ARTICOL ÎNCĂRCAT ÎN: 20.08.2022
--- F ---
GR. VÂRSTĂ: 30-40 ani
DIN: Bucuresti
ÎNSCRIS: 20.08.22
STATUS: JUNIOR
DATE SEJUR
AUG-2022
DURATA: 4 nopți
Familie
3 ADULȚI
Raport PREȚ/CALITATE:
DEZASTRU

GRAD SATISFACȚIE
SERVICII:
50.00%
Nici nemulțumit, nici mulțumit
CAZARE [camere etc]:
37.50%
Mai degraba nemulțumit
BUCĂTĂRIE ŞI MASĂ:
60.00%
Către satisfăcător
PLAJA şi MAREA:
12.50%
Extrem de nemulțumit
DISTRACŢ. / RELAXARE:
50.00%
Nici nemulțumit, nici mulțumit

NOTARE MEDIE REZULTATĂ
42.00%

AUTORUL NU ar recomanda
această destinaţie unui prieten sau cunoscut
încărcat de pe telefon!
TIMP CITIRE: 2 MIN

Turism sub orice critica. Wow!

TIPĂREȘTE

S-a simtit efectiv ca o vacanta intr-o tara din lumea a treia. Foarte rudimentar si batjocoritor la adresa clientilor. €1,500 pt 4 nopti in aceste conditii. Cred ca glumesti. Never again.

Sa incep cu faptul ca este bataie pe locurile de parcare. Cand am ajuns, strada a fost blocata 30 mn. Consider ca ar putea fi mai organizata daca ar plasa un angajat la intrare, un angajat care sa dirijeze situatia parcarii.


despre SERVICII

Majoritatea angajatilor de la receptie au o atitudine impertinenta. Nu sunt cordiali, prietenosi.

Maria a fost f draguta, dar si baiatul care ajuta cu bagajele, care este foarte saritor si dispus sa ajute... ceea ce mi se pare si normal.


despre CAMERE & COND. CAZARE

Camera este foarte murdara. Cand ne-am cazat, a trebuit sa curat eu fotoliul care era plin de nisip. Pe jos nu este curat si nu se face curatenie.

Ceea ce mi s-a parut extrem de ridicol si scandalos, este cum nu isi asuma nici un fel de responsabilitate pentru faptul ca nu au sampon absolut deloc. Cum, intr-un hotel de 4 stele, langa mare, unde faci baie de 3 ori pe zi, sa nu ai sampon? Wow! Cand ceri explicatii, dau vina unul pe celalalt. Ca si cum asa ceva nu este mare lucru. Sapunul este extrem de mic si uscat. Nu se poate folosi. In concluzie, 3 persoane, folosim ceea ce am adus de acasa de la noi.

Si daca asta nu este suficient, cineva de la conducerea hotelului s-a adresat tuturor ieri si a spus sa nu ne mai plangem de ce nu avem si sa ne bucuram de ce avem. Serios? Esti de rasul curcilor Phoenicia Hotels. Turism si servicii cu clientii la clasa de jos. In loc sa se scuze, se razvratesc. Cum ne permitem noi clientii sa cerem strictul necesar, pe banii nostrii?


GASTRONOMIE (BUC & MASĂ)

Masa este okay. Angajatii sunt zambitori. Fourad este magnific.


PLAJA & MAREA / LOCAȚIE și ÎMPREJURIMI

Multe pietre in apa. Este imposibil sa intrii fara papuci.


despre DISTRACȚIE & RELAXARE

no comment


[fb]
---
Trimis de ux126827 in 20.08.22 10:00:51
Validat / Publicat: 20.08.22 10:36:22
INFO ADIȚIONALE
  • A fost prima sa vizită/vacanță în NEPTUN / OLIMP

VIZUALIZĂRI: 4502 TIPĂREȘTE ARTICOL + ECOURISAU ARTICOL fără ECOURI
SESIZEAZĂ
conținut, limbaj

10 ecouri scrise, până acum, la acest articol

NOTĂ: Părerile și recomandările din articol aparțin integral autorului (ux126827); în lipsa unor alte precizări explicite, ele nu pot fi considerate recomandări sau contrarecomandări din partea site-ului AmFostAcolo.ro („AFA”) sau ale administratorilor.
Impresiile fiind subiective, AFA nu poate garanta calitatea, relevanța, exactitatea, persistența ori conformitatea impresiilor si recomandărilor (cu asteptările și preferințele fiecarui cititor); deasemenea, responsabilitatea legală pentru afirmațiile făcute in articol revine integral și in mod exclusiv autorului (cf "Termenilor și conditiilor de folosire"); AFA sau administratorii săi neputând fi făcuti răspunzători în privinta corectitudinii ori efectelor de orice natură.
IMPORTANT: Eventualul drept la replică din partea proprietarilor este BINEVENIT, ÎNCURAJAT și SALUTAT, fiind esențial pentru formarea unei opinii în cât mai completă cunoștință de cauză. Proprietarii sau reprezentanții unitătilor de cazare își pot exercita dreptul la replică fie scriind un ECOU la acest articol, fie inițiind un articol nou, cu titlul "Dreptul la replică".
Poze atașate (se deschid în pg nouă)
P01 Acesta este "samponul", care, dupa cum se observa pe sticla, nu este sampon.
EVIDENTIAȚI ARTICOLELE CU ADEVĂRAT UTILE!
Dacă impresiile de mai sus v-au impresionat prin utilitate, calitate etc folosiți linkurile de mai jos, prin care puteți acorda articolului un BONUS în Puncte de Mulțumire-Apreciere (PMA) articolului.
Puteți VOTA acest articol:
PUNCTAJ CRT: 1000 PMA (std) PLUS 7200 PMA (din 9 voturi)

ECOURI la acest review

10 ecouri scrise, până acum

webmasterX
[20.08.22 10:14:51]
»

@ux126827: bun-venit pe AmFostAcolo.ro.

Te aşteptăm şi cu alte recomandări din vacanţele ori excursiile tale trecute sau viitoare.

--

„Numele utilizator” alocat automat de către program (la primul review încărcat) - ux126827 - este, pare-se, confuzant, derutant pentru unii utilizatori. Când ai timp, îl poți schimba într-o formă mai „umană” (de ex „popescu2020”) - folosind butonul schimbă username de aici

webmasterX
[20.08.22 10:40:00]
»

Văd că sunteți încă acolo (sau în zonă). Deşi de multe ori nu publicăm impresiile scrise "live" din sejur, în cazul de faţă vom face o excepţie, în scopul facilitării luării legăturii cu voi — de către alţi turişti, care probabil vor ajunge acolo, unii în scurt timp! — cât sunteţi încă în sejur, pentru posibile întrebări / răspunsuri, de multe ori foarte utile — în direct, de la "faţa locului".

Completări, ajustări (inclusiv în privinţa notelor şi calificativelor acordate) — pot fi aduse prin rubrica ecouri, la finalul sejurului.

resita2009PHONE
[20.08.22 10:59:06]
»

Fara suparare dar daca platesti 1.500 euro pentru 4 nopti pe litoralul romanesc inseamna ca... iar la anul vei plati 2.000 euro deoarece ei au clienti.

Atat timp cat lumea accepta bataia de joc de la noi de la mare o sa avem mereu preturi astronomice si serviciu de proasta calitate.

Sincer, nu-mi pare rau de cei care aleg sa plateasca aceste preturi, in secolul internetului sa te prosteasca hotelierii... inseamna ca, ne meritam soarta si ca avem bani.

ux126827PHONEAUTOR REVIEW
[20.08.22 11:52:08]
»

@resita2009: Asa este! Fiecare persoana este diferita si are standarde diferite. Atata timp cat majoritatea accepta, schimbari nu se fac. "Eu" nu accept si nu voi accepta acest stil de servicii. Este ultima data. Eu nu inteleg, ideea nu este sa faca tot posibilul ca clientul sa se intoarca an dupa an? Din pacate, avem toate atuurile dar nu stim sa facem turism de calitate. Este necesara o schimbare majora de atitudine.

cris1982PHONE CONS. ONORIFIC AFA / ROMÂNIA
[20.08.22 12:07:37]
»

@ux126827: Dacă încă sunteți acolo, gândește-te că banii deja i-ai plătit, nu ți-i mai dă nimeni înapoi, mașina ai reușit să o parchezi, deja ai curățat și fotoliul, așa că nu mai rămâne decât să-ți pui papucii în picioare și să te bucuri de mare, de mâncarea care îți place, de Fourad (habar n-am cine sau ce o fi ăsta) și de distracțiile pe care ți le oferă acest complex. Așteptăm detalii și despre distracții, că am auzit că stau bine la acest capitol.

Dacă până la urmă nu ai reușit să obții șampon, deși văd în poze că există niște bidonașe cu cosmetice, te duci la supermarket și îți cumperi șamponul pe care îl folosești în mod uzual. Gândește-te și tu că ești femeie, și dacă samponul lor nu se potrivea tipului tău de păr și te trezeai cu părul super aspru sau cu mătreață, ce te făceai? Poate că tot răul este spre bine. Eu îmi iau întotdeauna șamponul meu preferat cu mine în vacanțe, nu mă risc niciodată să îmi stric frumusețea de păr cu noname-urile oferite de hotel. ????

Concluzia ta am înțeles-o, e prea scump pentru ceea ce oferă, dar voi ați făcut această alegere și cred că ar fi de preferat pentru psihicul tău să te bucuri de ceea ce există decât să te supere ceea ce lipsește. ????️????????️

M'LiviuPHONE
[20.08.22 20:59:15]
»

@cris1982: Da trebuie sa te bucuri de mare. Asta iti rămâne... Acest lucru il faci cand mergi la 2 stele si zici lasă că merge dar cand mergi la un hotel cu pretenții atunci ai alte așteptări... Si cand mai dai si o grămadă de bani pentru 4 nopti lucrurile se complică.

Poti sa treci peste aceste aspecte negative... Sa cureți tu fotoliu de nisip mi-i se pare lipsă de respect maxim...

Asta înseamnă lipsa de organizare. Incepand cu managerii continuand cu cei din subordinea lor... Si va spun cu certitudine acei manageri au niște te salarii uluitoare...

Dacă nu poți gestiona un hotel de 4 stele având o grămadă de angajați le-as sugera sa meargă la cules de fructe in Europa... Poate acolo ar învăța cum se lucrează în echipa si organizat.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
cris1982PHONE CONS. ONORIFIC AFA / ROMÂNIA
[20.08.22 21:40:20]
»

@m liviu: Există mai multe categorii de turiști:

1. Genul de turiști care preferă să nu dea importanță foarte mare aspectelor negative, atâta timp cât nu afectează semnificativ plăcerea vacanței, și care preferă să caute aspectele pozitive, cele care ridică moralul și oferă acea stare de relaxare la care toți visăm în restul anului.

2. Mai există și genul de turiști care caută să accentueze doar punctele negative, care pune etichete și caută vinovați, și din cauza acestei stări negative proprii nu pot să se bucure de părțile pozitive. Astfel, nu le priește sejurul nici lor și posibil nici celor apropiați lor, dacă le împuie și lor capul cu nemulțumirile lor.

Eu mă simt bine făcând parte din prima categorie și fiecare este liber să aleagă ce fel de atitudine vrea să aibă. Mai mult de atât nu am ce să spun.

Yoda
[21.08.22 10:47:33]
»

@ux126827: Ati avut Ultra All Inclusive, sau acel "All Inclusive" light?

ovy2k5PHONE
[23.08.22 22:35:04]
»

Nu mai era acel anunț la recepție cu un număr de telefon pentru sesizări???

Eu l-am apelat și am rezolvat problema camerei (vezi impresii), de asemenea m-am adresat și patronului prezentând într- un mod elegant problema (aglomerație restaurant), raspunzandu-mi la fel de elegant cu rezolvarea problemei.

RĂSPUNDEVOTAȚI ECOUL [300] [150][1 vot]
ovy2k5PHONE
[04.07.23 12:42:51]
»

Problema curățeniei este valabilă și în iulie 2023. Totuși nu înțeleg de ce nu mențin un standard!!!

Cred că mizează că au clienți, dar mulți nu se vor întoarce!!!

Sfârșit SECȚIUNE Listă ECOURI scrise la articol

ROG REȚINEȚI:
  • Folosiți rubrica de mai jos (SCRIE ECOU) pentru a solicita informații suplimentare sau pentru a discuta cele postate de autorul review-ului de mai sus
  • Dacă ați fost acolo și doriți să ne povestiți experiența dvs, folosiți mai bine butonul de mai jos ADAUGĂ IMPRESII NOI
  • Dacă doriți să adresați o întrebare tuturor celor care au scris impresii din această destinație: in loc de a scrie un (același) Ecou în "n" rubrici, mai bine inițiati o ÎNTREBARE NOUĂ
    (întrebarea va fi trimisă *automat* tuturor celor care au scris impresii din această destinație)
SCRIE UN ECOU LA ACEST REVIEW
NOTĂ: Puteți folosi ptr formatarea ecoului: [b]...[/b], [i]...[/i], [q]...[/q]
EMOTICOANE ce pot fi folosite SHOW/HIDE
Sfârșit SECȚIUNE SCRIE ECOU

NOTĂ: Rubrica de mai jos vă permite să vă abonați (sau să vă dezabonați) la / de la notificări (înștiințări prin email) atunci când cineva răspunde unui text scris ca ecou mai sus.
Status Abonament Ecouri la acest review - abonament INACTIV [NU primiți înștiințări atunci când se scriu ecouri la acest review]
VREAU înștiințări pe mail când se postează ecouri la acest review
5 utilizatori sunt abonaţi la urmărirea acestui fir de discuţie (primesc instiinţări la adăugarea unui ecou):
cris1982, M'Liviu, ovy2k5, ux126827, Yoda
Alte impresii din această RUBRICĂPhoenicia Blue View Hotel (ex Panoramic-Amfiteatru-Belvedere) [Olimp]:

INFO: Membrii AmFostAcolo beneficiază de oferte speciale pentru această destinaţie - Solicită o ofertă personalizată

    SOCIALs
Alătură-te comunității noastre

AGENȚIA DE TURISM AmFostAcolo.Travel:
SC Alacarte SRL | R.C.: J35/417/24.02.09 | RO 25182218 | Licența de turism 218 / 28.11.2018

 
[C] Copyright 2008-2024 AmFostAcolo.ro // Reproducerea integrală sau parţială a conţinutului este interzisă
AmFostAcolo® este marcă înregistrată
  • la final = [utf8mb4]; bMustChange=[]
  • pagină generată în 0.064487934112549 sec
    ecranul dvs: 1 x 1