hotel de 5 stele? OOOO, ba da contra minunatei sume de 50 leva/7 zile si nici macar nu era in camere.

    Camerele erau dotate cica cu un fel de aer conditionat care la cele 40 de grade nu facea fata nici macar la nivelul 4.

    Sper ca tot ce am patit eu la acest hotel sa fie strict legat de perioada la care am fost cazata desi nu cred ca neglijenta si nesimtirea angajatilor se poate schimba.

    Dupa toate cate am citit despre acest hotel, un hotel de 5 stele, un hotel cica dedicat familiilor, unde predomina linistea.

    Cand scriu aceste randuri si imi amintesc de vacanta mea imi vine sa "plang" la gandul ca am platit totusi niste bani si aveam asteptari, tocmai de aceea am decis sa mergem intr-un grup atat de mare. Dar sa plecam cu un "gust amar" de la un hotel de 5 stele, pe care il recomanda pana si numele -Marina Grand Beach, mi se pare inacceptabil. Pentru ca orice om asteapta cu sufletul la gura ca dupa un an de munca sa plece in vacanta unde nu doreste decat sa se simta bine.

    Pentru cei care vor sa se cazeze la acest hotel si cauta liniste, comfort nu le recomand. Desi ma repet... acest hotel nu este de 5 stele, nici 4, nici 3. Totul este o gluma, toate pozele pe care le gasiti si toate lucrurile minunate care se scriu despre acest hotel sunt numai minciuni.


    [fb]
    ---
    Trimis de EmmaM* in 22.08.10 20:09:33
    INFO ADIȚIONALE
    • Nu a fost singura vizită/vacanţă în BULGARIA. A mai fost în/la: Albena-Kaliakra, Albena-Orlov
    NOTĂ: Articol ARHIVAT (nu intră în calculul mediei acestei destinaţii)

    VIZUALIZĂRI: 4109 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
    SESIZEAZĂ
    conținut, limbaj

    5 ecouri scrise, până acum, la acest articol

    NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (EmmaM*); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
    Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
    EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
    Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
    Puteți VOTA acest articol:
    PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 4000 PMA (din 7 voturi)
    NOTĂ: Mulțumită numărului de voturi primit, articolului i-a fost alocat automat un SUPERBONUS în valoare de 2000 PMA.
  • rezervă o cameră la acest hotel, prin booking.com

  • ECOURI la acest review

    5 ecouri scrise, până acum

    luciaoradea
    [22.08.10 23:24:20]
    »

    Ai un vot de la mine pt review. Bine scris, imi pare rau de experienta dezamagitoare.

    Poate ca totusi a fost doar o intamplare nefericita si de obicei situatia nu e tot atat de rea.Pacat!

    kouklakys*
    [24.08.10 13:40:58]
    »

    Tot la asta ma gandesc si eu ...ca ai "nimerit" intr-o perioada "rea"..

    Bine ca sunteti sanatosi !

    Alb
    [03.06.11 00:37:05]
    »

    Mie mi se par cam exagerate criticile.

    Mi se pare cam trasa de par povestea asta cu atatea ghinioane si critici. O sa merg si eu la acest hotel cateva zile si sunt curioasa daca "domnul cu cornite " este asa negru...

    valeria2012
    [05.03.12 10:51:57]
    »

    nu inteleg ce vor sa spuna toti cu ''reciclarea mancarii'', adica o rosie taiata pentru salata nu trebuie folosita ulterior la un sos? Ce ati vrea, sa ajunga gunoi? Inteleg ca nu trebuie strans din farfurii (... ceea ce nici nu se intampla) si pus la loc, dar sa arunci ce nu s-a consumat?!?!? In ce lume traim?

    valeria2012
    [05.03.12 11:02:17]
    »

    ... in prima zi nu aveati micul dejun si pranzul incluse, deci nu ati pierdut nimic... sezlongurile cu bani pe plaja nu erau un secret... nici internetul contra-cost...

    Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

    ROG REȚINEȚI:
    • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
    • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
    • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
      (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
    SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
    NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
    EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
    Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

    NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
    Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
    VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
    4 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
    Alb, kouklakys*, luciaoradea, valeria2012
    Alte impresii din această RUBRICĂMarina Grand Beach Hotel:

    INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

      SOCIALs
    Alătură-te comunității noastre

    AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
    SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

     
    [C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
    AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.041836977005005 sec
    ecranul dvs: 1 x 1